כללי משחק מפרק 4 עד...

כללי משחק מפרק 4 עד...

כרגע משלימה

 
השלמתי הכל

תהרגו אותי אני לא מבינה מה דנטי מוצא בבליזה. הבנאדם פשוט חתיכת זבל מגעיל מה שעשתה לנליטה הוא בלתי נסלח ממש כאב לי עליה. כל פעם מצבה מדרדר בגללה. לא ברור לי מה יש לבליזה נגדה. בנוסף אורלנדו הפושע שם עין עליה. בטח לא יודע על מצבה הנפשי וזה יהרוס אותה כשהוא יגלה כי בטח הוא ידחה אותה.
&nbsp
אז גילינו שרומרו רע אבל עם מצפון. האמת שהוא קנה אותי עד לרגע שחשף את כוונותיו בפני הזקן. אגב לדעתי הוא אשם בזה שרומרו הוא עבריין לפי מה שאני מבינה הוא גידל אותו לאחר שאמו זרקה אותו. וסופסוף הוא ואתנה נפגשו. כמה צפוי שהולך להיות מעורב רגשות בהמשך. אתנה בטוחה שהוא עשיר ואילו רומרו בטוח שהיא מיליונרית. הזוג הזה מזכיר בשיתוף פעולה בין שניהם את פרדי וקלרה מבעבר לים. רומרו ואתנה מעניינים אותי יותר מהזוג השני הדביק טויה וג'יליאנו או איך שיקראו לו.
&nbsp
דנטי תמים. השתול נמצא מול העיניים שלו. זה היה מפגר שהוא עירב את אבא שלו ולא חושד בו אם כי בגלל שאורלנדו ירה בו ורומרו שיחק אותה פצוע קשה דנטי נפל בפח. הוא אפילו חשב שהוא בוגד בפטי עם אישה אחרת ולא היה אכפת לו. ואם כבר פטי ברוך שפטרנו ממנה. שלום שלום ואל תבואי בחלום. וברוך השם2 שנפטרנו מסמורה או איך שלא קוראים לחברה של אתנה שנפלה בפח והאמינה בטיפשות שאתנה חברתה הטובה. כבר עשתה לי כאב ראש. המשת"פ של אתנה לדעתי לא אמר את המילה האחרונה. מי יודע אולי הוא זה שישים קץ לנוכלות של אתנה. או אולי סמורה למרות שאני בספק יש לה הרבה מה להפסיד אם תפתח את הפה. בניגוד אליו שאני לא זוכרת את שמו. אפשר להגיד שהטלנובלה התחילה מעכשיו עם המפגש של אתנה ורומרו אגב ויוה לקחו סצינות מפרקים הפחות ראשונים ולא מהפרק הראשון והשני. שיחקו אותה עם הפרומו. כנראה שרומרו ואתנה נחשב זוג ראשי יותר טויה ובן זוגה עבור ויוה וזה מוזר כי הם זוג קלאסי טיפוסי בניגוד לרומרו ואתנה שיכול להחשב כאנטגוניסטה ולא ראשי. אבל אתנה ורומרו היו זוג היחיד שהופיע בפרומו אם אני זוכרת נכון.
 

elall

Member
מנהל
אני לא חושבת שויוה עשו פרומו מייצג

ויוה כמו תמיד שמו בפרומו את מה שאנשים רוצים לראות או מה שמושך את הקהל שלנו. אלשנדרי נרו לא מזמן כיכב כקומנדדור וג'ובנה היא מלכת הטלנובלות הברזילאיות, כולם מתים עליה מאז "האחד". בנוסף הם היו זוג מעולה ב"הלוחמת" ואפילו הבנתי שממש גנבו הצגה מהזוג הראשי שם, אז די מובן לי למה ויוה בחרו להתמקד בהם. אבל אני ממש לא חושבת שהם לב העלילה. העלילה בעיניי סובבת סביב "האירגון", כל סודותיו מלחמות בינם לבין אנשים הטובים, לדעתי ויוה ממש לא העבירו את העלילה דרך הפרומו.

אורלנדו יודע על מצבה של נליטה, הרי הוא היה עד לכל השיגעונות שלה ואפילו מצא אותה ברחוב והחזיר למשפחה. לדעתי הוא פשוט רוצה לנצל אותה, הוא כבר הבין שהיא דלוקה עליו, אז זה יהיה מאוד פשוט. הוא רוצה להכנס למשפחה של גיבסון ואולי להבטיח לעצמו להיות מחליפו/יורשו.

אני ממש לא מאשימה את דנטי בפדיחות שלו כלפי רומרו. הוא לא עיוור או תמים, מיהו רומרו באמת זה משהו שהוא בלתי נראה ואין באפשרותו של דנטי לראות את זה. הוא אבא שלו, הוא גידל אותו ודנטי לא מכיר את רומרו האמיתי, אף אחד כמעט לא מכיר. אם דז'נירה שיודעת איך הוא באמת, עכשיו מאמינה לו, אז איך דנטי לא יאמין לו, אם מעולם לא ראה את הצד האחר שלו?
*רגע של פקציות* מרקו פיגוסי ממש שווה בתור שוטר קשוח. עם שוטרים כאלה ממש עושה חשק לבצע איזה פשע
, או כמו שאמרה לו אדיזבבה "אתה רוצה לעשות עליי חיפוש"?

ואפרופו שוטרים, הופיע מפקדו הלא פחות שווה של דנטי
ריקרדו פריירה
.

לגבי דז'נירה, אני לא חושבת שהיא נטשה את רומרו בשלב כזה של החיים שהזקן אסקניו ממש גידל אותו. לפי מה שאני מבינה היא "נטשה" אותו אחרי הרצח ההוא, כאשר הוא כבר היה בוגר וחבר באירגון הפשע. היא פשוט כנראה זרקה אותו מהבית וניתקה איתו את הקשר, ולא נטשה כאשר היה ילד או משהו כזה.
וגבי רומרו, הוא אמנם באמת מפלצת חסרת מעצורים, אבל יש משהו שהוא לא וזה רוצח. הוא נשבע לדז'נירה שבחיים לא רצח, וכאשר התבקש להרוג את העיתונאי , הוא לא היה מסוגל. כנראה שלמרות הכל נשמתו לא כל כך שחורה כמו של אורלנדו, שרוצח אנשים בלי למצמץ.
 

Don Nirtin

New member
בינתיים הצלחתי להשלים עד פרק 8


וגם את פרק 8 לא סיימתי עד הסוף. חסרים לי כמה דקות ממנו.
&nbsp
אז נתחיל מהדבר הזה שתודה לאל נפטרנו מעלילת סומריניה העיוורת. עד כמה שנחמד לראות את מה שמו עירום מולה, זו עלילה שהתישה אותי כי אתנה הייתה מנותקת פיזית מכל העלילה של כולם.
&nbsp
העלילה הכי מעניינת כרגע בסדרה היא זו של רומרו ודז'ינרה. אני מאוד נהנה מהסצינות אם- בן. אז מה אם הכוונות של רומרו לא בדיוק טהורות והוא זומם להשתמש בטויה מאחורי הגב שלה, עדיין - כל הסצינות האלה שרוצה להאמין בו אבל הצופה יודע שהוא לא בדיוק תמים..... זה בדיוק מה שעושה את הדמות שלו מאוד מעניינת וכייפית לצפייה. הוא לא הזבל המניאק שאורלנדו מייצג אלא הזבל המניאק האנושי שקשה לך להבין מתי הוא כן מדבר ברצינות ומתי לא. וזה מה שכיף פה.
&nbsp
עוד מעניין אותי המאבק הכוחות בין ז'וליאנו ודנטי. כן, שחקנים שווים ביותר. אז מה אם ז'וליאנו לא יודע לשחק. מבחינתי היה מאוד חם בסצינת חדר הכושר

&nbsp
ממש כיף לי לראות חצי משובל של שקרים כאן (וגם את רנטה סורה). רק חסר לי פליקסוש להשלמת התמונה

&nbsp
ואני אפילו לא אכתוב על ברנו שפוטר מהעבודה ומשפחתו עושה הכל כדי לגרום לו התקף לב מבלי לדעת שהוא פוטר. מזל שהגיע ללקו משדרות ברזיל ועזר לברנו להגיד את האמת.
&nbsp
אה, ומרלו זה מאוד קל להכין לו את המלתחה של הדמות שלו - רק מכנסיים. לא צריך להשקיע בתחתונים אפילו

&nbsp
בעיקרון, טלנובלה טובה עם המון מוכרים ועם עלילה חזקה, אבל נראה לאן זה ילך. ברור שהארגון הוא מרכז העלילה, וברור שיש שם הפוך על הפוך.
&nbsp
אה ובבקשה תחסכו לי את סוזנה ויירה באמבט עם בגד ים שלם ואת טוני ראמוס עם השיערות על הכתף שלו בבוקר שאחרי
 
שאלה שיכולה להיות ספוילר לפי הספיישל פתיחה של הטלנובלה

לפי הספיישל רומרו נשוי. אבל לא הראו שיש לו אישה אלא רק בת זוג שהצליח לנפנף ועכשיו יש לו את אתנה. האם בעתיד הוא יתחתן? זה מוזר כי פגש עכשיו את אתנה ומעוניין לנצל את טויה
 

elall

Member
מנהל
הסבר על מה שהיה בספיישל, בטעות עשיתי שם


ניסיתי להבין מה הולך עם דמותה של אישתו של רומרו, הבנתי שהיא נעלמה אבל לא ידעתי באיזה שלב של טלנובלה היא תעלם. עכשיו הבנתי שבעצם היא נעלמה לפני הרבה זמן וטלנובלה התחילה מזה שהיא כבר איננה. זאת בעצם קיקי, הבת השנייה של גיבסון ואישתו, אחותה של נליטה. לפי מה שהם אומרים הם חושבים שהיא מתה. לא סיפרו לנו איך, למה ואיפה. אבל לפי זה שיש שחקנית והזכרתי אותה בספיישל אפשר בעצם להבין שהיא חיה ותחזור מתישהו. היא הייתה כנראה באמת נשואה לרומרו והם ביחד אימצו את דנטי, למי שתהה איך דנטי הוא גם הבן של רומרו וגם הנכד המאומץ של גיבסון ובן דוד של בליזה.
 


הם עדיין נשואים או שהספיקו להתגרש לפני שנעלמה? וגם לא הזכירו עדיין על קיקי ושרומרו נשוי או היה נשוי. רק בהתחלה הייתה לו את פטי, החברה המעצבנת.
 

elall

Member
מנהל
הזכירו אותה

בהתחלה גיבסון ואישתו דיברו עליה, על זה שהיא מתה, או ככה הם חושבים. אבל לא דיברו עליה בהקשר של רומרו. אני מניחה שזה היה לפני הרבה שנים שהיא נעלמה ויכול להיות בגלל שחושבים שהיא מתה, הוא נחשב אלמן.
 

Don Nirtin

New member
ותודה לויקיפדיה שעשו לי ספוילר


כולה רציתי לבדוק אם השחקנית ההיא שמשחקת את אליסון מוכרת לי.
&nbsp
אבל היו חייבים לכתוב גם בהזדמנות בסוגריים את זהות ה'אבא' של הארגון.
 

elall

Member
מנהל
אסור להכנס לויקיפדיה כאשר צופים בטלנובלה כלשהי

בטח לא ברזילאיות

אתר מומלץ אחר הוא IMDB, או לשאול אותי, אני גם ככה תוך כדי הכנת ספיישל תמיד מספיירלת לעצמי .
 

Don Nirtin

New member
כולה רציתי שמות שחקנים+דמויות


מישהו חשב שזה חכם להוסיף ליד שם הדמות DAD. מכאן הבנתי מי הוא ה'אבא'......
&nbsp
לפחות לא שמו צלבות ליד הדמויות כמו שקרה לי בנובלה אחרת - שם ידעתי מי מת לפני שהטלנובלה בכלל התחילה.
 
למעלה