רק אלוהים סולח

faery18

New member
פטריסיו מנתח את רנטה והיא חוזרת לראות!


בינתיים היא נותנת לכולם(חוץ מפטריסיו וקונסטנסה)לחשוב ששוב הניתוח לא הצליח כדי לבחון את פאוסטו ומקריה
(מחשבה נבונה
)היה מרגש איך שהיא ראתה את פטריסיו לראשונה וגם את אביגיל!

נמאס לי מהכומר הזה
לא ייאמן איך שהוא ממשיך להאמין לפאוסטו שמאשים את לוסיו גם אחרי שמקס אמר לו ששניהם רוצחים
כמה טיפש תמים ומגוחך אפשר להיות?
כל הכבוד לקונסטנסה שלא נתנ לרנטה לגלות לכומר שהניתוח הצליח. אי אפשר לסמוך על ההזוי הזה. מעצבן גם איך שהמפקח קונה את כל הלוקש שהוא מוכר לו.

עוד דבר דרמתי שקרה בפרקים האחרונים פרט לניתוח המוצלח של רנטה זה ה"תאונה" של דיאנה ומות אחד התאומים
ומסתבר שהם כן ממתאו!
לאור כל מה שעובר מתאו נראה שהוא מתחיל סופסוף להתעשט ולהבין שהוא היה אנוכי לאביגיל. אהבתי שהוא התנצל ושיחרר אותה לחיות את חייה עם מי שהיא רוצה למרות שאביגיל ממשיכה לאהוב אותו ואפילו סירבה לדייגו שחזר אחרי מעבר הזמן של שלושת החודשים!


שני דברים הפתיעו אותי - שלוסיו עמד מאחורי הדריסה של דיאנה-בכל זאת חשבתי שהוא הרגיש כלפייה משהו למרות שמצד שני הוא הרי לא מסוגל להרגיש
והעובדה שפאוסטו הזיל דמעה על התאומים אחרי שהוא בעצמו הורה ללוסיו להרוג אותם ואת דיאנה על ידי כך שידרוס אותה. דמעות תנין..


ממש עצוב על התינוק
מקווה לפחות שהשני ישרוד כדי שמתאו ואביגיל יגדלו אותו בסופו של דבר


סופסוף מקס יודע למה תאודורה נפרדה ממנו! מקווה שעכשיו הם יחזרו.

נראה שפורפיריו כבר יודע שלחימנה יש אחות תאומה, מפתיע גם שיש לו קשרים עם פאוסטו. עד לרגע זה לא הצלחתי להבין אם פורפיריו טוב או רע
 

evglev1

Well-known member
מנהל
נראה שפורפיריו משתף פעולה בכל עם פאוסטו

אולי הוא עזר לאביגייל בכך שדרש בפאוסטו לשלם את החוב או שילם בעצמו כדי שלוסיו לא יקבל את החווה כחלק מהשותפות, אבל הוא גם בטוח לא מאמין לשטויות שפאוסטו סיפר למפקח והוא משתף פעולה בהפללת לוסיו בפשעים של שניהם, כך שמה שבטוח שהוא אדם אנוכי.

מקס סוף סוף גילה על תאודורה והטיח בלוסיו את שנאתו.

מתאו באמת מתחיל להשתנות לטובה שהתנצל ושחרר את אביגייל.

מרגש הפעם הראשונה שרנטה את ביתה אביגייל וצריכה להעמיד פנים שהיא עדיין עיוורת.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
דווקא הכומר לא יודע למה להאמין

בעיקר בגלל שפאוסטו הרשה לו לדבר ומקס לא, הוא דווקא ביקש ממקס אישור לספר את הגרסה שלו, אבל מקס לא רצה, הוא מעדיף שלוסיו ירצח את פאוסטו. אגב מאוד שונה כי בגרסה הקודמת פאוסטו באיזשהו שלב התוודה לפני הכומר החדש על כל הפשעים תחת ווידוי כולל רצח הדוד שלו, והכומר שאל מה הוריו עשו לו שהוא נעשה כזאת מפלצת ופאוסטו הגיב בבהלה, כך שהיה רמז שזאת הסיבה, אבל כמובן שהכומר נאלץ לשתוק תחת הווידוי.

גם אחד התאומים מת שם כתוצאה ממריבה בין דיאנה למתאו שגרמה לדיאנה להרגיש רע, זה גם היה במכונית, אבל לא הייתה דריסה, ופואסטו לא רצח את אחד הבנים שלו, כי הבן שנשאר בחיים, הסתבר הוא של פאוסטו היה אביו. כאן גם דיאנה הייתה בטוחה שפאוסטו האבא, כך שאני לא יודע אם כאן זה שונה או שפאוסטו איכשהו דאג לזייף. אגב בגרסה הקודמת ללוסיו לא היה רומן לא עם מקריה ולא עם דיאנה. באמת מוזר בפאוסטו היה מסוגל לרצוח את התאומים שלו. מסתבר שמה שפאוסטו אמר למפקח יש בו משהו מהאמת שלוסיו סוגד לו, שלמרות שהוא חשק בדיאנה הוא ציית לפאוסטו ללא היסוס.

באמת לא ברור אם פורפיריו יודע על התאומות כי שמע מפאוסטו שחימנה בכפר כשהיא הייתה בבית, או שהוא באמת מאמין שזאת הפרעה דו קוטבית או פיצול אישיות. פורפיריו אמר שהוא דאג למקס דרך פאוסטו, אך ייתכן ונתן לדניאלה את התכשיטים בכוונה, כי ידע שזאת התאומה הטובה והיא תדאג לאחיין איתם.
 

faery18

New member
הכומר אמר לפאוסטו שהוא מאמין לו

ונכון שאחרי זה הוא שוב דיבר גם עם מקס אבל עדיין הוא לא שולל את הגרסה של פאוסטו וזה ממש מקומם שאחרי שמקס וכולם אומרים לו ההיפך הוא בשלו
וזה עוד אחרי שחשבנו שהוא התעשת
באמת שהכומר הזה חסר תקנה

&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
 

evglev1

Well-known member
מנהל
בזכות מקריה הגרסה של פאוסטו תהיה כנראה גם הגרסה

שהמשטרה תקבל. פאוסטו ומקריה עשו עבודה יסודית בעניין. אבל בתכלס רק עדות של מקס או של הכומר על מה שמקס התוודה יכולה לגרום לחקור. אבל מצד שני לפי הגרסה שפאוסטו מסר למפקח הוא ידע הרבה זמן ושתק, שגם זה פשע.
 
למעלה