לחנך את נינה-פרקים 120-123

snirf

Active member
כמה שמצ'ה חסרה


מה קרה, השחקנית ביקשה חופש לקראת סיום?
טוב שעדיין יש את סוסי חח הייתה לה יציאה השבוע אחרי שמנואל סיפר לנינה את האמת (גם הצורה שבה היא אומרת את זה)- Don Manuel vos perdiste la dignidad con el cabello
חחח
והיה מצחיק גם שאיך שסוסי ופטריסיו ישבו ואכלו קוראסונים ביחד...כל אחד בדרכו המיוחדת XD

&nbsp
חח איזה מוזר זה היה שהיא ניסתה לשדך בין סלבה לפיקי...מה הקשר? אבל טוב, הוא ורוסה זה אחלה זיווג לקראת סיום

וסולדד פנדינו הצטרפה בתור אחותו של ניקו...כרגיל יש לה תפקיד מעצבן גם כאן (ואגב קראתי כתבה שזה התפקיד הראשון שלה אחרי 5 שנים שנעלמה מהמסך!)
 

keren dvir

New member
בשעה טובה מנואל מספר את האמת


בשעה טובה מנואל מתחיל לספר את האמת הגיע הזמן, מריחה מיותרת
. מ'צה עזבה, בטח לכמה פרקים, מקווה תחזור במהרה ואיך לה נגרה גרסיאלה לקחה לה את הפלאפון
.

אנדראה ואנטוניו חושפים את כל האמת של מנואל במסיבת העיתונאים ובשעה טובה נינה מבינה שהיא הבת של מנואל ומארה אחותה התאומה. מנואל דיי נשאר לבד ודיי צפוי שמארה ונינה לא יסלחו לו בקלות. לולי אחותו של ניקו הגיעה. הצ'טה החדשה של אל ב'יצו
, דווקא נראה לי שיהיה מעניין איתה.

מארה ואנדראה מתאחדות ברית נגד מנואל. שונאת את הקטע הזה שאחרי שהאמת התגלתה פתאום מצטערים שלא סיפרו לפני זה
. נינה רוצה לדעת את האמת ממנואל וחוסה.
 

keren dvir

New member
הטלנובלות החדשות בארגנטינה ל2017


כתבה
http://exitoina.perfil.com/2016-11-11-435985-las-ficciones-que-se-vienen-para-el-2017/

Por amarte así -
טלנובלה חדשה של טלפה שתעלה ביום שני הקרוב, 14.11, בשעת אחר הצהריים בכיכובם של גבריאל קוראדו, איילין פרנדי, קתרין פלופ, גסטון סופרטי, ברנדה אסניקר ועוד.
העלילה: פרנסיסקו אוליבטי (גבריאל קוראדו), עורך דין יוקרתי אשר חייב להגן על האישה, לוס (איילין פרנדי), שניתקה ממכשירים את בעלה, שהיה חולה סופני, שהחזיקו אותו בחיים. אותו זמן פרנסיסקו מתעמת עם חיים ריקניים שבהם נישואיו לפטימה (קתרין פלופ) מסתיימים. סיפור מרכזי אחר הוא של מרסדס (ברנדה אסניקר), בתם של פרנסיסקו ופטימה, אשר דורסת את מנואל (גסטון סופרטי), כדורגלן צעיר ומבטיח שיישאר בכיסא גלגלים. לטלנובלה, עד כה, 60 פרקים עם הסכם בין חברת ההפקות של גבריאל קוראדו (Azteca) ומרטין קוולר וטלפה.

Quiero vivir a tu lado
- טלקומדיה של פולקא, לאל טרסה, תחליף במשבצת השידור את "עשירים לא מבקשים רשות". בכיכובם של מייק אמיגורנה, פאולה קרום, פלורנסיה פנייה ואלברטו אחקה. ישחקו גם קרלוס בלוסו, גבריאלה טוסקנו, מוריאל סנטה אנה, ליזי טגיאני מאוריסיו דיוב וחימנה בראון.
העלילה: שני שכנים חברים לכל החיים (אחקה ואמיגורנה) אשר נשותיהם התיידדו. עם זאת, אהבה נסתרת תשנה הכל: ורוניקה הייתה תמיד מאוהבת בתומאס.

amar después de amar -
טלנובלה של טלפה, תעלה ב16 בינואר. בכיכובם של איסבל מסאדו, מריאנו מרטינז, אלאונורה וקסלר ופדריקו אמדור. ישחקו גם ברנדה גרדיני, מקס גיונה, גסטון ריקאוד, מנואלה פאל , וירחניה לאגו ועוד.
העלילה: שלוש שנים, לפני שהתפתחה הידידות בין רקאל (איסבל מסדו) ודמיאן (פדריקו אמאדור), יזמי דיג אמידים עם קרולינה (אלאונורה וקסלר) וסנטיאגו (מריאנו מרטינז), עקרת בית חמת מזג ופועל בניין המתפתח. מה שהם לא ציפו הוא שהפגישה של משפחות תעורר משיכה בלתי נמנעת וסוף טראגי.


Fanny, la fan -
טלקומדיה של אנדרגאונד, בשביל טלפה. יככבו בה לוסיאנו קאסרס, ניקו פורטדו ותשחק גם חורחלינה ארוסי. טרם ידוע מי השחקנית הראשית ושאר הקאסט וגם לא ידוע מהי העלילה.

La fragilidad de los cuerpos -
אוניטריו של פולקא לאל טרסה, יככבו בה אווה דה דומיניק, חואן חיל נבארו וחרמן פלאסיוס. יהיו לה 8 פרקים.
העלילה: חקירה של ורוניקה רוסטאן (אווה דה דומיניק) שמתחילה עם התאבדותו של מכונאי והופת למשהו חשוך ומרושע שמתעלה סיפורו של אדם אשם. היא מכירה את לוסיו ולרוסה (חרמן פלאסיוס), מכונאי אחר שיעזור לה לגלות חלק מהתעלומות וגם לשמור על מערכת יחסים חשאית.

Loco x vos -
טלפה מכינים עונה שנייה לסיטקום בכיכובם של חואן מינוחין וחולייטה זילברברג. לדעתי מיותר לחלוטין, הסיטוקום הזה לא ממש הצליח ולא ברור למה החליטו לעשות לו עונה שנייה
.

Golpe al corazón -
טלנובלה בהפקתו של קיקה אסטבנז לטלפה. כרגע רק ידוע שסבסטיאן אסטבנז ישחק בה.

El jardín de bronce -
הפקה של פולקא עם HBO, בכיכובם של חואקין פוריאל, חוליטה זילברברג, נורמה אלאנדרו, לואיס לוקה, חררדו רומנו,
סדרה משטרתית שמבוססת על נובלה. העלילה: שינוי בחייו של פביאן דנובאו (חואקין פוריאל) כאשר מוריסה, ביתו בת ה4 נעלמת בלי להשאיר עקבות. הילדה והמטפלת שלה היו צריכות ללכת ליום הולדת, אבל מעולם לא הגיעו. כך מתחיל הסיוט של האיש הזה שבו השוק נותן מקום לתקווה. עונה ראשונה תהיה בעלת 8 פרקים (רוב הסיכויים שיהיו לה כמה עונות)
 

Don Nirtin

New member
מכל אלה... amar después de amar נשמע הכי נורמלי


למרות המרטינז. על כמה חותמים שהבחור ינסה לברוח שוב ולמות באמצע הנובלה?
 

keren dvir

New member
כבר סיימו לצלם אותה

היא רק 70 פרקים. לכן כנראה לא היה לו זמן לברוח
 

snirf

Active member
היא הכי מצופה שלי


כיף שמסאדו חוזרת למסך...באמת חבל שהקאסט כולל את מרטינז, אבל הו וול-רק 70 פרקים וכבר סיימו לצלם אותה, כך שאין לו אפשרות לברוח
 

keren dvir

New member
קרינה זמפיני וגבריאל קוראדו זוכרים את המפגש בישראל


קרינה זמפיני וגבריאל קוראדו נפגשו אמש בתוכנית Morfi, todos a la mesa אותה מנחה קרינה והעלו זיכרונות מהטלנובלה "ירח פראי" בה שניהם כיכבו וגם הזכירו את ישראל ואמרו שהכירו פה בארץ בטקס ויוה 2000.

 
למעלה