השיבה הביתה

Don Nirtin

New member
74


אלוהים, איזה פרק מדהים נתת לי אתמול.
&nbsp
גם דייגו סולדנה, וגם גונסלו גרסה ויונקו הפשיטו את עצמם...... הגיע הזמן. אחרי היובש יחסית בעור של הגברים בסדרה הזו (האחרון שעשה את זה היה אלברטו ז"ל.)
&nbsp
לגרטו ומקריו הפכו למיותרים בסדרה. כנ"ל חרוטרודיס.
&nbsp
שמישהו יהרוג את אניבל כבר. הוא כזה שחקן גרוע.
&nbsp
גבריאלה ניסתה לפתות את לוצ'ו אבל לא הצליח לה. אנטוניה ניסתה לפתות את רודריגו אבל לא הצליח לה. שתי פטרונות, שתי ניסיונות, ואף אחת מהן לא הצליחה.
&nbsp
ו...... ססיליה ודויד.... הצעה? ככה בקטנה? תיהנו אחד משני. סקס זה חשוב ממערכת היחסים אבל זה לא צריך להיות כל המערכת יחסים שלכם.
&nbsp
בפרק הבא - משהו עם אירנה המעצבנת. אמן שהיא תחליט להתגרש מאלחנדרו סוף סוף.
&nbsp
 

evglev1

Well-known member
מנהל
לא חושב שגבריאלה ניסתה לפתות אלא להוכיח את רצינות כוונותיה

אבל לוצ'ו היה ג'נטלמן וראה שגבריאלה אונסת את עצמה כדי להכריח את עצמה לשכב איתו והוא החליט שסקס שגבריאלה כופה על עצמה ובניגוד לרצונה לא בשבילו.

אכן דוד וססיליה יותר מדי משקיעים בעניין הסקס וכל הכבוד לגבריאלה ואלחנדרו שניסו להציע להם אלטרנטיבות, אך שניהם מבינים שזה הגיל של ההורמונים וחושבים להנחות אותם באמצעי מניעה, אם כי לאחר הסצינה בבית חולים יכול להיות מאוחר מדי, כי שם 100% שהם לא נשמרו.

אנטוניה חושבת שהיא יכולה הכול באמצעות גופה שנפלה על גבר שלא רוקד לפי החליל שלה.
 

Don Nirtin

New member
האמת היא שזה היה משעשע מאוד כל הסצינה הזו


וגם החלום האירוטי שהיא חלמה אחר כך על רודריגו.
&nbsp
גבריאלה אונסת את עצמה להרגיש משהו כלפי לוצ'ו. נקודה. לא רק בסקס, אלא גם מנצלת אותו כדי להתחמק מאלחנדרו. היא משקרת לעצמה ולאלחנדרו כבר מההתחלה. אלחנדרו שיקר לה גם בעניין פטריסיה, וגם בעניין הנטישה שלו כשראה מה שהיא עשתה במסגרת תפקידה כמטורפת.
&nbsp
בקיצור, זוג ראשי לא החלטי.
&nbsp
ססיליה ודויד - בהחלט יש מצב להריון אם הם לא בדיוק נשמרו אלא פשוט השתוללו. במקלחת פונסיה עוד עצרה אותם אבל בביה"ח פשוט ניצלו את זה שולנטינה יצאה ועשו מה שבא להם.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
גבריאלה בורחת מאלחנדרו גם כי היא מתקשה לסלוח לו

וגם העובדה שחזרה כדי להרוס את חיי אימו, ועד כמה היחסים ביניהם רעים, מה שהיא מתכננת לאימו יקשה על היחסים ביניהם. אלחנדרו בהחלט לא החלטי ופאיסיבי.
 

Don Nirtin

New member
בכל מקרה הסוף מתקרב


ובקושי ראינו איזשהו רגע רומנטי ביניהם. חוץ מפרק 8 הנהדר ועוד כמה רגעים קטנים - כלום.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
אני חושב שתיהנה בקרוב

מהעונש הדי קרוב של לגרטו שלא הולך להתפגר, אבל בדומה לחרטרודיס מה שיעבור עליו יהיה גרוע ממוות.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
פרק 73 - ריקרדו מגן על פטריסיה

ריקרדו משתף את אימו בפגישה עם הסקסולוגית וקונסטנסה אומרת שהיא שמחה בשבילו לא בשביל אשתו וריקרדו מגן על פטריסיה ומסביר שהוא יודע על הבגידה עם אלחנדרו, קונסטנסה מסרבת לקבל את זה שפטריסיה לא התגרשה עם המצב היה רע, אך ריקרדו מספר כל מה שהחיים עם פטריסיה נתנו לה ואת הילד שיש לו ושהיא ידידת אמת שלו וקונסטנסה מבטיחה לנסות לחבב את פטריסיה בשבילו. קונסטנסה ופטריסיה מארגנות פגישה בין ריקרדיטו לקונסטנסה שמכיר אותה והיא נותנת לו מצלמה וקונסטנסה אומרת שמתקרבת בשביל ריקרדו, ויודעת הכל ופטריסיה מבהירה שמעולם לא שיקרה לריקרדו. פטריסיה אומרת לריקרדיטו לשמור על הסוד וקונסטנסה מסרבת להצטלם, אז ריקרדיטו מצלם את אניבל ואומר שהמתנה היא מסבתו קונסטנסה .

צ'אקון נכנס לביתו של אניבל ותובע מאניבל להסתיר אותו אחרת ילשין על כולם ואניבל נאלץ להסכים וצ'אקון מציץ לפטריסיה באמבטיה.

רודריגו מתחקר את אנטוניה והיא מספרת את הגרסה שלה לאירועים על האשמה של גבריאלה, ואפילו מאשימה אותה בהתאבדות חוליה. ורודריגו עוקץ אותה שהגורל תמיד נדיב איתה והיא נפתרת מכל אויביה במכה. אנטוניה מסרבת לשתף פעולה ורודריגו עוצר אותה ולוקח אותה לתחנת המשטרה על הידיים. אלחנדרו וריקרדו חושבים שהיא הביאה את זה על עצמה ואניבל מנסה לשחרר אותה אך רודריגו לא מציית לו ואף לא מרשה לו לבקר ואנטוניה מבלה את הלילה במעצר.

דוד מתגנב לחדר של ססיליה והשומרים רואים וגבריאלה תופסת אותם על חם במיטה ונוזפת בדוד. היא מטיחה בהם שזה לא משחק ולא כך מתנהגים עם נשים הגונות ודוד מרגיש שהיא יותר ויותר דומה לאימו בנאום החינוכי שלה.

רודריגו מתחקר את אסטריה ושואל אם היא ראתה את מקס מכה את אלברטו באלה בצורה שיכולה להרוג אותה, למה היא ישבה בשקט ולא קראה לעזרה. היא טוענת שזה לא עניינה והוא מטיח בה שאולי היא שותפה לפשע אם היא עמדה בצד והסתכלה ומביאים את מקס שמספר שהוא לא מכיר את אסטריה, ובלמסדה אומר לו שרודריגו מאמין בחפותו ושגם הוא מרגיש שהוא חף מפשע אך אין להם ראיות לשחרר אותה ומדבר איתו על אחותו, מקס מבטיח שגבריאלה לא רוצחת ומספר על אהבתו לאחותו.

לוצ'ו נפגע מהאדישות של גבריאלה שרואה בו רק ידיד למרות שהבטיחה להינשא לו ומתפוצץ מקנאה והוא וגסטון שופכים את הלב על חוסר היכולת שלהם להבין את הנשים שלהם.

מסתבר שרודריגו בלמסדה עצר בזמנו את לוצ'ו ומכונה יד ברזל ושעליו לא יוכל לעבוד. גבריאלה וגסטון מגלים שרודריגו ישר כמו סרגל ומצד אחד טוב, מצד שני גם הם יכולים להיחשף. גבריאלה חושבת שכדאי להם להיפתח ולספר את האמת שלהם, אך גסטון מבהיר שהם ביצעו פשע כשהחזיקו את חרטרודיס כלואה וללוצ'ו יש עבר פלילי עשיר וגרוע מכל שרודריגו מכיר את התיק של לוצ'ו.

לאחר האונס חרטרודיס מתחילה להשתגע ולראות מולה את קונסנטנסה וגבריאלה ואולי עוד אנשים שעינתה שכאילו רודפים אותה.

דוד מנסה לטעום מהאוכל של וולנטינה וולנטינה אומרת שזאת פעם שנייה והאם הוא באמת מאמין שאנטוניה מסוגלת להרעיל אותה, והוא טוען שלא.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
פרק 74 - אנטוניה משתמשת בנשק האולטימטיבי

לאחר שאניבל מספר לאנטוניה שרודריגו הכניס לכלא את החבר הכי טוב שלו על שהלבין כספים ודיווח על המעסיקים שלו שלא הצליחו לשחד אותו, אנטוניה מתעקשת שאין אנשים בלי מחיר ומתגנבת לחדרו של רודריגו במלון ומנסה לפתות אותו, הוא קולט אותה ומטיח בה שאם באה לשחד או לפתות סימן שמעורבת בפשעים ושהכול מוקלט למקר שתשחד וזאת עבירה. הוא לא נופל ברשתה וקורא לה אלמנה שחורה אך כשהיא הולכת נראה לו רע ששמה דווקא אנטוניה. הוא נוזף בפקידות הקבלה, על שנתנו להיכנס לחדרו ללא רשותו. אנטוניה נופלת במלכודת שלה וחולמת שרודריגו בא לשכב איתה ובתמורה להיענות לכל דרישה שלה והמומה להתעורר מהחלום.

דוד מספר לאלחנדרו על מה שקרה עם ססיליה ואלחנדרו מביא אותו לבקש את ידה של ססיליה וגבריאלה ואלחנדרו מסבירים להם איך להתנהג ולבלות במקומות עם אנשים. וססיליה מספרת לגבריאלה שדוד הגן עליה מאנטוניה הפעם. ססיליה עדיין חושבת שלוחצים על דוד, אך הוא מתעקש שהוא אוהב אותה. גבריאלה מבטיחה לקחת את ססיליה לרופא ואלחנדרו מתנדב להסביר לנדיב על אמצעי מניעה כי הם יודעים שהם בגיל של ההורמונים.

פטריסיה אומרת לאניבל שהביאה מתנה בשם סבתא קונסטנסה ותביא עוד מתנה בשם סבתא פרודנסיה, לאניבל זה נראה מוזר. אך פטריסיה אומרת לריקרדו שאולי טעו ולא היו צריכים לחשוף בפני הילד שמדובר בסבאתו, כי הם מלמדים אותו לשקר ואז היא מבחינה שמישהו מציץ לה. ריקרדו שומע זאת ומחפש את המציץ עם אקדח אך צ'אקון מצליח להסתתר ואניבל נוזף בו על שהציץ לכלתו וצ'אקון טוען שרק חיפש אוכל, אניבל מתחרט שהסתיר את צ'אקון ומטיח בו את מה שעשה למקריו, צ'אקון בטוח שמקריו הלשין עליו ואניבל מנסה לתקן את טעותו, אבל מטיח בו שיצר לעצמו אויב חדש, מקריו מבכה את העושר של החווה שאיבד ורוצה לנקום בצ'אקון.

בלמסדה חוקר את גסטון שמספר על הרצח של אינוסנסיה והוא בטוח שצ'אקון רצח גם את אינוסנסיה וגם את חוליו.

אלחנדרו מספר לאירנה שלא יכולים לעזוב כל עוד החקירה נמשכת ואירנה רואה בכך תירוץ טוב להיפגש עם וורוניקה ומעצבנת את אלחנדרו עם סצינת קנאה.

לוצ'ו זועם כשאלחנדרו בא עם דוד ושם לב איך גבריאלה מרגישה ומציע לשחרר אותה, אך גבריאלה מתעקשת להינשא לו. היא בוכה בפני קונסטנסה שמנסה לשכנע אותה להיות כנה והיא אוהבת את אלחנדרו ועליה להיות איתו. היא מתעקשת להיות עם גבר שראוי לה ומנסה לשכב עם לוצ'ו, אך לוצ'ו שם לב שזה בכפייה וגבריאלה כופה על עצמה ומוותר על העניין.

בלמסדה מתחיל לחקור את הזירה בה נרצח חוליו והכספת נפרצת והוא מתחיל לעיין במסמכים שחוליו הסתיר ובפרק הבא רואים שהוא יגלה שלוצ'ו קשור איכשהו לכל זה.

חרטרודיס ממשיכה להזות ולסבול.
 

Don Nirtin

New member
75


כל מה שיש לי לומר הוא אדיוס חרוטרודיס. עשתה טעות גדולה ושילמה ביוקר.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
כשתראה את פרק 77 תתפלא איך

צ'אקון ממשיך לחיות אחרי מה שיקרה לו באותו פרק.
 
למעלה