אז טראמפ ניצח

לפחות הילארי לא נשיאה. חבל שלא היה מועמד נורמאלי מבין שניהם. בטח המקסיקנים הולכים לעשות להם את המוות בארה"ב בגלל טראמפ הגזעני. מצד שני היינו בצרות אילו הילארי הייתה נבחרת. בקיצור הדבר היחיד שאני שמחה על זה שלפחות טראמפ בעדנו זה הדבר היחיד שטוב.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
דווקא בפלורידה חלק נכבד מהקובנים הצביעו לו

ובכלל אמרו שבין רבע לשליש מהיספנים הצביעו לו, אם הוא הולך לקיים את מה שהבטיח, מי שישלם את המחיר זה אותם כנופיות שראינו בטלנובלות שגובים כסף ממקסיקנים כדי להעביר אותם לא חוקית דרך הגבול וכל אותם בעלי עסקים שמעסיקים מהגרים לא חוקיים ומשלמים להם שכר רעב כי הם יכולים להיפטר מהם בכל רגע, אז לא חייבים לדאוג לזכויות סוציאליות ולשכר מינימום.

באמת חבל שלא היו מועמד יותר פרו ישראלי, למרות שמאז שהוא נבחר למועמד המפלגה הוא קבע מצע פרו ישראלי מובהק, אבל בפריימריס הוא טען שאפשר להשיג שלום במזרח התיכון בזבנג וגמרנו. אז נקווה שיגשים את המצע הפרו ישראלי שלו ויהיה טוב לישראל לפחות כמו רייגן.
 

faery18

New member
הרבה זמן לא היה ממשל כל כך ימני בארצות הברית

הוא מעולה בשבילינו הוא אוהב את ביבי הוא מכיר אותו שנים יש לו בת שהתגיירה נכד וחתן יהודים הוא נגד ההסכם עם איראן וגם כל מי שמקיף אותו הם אוהדי ישראל מובהקים. בקיצור זכינו בפיס חח..

&nbsp
והוא לא גזען יש לו בעיה רק עם המהגרים הלא חוקיים. הוא רק רוצה לשמור על הגבולות כמו כל מדינה.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
אכן זכינו בפיס יועציו תומכים בשליטת ישראל באיו"ש

 

faery18

New member
נכון, אף אחד כבר לא יישב לנו על הוריד להפסיק לבנות את המולדת

שלנו. הרפובליקנים הם חברים, בקדנציה של טראמפ ארצות הברית בעצם תחזור להיות ידידת אמת של ישראל וזה דבר גדול.
 

faery18

New member
יום של חג לארצות הברית וגם לישראל


דבר ענק שטראמפ והרפובליקנים ניצחו את הבחירות
הסתיימו שמונה השנים הרעות של אובמה והדמוקרטים שהרסו את המזרח התיכון וכפו עלינו הקפאות ויתורים והתרפסויות. אושרר הוא פשוט ענק האיש הזה. הוא לבד מול כולם והוא עשה את זה כמו גדול. איזה כיף לראות עכשיו את כל אנשי התקשורת(שם ופה
)אוכלים את הכובע(שוב
)בסופו של דבר העם קובע והצדק מנצח בדיוק כמו שהיה פה


מה הייתי נותנת עכשיו רק כדי לראות את הפרצוף של אובמה אחרי שנתן את נשמתו כדי לגדף את טראמפ ולפאר את הילארי בכל פעם שרק הייתה לו הזדמנות, כאילו לא מספיק הנזק שעשה רצה גם למנות יורשת. כמה הייתי רוצה לראות את הפרצוף שלו באותם רגעים שהוא קלט שזה שייך לטראמפ


יאללה בהצלחה לנשיא החדש!


 

evglev1

Well-known member
מנהל
אכן מסתבר שהסוקרים רק שטפו את המוח

ואובאמה והילארי אוכלים את הלב. נראה שגם כאן וגם שם הכול חוזר לתשקורת כבומרנג וככל שהם מכפישים מועמד ויורים בו מכל הכיוונים כך הם מגייסים עבורו תומכים. עכשיו אני לא יודע אם שלדון אדלסון בסוף תרם לו כפי שהבטיח, אם שלדון אדלסון היה כל כך מיואש שוויתר על ההשקעה, מקווה שאנחנו לא נשלם את המחיר, אם כי לא סביר כי ערוץ השמאל 22 הראה שישראלים בעלי אזרחות כפולה בפלורידה הצביעו בהמוניהם לטראמפ ויש לו להתמודד על קדנציה שנייה בעוד ארבע שנים ואין סיבה שיזרוק את כל ההבטחות לפח.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
העיקר שאויבי ישראל ובעיקר אבו מאזן יאכלו אותה

 

faery18

New member
הם באמת הולכים לאכול אותה חח לא סתם הם בפאניקה

יש להם סיבה טובה
 
בקרוב יהיה לי ארנבון בחדר

כרגע אני בודקת עלויות ואני גם עוברת דירה לחדר גדול יותר כך יהיה מקום לארנבון. חבל שלוקחים מאיות שקלים על כלוב כי אני צריכה לחסוך הרבה וזה ייקח לי יותר מחודש אבל לא נורא, זה שווה את המאמץ. אגב רוב הסיכויים שאקרא לו ז'וז'ו ולא וויסקי בסוף כמחווה לז'וז'ה.
 
למעלה