רק אלוהים סולח

faery18

New member
מפגש פסגה במקסיקו סיטי


רנטה מחליטה לנסוע עם אביגיל למקסיקו סיטי כדי שאביגיל תקנה שימלת כלה לקראת החתונה שלה עם דייגו, ואת מי הן פוגשות שם? את מתאו ופטריסיו שהגיעו זה עתה לכנס רפואי!
אביגיל ומתאו לא הרגישו בנוח אם כי אני שואלת את עצמי מה מתאו משחק אותה מרגיש לא בנוח שהרי זה הוא שהחליט שהוא ופטריסיו ישהו באותו המלון כי ידע שהן יהיו שם
איזה חמוד פטריסיו חח כולו מאושר להיות עם רנטה כמה ימים בלי פאוסטו שיושב להם על הוריד.


אהבתי איך שחימנה דימתה את פורפיריו לפנטום האופרה בגלל הכיסא גלגלים והמסכה שהוא עוטה על הפנים
אגב יבגני אני זוכרת שהזכרת את העיוות בפנים שלו עקב התאונה גם בגרסה המקורית, ואם אני זוכרת נכון רשמת ששם ראו איך הוא נראה. זאת אומרת שם הוא לא שם מסכה על הפנים בשום שלב?


מקס חסר תקנה
ההורים שלו מתו והדבר היחיד שמעניין אותו זה הירושה. אגב לא הבנתי למה פורפיריו עדיין לא גילה לו על המחלה שלו.


חוליאן פתח את הקזינו המפוקפק שלו וכמובן שכל חבורת הרשע כבר שם
אדוביחס ואפיחניה כאלה תמימות, אם הן רק היו יודעות על מה ועל מי הן זרקו את הכסף שלהן


ועוד הערה אחרונה - מוזר שחזרו לקליפ היציאה המקורי בסיום כל פרק במקום הקליפ החדש ששמו לא מזמן
מקווה שבהמשך עוד יחזירו את קליפ היציאה החדש לא שזה כזה קריטי אבל זה היה שינוי מרענן
 

evglev1

Well-known member
מנהל
כן שם לא הייתה שום מסכה ופורפיריו נראה כמו סיוט לילי

באמת לא ברור מדוע מתעכבים לספר לו על המחלה, אני בטוח שחימנה תספר לו כשלעגה לו שלפעמים מה שווה כל הכסף כשיש תאונות ומחלות שמקצרות את החיים.

אפיחניה אמנם מרגישה לא בנוח ששכבה עם אב ובן, אך רק קצת אי נוחות לא גועל או רצון להפסיק אם כי נראה שטוניו כבר לא ממש מעניין אותה וגם אדוביחיס עוד רבה איתה שמשתמשת בקשר המשפחתי של האקס כתירוץ שהיא צריכה לפנות לה את הדרך, אילו רק ידעו שגם האחות השנייה (אדוביחיס עבור אפיחניה ואפיחניה עבור אדוביחיס) כבר שמעה שהיא הנבחרת וזכתה לבלות במיטתו של חוליו (חוליאן).

מקס באמת חסר תקנה ומסתבר שכנראה שלוסיו היה כבר כשמקס היה תינוק חרא של בן אדם, עד שאימו דאגה שיוסף לצוואה סעיף שלא יאפשר ללוסיו לנצל את מקס ולהנות מכספו של אחיו של פורפיריו.

גם אני הופתעתי מהחזרה לקליפ הישן, אולי מחווה לפבלו שנראה את השחקן הזה בסוף כל פרק בתחילת הקליפ הסיום.

מתאו מרגיש לא נוח לצאת ברביעיה ובטח מה הוא יכול להיות חמש דקות עם אביגייל בלי לנשק אותה, זה באמת עינוי, אז הוא מעדיף לא להיות שם וגם פאוסטו שטף לו את המוח שאם הוא רק יקח אחראיות על הילדים ויחלוק משמורת אך לא יחיה עם אימן, אז הם ישנאו אותו כמו שהוא כועס על אביו שלדעתו אביו הבריז לאימו בחתונה כדי לנטוש אותה הרה וללכת למאהבת, אז אם הוא יתגרש ויתחתן עם אביגייל זה יהיה אותה דבר כמו מה שאביו עשה.
 

faery18

New member
כן גם אני הייתי בטוחה שחימנה עומדת לספר למקס

אבל אז היו לו גם סצנות עם פורפיריו שהייתי בטוחה שהוא זה שיספר לו ולא..מוזר

&nbsp
&nbsp
 

evglev1

Well-known member
מנהל
אה בעצם בגרסה הקודמת לא היה לפורפיריו אח וגיסה

שהוא צריך להשתתף בלוויה שלהן וגם לא ראה אנשים חוץ משתי האחיות שהוא כמובן לא ידע שהן שתיים ורב השרתים בביתו. כך שגם כאן לא בטוח עם פורפיריו ישמור על המסכה גם בביתו.
 

faery18

New member
בינתיים ראינו סצנות שלו גם בבית אבל

תמיד איזה כוס נר או אגרטל הפרידו בין הפנים שלו לצופה
 

faery18

New member
וואו איזה הבדל בין מתאו של פרננדו למתאו של מארק טאצ'ר


הנה הסצנה המקורית שמתאו ישן על הספה ואז אביגיל והוא מתנשקים כשהוא מתחנן אלייה שלא תתחתן עם דייגו. בגרסה המקורית ממש יוצא הלב אל מתאו(פרננדו)ומתחשק לשמוע את אביגיל אומרת לו שהיא אכן לא תתחתן עם דייגו. - מה שממש לא הרגיש לי בסצנה הזו עם מארק. להיפך, בסצנה הזו רק רציתי שאביגיל לא תיפול ל"מלכודת" שלו.

לפי מה שאני רואה פה פרננדו הצליח להביא רוך ורגש לדמות ראשית טובה שהיא לא מושלמת, מה שמארק טאצ'ר פשוט לא מסוגל. מארק טאצ'ר לא צריך לשחק דמויות טובות נקודה. הוא לא מתאים. הוא ממש הורס את ההנאה מהזוג הראשי וחבל כי הטלנובלה מעולה. אפילו הקולות שלהם..לפרננדו יש קול עמוק כזה ולמארק יש קול מחוספס גם הדברים הקטנים האילה משפיעים על איך הדמות בסופו של דבר עוברת מסך.

 

faery18

New member
והנה סצנת הקנאה של מתאו בקרבה של פאוסטו לאביגיל - גם פה

למרות הכעס של הדמות של מתאו, פרננדו מתנפל עלייה במידה ולא כמו מתאו של מארק שעוד שנייה מביא לה מכות
כל כך שונה! גם חבל שברימייק הורידו את הנשיקה זה היה יכול אולי קצת למתן את האווירה האלימה שמתאו השאיר אחריו. בקיצור, אין מה להשוות. חבל שהפסדתי את הגרסה עם פרננדו אין עליו


 

evglev1

Well-known member
מנהל
אגב את השחקנית של אביגייל בגרסה המקורית

ראית רק כשניסית את הפרקים הראשונים בשיבה הביתה?
 

faery18

New member
לא ניסיתי את הפרקים הראשונים של השיבה הבייתה בזמנו אלא

הצצתי בכמה סצנות ביוטיוב כדי להבין אם הסדרה תמצא חן בעיניי. אני זוכרת שלא אהבתי שלא הרבו לצלם סצנות בחוץ וגם לא את הסצנות הכבדות שכל מה שהדמות שלה סבלה בהתחלה עם הבית משוגעים וכו'. ככה שהרושם הכללי שקיבלתי על הסדרה לא כזה משך אותי. אבל כן זו בעצם הייתה הפעם הראשונה שראיתי את השחקנית משחקת. נראית שחקנית יפה מאוד ומוכשרת, גם לתפקיד של אביגיל לצד פרננדו אני רואה שהיא נכנסה יפה. מאוד דומה למשחק של סוריה כאביגיל.
 

INBALUSHY

New member
אם את רוצה אני יכולה לשלוח לך את הטלנובלה הזאת להורדה

אני מתכוונת לחבקי אותי חזק כמובן
 

faery18

New member
תודה על ההצעה אבל אין כבר טעם כי אני צופה בגרסה הנוכחית

את צפית בכולה?
 

evglev1

Well-known member
מנהל
אכן פרננדו זה פרננדו

גם באהבת אמת בקטע שהוא מגלה שמנהל העבודה שלו היה אהבתה של אישתו שאיתו היא רצתה לברוח ביום החתונה, הוא ממש מתנהג למתילדה כמו בהמה, אבל רואים בעיקר את הכאב שלו והזעם שלו ואי אפשר לשנוא אותו אפילו בקטע הזה.

גם בחבקי אותי חזק הדמות שלו הביאה רוך, מארק תאצ'ר באמת שחקן בינוני שלא מביע רגש ולכן גם לא הייתי ממש מעוניין שהסדרה תגיע כי הוא לא עורר אצלי שום דבר לא באהבה מנצחת ולא בתהום של תשוקה. דווקא מסוריה ווגה שהייתי אדיש אליה בים של אהבה, פה יש לי רושם טוב.

וטוב שהבאמי הבין שרבקה ג'ונס לא תיראה עיוורת עד שהיא תלך עם מקל. הנעריים של ויקטוריה רופו גדולות עליה כמו הרגליים של קלונגה למארק תאצ'ר. לעומת זאת כצפוי סריחיו גווירי יכול להיכנס בקלות לנעליו של ססר אבורה וסבינה מוסייר לנעליה של רוסנה סן חואן ומאלתאיר חראבו הופתעי לטוב עוד בתשוקה וכוח שהגיע קודם, כי בפרקים הראשונים של תהום של תשוקה לא סבלתי אותה בפרקים המתקדמים כשדמותה הפכה לטובה גם השחקנית נהייתה טובה יותר.
 

faery18

New member
בדיוק, מארק טאצ'ר לא יודע להביע רגש.

שזה מאסט לתפקיד של ראשי טוב. באהבה מנצחת ותהום של תשוקה הוא שיחק דמות של צלע שלישית נדחפת ומעצבנת אז זה התאים לו. למרות שגם אז לא נפלתי מהמשחק שלו.

אין לו כריזמה אין בו רוך אין בו שום דבר ששחקן שמשחק דמות ראשית צריך שיהיה לו. לא כל אחד מתאים. הסצנות שלו עם אביגיל לא עושות לי כלום. להיפך בעימותים שלהם הוא ממש מייצר אנטגוניזם. ואני רואה שלא רק אצלי חח..

וכן לעומתו סוריה וגה מצויינת. אהבתי אותה גם בים של אהבה והיא אפילו השתפרה עוד יותר. סוריה באמת מקסימה כיף לראות סצנות שלה ויש לה כל הנתונים לדמות ראשית טובה.

גם לי היה חשש עוד בהתחלה לגבי הליהוק שלו, אבל חשבתי לעצמי שבנובלה הזו יש כל כך הרבה טובים מוכרים ומוכשרים, עלילה מעניינת וצילומים מושקעים ככה שכמה כבר הליהוק של מארק טאצ'ר יפריע לי? חשבתי שאני בטח אתחבר אליו דרך הדמות. אבל לא, לא הצלחתי להתחבר אליו פארה נאדה


וכשמסתכלים עכשיו על התותח הכבד קולונגה בתור מתאו ומשווים, רק מבינים עוד יותר טוב כמה מארק לא התאים להוביל את הנובלה הזו. הנעליים של פרננדו ללא ספק גדולות עליו בכמה וכמה מידות. ואחרי הכל לא שזה מפתיע
בגלל זה אני כבר קצת פחות מחכה לבלתי נסלח כי דבר דומה אני מרגישה עם הליהוק של איוון סאנצ'ס.

את אלטאיר סבינה וסרחיו תמיד אהבתי וידעתי שהם לא יאכזבו
 

evglev1

Well-known member
מנהל
הוא גם אפרורי כל כך לא מתאים לתפקיד ראשי

שהצופה פשוט רוצה שאביגייל תישאר עם דייגו כי אפילו דייגו ששיחק תפקידים משניים בלבד כמו צ'מה בשקרים, איזשהי דמות בהכול בשביל האהבה, לא יודע בדיוק מי, כי לא צפיתי, וסאול הרשע בכוחו של גורל שלא צפית, אבל הוא הרבה יותר מתאים לראשי ממארק תאצ'ר והוא כן מביע רגשות לא כמו קלונגה או אפילו כריסטיאן דה לה פואנטה, אבל יותר טוב ממרק תאצ'ר.

בבלתי נסלח אני בטוח שאיוון סנצ'ז היה טוב בפרקים הראשונים בהם חרונימו שזכה ממני אפילו לכינוי עיוורונימו האשים את רנטה ללא בסיס והתעלל בה נפשית, בתור נקמן הוא דווקא מתאים, כשהוא יצטרך להכיר בטעויותיו ולהביע רוך זה כבר סיפור אחר, לא ראיתי את איוון סנצ'ז בתור דמות טובה, כך שאני לא יודע.

לי יש בעיה לא רק עם מרק תאצ'ר אלא גם עם רבקה ג'ונס שלפחות הבינו שהמשחק שלה לא מביע עיוורון ולקחו אבזרים כמו מקל, אבל כפי שזוהר כתבה בפורום וואלה לא מתאים לה לשחק דמות טובה עם הרבה רוך ביחסים מסוכנים (תשוקה מסוכנת) היא שיחקה אם חמדנית ורודפת בצע וזה התאים לה כמו כפפה ליד.
 

faery18

New member
בהחלט מסכימה עם מה שכתבת על פרדיננדו

אגב בפשוט מריה הוא גם משחק כצלע שלישית.

רבקה ג'ונס אכן לא הכי אמינה בתור עיוורת למרות שהמשחק שלה בכללי הוא טוב. בעיניי היא מתאימה לשחק דמות טובה אבל ויזואלית בהחלט הייתה יכולה להתאים לשני הכיוונים.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
רבקה ג'ונס יכלה לשחק את קונסנסה

ובתשוקה וכוח יכלה לשחק גם את חוליה וגם את נינה, אבל לא דמות עם הרבה רוך כמו שרנטה אמורה להיות.
 

faery18

New member
אפרופו קונסטנסה יכלו להביא שחקנית מבוגרת יותר

שהרי במציאות אני מניחה שבינה לבין רבקה ג'ונס אין כזה פער גילאים גדול.

בכל אופן אני נהנית יותר מסצנות שלה עם פטריסיו מאשר מסצנות של אביגיל ומתאו
חח כן עד כדי כך. הלוואי שלמארק היה חצי מהצ'ארמינג של רנה סטריקלר
הוא ורבקה ג'ונס מקסימים ביחד ממש אהבתי את הסצנות שלהם במקסיקו סיטי, כולל הסצנות במסעדה המיוחדת לעיוורים.

בניגוד לסצנות של אביגיל ומתאו - מאיפה יש לו החוצפה לבוא אלייה לחדר ולהציע לה שתהיה המאהבת שלו?
והיא לצערי חזרה להכנע לו והסכימה
אילולא רנטה שחזרה עם פטריסיו לחדר כדי לקחת את המקל שלה, אביגיל הייתה מתמסרת למתאו והופכת עצמה רשמית למאהבת שלו. בעוד הוא היה נהנה מכל העולמות - חיי משפחה ומאהבת מהצד


אגב הפרצוף העצבני של מתאו אחרי שנאלץ לחזור לחדר שלו היה די דומה לפרצוף של ילד זועף שלא קיבל את הצעצוע שרצה


כמה טוב שלבסוף אביגיל תפסה את עצמה התחרטה וסיפרה הכל לדייגו, שלבסוף סלח לה גם על זה. מדהים כמה הוא אוהב אותה שהוא מסוגל ככה לספוג הכל.
 

Don Nirtin

New member
אנה ברטה אספין (קונסטנסה) מבוגרת מרבקה ג'ונס


רק בשנתיים או שלוש.
 
למעלה