ההתעללות בגבריאלה

Don Nirtin

New member
עד פרק 23


יש לנו התאהבות מהירה. יש לנו סקס פראי בפרק 8. יש לנו אויבים שמתעללים בכולם פחות או יותר. יש לנו אויבת אחת שמושכת בחוטים. יש לנו כפר שפחות או יותר כרת את הביצים של עצמו כדי להתרפס מתחת לרגליים של אנטוניה גרה.
&nbsp
והדבר הנוראי ביותר? זו טלנובלה מעולה. כייפית. מדהימה. אתה לא יכול להסיר את המבט מתאונת הדרכים רבת המשתתפת הזו שנקראת השיבה הביתה. התסריט מצויין. העלילה מצויינת. הילדים קיבלו טקסט שהוא מעבר למאמיטה עשיתי משהו רע? לא, לך לשחק עם הילדים אבא ואמא צריכים לדבר וכאלה. כאן אשכרה יש להם תפקיד.
&nbsp
והכי כיף? חורחה לואיס פילה מוכיח את עצמו בתור גלאן מעולה. חבל שעכשיו הוא מתבזבז על תפקידי הרע התורן (כאשר ב"גורלה של אווה" הוא שוב לצד אריקה דה לה רוסה, אותה המופקרת והמעצבנת מה"השיבה הביתה"
)
&nbsp
השיבה הביתה היא סיפור לא רק של כפר שכרתו לו את הביצים. השיבה הביתה היא סיפורה של אישה חזקה שעשו הכל כדי לכרות לה את הידיים, רגליים, אבל הפה והנשמה שלה עדיין כאן. והיא נחושה להילחם ברוע ולנצח. היא נחושה להוכיח לכפר כרות הביצים שיש עדיין מי שמסוגל לקום מהמתים גם אחרי המכות שספגה.
&nbsp
ומה חשבתם, שגבריאלה סוארס תהיה במוסד כל הטלנובלה? אני בטוח בכך שהיא עוד תמצא דרך לברוח. וכמו שקליפ הפתיח של הטלנובלה מספיילר לי - היא עוד תחזור בגירסה בלונדינית מפגרת. נחכה ונראה איך זה ילך.
&nbsp
ובואו נדבר על הדמויות המשניות אבל ממש בקצרה כי רוב הדברים הטובים הולכים לארסלי וחורחה לואיס פילה - כריסטיאן דה לה קמפה שהבנתי שכיכב במילה של כבוד משחק כאן את הפלייבוי שפחות או יותר ייכנס לכל חור למען הכסף. אבל זה בסדר, אני נהנה מהסצינות שהוא לא לובש חולצה.
אניבל וויגאס, חוליו מונטמר, וחבורת הזאבים כפי שאביה של גבריאלה ז"ל מכנה- הם מעצבנים. הם רעים נוראיים. ואני מאחל לכל אחד ואחד מהם סוף מזוויע.
&nbsp
ריקרדו - חבל לי שהוא אימפוטנט. דווקא היה יכול להיות דמות נחמדה אילולא.....
&nbsp
ולא להאמין שמנואל בלבי שהיה חסוס ניניו חסר התועלת ב"הסערה" - עדיין ממשיך בהיותו חסר תועלת גם ב"השיבה הביתה". רק ששם נפטרו ממנו מוקדם יותר.
&nbsp
כמו שאמרתי- זו טלנובלה שפשוט לא יכולים להסיר ממנה את המבט מרוב שהיא מהפנטת. מעניינת. הסצינות הקצרות מעיפים את הפרקים מהר מאוד. אכן, התעללות במיטבה.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
כל הכבוד על ההספק ואני שמח שאתה נהנה

מנואל בלבי שיחק תפקיד בחופן של היהלומים או בשמה המקורי יהלום וורוד (עיבוד לפנינה שחורה), שם הוא עשה צרות רוב הטלנובלה ולא נפטרו ממנו כל כך מהר.

לריקרדו יש תפקיד מרכזי בעלילה וגם לאיפוטנציה שלה יש תפקיד מעניין.

באמת לא מבין מדוע נותנים לחורחה לואיס פילה לשחק את הרע, בבגוף אחד או בשמה המקורי בעור אחר, הוא שיחק רע חלש עם מצפון, אבל כמו למקבילתו לורנה רוחאס בגרסה הגברית על החיים ועל המוות או בשמה המקורי גוף התשוקה היה לו סוף רע, לפי הטלייר בגורלה של אווה הוא הולך להיות רע שטני שם.
 

Don Nirtin

New member
חורחה לואיס פילה היה כנראה הברקה חד פעמית


אבל צריך לתת לו יותר ראשיים. לא הראשיים המציקים והמעצבנים סגנון סוד של אהבה וכאלה אלא ראשיים שבאמת מתאימים לו לשחק. הוא היה גם טוב משני במלאך ושטן ובכלל נראה שיש לו רומן ארוך עם טלמונדו.
&nbsp
אולי אני אדגום את בעור אחר כדי לראות למה לא ראיתי את זה בסבב הראשון. אה, כי זה רימייק למשהו שכבר ראיתי
 

evglev1

Well-known member
מנהל
דווקא בסוד של אהבה הוא היה משני מלאך

חורחה אורבנה היה הראשי המעצבן, אבל יובנסיון לא ידעו להעריך אותו, לא בשינוי כמו באויבת היקרה שהראשית תישאר איתה ואחרי זה עשו שוב טלנובלה אם אותו זוג ראשי מסוד של אהבה סקרלט אורטיס וחורחה אורבנה ששמה החיים שלי זה אתה, וויוה הבינו שזה מבלבל עם חיים שלי של נטליה אורירו ופקונדו ארנה ותרגמו את זה "רק אתה" וכל כך "אהבתי" את זה שכיניתי דרק אתה ואז דרק עתה ומישהי בפורום אג'נדה הוסיפה שם שאהבתי רק חארטא. בכל מקרה בטלנובלה הדפוקה הזאת נתנו לו תפקיד של בריון רשע ומאפיונר במקום לתת לו שוב לשחק את הטוב. אבל נראה שמאז בטלמונדו ידעו להעריך אותו במלאך ושטן והשיבה הביתה.
 

Don Nirtin

New member
ובינתיים גם חורחה ארבנה פורח בטלויסה


עם תפקידים מיוחדים כמו זה שנתנו לו בטלנובלה הדרך אל הגורל (או משהו בסגנון) - שם הוא משחק את האהוב של ליסט מוראלס (כן. ההיא מפני מלאך שמסתבר שלא ממש נעלמה)
&nbsp
גם כמו שאמרת - פרגנו לו סוף יפה באויבת יקרה כי לא אהבו את גבריאל סוטו עם אנה לייבסקה. אין לי בעיה עם אדון סוטו, כאמור - הוא יכול לשחק טוב וגם יכול לא לשחק טוב. את הרשע הזועם למשל ב"כוחו של הגורל".
 

evglev1

Well-known member
מנהל
האמת לגבריאל סוטו תמיד נותנים תפקידים של קנאי חסר תקנה

גם כראשי באויבת יקרה והאמת הסמויה וגם בכוחו של גורל בתור צלע שלישית. רק בכישוף הוא נהג בכבוד כלפי דניאלה רומו.
 

Don Nirtin

New member
ובכבוד כלפי דניאלה אאדו הצעירה כשהיה הדוד שלה


בפני מלאך.
 
כיף לראות שאתה נהנה ממנה

אני גם נתקלתי בנובלה במקרה ופשוט נשאבתי לתוכנה תוך מספר פרקים שלא יכלתי להפסיק להשלים ולצפות באינטרנט בזמנו.
&nbsp
תהנה מכל רגע:) ארסלי ארמבולה משחקת מדהים פה וחורחה לואיס פילה אכן מוכיח את עצמו פה ולמרות שבדרך כלל אני לא סובלת אותו, כאן נהנתי כמעט מכל רגע שלו
 

Don Nirtin

New member
חורחה מדהים לדעתי


כשנותנים את הדמות הנכונה לשחקן שבד"כ משחק חרא - הוא פתאום נהיה טוב וזה אומר עליו המון.
&nbsp
ארסלי מדהימה כבר מהרגע הראשון. ולחשוב שהיא הייתה פרלה הבכיינית של הדרך אל האושר...
 
למעלה