שאלות, חדשות, בקשות

elall

Member
מנהל
שאלות, חדשות, בקשות


כל העדכונים ושאלות בנושא טלנובלות לשרשר לכאן
המשך שבוע נעים לכולם


 

elall

Member
מנהל
מזל טוב לויליאם לוי ולוסרו שחוגגים היום יום הולדת!

לוסרו חוגגת היום יום הולדת 47!
ויליאם חוגג היום יום הולדת 36!



 
מקסיקו וכל אמריקה לטינית באבל

הזמר הגדול ויוצר המוזיקה, חואן גבריאל נפטר בקליפורניה מהתקף לב. הוא שר שירי פתיחה של טלנובלות ביניהן חבקי אותי חזק ולילות מריאנה.

 
בשורה רעה למצפי טלנובלה אל תעזבי אותי

דיברתי עם דנה, מנהלת רכש ומנהלת ויוה ואמרה לי בפירוש שנפסלה הטלנובלה...



מה שכן יביאו טלנובלות של טלויסה בסתיו הקרוב.
 

faery18

New member
כנראה זה בגלל שהיא מחולקת לעונות

היא אומנם לא הייתה בין המצופות שלי אבל מצטערת בשביל מי שחיכה לה.
ומה זאת אומרת בסתיו הקרוב? זה כולל את המחליפה של תשוקה וכח?
 

evglev1

Well-known member
מנהל
כנראה שכן כי מתחת לשמיים ורק אלוהים סולח

מסתיימות רק בחורף אלא אם כן דצמבר גם נחשב לסתיו אצלם אה בעצם כן עד 21 לדצמבר זה עדיין סתיו.

אם כן זאת הסיבה אפשר להיות בטוחים שהנרקונבלות של טלמונדו המחולקות לעונות לא יגיעו. אבל מצד שני ייתכן ויש חרם על קרלוס מורנו זאת כבר הטלנובלה השנייה שלו שלא מגיעה לויוה.
 
מאיזו סיבה יחרימו אותו?

לא נשמע לי הגיוני אם כבר אולי החרים אותנו ומסרב למכור טלנובלות שלו לישראל אם כבר.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
לא יודע אבל למרות ההצלחה האדירה של שקרים והאומץ לאהוב

וגם הכול בשביל האהבה, ויוה מתעקשים לא להביא עוד טלנובלות שלו מאז האומץ לאהוב.
 
אבל גם הטורקיות מחולקות לעונות

ויש סדרות שאפילו לא התחילו בטורקיה עונה חדשה וויוה בכל זאת רכשו אותה וקרדאיי היא דוגמה מצויינת לכך.
היא שודרה והיה הפסקה ואז המשיכו לשדר אותה כאשר שודרה העונה השלישית בטורקיה.
 

elall

Member
מנהל
"אל תעזוב אותי" לא מחולקת לשום עונות

"אל תעזוב אותי" זאת טלנובלה אחת עם 140 פרקים. יש לה שתי תקופות/מעבר זמן/שינוי בעלילה, שטלויסה החליטו להיות מגניבים ולקרוא לזה "עונות". אבל בתכלס זה ממש לא סדרה עם עונות, כמו סדרות אמריקאיות , נרקונובלות של טלמונדו וחלק מטורכיות, ככה שכל הבעיות שיכולות להיות עם טלנובלה עם עונות לא חלות עליה וזה בטח לא צריך להיות תירוץ של ויוה למה לפסול אותה.
 

faery18

New member
עונות/תקופות העניין הוא שויוה משום מה כנראה אוהבים רק קו

עלילה אחד רציף בלטיניות שהם רוכשים,
אבל מצד שני יכול באמת להיות שזה גם היה עניין כלכלי.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
זה סותר את זה ששלוש הטורקיות הראשונות ששודרו

היו עם סוף טראגי וגם חוץ ממאצ'ו וחמישה גברים ואישה שעליה עשו טלמונדו את האחים דל מונטה (כריימק שלה) היו עם סוף טראגי ובעצם הייתה גם למראית עין שלא יודע עד כמה טראגי שהראשי התגלה כרשע. וגם בחצי מהברזילאיות ששודרו בויוה לא היו זוג ראשי.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
וגם לכל הצ'יליאניות ששודרו חוץ ממאצ'ו וחמישה גברים ואישה

 

faery18

New member
קו עלילה רציף הכוונה בלי חלוקה של תקופות

לא התכוונתי שהם רוכשים רק קלאסיות. ואני מדברת רק על הלטיניות
 

elall

Member
מנהל
לדעתי זה מסיבות אחרות

אולי היא יקרה מידי, כי מדובר בטלנובלה הכי מצליחה של טלויסה בשנה האחרונה, גם מבחינת רייטינג, גם לקחה הכי הרבה פרסים וגם נמכרת ומצליחה במדינות רבות אחרות, סביר להניח שטלויסה ירצו לעשות עליה קופה.
סיבה שנייה, הראשיים לא מספיק מוכרים. את קמילה סודי אף אחד לא מכיר פה, את אוסבלדו בנאבידס בקושי וגם הוא לא חתיך מספיק עם ריבועים בבטן (הרי ברור שזה מה הקהל הישראלי אוהב
) והראשי השני גם לא מוכר בכלל. פלוס טוויסט מאוד לא שגרתי בעלילה באמצע, כי חובבי טלויסה אוהבים את הטלנובלות שלהם קלאסיות וורודות , בלי יותר מידי התחכמויות כאלה והפתעות טרדיות
.
 
לא חתיך מספיק אבל יש לו כישרון

לדעתי ראוי להמשיך לקבל תפקיד ראשי פי אלף מכל הגאלנים שיש עכשיו בטלויסה. כנ"ל פרנדיניו ולנסיה שכבר הרבה זמן זוכה לתפקידים משניים וחוץ מפשוט מריה שגם לא היה ראשי בלעדי לא נתנו לו הזדמנות לככב בטלנובלה וחבל מאוד. כנ"ל עם קיקה אדגר ואלתאיר חארבו שאמנם זוכה ליותר קצת הערכה כאנטגוניסטה אבל לתפקידים ראשיים עדיין לא. מקווה שקיקה אדגר אכן תככב בפרוייקט שמתכננת בקרוב קרלה אסטרדה. את הראשי השני באל תעזבי אותי לא מכירה אז לא יודעת איך הוא משחק אבל מקווה למצוא זמן לראות את זה באינטרנט. אולי אפתח קבוצת צפייה כך אוכל להגיב ומי שרוצה מוזמן להצטרף.
&nbsp
דרך אגב הביאו את רובי שגם היא הצליחה מאוד ובזמנו הייתה להיט ושודרה אפילו במדינות ערביות כמו ירדן. לגבי המוכרים גם ברובי לא היו מוכרים, הראשי היה לגמרי אנונימי, ברברה הייתה מוכרת קצת, כנ"ל סבסטיאן רולי וז'קלין ברקמונטס גם נראה לי הייתה אלמונית אז. ובאל תעזבי אותי אולי הראשית לא מוכרת והראשי בקושי אבל מסביבם יש את ארתורו פניצ'ה, לטיסיה קלדרון, פלורנסיה דה סארצ'ו, לאורה כרמינה, ססיליה גבריאלה, אלפרדו אדמה ובטוח יש עוד ששכחתי וגם עוד כמה מוכרים שיצטרפו בהמשך.
 

elall

Member
מנהל
אני לא אומרת שיש משהו לא בסדר עם אוסבלדו בנאבידס

אני בעד שחקנים שנראים ממוצע אבל עם כשרון, מאשר חתיך שלא יודע לשחק. אבל נראה לי בעיני ויוה הצופים מספיק שטחיים. יש להם לפעמים פרומואים שהם בעיקר על "תראו ויליאם לוי החתיך חוזר למסכים" מאשר ניסיון להציג על מה הטלנובלה.
&nbsp
ואין טעם להשוות למה שהיה ב2004, הכל היה שונה, הצופים היו אחרים ולויוה בטח היו שיקולים אחרים.
&nbsp
התאפקתי שלא להתחיל לראות אותה באינטרנט כי הייתי בטוחה שיביאו אותה, אבל עכשיו נראה לי באמת אפשר ללכת לראות אונליין. תכננתי להתחיל לראות את האלמנות השחורות של קרלוס מורנו, אבל נראה לי אתחיל קודם עם אל תעזוב אותי. אם תחליטי לראות גם, נוכל לפתוח באמת לפעמים איזה דיון.
עכשיו גם כנראה לא יהיה יותר מידי מה לראות, רק חוקי המשחק בעוד חודש וחצי צ'יליאנית שיש לי. חוץ משתי אלה לא נראה לי שויוה יכולים להביא משהו שאני ארצה לראות. אולי אפילו אתחיל עכשיו לראות , כי עכשיו יש לי יחסית תקופת יובש, 3 פרקים בשבוע של צ'יליאנית זה מעט מידי.
 
לי יצא לראות פרק ראשון או שני

והפסקתי כי חיכיתי לויוה אבל עכשיו אני לא רואה כל סיבה להמתנה. אראה לי פרק שלישי ורביעי ואז אפתח שרשור צפייה.
&nbsp
הפרומו בלב הסערה ואהבה מנצחת היו שטחיות וגם ככה הציגו את פקונדו ארנה בטלנובלות שלו. זאת אגב אחת הסיבות למה אנשים עדיין בזים לטלנובלות. לא בגלל טלנובלות מקסיקניות. אלא שצוות ויוה פונה לקהל הצעיר יותר והשטחי והרדוד שמוכר להם פנים יפות כמו וויליאם לוי או דניאל ארנס והאמת גם סבסטיאן רולי לא חסר במה להשתפר למרות שכרגע הוא סביר יותר מכנגד כל הסיכויים שהיה פרצוף יפה ותו לא.
 
למעלה