רק אלוהים סולח

faery18

New member
טוב אין ספק שזה הכומר הכי גרוע שראיתי אי פעם בטלנובלות!


בהתחלה הוא עשה רושם טוב(בעיקר כי מדובר בכומר צעיר וחתיך
)אבל עד מהרה הוא התגלה ככומר שאין לו מושג מהחיים שלו מתחסד ומטיף יתר על המידה תמים ואפילו הייתי אומרת די טיפש


פאוסטו כורע ברך בפני פסל של ישו מוריד דמעות תנין ונשבע שהוא לא זה שרצח את פבלו - רק זה הספיק לכומר ההזוי הזה ללכת עד לרנטה ולהגיד לה שפאוסטו חף מכל פשע שלא תיפרד ממנו ושהוא מאוכזב לראות כמה היא מגדילה את החסרונות של פאוסטו בכח רק כי קשה לה לסלוח!
חח נו באמת!
זה לא שהוא לא שמע את הגירסה של רנטה לכל מה שהוא עולל לה-הוא הרס לה את החיים אנס אותה עיוור אותה הרחיק אותה מביתה.

גם זה לא שהוא לא שמע מאנשי הכפר מי זה פאוסטו לופס גיירה. אבל משום מה הוא בוחר להאמין למילה שלו! ועוד מעודד את רנטה להישאר עם גבר שהרס את החיים שלה כי זה מגיע לה על ש"חטאה" כשנכנסה להריון כשלא הייתה נשואה(הוא לא אמר בפירוש אבל הוא רמז ולא שלל כשהיא שאלה אותו בזמנו אם לזה התכוון).

ואם זה לא מספיק, עכשיו הוא גם מרשה לעצמו לפנות לאביגיל ומתאו שלא יהיו ביחד כי מתאו נשוי לדיאנה. למרות שהכומר רואה כמה משוגעת דיאנה שניסתה לחתוך לעצמה את הוורידים כדי לאיים על מתאו שניסה להיפרד ממנה ולמרות שמתאו אמר לו שהוא לא אוהב אותה ולא טוב לו איתה. מי הכומר הזה חושב את עצמו שהוא מרשה לעצמו למנוע מאנשים להתגרש אם לא טוב להם בנישואים שלהם? ועוד מסיבות קריטיות ומוצקות!


והמלחמה בין פאוסטו ללוסיו ממשיכה
אחרי שפאוסטו שולח בריונים להכות את מקס, לוסיו תולה את השומר ראש שלו ומחבל לו בבלמים. אני לא מבינה מתי בניטו הספיק להתקלקל ככה איך הוא משתף עם זה פעולה? גם אם הוא טוען שהוא אוהב את מקריה גם אם הוא עושה את זה בשבילה ובגלל שהוא יודע עכשיו שפאוסטו היה זה שרצח את פבלו, עדיין מי חשב שהחבר הכי טוב של פבלו יתדרדר לשתף פעולה עם אנשים כמותם


היה מפתיע שמתאו אמר לדיאנה שהוא שינה את דעתו ולמרות נסיון ההתאבדות שלה הוא מחליט להיפרד ממנה כבר עכשיו. חשבתי באותו רגע שבטח המכשול הבא(כי זה נראה טוב מידי
)יהיה הכומר המטופש שחפר לאביגיל שלא תבנה את האושר שלה על סבלם של אחרים(
עוד כומר כזה ואבדנו
)אבל דווקא היה זה מוטיב חרושש ביותר שעומד עכשיו כמכשול בפני אביגיל ומתאו-דיאנה בהריון! חח יכלו לחשוב על משהו קצת פחות חרוש אבל בסדר


בכל אופן בטוח היא בהריון מפאוסטו ולא ממתאו. נכון שהיא הייתה עם שניהם אבל אין מצב שבטלנובלה קלאסית כמו זו התינוק יהיה של הראשי אלא אם כן היא תפיל אותו בהמשך.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
האמת שעד שקרים של סילביה נבארו

כל הכמרים בטלנובלות תמיד התנגדו נחרצות לגירושין שאסורים על פי הנצרות הקאתולית. אם כי כאן לא רנטה ופאוסטו ולא דיאנה ומתאו לא נשואים בכנסייה, כך שזה לא אמור להיות תופס לכאן. גם בחבקי אותי חזק הכומר עודד את מתאו להישאר עם דיאנה, אבל הוא לא ידע על מתאו ואביגייל ובלי לדעת הסיק שמדובר באישה רעה שהורסת נישואין ולא שווה בשבילה.

אגב לכמרים קשה להאמין שבגלל שהם מחויבים לסודיות הווידוי, האנשים יעיזו לשקר גם להם, למרות שהם לא יכולים לספר לאף אחד ומתייחסים לווידויים כשיחת נפש של האדם שבה אין סיכוי שישקרו, לכן טבעי שהכומר האמין שהשבועה של פאוסטו כי היא אמת. אם כי פה באמת הכומר די נאיבי, גם בביטחון שלו שמותו של פרדי זאת תאונה.
 

faery18

New member
זהו! זה גם לא שהחתונה של מתאו ודיאנה היא דתית!

לגבי רנטה ופאוסטו הם כן התחתנו בכנסייה שם גם אבא שלה מת.
היה טבעי שהכומר יאמין לפאוסטו רק אם הוא לא היה שומע קולות אחרים בכפר נגד פאוסטו מלבד קולה של רנטה. פרדי ומליטון אמרו לו בזמנו שפאוסטו ולוסיו הם מקור הרע וגם אז הוא התעלם והטיף להם מוסר, בלתי נסבל


לדעתי אנשי הכפר צריכים להתארגן ביחד ולדרוש כומר חדש נורמאלי ועם קצת יותר נסיון!
ברצינות.. כי הכומר הזה הוא לא יותר מפוסטר נחמד ותו לא חחח
 

evglev1

Well-known member
מנהל
בווידוי הראשון שלה

היא אמרה שנדמה לה שאלוהים שכח אותה והוא אמר שהיא זו ששכחה את אלוהים ששכבה מחוץ לנישואין, זה היה גם במקור. לגבי זה שהוא רמז לה שעליה להישאר עם פאוסטו כעונש, אני לא זוכר דבר כזה. אבל בכל מקרה שם אי אפשר היה להפיל את רצח פבלו על ברונו כי ברונו מת לפניו ופבלו נרצח כשרנטה כבר הייתה נשואה לפאוסטו וברונו כבר היה מת, וגם פבלו נדרס ולא נורה.
 

faery18

New member
אחרי שהוא אמר לה שהיא זו ששכחה את אלוהים

כש"חטאה" אז היא שאלה אותו אז מה אתה אומר בעצם שזה העונש שלי ושאני צריכה להשלים עם זה? ואז הוא לא ענה לה
הוא ממש איום ונורא הכומר הזה חח

&nbsp
&nbsp
 

evglev1

Well-known member
מנהל
ומסתבר שמה שהיה בשקרים של סילביה נבארו תקף

כבר בטלנובלות של מקסיקו מהעשור האחרון כבר אפשר לעשות הליך של ביטול נישואין בכנסייה, גם בחיים שגנבו ממני לולא הכומר היה עוזר למונסראט הנישואים היו מתבטלים כשאלחנדרו חשב שהיא בגדה בו. מדובר בהליך בירוקרטי ארוך, אבל כבר לא צריך שזה יהיה שהנישואים לא מומשו ולא היה סקס או שאחד מבני הזוג עקר. אבל לכומר נפגע האגו לא רוצה גירושין לא לרנטה ולא למתאו. מצא לו אנשים מסכנים שאסור לדרוך עליהם פאוסטו ודיאנה, חה חה חה.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
אני כל הזמן שוכח שרנטה עיוורת למרות שראיתי את הגרסה הקודמת

אני צריך שיפול לי האסימון שרנטה לא יכלה לראות את השלט שלוסיו תלה ופאוסטו חופשי לחנוק את הלנה מולה כי היא לא רואה, האם זה חוסר הריכוז שלי או המשחק הלא משכנע של רבקה ג'ונס?
 

faery18

New member
כן היא לא משחקת הכי משכנע את העיוורת

בסצנות בתוך הבית זה עוד מובן כי היא כאילו מכירה את הדרך לחדרים אבל גם כשהיא לא בבית המשחק שלה כעיוורת לא הכי משכנע.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
ניר הגיע הקטע עם המספריים

בחבקי אותי חזק היא פתאום הוציא סכין, לא זוכר אם היא איימה קודם לדקור את קרלוס מנואל ואחר כך חתכה לעצמה את הוורידים או ישר חתכה לעצמה. כאן עשו לנו הכנה שהיא הכינה את המספריים כאילו שהיא מתכננת פציעה רצינית ואז כשהיא שמעה על רעיון הגירושין היא איימה לרצוח את מתאו עם המספריים ובסוף העבירה אותם לכיוון אחר וחתכה לעצמה את הוורידים. אבל לפחות צדקתי שלקטע הזה שימשו המספריים.
 
למעלה