רק אלוהים סולח

faery18

New member
עד 113 - פאוסטו משקר לאביגיל שהוא אכן אבא שלה


וזה אחרי שהיא ניפצה לו את האשלייה רגע לפני כן כשעמד "להכריז על אהבתו" - "אני יודעת מה אתה רוצה להגיד לי! את אבא שלי!"
הוא כבר חשב שזהו היא בכיס שלו
בלית ברירה הוא זרם איתה ושיקר כאילו הוא אכן אבא שלה רק כדי להמשיך להיות קרוב אלייה כדי לממש את זממו ברגע המתאים
וכאילו זה לא מספיק הוא גם הסית אותה נגד רנטה


אז נכון אביגיל מאוד תמימה אבל, לרנטה וקונסטנסה אין על מה להלין כל עוד הן לא מספרות לה את האמת. אותה אמת שעכשיו גם דרך תוצאות הבדיקות עדיין לא מתגלה בגלל פטריסיו
מה לא בסדר איתו? נכון שהוא מסתיר את האמת בשביל רנטה אבל עדיין אין לו זכות לדחוף את האף
זכותו של מתאו לקבל את התוצאות.

עוד דבר מוזר שהיה איתו זו ההסכמה שלו להכניס את דניאלה/חימנה להריון באמצעות הפריה מלאכותית במסגרת הסכם עם פורפיריו שתמורת זאת פורפיריו יהרוס את פאוסטו. קודם כל מי סומך על פורפיריו? שנית כל גם אם הוא חושב שזה נועד להציל את רנטה אז לא, זה בגידה לכל דבר ועניין. מה שכן, נראה שפורפיריו חיבל בתהליך ויש מצב שעכשיו דניאלה בהריון ממנו ולא מפטריסיו


נראה שגם חודשיים אחרי שפאוסטו ירה למוות במליטון עדיין אף אחד לא שם לב שהוא נעלם




 

evglev1

Well-known member
מנהל
פטריסיו אכן מתערב במה שאסור

שהוא מעכב את תוצאות הבדיקות תוך ניצול מעמדו בבית חולים בתירוץ שלא אתי לעשות את זה מאחורי גבם של פאוסטו ורנטה. ואפילו לא מגלה הבנה כלפי מתאו שחשוב לו לדעת אם אין קשר דם בינו לבין אביגייל.

פאוסטו אכל את הלב כשאביגייל במקום להיענות לו אמרה שהיא יודעת שהוא אביו, אבל כדי לא לאבד אותה הוא זורם ובדרך מלכלך על רנטה כאילו הוא רצה שתגדל איתם ורנטה לא רצתה.

לרנטה וקונסטנסה אין מושג שמקריה אמרה לאביגייל שפאוסטו אביה, והיה להם לנחש שמקריה ופאוסטו ירדו כל כך נמוך.

פטריסיו לא מכיר את פורפיריו ואין לו סיבה לחשוב שאי אפשר לסמוך עליו, במיוחד עם התירוץ של פורפיריו שהוא לא יכול לקיים יחסי מין. על בגידה הוא לא חושב שרנטה אי פעם תגלה כי הילד ירשם כבנם של פורפיריו וחימנה. והוא רואה כמה רנטה למרות שפקחה את עיניה חסרת אונים מול פאוסטו ומוכן לברית עם השטן.
 

faery18

New member
דווקא בגלל שפטריסיו לא מכיר אותו טוב

הוא לא היה אמור לסמוך עליו ולעשות איתו הסכמים.
בכל מקרה עכשיו פורפיריו במילא מת ונראה שהוא רק שיקר לדניאלה והיא אכן בהריון מפטריסיו ולא ממנו.
 

faery18

New member
114-115
עכשיו באמת מתחילים להרגיש את הסוף


אביגיל עוזבת את החתונה של מקס ותאודורה באמצע כדי לחפש את מתאו ובמקרה פוגשת בפאוסטו השתוי שמתחיל להימרח עלייה והיא כולה בהלם לא מבינה למה "אבא" שלה מתנהג אלייה ככה, לאט לאט היא הבינה שהוא עומד לאנוס אותה והתחילה לברוח אבל ללא הצלחה יתרה
בסופו של דבר הוא גורר אותה למשרד שלו וברגע האחרון מגיעה רנטה ויורה ירייה אחת באוויר
אגב לא הבנתי איך באותו הרגע פאוסטו לא קלט שהיא רואה
מתאו והלנה מגיעים ואז כמובן מתחילה היאבקות בין מתאו לפאוסטו וכשמתאו עומד לירות בו הלנה צועקת לו סופסוף את האמת שפאוסטו הוא אבא שלו
וזה עוד לא הכל.. מאוחר יותר בשיחה של מתאו עם אביגיל הוא מגלה לה שרנטה הודתה שהיא אמא שלה! סופסוףף הכל מתגלה.

ובאשר לעלילת התאומות הייתי ממש בשוק מדניאלה שירתה למוות בפורפיריו
ועוד מסתבר שהיא לא הרגה רק את אבא שלהן אלא גם את אמא שלהן הכל בעידודה של חימנה
באמת שחשבתי שדניאלה היא הנורמאלית מבין השתיים. חבל היא הייתה נראית דמות חמודה ודי קורבן של אחותה אבל נראה שזה לא בדיוק ככה...

עכשיו גם דיאנה יודעת שאביגיל היא הבת של רנטה "בזכות" מקריה. חח איך דיאנה פיתתה אותה עם הבגדים והתכשיטים רק שתאשר לה שזה נכון. אני ממש אוהבת את המשחק של סבינה מוסאייר לא מצליחה לשנוא את הדמות שלה היא מצחיקה עם כל ההבעות שהיא עושה ואיך שכל סצנה היא דוחפת לפה איזה תפוח/ענב/עוגייה
 

evglev1

Well-known member
מנהל
פרקים דרמטיים ביותר

פאוסטו ניסה לאנוס את אביגייל לאחר שהשתכר וזה היה עוד יותר אלים מבמקור והוא רדף אחריה ורנטה הגיע ברגע האחרון לעזרתה וירתה באוויר, במקור זה עבר רק בכמה מכות ובלי אקדחים. גם מתאו הגיע בזמן והתערב ועמד להרוג את פאוסטו, מה שגרם להלנה לפלוט את האמת. במקור הוא רק עמד להכות את פאוסטו ורנטה גילתה לו שהוא אביו הביולוגי.

אבל גולת הכותרת שלפני כן מתאו התחנן לפני רנטה להיות כנה והיא הודתה בפניו שהיא אימה של אביגייל והוא הסביר לה שחייבים לספר לה כי היא חושבת שפאוסטו אביה, ופאוסטו לא מכחיש. אז כשאביגייל שאלה את מתאו הוא היה כן איתה וסיפר לה שרנטה הודתה בזה. ולא רק שאביגייל סולחת לרנטה היא גם מאשימה את עצמה שרנטה לא רוצה לספר לה, כי אמרה לה שלא תסלח עוד שקרים ורוצה להסתיר מרנטה שהיא יודעת ולגרום לה לספר ולשחק את המופתעת. במקור היא לא סלחה כל כך בקלות, אחרי ניסיון האונס היא הבינה שמקריה לא אימה ובהתחלה כעסה על רנטה על שידעה שמקריה לא אימה והסתירה ממנה ובסוף רנטה סיפרה לה את האמת והיא כעסה עליה כמה פרקים ולא קיבלה את ההסברים שלה. בחבקי אותי חזק היו 135 פרקים ואביגייל גילתה שרנטה אימה בפרק 124 וסלחה לה וקיבלה אותה בפרק 128.

מכיוון שבחבקי אותי חזק דניאלה רצחה את פופיריו, הנחתי שזה יקרה גם כאן לאור הלחץ של חימנה על דניאלה לעשות את זה. אך זה היה אחרי ההתגרות של פורפיריו על שהילד שלו ולא של פטריסיו, זה לגמרי שבר את דניאלה, והיא לא הייתה מסוגלת לספוג את הטענות של פורפיריו לחימנה וגם מקס התערב וניסה לעצור את דניאלה, למרות שרצה לעשות זאת בעצמו לאחר שחימנה סיפרה לו שפופיריו וויתר לפאוסטו על חוב ענק בתמורה לכך שיעזור לו להפיטר מלוסיו. כשדניאלה הייתה בבית משוגעים היא לא הייתה שפויה במיוחד, עד להסכם עם חימנה, מסתבר שחימנה ידעה לנצל את המחלה של דניאלה לצרכיה ולאשפז אותה כשהיא מפריעה ולשחררה אותה שתעשה לה את העבודה השחורה. ועדיין לגבי ההורים נראה שהאבא אנס את התאומות והאימא ראתה ושתקה לפחות לפי מה שהבנתי מהטענות של דניאלה כשהרגה אותם. לדניאלה באמת יש לב ומצפון, אבל עד לגבול מסוים שחימנה יודעת למתוח היטב ופורפיריו מתח יותר מדי כשלא ידע על התאומות ונקם בדניאלה על מעשיה של חימנה. תהיתי אם גם פטריסיו מרומה בעסק הזה, אבל מסתבר שהכול המצאה של פורפיריו כדי להכאיב שעלתה לו בחייו ולא מדובר באמת בתרומת זרע של פורפיריו.

כשרנטה דורשת הסבר ממקריה מה קורה בין אביגייל לפאוסטו, דיאנה שומעת את מקריה אומרת שלא אכפת לה מאביגייל, הרי היא לא הבת שלה וסוחטת את האמת במתנות ובאה להטיח ברנטה שהיא יודעת. האמת גם רוסנה סן חואן לא עוררה שנאה בתור מקריה של חבקי אותי חזק, ועשתה את התפקיד מעולה, אך את התפקיד הקומי שמרו שם לדיאנה, שאביגייל שם נקראה מריה דל כרמן אז בשיחות עם פאוסטו דיאנה קראה לה בלעג מריה דל קאמפו (כפר).
 

faery18

New member
אחרי סצנות ההצלפה ואכילת הנייר נראה לי שהתרגלתי

לעובדה שלפאוסטו יש סצנות מזעזעות ואלימות במיוחד חח..
אחת הדמויות האכזריות שיצא לי לראות.

גם אני הופתעתי שאביגיל ישר הגיבה בסלחנות כלפי רנטה. ועוד אפילו לפני שהיא יודעת את הסיפור המלא! כמו שמתאו אמר יש לה אופי אצילי במיוחד, וצריך לזכור גם שבעבר היא אמרה שהיא הייתה מאוד שמחה אם זה היה נכון.

שכתבת שבמקור דניאלה הייתה משוגעת ורוצחת חשבתי שפה שינו את זה אבל לא, נראה שרק ריככו את זה. לדעתי חבל יכלו להשאיר אותה כאחות הטובה.

לגבי דיאנה ואביגיל חח גם פה יש שימוש בכינוי גנאי כשאביגיל קוראת לדיאנה דיאנקונדה
 

evglev1

Well-known member
מנהל
גם אני קיוותי שפה דניאלה טובה לגמרי

אבל נראה שלא רצו שתהיה צלע שלישית טובה בין רנטה לפטריסיו.

מצד אחד אביגייל אמרה ששמחה שזה היה נכון, אבל מצד שני בבית הקברות היא אמרה שלא יכול להיות שרנטה הייתה מוותרת על לגדל אותה וגם למתאו היא חשבה שזה בלתי אפשרי, אבל נחמד שהיא לא נוטרת טינה, במקור בהתחלה היא הייתה מאוד קשוחה, בסוף היא הבינה, זה לקח רק 4 פרקים, אבל עדיין. פה דווקא למתאו יש על מה לכעוס כי לאימו הייתה מערכת יחסים עם שנים אחים והיא בגדה במי שחשב לאביו.
 

faery18

New member
כנראה, למרות שעדיין פה עשו את זה ממש מוזר כי היא לא

שידרה רוע לאורך הנובלה.
 

Don Nirtin

New member
עשו את זה גם עם הלנה רוחו בחבקי אותי חזק


אז זה בסדר. קופי פיסט מוזר שכזה.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
דווקא פה דניאלה שידרה אדם תמים ולא מזיק עד פרק 114

שזה 9 פרקים לסוף, אבל לא רצו לסדר לה סוף טוב שלהלנה רוחו לא היה, אז מצאו לעצמם את אליבי, וגם היה צריך להיפטר מפורפיריו וחימנה הרי לא מלכלכת את הידיים ולמקס סידרו סוף טוב.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
גם שם היא לא שידרה רוע

אבל בשלב מוקדם יחסית חימנה במקור הטיחה בדניאלה שהיא לא לא עוזרת לה בהתנדבות כי היא מחפה על בית קברות פרטי שיש לה וכך נחשף שהיא לא תמימה.
 

faery18

New member
זכור לי שציינת שהיא הייתה רוצחת גברים שהיו נראים לה

אלימים כמו אבא שלהן. אז בעצם גם במקור הרצח היחיד שלה בזמן הנוכחי היה רק של פורפיריו?
&nbsp
&nbsp
 

evglev1

Well-known member
מנהל
כן הרצח שראו הצופים זה רק פורפיריו

וגם שמעו את הרב שרתים של פורפיריו מספר לרוצח ששכר שהיא רצחה את אחיו ויצאה מזה כמשוגעת ולא ישבה בכלא. אבל בזמן הנוכחי רק פורפיריו.
 

jenni17

New member
מחפשת בנרות

אתר לצפייה ישירה כדי להשלים את הפרקים הראשונים שפספסתי מהטלנובלה, אבל משום מה כל האתרים מנסים לגרום לביצוע הרשמה, או שאין פרקים, איך ייתכן שכמעט ואין מקומות לצפייה בטלנובלות? :(((((
 
למעלה