שאלות, חדשות, בקשות

טלויסה מתכננת ככל הנראה רימייק לאסונות של לולה

בה כיכבו דנה גרסיה וסגונדו סרנדז. כולי תקווה שזה לא נכון בעיקר כי הייתה כושלת ושוב פעם לכלוכית שמתאהבת בנסיך ומתעללים בה גם אחרי שמתייפה. את ההמשך לא יודעת כי פרשתי מהטלנובלה הזאת מה שמראה שעם כל אהבתי לדנה גרסיה הטלנובלה לא הייתה שווה את זה. וגם הבנתי שהיא לא שודרה בכלל בטלמונדו. מי שיהיה אחראי להפיק אותה כנראה בטלויסה הוא איגנסיו סאדה(אילו טלנובלות הפיק והאם הגיעו אלינו?)
יש שתי מועמדות לתפקיד הראשי שאני זוכרת והן אנה לורנה סנצ'ז(שוב פעם נכנסת לנעליה של דנה גרסיה) והשחקנית השנייה ששיחקה איתה במילה של כבוד את אחותה, אנדריאה משהו גרובר לא זוכרת שמה. מכיוון שהמידע נלקח מtelenovelas VIP אז זה זה לא בטוח.
 
גם אני מקווה מאודש שלא תחודש

כי גם אני עם כל אהבתי לדנה גרסיה פשוט לא הצלחתי להחזיק מעמד ופרשתי ממנה כי ה היה פשוט בלתי נסבל
 
אני את ואלה פרשנו

חבל לי על סגונדו סרנדז ביזבז טלנובלה בכיכובו כושלת. ולצערי נאמר לי שיש מצב שאכן יעשו לה רימייק. דנה גרסיה צריכה למחוק את הטלנובלה הזאת מהרזורמה שלה.
 

elall

Member
מנהל
דווקא לדעתי סגונדו היה אחת הסיבות למה זה לא הצליח

אני חושבת שהוא שחקן משעמם, במיוחד באסונות של לולה הוא היה כל כך לא מעניין, לדעתי גם לא היה שום קסם בזוג הראשי, לא ראיתי שום כימיה בינו לבין דנה. אולי זה היה נראה יותר טוב אם כריסטיאן היה בתפקיד הראשי, אני זוכרת כשרק הוציאו את הטריילר הניסיוני, זה היה נראה דווקא מאוד יפה.

 

evglev1

Well-known member
מנהל
דווקא בבובה פראית הוא שיחק טוב מאוד את אחד הרשעים

 

elall

Member
מנהל
הוא לא היה בדיוק רשע, דווקא שם הייתה לו דמות מורכבת

יחסית, אני זוכרת אותו גם העשירים ומפורסמים (ככה קראו לזה?), גם אז הוא היה בסדר, אולי הייתי צריכה להגדיר את זה אחרת, בתור שחקן ראשי הוא משעמם. באסונות של לולה אשכרה עשו ממנו "נסיך" מאגדות, כולו נחמד, סימפטי, רומנטי אבל זה פשוט משעמם.
 

elall

Member
מנהל
אני ראיתי איפשהו שכתבו על זה

קיוויתי שזה סתם שמועות, אבל אני רואה שממשיכים לדבר על זה, ועכשיו כבר דברים על מועמדויות לתפקיד ראשי, אני מתחילה לחשוש שזה באמת יכול לקרות. השאלה הגדולה היא למה?!!! היא באמת נראתה כמו טלנובלה מיותרת לחלוטין...אבל מצד שני היא בעצמה הייתה רימייק. אולי טלמונדו רצו לעשות לה גרסא חדשה בגלל שהמקור דווקא כן הצליח, אבל טלמונדו בעצמם פישלו איפשהו? אולי טלויסה חושבים שיכולים לשפר אותה איפשהו?
איגנסיו סאדה זה עשה לאחרונה את "פשוט מריה" וגם את הפולשת בזמנו.
 

elall

Member
מנהל
אמנדה - טלנובלה צ'יליאנית חדשה

של ערוץ MEGA. סיפור קצת מזכיר את דוניה ברברה/פטמגול/בין הקניבלים.
אמנדה היא אחות מקצועית שמגיעה לחווה של משפחה עשירה כדי לטפל באם המשפחה. כולם מחבבים אותה, היא נראת בחורה מקסימה ומאוד מקצועית, אבל אף אחד לא יודע את התוכניות האמיתיות שלה. היא באה כדי לנקום בארבעה אחים של המשפחה שאנסו אותה לפני 14 שנים.
דווקא נראת מסקרנת ויפה. למה ויוה לא יכולים להביא משהו כזה?
אז מה שזה טיפה מזכיר טלנובלות אחרות שהיו כאן, אבל ברור שעלילה כאן תהיה שונה לחלוטין.

 
אין להם בעיה להביא רימייקים גם לטלנובלות לא ישנות אבל להביא

משהו שרק הבסיס שלו דומה למרות שאני זוכרת שהרבה שללו את אקסיה כי זה הזכיר להם את דונה ברברה וכריסטיאן מאייר אחד אז עד כמה וכמה על טלנובלה שהעלילה מבוססת על דונה ברברה או פטמגול ונקמתה של אריאנה הצופים לא יקבלו אותה ובטח לא צ'ילאנית שכבר הרבה זמן נעלמה ממסכי ויוה ואולי לא נשארו לה כבר אוהדי צ'ילאניות בדומה לקולומביאניות. ויוה בטוח היו מביאים אם היו עושים לזה רימייק מהפקה מוכרת ושחקנים מוכרים. אני מהמרת שבשנים הבאות נשמע על רימייק בטח מטלמונדו.
 

elall

Member
מנהל
זה לא רימייק, וגם לא "מבוססת על..", אני רק אמרתי שזה מזכיר

קצת את הטלנובלות שציינתי. למעשה לא מזכיר, אלא מכיל אלמנט אחד בסיסי משותף - הכל מתחיל מבחורה צעירה שעוברת אונס קבוצתי. דוגמא של אקסיה באמת מתאימה במקרה הזה, כי יש משולש אהבה בין אם, בת וגבר אחד, אז אנשים מיד קפצו למסקנות ואמרו שזה כמו דוניה ברברה, למרות שאין שום קשר בכלל.
לצערי את צודקת, גם אם יביאו צ'יליאנית הכי מקורית שיש, הרוב יעשו פרצופים. וחבל, אני זוכרת במזנו הייתה התלהבות מאוד גדולה מצ'יליאניות, רק שויוה רצחו אותן עם הזמן כאשר דחפו את כולם בויוה פלטינה.
וברור שכבר יש מועמדת מאוד ברורה להגיע לכאן בנושא הקורבן לאונס קבוצתי והיא דוניה של ארסלי ארמבולה.
 

Don Nirtin

New member
זה לא שיש משהו אחר מטלמונדו


ברור לי שאת סילבנה SIN LANA אני אדלג בשמחה רבה. אף אחד שם לא מעניין.
 

elall

Member
מנהל
אבל יש, כמו שאמרת, סילבנה

אני חושבת שאולי יביאו גם אותה וגם את דוניה. את סילבנה יכולים להביא בזמן הקרוב כי היא עוד מעט נגמרת, ואחר כך את דוניה.
 

Don Nirtin

New member
אני חושב שסילבנה תגיע על בטוח


כי לא מזמן מריצה הייתה בארץ. ו-ויוה נדלקים על כוכבים שהיו כאן. גבריאל סוטו היה פה ומיד הביאו את לא מאמינה בגברים

&nbsp
בכל מקרה את סילבנה לא אראה.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
מזכיר לי כשעל החיים הגיעה במקום למדי אותי לאהוב

אז בפנאי פלוס כתבו הכול אותו דבר זקן מתחתן עם צעירה שבוגדת בו והבת שלו מתנגדת.
 
למעלה