רק אלוהים סולח

faery18

New member
פאוסטו ומקריה


איך מקריה נכנסה למיטה של אביגיל והתחזתה לה בכוונה "תכנס", פאוסטו: "כמה זמן חיכיתי לרגע הזה" חחח חי בסרט שאביגיל תסתכל עליו בצורה כזאת
והרגע הזה שהוא בא לנשק אותה וקלט שזו מקריה ואז קפץ ונבהל חחחח גדול

&nbsp
מקס כמעט מסר את נשמתו לבורא
אבל בעצם בזכות הירי של פאוסטו גילו שיש לו לוקמיה. ובנוסף לכל ההורים שלו מתו בתאונת מסוק. הכל נחת עליו אבל שה תמים הוא לא היה. מי אמר לו לנסות להרוג את פאוסטו? נראה אם עכשיו הוא יתנרמל.
&nbsp
היה מעניין המפגש של דניאלה ופטריסיו כשהיא באה לאסוף את מקס למקסיקו סיטי. אחותה התאומה הרסה לה את הסיכוי לאיזה דו שיח איתו אבל אני מאמינה שדניאלה לא אמרה עדיין את המילה האחרונה שלה וזה טוב.
&nbsp
כי רנטה בטוחה שפטריסיו יחכה לה עד אין סוף. הגיע הזמן שלא תרגיש כל כך בטוחה שהוא שלה, כי כרגע היא לא מתכוונת לעזוב את פאוסטו. עדיין לא הבנתי למה היא חושבת שזה לטובת אביגיל ומה זה קשור בכלל.
&nbsp
איזה יופי שדייגו שוב הצליח לשכנע את אביגיל להתחתן איתו
ועוד עכשיו שמתאו חושב שהוא מצפה לתאומים הדרך של דייגו אל ליבה של אביגיל נראית די סלולה. מתאו ממשיך להיות בלתי נסבל - באיזו חוצפה הוא מתנפל על אביגיל בטענה שהיא מפתחת קשר זוגי עם פאוסטו ואחרים ועוד רומז שזה אולי בגלל הכסף שלו
הוא אומר שהוא אוהב אותה אבל נראה שהוא לא ממש מכיר אותה.
&nbsp
אהבתי איך שאביגיל ענתה לו, שמה פתאום הוא חושב שהיא מסוגלת להיות עם בעלה של הסנדקית שלה ושבכל מקרה זה לא העסק שלו עם מי היא נמצאת כל עוד הוא נמצא עם דיאנה הוא לא יכול להכתיב לה עם מי להיות ועם מי לא
אהבתי במיוחד שהיא הזכירה לו שהוא הפסיד אותה עוד ממזמן, מהרגע שבחר להתחתן עם אחרת לפני שלוש שנים. מה שכן היה תענוג לראות אותו מתפוצץ מקנאה

&nbsp
ועוד לגבי פאוסטו, כמה לא מפתיע שהוא זכה בבחירות השניות לראשות המועצה
אבל כן מפתיע שהוא ככל הנראה באמת עבד על לוסיו ועזר לאביגיל להשאיר את החווה בבעלותה.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
אכן היה ברור שלאור התמיכה של רנטה בפאוסטו ולאור הרצח אופי

שעשו לסימונה והרי ויולטה היא בת טיפוחה של סימונה הבחירות היו בכיס של פאוסטו. מעניין למה פורפיריו התכוון שהוא דאג שמקס לא יוכל לרכוש את אל ארמדה, האם מי ששילם את החוב של אביגייל זה בכלל פורפיריו ולא פאוסטו? אם כי לא סביר שפאוסטו היה עובר בשקט על מלאך שומר נוסף לאביגייל, אז במקרה היה למנהל הבנק מזל שלפאוסטו ולפורפיריו היו אותם האינטרסים.

כבר הבנתי שלא ילכו על איידס בגרסה הזאת, אז המחלה של מקס היא לוקמיה ולפי מה שהבנתי זה סוג לוקמיה קל יחסית ואפילו לא דורש השתלת מוח עצם, אבל התעלמות ממנה יכלה להביא למוות פתאומי, כך שבמקרה הניסיון לרצוח את פאוסטו הציל את מקס.

מעניין כמה זמן ייקח לדניאלה לגלות שאחותה דיברה עם פטריסיו ושפכה את כל הרעל שלה.

מתאו באמת קנאי חסר תקנה וכל הכבוד לאביגייל שאמרה לו שאין לו זכות וגם הטיחה בו שגם היא רואה אותו מתמזמז עם אישתו והוא אשם שהם לא ביחד. החלטה חכמה להסתיר מויסנטה וקונסטנסה את האירוסין של אביגייל ודייגו, אם כי הם לא החליטו להינשא בחשאי וגם הכומר חושב שהם דוד ואחיינית, כך שעד שהנושא הזה לא יובהר בטוח יהרסו את החתונה שלהם באיזשהו שלב. ובינתיים כבר יש רמז לאביו של דייגו כשהלנה סיפרה לרנטה על כך שפאוסטו נטש עם עובדת בחווה שלה, היא הבהירה שזאת לא מקריה וזה היה לפני זה, ואיפה אימו של דייגו עבדה כולנו יודעים.
 

faery18

New member
רנטה הולכת לאכול אותה עם פאוסטו, מהרגע שהבחירות נגמרו

הספירה לאחור החלה

בטח כשהוא יבין שהוא לא ישיג את אביגיל הוא יחשוף את עורו

&nbsp
הבנתי שדניאלה כבר יודעת שאחותה דיברה עם פטריסיו במקומה, הוא הרי אמר לה שהיא דיברה אליו לא יפה ולכן אמר למפקח לשקר לה.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
זה ברור רנטה חיה בסרט שפאוסטו יסכים להתגרש בטוב

פאוסטו בסך הכול חושב איך לגנוב את החווה לעצמו, אך עושה את התפקיד מצויין, אפילו התאפק מלאנוס את אביגייל כשהיא ישנה וממש שכנע את רנטה שהוא רוצה לקיים את מה שהבטיח לה כשנישאו ולעזור לה לחיות עם אביגייל כמו אם ובת ונראה שהיא גם חושבת שפאוסטו יתמוך בגרסתו וכך אביגייל לא תאמין למקריה כי הגרסה של פאוסטו תהיה תואמת לזאת של רנטה. אבל פאוסטו מחכה לרגע להסיר את המסכה והוא כבר שולח למתאו רמיזות שאביגייל יוזמת התקרבות איתו.
 

faery18

New member
עדיין אי אפשר להבין את הראש של רנטה

אביגיל כבר בוגרת היא לא צריכה דמות אב ואם ש"יגדלו" אותה היא כבר בחורה גדולה והנה גם הולכת להתחתן עם דייגו לפחות נכון לעכשיו. לכן מבחינת רנטה ההבטחה שפאוסטו מיסמס הייתה אמורה להיחשב כבר ללא רלוונטית. היא לא צריכה אותו לידה כדי להגיד לאביגיל את האמת שהיא האמא האמיתית שלה ושפאוסטו ואבא שלה הרסו לשתיהן את החיים.

ובאשר לעדים שיתמכו בגרסתה יש לה את המשרתות ויסנטה ואמא של מקריה. וכמובן את העדות של אמא שלה שכבר יש לה דיעה צלולה. אגב מאז שקונסטנסה התנרמלה הרבה יותר כיף לצפות בסצנות שלה. סופסוף למה שהיא אומרת יש משקל בעיניי אנשים והיא כבר לא דמות צוונית שרק עושה חור בראש חח
 
למעלה