אווה לה טריילרה

Don Nirtin

New member
אווה לה טריילרה


מה, מגיע לנו שרשור חדש אחרי שהקודם בכלל לא קופץ כבר


רק אומר דבר אחד - פרקים ממש טובים ברגע שגמרנו עם סאגת אדריאנה בלאס וגאס. היו סצינות ממש טובות שלה עם אווה (אם כי זה עדיין לא מציל אותה ממשחק מביך מול חורחה לואיס פילה.)

ו.... לצערי, מתחיל עכשיו ספירה לאחור
 

evglev1

Well-known member
מנהל
אכן החוויה גרמה לה להתנרמל ולהתבגר

ועכשיו היא נכנסת לנעלי הדמות הטובה, אך השחקנית עדיין לא משהו.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
עד פרק 32

אדריאנה מגלה שאנדי פועל בהוראת מרלן ומגלה איך מרלן סדרה הכול כדי לסכסך בינה לבין אימה ואחרי שהיא חובטת בראשו של אנדי ובורחת וניצלת על ידי פבלו, היא עדיין מאשימה את פבלו בהרס המשפחה, אבל פבלו בסבלנותו מזכיר לו את המעשים של ארמנדו ומספר על הקשר שלו עם מרלן, היא נרגעת, אבל כשהיא מספרת על נישואיה לאנדי, בובי נשבר ועוזב אותה בזעם.

בובי מצד אחד אנדריאנה ראויה לו, אבל מצד שני הוא מגזים, טיפשה כמו אדריאנה אפשר לגרור לנישואין. סוריאה מנסה להסביר לבובי מה אדריאנה עברה וחוסר היכולת שלו לסלוח גורם לה כנראה בצדק להרגיש שהוא לא יקבל אותם כהוריו. גם לפנצ'ו בובי אומר שאדריאנה משומשת ופנצ'ו מטיח בו שזאת דרך מחשבה מאוד מתנשאת להתייחס לנשים כמו מכוניות חדשות.

מסתבר שסינתיה ומרלן מכירות מהזמנים שמרלן הייתה עשירה וסינתיה מבקשת את עזרתה נגד סוראיה ופנצ'ו ומרלן שולחת אותה לבלש שגילה לה על פבלו, וסינתיה מגלה שסוראיה היא בכלל פרקסיון ושמה האמיתי אינו סוראיה והיא עבדה בזנות במשך שנתיים ושפנצ'ו ישב בכלא על רצח מתוך הגנה עצמית וסינתיה מאושרת מהאוצר שנופל בחלקה.

פנצ'ו חושב לדבר עם בובי במהירות לפני שהוריו המאמצים ימסרו לו את גרסתם, אבל סוראיה מרגישה שהוא לא יקבל אותם. בובי מסרב לחתום על מסמכים בלי לקרוא, אך רוברט בטוח שבשבילו זה סינית ומזלזל בבנו בצורה שאפילו סינתיה נפגעת מהזלזול, אך משכנעת את בנה לחתום בלי לקרוא.

אדריאנה משלימה עם אווה שמשכנעת אותה לעבור בבית ליד הבריכה כדי להיות עם פביולה וחזרתה של אדריאנה מחזיר את פביולה לעצמה והיא נראית מאושרת.

אווה מצילה אסירה שלקחו לה משמורת על ילדיה והיא מנסה להתאבד ומדברת איתה על הסימון של ילדיה כילדים של מתאבדת ומצליחה להציל אותה.

מרטין עוזר לפדריקה ונראה שגם מתאהב בה ומסתבר שכלתה ניהלה רומן עם הנהג כשהייתה נשואה לבנה של פדריקה ומרטין אופטימי על היכולת לשחרר את פדריקה, אך יהיה הרבה יותר קשה להוכיח שבנה נרצח וזאת לא הייתה תאונה. גם פבלו מצנן את ההתלהבות שהם זקוקים לעדות המשרתת שהרומן עם הנהג היה כשעוד הייתה נשואה לבנה של פדריקה.

פבלו מסיים את התואר והופך לעורך דין והוא נחוש בדעתו לחשוף את בטי, וכשח"ח מחזר אחרי מריסול, מריסול לא טיפשה ומבינה שהוא חוקר בשביל פבלו, אבל היא מעדכנת את בטי כשמרטין ופבלו מצוטטים ומספרת שחקרה על אווה לפני שסופיה נרצחה וביקשה את התיק בצורה לא אתית. פבלו יודע שציטוט לא חוקי הוא לא ראיה קבילה ומנסה לשכנע את מריסול לספר את האמת, אך מריסול לא מוכנה לבגוד בבטי ומזהירה אותה שהן הוקלטו, בטי סומכת על כך שהקלטת תיפסל, אך מריסול חוששת גם לבטי וגם לעתידה המקצועי.

החברה על סף פשיטת רגל בגלל הסקנדל ומרלן מנסה למצוא לקוחות חדשים דרך אנדי וכנראה מדובר בעבריינים והחברה הולכת לסחור בסמים או בנשק.
 

faery18

New member
ספירה לאחור למה?

גם הפרקים שהספקתי להשלים עד כה היו ממש טובים(כאמור עד 26)כמובן חוץ מהסצנות המיותרות של אדריאנה[אכן משחק זוועתי]ואנדי
 

Don Nirtin

New member
את זה תגלי ממש בקרוב לצערי


ליתר דיוק בפרק 54. שזה בדיוק עוד 19 פרקים. אם תואילי בטובתך להשלים פרקים......
 

faery18

New member
שויוה שמים כמה טלנובלות ממש טובות ביחד זו בעיה


ממש לא הייתי רוצה לוותר עלייה, נראה אם אני אצליח בקרוב להדביק את הקצב קצת יותר.
 

Don Nirtin

New member
עד 33


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
עכשיו הגיע תורה של בטי לחטוף. פעם ראשונה שאני רואה שגיבור ראשי מצליח לעשות משהו לצלע הנשית המעצבנת

&nbsp
טוב, הגיע הזמן שיפוצצו את העניין של בובי אס אל היחו דל סוראיה.
&nbsp
ואווה ניצלה מרצח הודות לאמיליה, האסירה שהצילה. מעולה!
&nbsp
סדרה מעולה.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
אכן ומריסול בעצמה לא הייתה מסוגלת לשקר תחת שבועה

ומאשימה בקול את פבלו, אבל כמובן בסודיות היא נאמנה מאוד ולא מגלה על ההריון של בטי ומדברת ברמזים, לא עוזר לה בטי לא סולחת לה שהודתה באמת.

והשופט לגמרי הזוי, קודם זורק את הראייה לפח ואחר כך עושה בירור מקיף, וכשמוכח שהמשפט לא היה הוגן, הוא עדיין צריך ראיות כדי לפתוח את התיק מחדש, למרות שאמר לבטי שהטיעון שלה כתובעת על פשע קנאה נפל על כך שאווה עם בן זוג אחר. ובכלל לא מבין מה הסיפור של ביטול המשפט, ופנייה לאותו שופט, איך הליך ערעור במדינה בה העלילה מתרחשת. למה צריך לבטל את המשפט במקום פשוט להגיש ערעור.

הסיפור של בובי התפוצץ מהר יחסית לסדרה של טלמונדו, ובובי אפילו לא מוכן להקשיב לווידוי של הדוד של סוראיה, הוא האמין לשקרים של הוריו המאמצים ודווקא אדריאנה מנסה להכניס בו קצת הגיון, לפחות משהו טוב הזוג פלסיוס עשה שגרם לאדריאנה להתבגר, רק חבל שלא המציאו לה איזה ניתוח פלסטי כדי שלא נצטרך לסבול את השחקנית הגרועה והמכוערת.

בהחלט סדרה מעולה.
 

Don Nirtin

New member
יש לשחקנית הזו בעיה


פעם אני רואה אותה באור והיא עם שיער בלונדיני ופעם היא עם שיער אדום....
&nbsp
פיצול אישיות?
&nbsp
ולגבי בובי - הוא אידיוט. קרא לאדריאנה אישה משומשת. על זה לא סולח לו בקלות.
 

Don Nirtin

New member
34 של אתמול


פור פיין העקשנות של פבלו השתלמה!!!

&nbsp
זהו, סאגת אווה בכלא תסתיים היום (פרק 35). יפה, לקח להם 15 פרקים
יפה מאוד.
&nbsp
ובינתיים מרלן מבשלת משהו באמצעות הסרטון של ארנולפו חסר התועלת...... מה היא זוממת?
 

evglev1

Well-known member
מנהל
קטן להדר

השיחה של סופיה שמוקלטת בנייד של אווה לא נשכחה ולא נעלמה והיא משמשת ראיה במשפט.
 
למעלה