השיבה הביתה

Don Nirtin

New member
לא יודע כמה זה יקפוץ למעלה


אבל ביי ביי פרודנסיה. היה לתענוג לראות את הסוף שלך
 

evglev1

Well-known member
מנהל
לא ייאמן שדווקא נקמה בטיפשה שלא מבינה מה היא עושה

או בעצם כמעט ללא קשר לנקמה כי דקה אחרי שגבריאלה שלחה את לוצ'ו לספר למאהבת של חוליו על הרומן של אישתו עם צ'אקון אנטוניה שלחה את מקריו להפיץ את זה בבית הבובות ואנטוניה עשתה זאת רק בגלל ההפסד בהצבעה.

אבל הריב על פרודנסיה או יותר נכון על האגו שפרודנסיה היא הסימפטום שלו גרם לחוליו וצ'אקון לצעוק את הפשעים לפני פרודנסיה ולולא אנטוניה ואניבל הם היו מספרים על הפשעים שלהם גם לאלחנדרו.

ופרודנסיה נשארה טיפשה שומעת את חוליו מאשים את צ'אקון ברצח טיגרה ולא עושה אחד ועוד אחד שהאנשים שגבריאלה הואשמה במותם נרצחו על ידי צ'אקון, חוליו והשאר וכשהיא באה להביע חרטה היא מתעקשת להצדיק את עצמה ביחסה לגבריאלה שבזה היא מתעקשת שהיא לא טעתה. טוב היא חושבת שהבת שלה התאבדה, היא חייבת להאשים מישהו, היא לא יודעת שהיא נרצחה וגם לא יכולה להאשים את ביתה שהתאבדה, היא חייבת מישהו אשם חיצוני, אז היא נאחזת בשנאה לגבריאלה שכביכול גרמה לחוליה להתאבד.
 

Don Nirtin

New member
כך או אחרת פרודנסיה לא הייתה דמות חיובית במיוחד


אם הייתה מתפכחת והופכת לטובה זה לא היה הופך את הטלנובלה למה שהיא - נקמה אחת גדולה. ואני איהנה כשאני אראה את כל ה10 (אני משמיט את ריקרדו בכוונה) נופלים בזה אחרי זה.
&nbsp
מה שכן - היו מקוריים מאוד בסוף של פרודנסיה. לא סתם ירייה בראש וזהו, אלא אשכרה השקיעו וגייסו את חרטרודיס למטרה הזו.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
לא רק את חרטודיס גם את לוקאס הילד שהציק לדוד בילדות

למקריו שהפך לחוואי בזכות הפשעים שהוא ביצע ועכשיו לא יאה לו לשמש רוצח שכיר, אז לוקאס נכנס כדי למלא את משבצת הרוצח השכיר של אנטוניה.
 

Don Nirtin

New member
למיטב זכרוני לוקאס זה הבן של אחד הכורים


שאלברטו הרג.
&nbsp
זה אומר שיש לו סיבה לנקום בגבריאלה/ורוניקה. ובינתיים הוא סתם שונא את דויד ומקס.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
כן זה הבן של גיין שכל הזמן הטריד מינית את גבריאלה

ונרצח עם פרננדו וטיגרה ויש לו סיבה לשנוא את גבריאלה, אבל אין לו שום דבר פרודנסיה כדי להסכים לרצוח אותה ועוד בצורה כזאת פחדנית שהיא תידרס על ידי נהג חף מפשע שאין לו זמן לבלום כשהוא דוחף אותה לכביש אז עוד אדם חף מפשע מרגיש אשם במותה וגם לא לקבל את כל העבודות של אנטוניה שמגינה על דוד שהוא שונא כל כך.
 

Don Nirtin

New member
אותי מעניין מי העד ראייה שראה את התאונה


כי די ברור לי שהעד הראייה הזה בדרך ל
גם כן.
&nbsp
פעם הבאה שאתה פותח שרשור השיבה הביתה, תכתוב קצת כדי שיהיה לי על מה להגיב
 

evglev1

Well-known member
מנהל
זה היה קרוב לזה היא התחילה לחשוף את הפשעים של כולם

לפני גבריאלה, רק שהרשימה שלה חסרה כי היא לא יודעת על מקריו ולא הייתה מסכים חכמה להבין שגם אלברטו ורמון ברשימה, אבל בעיקר היא השתגעה וברחה מגבריאלה וגסטון לפני שמסרה את שמות הרוצחים וכמו שגבריאלה אמרה הייתה טרף קל לשאר הזאבים.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
פרודנסיה הייתה הראשונה שגבריאלה נקמה

כמו המרידה אותה מול אנטוניה בהתמודדות להנהלת המועדון ואחר כך חשפה את הבגידה שלה עם צ'אקון. גבריאלה לא הייתה בטוחה בבגידה של פרודנסיה וניסתה לדבר איתה על גבריאלה ושמעה ממנה דברים נוראים שלדעתה גבריאלה זונה ואי אפשר לאנוס זונות הן בעצמן מבקשות ושהייתה חוזרת על עדות נגדה בבית משפט וכמובן גבריאלה הפיצה את הרומן שלה עם צ'אקון אם כי לא היה צורך מקריו גילה עליו וסיפר לאנטוניה הזועמת על ההפסד וביקשה להפיץ אותו. כמובן פרודנסיה הושפלה עד עפר.

משחקי האגו של חוליו וצ'אקון חשפו לפני פרודנסיה את הפשעים שלהם וחוליו כמעט צעק את הפשעים של צ'אקון מול אלחנדרו.

לוצ'ו וגסטון ריחמו על אלחנדרו ופטריסיה והסתירו מגבריאלה שהמאהבת של אלחנדרו היא פטריסיה, אבל גבריאלה עקבה אחרי אלחנדרו וגילתה לבד והייתה זועמת ונואשת וניסתה להכחיש בפני לוצ'ו שהיא מתפוצצת מקנאה.

במקביל פטריסיה באה לבקר את וורוניקה לאחר שהיא נואשת שהיא לא חשובה לא לריקרדו ולא לאלחנדרו וזאת אחת הסיבות של לוצ'ו לא להלשין עליה. לעומת פרודנסיה מפטריסיה גבריאלה שמעה דברים טובים על עצמה ושפטריסיה מאמינה בחפותה וראתה בה חברה תמיד וגם שהסיבה לניאוף שלה היא העובדה שריקרדו איפוטנט, אך הסיבה שהיא תיארה היא הנטישה של אימו וזה שבר את קונסטנסה שרצתה לחשוף את עצמה לריקרדו וגסטון עצר אותה ברגע האחרון, אבל ריקרדו כבר חושד ש"פטימה" רוצה לדבר איתו.

קונסנסטה מרגישה רע ורוצה לבוא אל ריקרדו ולספר לו הכול וגבריאלה מבהירה לה שזאת המילה שלה נגד המילה של אניבל שגידל אותו מהילדות ושהיא מבינה אותה גם את בנה אנטוניה הורסת, אבל זה לא הזמן, קונסטסה לא מסוגלת להבין את קור הרוח של גבריאלה, אבל מבינה שבאמת זה לא הזמן לחשוף שהן בחיים.

אחרי כמה נשיקות גנובות ססיליה נדלקת על דוד ומאוהבת בו, אבל דודתה תופסת אותם על חם באמבטיה ובטוחה שדוד רק רוצה להשתעשע איתה ואחר כך לזרוק ונוזפת בדוד ומזהירה את ססיליה. בנזיפה היא אומרת לדוד שהוא נהיה דומה לסבתא שלו ואביו וזה שובר אותו וזה כמעט גורם לו להתחיל לשתות כמו פרננדו ואלחנדרו עוצר אותו מזה ברגע האחרון.
 

Don Nirtin

New member
לגבי דוד


עד כמה שהרומן הנעורים הזה חמוד, הוא מאוד מקולקל ביסודו. הוא התחיל מזה שדוד סוג של כמעט הטריד אותה מינית והיא לא בדיוק העמידה אותו במקומו אלא כמו כל נערה ענייה וטובה היא מאמינה באהבה ראשונה ובלה בלה בלה. איכשהו דוד ניצל את זה. הסצינה במקלחת (לא אמבטיה. אמבטיה זה הדבר הלבן הזה על הרצפה
) רק המחישה לנו כצופה עד כמה ססיליה תמימה, דוד הוא לא רחוק מפרננדו ב"זכות" אנטוניה ובא לעשות מה שפרננדו עשה בזמנו - אנס את גבריאלה.
&nbsp
פה אולי לא מדובר באונס באופן מובהק, אבל כאן מדובר ברומן נעורים שהבסיס שלו גרוע וצריך לתקן אותו.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
התחלה בהחלט לא בריאה וחושפת את התמימות של ססיליה

אונס אין, אבל בהחלט יחס אל אישה כאל חפץ היה אם פליסיה לא הייתה נכנסת בזמן, ואם דוד באמת היה רוצה להתחתן עם ססיליה, אז הסבתא אנטוניה כבר הייתה דואגת לשכנע אותו לזרוק אותה כמו חפץ משומש.
 

Don Nirtin

New member
פונסיה.


בינתיים אנטוניה עסוקה יותר בלדאוג לעתיד הכספי שלה מהצד של ולנטינה ומה"חיזורים" של מקס אחריה.
&nbsp
לצערי אני כבר יודע לאן כל זה יוביל כשקראתי בדף הדמות של השחקן במקרה בויקיפדיה.
&nbsp
אבל אני די מנחש שלאנטוניה לא יהיה אכפת אם דויד מנצל את ססיליה מינית. מבחינתה זה סוג של לזיין ולזרוק. כי מבחינתה גברים אוהבים להשתובב ולזרוק אחר כך. וראינו אותה עושה את זה לא מעט לאורך הסדרה. בעיקר עם אלברטו.
 
למעלה