חוקי משחק - מרתון

לפני שאני ממשיכה אני חייבת לומר משהו

איזו כימיה נדירה יש לג'ובנה אנטונלי ואלשנדרי נרו, זאת כימיה אמיתית, הסצינה שרומרו מצהיר את אהבתו שהוא שיכור ואתנה בוכה ואחר כך לפני שהיא הולכת הוא מתוודה בפניה שהוא מאוהב בה ואתנה הולכת שהיא מחייכת בבישנות ולא בזימות. הרגשתי את תהליך האהבה שלהם יותר של אתנה אבל בסצינה הספציפית הזאת הרגשתי צמרמורת כמו שלא הרגשתי מעולם, איזו כימיה חבל על הזמן לא רואים כל יום על המסך ואני לא מתרגשת מכל זוג טלנובלי על המסך אפילו לא מכאלו שנחשבים הכי לוהט בטלויזיה(כמו הזוג הממוחזר סבסטיאן רולי ואנג'ליק בוייר שלא הרגשתי ככה בחיים שגנבו ממני, נראה איך הם באנה כפול שלוש).
&nbsp
רק מרטין קרפאן וקרולינה גומז עשו לי את זה ואולי קצת אנהי ואהרון דיאז אבל זה היה מזמן אפילו דנה גרסיה ומריו סימארו לא הורגש כימיה כזאת. אם הלוחמת תחזור אצפה רק בשבילם. ללא ספק זוג השנה של 2016.

 

elall

Member
מנהל
עד איזה פרק הגעת?

אני גם עכשיו עושה השלמות
 

evglev1

Well-known member
מנהל
בלוחמת הם היו הרבה יותר חשובים מה"ראשי" רודריגו לומברדי

שהיה ראשי רק כי הוא הגלאן של הראשית, הוא הייתה דמות שולית. ננדה קוסטה הייתה ראשית בהחלט ואחריה ג'ובנה אנטונלי. סטטיסטית כל הברזילאיות של גלוריה פרז חזרו. אבל נראה שהחשש שלי שהלוחמת תחליף את רק אלוהים סולח כמעט לא סביר ששתי ברזילאיות עם שני הכוכבים יהיו זו לאחר זו ברצף. הלוחמת תחזור כנראה אחרי השיבה הביתה או אפילו יותר מאוחר, כי הרי לשדרות ברזיל ושקר היופי לקח זמן לחזור.
 
רק בשבילם אצפה בהלוחמת

מקווה שמתישהו היא תחזור אולי לאתר במקום בזמן שישנת.


אגב רודריגו לומברדי הוא השאיר עליי רושם כרשע בטריילר בסדרה ששמתי בשרשור שאלות בקשות. אהבתי את המשחק שלו ולמרות שהבנתי שהוא רע הוא ראשי אני חושבת. ריינלדו ג'יאנקיני גם משחק שם אבל שולי.
 

Don Nirtin

New member
לאור הסדרות החדשות


ולאור העובדה שויוה הגיעו עד לפרק 26 ואני עדיין בפרק 10 -
&nbsp
החלטתי בכובד ראש לפרוש מחוקי המשחק. אולי תחזור לסבב ב', אולי לא. לא כל כך משנה לי בשלב הזה.
&nbsp
יאללה, מלון!
 

elall

Member
מנהל
, מבינה אותך

אני גם די בפיגור ולא יודעת איך אצליח להסתדר עם זה והמלון. אבל אני לא מוותרת על אף אחת מהן. אני אקליט הכל ואראה בקצב שלי, איכשהו....
קיצר נפגש בשרשורי המלון.
 

Don Nirtin

New member
כן. תזמון גרוע שויוה מעמיסים 200 סדרות טובות


אבל על דניאלה רומו אני לא מוותר גם אם יכרתו לי את הרגל השמאלית.
&nbsp
לגבי חוקי המשחק - אין לי ספק שנובלה טובה, פשוט לא הגעתי לראות את הפרקים וכבר העדפתי להיפרד ממנה מאשר לסתום את היס מקס. ויש לי עוד את השיבה הביתה (שבאמצע) ואת הגורל של אווה שדי בהתחלה......
&nbsp
קיצר, מלון
 
פרק 18

האמת של רומרו ואתנה התגלה חבל רק שזה קרה אחרי שרומרו התאהב בה עכשיו זה יהיה רק מצידה ככה נראה אופפ. הקור רוח של אתנה הורג אותי אבל לפחות היא צודקת רומרו לא מסוגל להרוג אגב הרג אותי איך הוא חזר שוב לקחת את האקדח זה היה קטע מצחיק.
&nbsp
טויה מעצבנת אותי, מה יש לה מרומרו מהתחלה לא התלהבתי מדמותה אבל עכשיו היא מעצבנת. מילא מודאגת מרומרו אבל לא יכלה להרים אליו טלפון להודיע לפני שהיא באה? יש לי תחושה שהיא הולכת להדלק עליו.
&nbsp
קסטניו ממש רשע, אשכרה לרצות שרומרו ימות. ממש עלוב נפש הוא מוכר למכור את אמא שלו בשביל כסף.
&nbsp
לא ידעתי שתרופות פסיכיאטריות עם אלכוהול עלול להחריף את המצב הנפשי. לא ברור למה נליטה עירבבה כאילו כל פעם שיש ריב או סקנדל היא מתערערת אפילו שזה לא קשור לה? וחבל שדנטה נכנע לנליזה אני באמת מנסה להבין מה הוא מוצא בה, הם כל כך שונים אחד מהשני באופי ושום דבר לא מצדיק את היחס והחוסר כבוד לאמא שלה היא פשוט חסרת טאקט. אגב אני לא בקיאה במחלה אישיות גבולית אז לא ידעתי שזה מין פיצול אישיות שנליטה פתאום משתנה והופכת להיות מישהי אחרת כשהיא נהפכת להיות מביישנית לאישה נועזת שאפילו שכבה עם אורלנדו. מסכנה כמה שהיא תסבול ממנו אם במידה היא תתחתן איתו. מצבה יחמיר ואביה הבור ישליך אותה למרפאת בריאות הנפש. מסכנה.
 

elall

Member
מנהל
הרבה תרופות לא הולכות טוב עם אלכהול

מומלץ באמת להמנע משתיית אלכהל אם לוקחים תרופות, לא רק תרופות פסיכיאטריות.
בליזה מעצבנת, אבל היה איזשהו קטע שגם קצת רחמתי עליה. היא ספרה לדנטי על מה שהיא מרגישה, על הילדות שלה, אכן זה לא קל לילדה קטנה לגדול עם אימא שהיא לא שפויה וללא אב. לא שאני מצדיקה את ההתנהגות שלה, היא עכשיו בן אדם בוגר וצריכה להבין את מצבה של אימא, אבל היא חוותה איזשהי טראומה בגלל המחלה של אימא שלה, אז ניתן גם להבין טיפה מה גורם לה להתנהגות הזאת. ועם כמה שהיא מעצבנת ומגעילה לאימא שלה, דווקא היא צודקת בנוגע לאורלנדו. היא חושדת בו והיא צודקת, בזמן שכולם חושבים שהוא איזה נסיך על סוס לבן.
 

elall

Member
מנהל
אבל בכתבה הוא מכחיש שהיה ראיון כזה

ברשתות חברתיות וכל מיני עמודי רכילויות טענו שהיה איזשהו ראיון איתו באיזשהי תחנת רדיו נדחת שבה הוא אמר שהיה לו קשר רומנטי עם גברים. אז מרקו כתב על זה באינסטגרם שלו (ראיתי את זה עוד לפני כמה ימים) והוא מכחיש שנתן איזשהו ראיון ואמר בו משהו כזה.
הוא כן מאשר שבראיון אחר מתישהו אולי אמר את המשפט "לאהבה אין מין" (או אם לתרגם במדוייק אז "לתענוג אין מין/סגנון").
בכל מקרה יש כבר מזמן שמועות ולדעתי זה די ברור, אבל כמו רוב הכוכבים הגדולים הוא מעדיף להשאר בארון מחשש לאבד את משבצת הגלאן.
 

AndreiTR

New member
אבל ז'וזה דה אבראו יצא מהארון בתור ביסקסואל.

והוא פשוט אמר את זה כי זה מי שהוא, לא התבייש בזה, לא אכפת לו מה חושבים, פשוט אמר. ולדעתי זה מה שצריך לעשות.

אבל כנראה מרקו (אם הוא ביסקסואל) לא רוצה להיחשף ולא רוצה שיכנסו לו לחיים שלו ובצדק, התקשורת מאוד צהובה.....
 
למעלה