רק אלוהים סולח

faery18

New member
והקורבן הבא של פאוסטו הוא..דון מליטון!
(עד-111)

ממש חבל הייתה לו דמות ממש חמודה לא הגיע לו סוף כזה
אם כי הוא לא חכם במיוחד ודי הביא את זה על עצמו


לא חכם גם מצד רנטה ככה להודיע לפאוסטו שהיא מתגרשת ממנו ולוקחת ממנו את האחריות על הכסף והנכסים. מה היא ציפתה שהוא באמת יישב בשקט? היא הייתה קודם צריכה להתרחק מהאחוזה יחד עם כולם, זה הרי מסוכן להישאר לצדו כרגע. אז לא פלא שהוא מרשה לעצמו להתשגע


דייגו ונייבאס התחתנו בחתונה אזרחית כדי שדייגו יוכל לאמץ באופן חוקי את דומינגו! התגובה של אביגיל הייתה די ילדותית
היא הרי דחתה אותו אז מה פתאום עכשיו היא עושה לו פרצופים ואומרת שהיא כן הייתה מסכימה להתחתן איתו אם היה מבקש ממנה? קישקוש


מתאו מתגרש סופית מדיאנה ומציע נישואים לאביגיל שמסרבת בטענה שהם "בני דודים". מתאו סופסוף עושה משהו מועיל ומעלה ספקות. הוא לוקח לה דם כדי להשוות את הDNA יחד עם של פאוסטו וגם של רנטה ובקרוב סופסוףף הכל הולך להתגלות!


 

evglev1

Well-known member
מנהל
מתאו יותר הגיוני מאביגייל

אך לא הגיוני שהיה משהו בין פבלו למקריה, אבל הרבה יותר הגיוני שמקריה לא אימא של אביגייל מאשר שפאוסטו הוא אביה. אביגייל מסרבת להבין שהיא מעניינת פאוסטו כאישה, והיא גם לא מסוגלת לחשוב על האפשרות שהסנדקית שלה נאלצה לנטוש אותה בידי מקריה המכשפה ואפילו כשהיא שומעת שמקריה ניסתה למכור אותה למתאו ולמקס, היא עדיין מאמינה שהיא אימא הביולוגית, בטח יש לה יותר ניסיון טלנובלי, כי בחבקי אותי חזק, ברגע שמקריה סרסרה את אביגייל לפאוסטו אביגייל הבינה שלא יכול להיות שמקריה היא באמת אימה. אבל אנחנו ראינו אימהות גרועות יותר כמו הלנה בכישוף, גרסיאלה בחיים שגנבו ממני שאמנם לא ראית, אבל את הקטע הרלוונטי זכית לראות, למעשה כמעט כל האימהות באשת הברזל ובראשם אימו של הדמות של פרננדו קולונגה. אז מתאו חושב שהרבה יותר הגיוני שאביגייל היא הבת של רנטה, וגם הוא מסרב לקבל את זה שהם בני דודים ועוד יותר כשיגלה שאם זה היה ככה הם היו אחים, ולפחות משהו טוב עשתה התאונה של דיאנה והניתוח של רנטה שיש כבר דגימות דם של פאוסטו ורנטה וצריך רק את דגימת הדם של אביגייל ולחשוף את זה בלי שפאוסטו, רנטה או מקריה ידעו.

לא יודע אם מליטון הייתה ברירה כדי להציל את רנטה, אבל הוא באמת פלט יותר מדי, טוב שלא סיפר ששמע הכול ממקס, כי למרות הברית עם פורפיריו פאוסטו היה רוצח את מקס אם היה יודע שהוא שמע מלוסיה את כל האמת.

גם רנטה להגיש תביעת גירושין כשהיא עם פאוסטו תחת אותה קורת גג זה לא דבר חכם במיוחד, שהרי היא יודע מדוע פאוסטו נישא לה והיא רוצה להחזיר לעצמה את כל מה שלקח, ברור שהוא יעדיף לרצוח אותה מזה.

אכן אביגייל ילדותית בתגובה שלה לניאבס ודייגו ועלבון כאילו היא נבגדה וכאילו היא מאוהבת בדייגו וגם קצת אנוכיות שהיא החליטה שדייגו הוא היחיד שיכול למנוע ממנה גילוי עריות, זה נקרא לנצל אותו. למרות שגם לניאבס לא חוזר היא אומרת לרנטה שרק עשתה טובה לדייגו ואין לה ציפיות לזוגיות אמיתית כשהיא חושבת שרנטה עיוורת ועושה סימן של שבועת שקר. אבל דווקא עדיף שדייגו יהיה עם ניאבס כי תאודורה וחואניטה כבר תפוסות.

מעניין אם מתאו הצליח להתגרש מדיאנה בכוחות עצמו, או שמרסלינו עזר לו כנקמה בפאוסטו על שסירב לסגור מועדון בו נתנו לאשתו או אשתו לשעבר לשיר.
 

faery18

New member
מרסלינו בהחלט פעל מתוך נקמה בפאוסטו

למרות שדי ברור שהוא חופר לעצמו את הקבר

&nbsp
אני מרחמת על נייבאס. מסכנה גם לה מגיע, היא כל כך אוהבת את דייגו עד כדי כך שהייתה מוכנה לוותר עליו. אבל לדעתי זו הייתה שטות מצדה לנטוע בו עוד תקווה לגבי אביגיל. והוא פשוט חסר רגישות ישר רץ לאביגיל והיא נשארה מאחור בוכה

&nbsp
מה שכן, לא כאב לי על מתאו שראה את דייגו מנשק את אביגיל, אביגיל סבלה ממתאו הרבה יותר
 

evglev1

Well-known member
מנהל
היא למעשה שחררה אותו ואמרה לו ישירות ולו ברמזים

שיש לו תקווה עם אביגייל ולמעשה שחררה אותו וויתרה עליו, אבל דייגו כמובן מאושר ואומר תודה על הכנות ורץ לחגוג את אהבתו ומתאו לא היה מסוגל לספר לדייגו על הסיבה האמיתית כדי שדייגו יספר לרנטה והעניין יובהר כי דייגו כבר יודע את האמת על מוצאה של אביגייל.
 
למעלה