שאלות, חדשות, בקשות

elall

Member
מנהל
שאלות, חדשות, בקשות


כל העדכונים ושאלות בנושא טלנובלות לשרשר לכאן
המשך שבוע נעים לכולם


 

elall

Member
מנהל
מזל טוב לדויד זפדה שחוגג היום יום הולדת 43




 

LiaTuSh18

New member
משפחה מהממת!!!

מאיפה התמונות? ממש נדיר שהיא מעלה תמונות של הילדים שלה..בטח לא כאלה שנראות רשמיות כאלה
 

snirf

Active member
חוקי המשחק-חייב לציין שהפרומו מעולה


יש את הפרומו בעמוד הפייסבוק של ויוה.
האמת שכבר הרבה מאוד זמן שויוה לא ערכו פרומו כזה מוצלח לטלנובלה...הם עשו לה שירות טוב.
גם לשם שינוי העלילה מועברת בצורה ברורה וקוהרנטית
 
לעומת זאת נור פרומו סתמי

אלא אם כן הפרומו המלא יותר ברור כי לפי מה שראיתי מראים זוג מאוהב ואם אני לא טועה יש את האישה שבתרדמת ואילו בפרומו מראים סיפור אהבה משעמם ללא כל מכשולים והכל מושלם.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
אכן נור עלוב כמו הפרומו של אהבה מנצחת

נראה שויוה מנסים לקדם אותם על סמך זה שהראשית היא מלכת יופי בטורקיה אז הם מוכרים עלילה שכאילו אף אחד לא יכול לעמוד בפני הדמות שלה. גם הערוץ הרוסי בזמנו עשה פרומו גרוע לסדרה שברוסית קראו לה זמרשקה שהיא מבוססת או יותר נכון עליה מבוססות רק נשיקה וגאטה וגם שיווקו אותו כסיפור לכלוכית פשוט.
 
אל תעזבי אותי - פרק 4

זה היה רק עניין של זמן עד שחולייטה תעשה משהו לא שפוי והשיא היה ניסיון ההתאבדות שלה. איך אף אחד לא שם לב להתנהגות האובססיבית שלה כלפי אדריאן? הייתה צריכה להגיע למעשה דרסטי שכזה כדי להבין שמשהו לא בסדר בה? אגב משחק מעולה של אלחנדרה בארוס. מעניין מה המחלה הנפשית שלה? מסכן אדריאן מצד אחד עם אחות חולנית ואובססיבית, מצד השני אביה של פאולינה לא מאפשר להם להיות ביחד ואם זה לא מספיק אחותה המעצבנת לא תניח להם לנפשם. ואם כבר דיברנו עליה אז היא ממש מחרפנת, היא ואדגר הם אחת הדמויות שאין מה לאהוב בה, אדגר בהמה מפלצת ונוריה סתם רעה משועממת שנהנית לזרוע רוע בכל מקום שהיא דורכת עליו במיוחד אם דרכה מקודם פאולינה.

לעומתם גונזלו היה כזה חמוד שרצה לאמץ את מאוריסיו לא משנה שהוא נאלץ "לקנות" אותו מאדגר. הבנתי שבתקציר הבא הוא דופק אותו. אינס בכלל כיף לראותה טובה ואת השחקנית שמגלמת אותה, לטיסיה קלדרון. יפה ונהדרת. חבל שכשהיא רעה היא בסגנון נוריה. מאוריסיו כזה בובי אם כי לצערי גם אם ניפטר מאדגר מאוריסיו יסבול מנוריה שרעה גם אליו, איכס דמות מכתית.

אסיים בפאולינה ואדריאן. הסוף היה קיטשי במיוחד המשפט "אז בוא נגיד לכולם שנפרדנו ונישאר יחד בצל ובחושך"(משהו כזה) לפחות אוסבלדו חמוד אבל היא עדיין שחקנית לא ממש מוכשרת.

 

elall

Member
מנהל
לא ברור למה לא מטפלים בחולייטה

היא הייתה צריכה לחנוק מישהו או לנסות להתאבד כדי שיבינו שהיא זקוקה לטיפול? הרי מהתחלה היה ברור שמשהו שם לא בסדר, אבל זה היה נראה כאילו לא מטפלים בה בכלל, אין לה רופא או תרופות שהיא לוקחת, פשוט חולת נפש וכולם חיו איתה כאילו הכל בסדר אצלה.
מה שאמרה פאולינה זה "נאהב בשקט" שזה רמז לבאות, כמובן שהביטוי הזה יקבל יותר משמעות בחלק השני של טלנובלה, ואגב, הטלנובלה המקורית נקראה בדיוק ככה Amor en silencio.
 

elall

Member
מנהל
גם 5

מסכן מאו, כמה אפשר להתעלל בילד מסכן
 
אדגר ונוריה

ממש שטנים בהמתיים אגב לא הבנתי למה היא סיפרה להורייה שאדגר היה בבית? מה המטרה שלה בכל זה? מאו באמת מסכן ולצערנו זה קיים במציאות.
 
לא

פשוט נינל פירסמה על המקומות שהייתה בהם. אולי ענבל עוקבת אחריה היא מנהלת דף על טלנובלות ושחקנים בפייסבוק אז אני מתארת לעצמי שהיא עוקבת אחרי הכוכבים הפופולארים באמריקה לטינית.
 
למעלה