שמעתי שנטליה ליטרוקס עובדת על טלנובלה חדשה לטלויסה

שמעתי שנטליה ליטרוקס עובדת על טלנובלה חדשה לטלויסה

ויש אפילו מועמדות לראשית אני רק לא זוכרת לאיזו טלנובלה היא עושה רימייק ושאחת המועמדות היא מאייטה. זה אומר שנטליה לא עוזבת את טלויסה. אבל מה עם בעלה? כבר לא שמעתי על הטלנובלה שהוא מתכנן האם קיבל שכל או שפשוט יצטרך לעזוב בלי אישתו?
 

faery18

New member
באמת רציתי לשאול פה מה קורה עם זוג המפיקים האילה

אם הם באמת עוזבים את טלויסה.
שמחה לפחות שנטלי ליטרוקס נשארת. וכמובן גם שמאייטה היא אחת המועמדות לטלנובלה שלה
 
לא יודעת אם היא תסכים

מקווה שלא כי הטלנובלות שלה לרוב הדמות הראשית ענייה ומתאהבת בחתיך עשיר ומאייטה כבר גילמה תפקידים כאלה והבנתי שהיא מעדיפה להתמקד במוזיקה.
 

faery18

New member
אולי הפעם הדמות תהיה שונה יותר

בכל מקרה אני אשמח לראות את מאייטה בכל תפקיד שלא יהיה העיקר שתלוהק למשהו, בעבר היא שילבה את המוזיקה עם המשחק אולי גם הפעם.
 
הייתי רוצה שחקניות חדשות שלא חוזרים על עצמם

כמו אנהי(טוב כרגע זה לא מתאפשר כי היא בהריון) או קיקה אדגר שגם היא החליטה להתמקד בכל מה שקשור למוזיקה ותאטרון. לא שיחקה בטלנובלה מאז הטלקומדיה של פרננדו קולונגה ובלנקה סוטו.
 

elall

Member
מנהל
נטלי לטיז'ו, ככה קוראים את השם שלה

והבנתי שהיא רוצה לעשות רימייק לטלנובלה "מריסול". חיפשתי קצת מידע על טלנובלה הזאת, ומה אני אגיד... יותר קלאסי מזה אין.
מריסול היא בחורה ענייה מוכרת פרחים כדי לפרנס את עצמה ואת האימא החולה שלה... אימא שלה מתה לפני שמצליחה לגלות לה שהיא בעצם נכדה של איש עשיר אחד. לאותו איש יש נכד שהוא כנראה לא נכד שלו והוא ומריסול מתאהבים מבלי לדעת את הקשר המשפחתי ביניהם, אבל הוא כמובן מאורס למישהי אחרת....
&nbsp
 
כצפוי

אם מאייטה במידה תסכים היא לא מאתגרת מספיק מקצועית לדעתי בניגוד לאנג'ליק בוייאר שמיד סירבה להצעה לגלם תאומות לרימייק של המתחזה שאני מקווה שלא תצא לפועל. טוב היא גם צריכה לנוח אחרי עבודה קשה באנה כפול שלוש. בכלליות אני לא צופה לה הצלחה וגם יש מספיק טלנובלה עם סגנון דומה שמתכנן איגנסיו סאדה. ידוע לך מה עם בעלה? דון מחיה.
 

elall

Member
מנהל
לא, אין לי מושג מה איתו

אבל אני בניגוד אלייך כן חושבת שזה יצליח לה. המקסיקנים אוהבים קלאסיקות כאלה משום מה. במיוחד כשמדובר בטלנובלות של לטיז'ו. היא בטח שוב תמצא זוג פוטוגני וזה יצליח לה כמו שהצליח לה כל דבר אחר שהיא עשתה בשנים האחרונות (לב פראי, גאטה, הדרך לגורל).
 

faery18

New member
שחקני טלנובלות שרוצים לאתגר את עצמם מגוונים עם תיאטרון

דרמה והמסך הגדול. מה שאלה הביאה זו עלילה אומנם קלאסית אבל זו עלילה בסיסית של טלנובלה זה מה שיפה בטלנובלות שהן פשוטות וכיפיות לצפייה לא שחסר בהן גם אקשן ועניין, קלאסיות ככל שיהיו.
&nbsp
נכון שקיימות גם טלנובלות קצת אחרות ויותר מורכבות כמו שדרות ברזיל הנהדרת וגם לזה יש מקום. אבל אין לצפות שטלנובלה תהיה משהו שהיא לא. כי כל היופי והשוני בטלנובלה זה שיש לה אופי מסויים שנותן לה מעלות שאין בדברים אחרים שמוצאים בטלוויזיה. ודווקא בגלל זה טלנובלות זה בעיקר הדבר היחיד שיש בטלוויזיה שאני מתחברת אליו
 
אבל זה חוזר על עצמו

את אוייבת יקרה אהבתי כי עשו טוויסט בעלילה והיא הייתה קלאסית. בדרך כלל הטלנובלות הקלאסיות ואותי זה כבר משעמם. בגלל זה אחת הסיבות שפרשתי מעשירים לא מבקשים רשות זה פשוט נהיה קלאסי וצפוי ממה שקורה שם. כל אחד מה שהוא אוהב לי אישית נמאס מהקלאסיות ומעדיפה את המודרניות יותר. בגלל זה לא התלהבתי מדרך הגורל.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
גם אהבתי את שינוי הכיוון באויבת יקרה

לפחות באהבה מנצחת ובגאטה הראשי לא רודף שמאלות, זה גם יתרון על לב פראי שהראשי בהתחלה מנוול לא קטן.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
דווקא טלנובלות פחות קלאסיות כמו האומץ לאהוב

חיים כפולים, מילה של כבוד, ועכשיו הגורל של אווה שלוש פעמים אנה לא פחות טובות. ובטלמונדו כמעט לא עושים סיפורי סינדרלה.

נטלי ידעה לשלב אלמנטים מודרניים כמו בים של אהבה לאחר שאסטריה הופללה בגנבה היא ביקשה להזמין משטרה שיבדקו טביעות אצבעות והגנבת נאלצה להודות. בניגוד לחתולה פראית ולב פראי שהראשית נשלחה לכלא על גנבה שלא ביצעה ובחתולה פראית נאלצה להתחנן על הברכיים ללא תועלת ובשתי הסדרות בחתולה פראית באותו הזמן רצחו את אביה ובלב פראי את סבא שלה. אבל לעומת זאת בלב פראי סימונה נשארה בחיים ועם בן זוג ועם ילד של אוקטוביו ממש כמו באומץ לאהוב, ולא הרגו אותה והשאירו את הילד שלה לראשיים כמקובל בקלאסיות ואפילו שהיא הייתה נשואה בכנסייה לאוקטביו. ובגאטה אסמרלדה סלחה לאביה מיד על שהסתיר ממנה שהוא אביה ולא עשתה סצינות של למה שיקרו לה והיא לא רוצה לשמוע יותר מאנשים ששיקרו לה כמקובל בקלאסיות.
 

faery18

New member
הנובלות שציינת אכן היו מעולות, מבחינתי החשבתי אותן לקלאסיות

פחות קלאסי זה למשל דונה ברברה או טרסה. אבל זה עדיין עונה להגדרה של טלנובלה ויש מקום גם לזה וגם לזה, רק אמרתי שלדעתי לא צריך לצפות שטלנובלה תהיה משהו שהיא לא.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
אכן טלנובלות כמו סנטה דיאבלה, אין שטוחות בגן עדן, מלכת

הדרום, מישהו צופה בך, חיים גנובים - הדבר הטלנובלי היחיד בהן זה הספרדית והשחקנים, למרות שבחיים גנובים ומישהו צופה בך ואפילו במלכת הדרום הכניס סוף טלנובלי טוב.

לי דווקא נראה שחיים כפולים ואקאסיה זה הכי לא קלאסי שיש שעדיין במסגרת הז'אנר.
 
למעלה