רק אלוהים סולח

faery18

New member
מתאו ואביגיל מתקרבים


טוב אז נראה שאחרי מעבר הזמן מתאו מתחיל סופסוף להשלים עם העובדה שהוא מאוהב באביגיל וגם מתחיל להפגין את זה כלפייה. במקביל הוא גם מתחיל לקלוט עם מי הוא התחתן. אומנם בהצתה מאוחרת של שלוש שנים אבל מוטב מאוחר מאשר בכלל לא
די נדיר שהדמות הראשית אומרת לראשי שלא איכפת לה להיות המאהבת שלו
- אביגיל ממש חמודה אבל יש לה בעיה חמורה! אין לה כבוד עצמי


לא ברור לי למה מרסלינו נחוש לסכסך בין פאוסטו ללוסיו עד כדי כך שהביא את פאוסטו לירות בו אלא אם כן הוא רוצה להיות יד ימינו החדש
ובינתיים מקס ממשיך לשהות במקסיקו סיטי לצד חימנה ודודו החורג שמאושפז במצב קשה
הבית של חימנה מזכיר לי את הבית של לוסרו באשת הברזל. אהבתי את הריהוט הויקטוריאני
ואיזה קטע רק עכשיו קלטתי שאחותה המשוגעת של חימנה[שככל הנראה בדרך להתנרמלות חח
]זו בעצם אותה שחקנית והן בעצם תאומות
נראה שטעיתי ומקס כן רשע כמו אבא שלו - איך ששמע מחימנה שהוא היורש העיקרי כבר עלה בדעתו לחבור לחימנה במטרה להרוג את דודו - על ידי לוסיו! רק שהוא לא יודע שבינתיים לוסיו מתאושש מפציעת ירי.


רנטה מפתיעה לרעה - איך היא יכולה להאמין למילים היפות של פאוסטו אחרי שהרס לה את החיים ולקח ממנה את ביתה ואת מאור עינייה
נכון שלקח לפאוסטו זמן לשכנע אותה בחרטה שלו אבל בסופו של דבר נראה שהיא מאמינה לו
כנראה מרוב שהיא רוצה להיענות להצעה שלו שיאמצו את אביגיל היא פשוט הפסיקה לחשוב בהיגיון.

יש רמיזות שדייגו הוא הבן האבוד של ברונו ובעצם אח של רנטה!
סצנה אחת יש דיבור על הבגידה של ברונו ורמיזה על כך שיש מצב שהוא הרג את אותה אישה שילדה לו בן מחוץ לנישואים. וסצנה אחרי זה רואים את מתאו ודייגו מדברים על העובדה שדייגו מעולם לא הכיר את אימו. ובמקביל מתגלה לנו שטוניו אכן לא הבן של סימונה אלא של חוליו! ככה שאם הוא לא הבן האבוד של ברונו זה עוד סיבה לחשוד שזה דייגו! מצד שני יוצא שדייגו הוא הדוד של אביגיל - אבל הם התנשקו
ככה שמצד שני אולי סתם מנסים לגרום לנו לחשוב שזה הוא. בקיצור - אני מבולבלת!






 

evglev1

Well-known member
מנהל
ניחוש מוצלח


אם זה כמו בחבקי אותי חזק אז הסבתא של דיאגו בטוחה שהוא הבן של ברונו, אך כשזה ייאלץ להיחשף כדי למנוע ממנו להיות עם האחיינית שלו, אז יתברר שבאותה עת ברונו כבר היה עקר שעבר איזה ניתוח. ואם בחרת לקרוא אז את יכולה לנחש מי אביו של הביולוגי האמיתי של דיאגו?

מעניין אם כמה יביאו דמות של אימו של אנטוניו, או כמו בגרסה הקודמת רק ייחשפו מי הוא אביו ולא יידברו בכלל על אימו.
 

faery18

New member


ידעתי שטלויסה לא יעשו שטות כזאת של גילוי עריות! נכון שהיה משהו קטן במחר ולתמיד אבל זה נדיר מאוד שם. איזה קטע שסבתא שלו בטוחה שהוא כן והוא בסוף לא!
&nbsp
וכן אם הגעתי כבר עד כאן אשמח לדעת סופסוף מי בעצם אבא שלו? מה זו דמות שאנחנו מכירים? אולי פאוסטו?
 

evglev1

Well-known member
מנהל
נראה שמנסים ללכת כמה שיותר על חבקי אותי חזק

אמנם הוסיפה את קניית אל ארמדה ומסירתה לאביגייל, שבחבקי אותי חזק זה פשוט היה בלתי אפשרי כי המסיבה הייתה של גיל 15 ומבחינה חוקית אי אפשר להפוך בת 15 לבעלת רכוש ללא אופטרופוס. וגם הוסיפו את הקשר בין לוסיו, מקס ופורפיריו שלא היה בחבקי אותי חזק, אגב פורפיריו בחבקי אותי חזק, לא הראו את התאונה, אבל הוא נראה כמו מפלצת מהאגדות, מעניין אם כאן יעשו ממנו מפלצת או ישאירו את פניו כפני מומיה. וגם הנאיביות של רנטה לגבי מקריה שזוכה באמונה בשלבים מתקדמים אלה וגם הקשר בין פבלו למפקד המשטרה הישר שמסתבר שהוא אביו החורג. אבל סך הכול מקפידים ללכת על הגרסה הקודמת שובו של מתאו נשוי לדיאנה שלכאורה סירבה לו לאחר שלוש שנים, הניצחון של סימונה בבחירות למרות הרצח של בנה, הכומר החדש אחיין של הכומר שנרצח. העובדה שהבן שנשאר לסימונה הוא לא בנה הביולוגי אלא הבן של הבן דוד האסיר הנמלט של דיאנה, שובו כאחיין עם שם אחר ולמרות שהרומן של אדוביחיס עם מוטור נמשך שתי האחיות מתלהבות מהבן של מיה. כך שאין שינויים קרדינליים כמו בין תשוקת הנצים למילה של כבוד ובין אהבת אמת לחיים שגנבו ממני. נראה שהוסיפו קצת פלפל כמו שעשו בשיכורה מאהבה ששמרו על המתווה של קפה בניחוח אישה הקולמביאני אבל הוסיפו את החותם של טלוויסה, כמו הפיכת אח הומו לבן דוד סטרייט ולהפוך את החברה שלו בנוסף למאהבת לשעבר של הבן הדוד ועשו סיפור דרמתי מהבת הכפר שנאנסה על ידי דודה החורג, שבמקור היא הפכה לרעה וסחטה את אהובה ושם היא פשוט יצאה מדעתה אבל נשארה טובה וגם שמרו על קשר של הראשית עם דמויות מתחילת הסדרה שנכנסו בדרך יצירתית לעלילה. אבל התפתחות העלילה הייתה כמעט אחד לאחד כמו המקור, כך כנראה גם כאן.
 

faery18

New member
לפי מה שאתה רושם בכל זאת עשו גם לא מעט שינויים

בפורום ויוה קראתי גם שרשמת על השינויים בעלילה של התאומות ששם ככל הנראה הן היו רעות שתיהן? אגב עלילה מפתיעה ומעניינת. נראה שדניאלה השתגעה בגלל אחותה חימנה שהכריחה אותה להתחזות אליה במשך שנתיים שלמות וככה דניאלה התאהבה בבעלה של אחותה ועוד אחר כך הגיע המוות של הילדה של חימנה ופטריסיו, וחימנה לא נתנה לדניאלה להיפרד ממנה כמו שצריך. דניאלה יצאה מדעתה וחימנה כלאה אותה בבית משוגעים לשנים ארוכות


נראה שפטריסיו בכלל התאהב באחותה של חימנה ולא בחימנה ללא ידיעתו שזו מישהי אחרת, מאחר והובהר גם שחימנה הייתה רעה ולא חביבה במיוחד עוד לפני שביתה מתה. ככה שהיא לא יכולה לתרץ את המוות של הבת שלה באופי הנוראי שיש לה כי מסתבר שהיא הייתה ככה עוד קודם לכן. יהיה מעניין לראות את התחלופה שלהן אחרי ההסכם שהן עשו ביניהן.

את הפרק של היום אני צריכה עוד להשלים
 

Don Nirtin

New member
אגב התאומות האלה במקור גולמו על ידי הלנה רוחו.


אחת הייתה רעה והשנייה הייתה חלשת אופי שבכל זאת נכנסה לכלא בסופו של דבר.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
לא היא


חזרה לבית משוגעים ואין משהו אחר לעשות איתה שהיא יכולה לרצוח כל גבר במחשבה שהוא גבר מכה. אגב החדר שלה בבית משוגעים היה דומה לחדר של הרנן בבלב הסערה בהתחלה, לפני שהוא הצליח לעבוד על האחים שהוא בסדר ומצבו משתפר. כל כך דאגתי שהיא תהיה בכלא כמו אחותה, אבל טלוויסה לא מפשלים בעניין, אפילו חיסלה השנואה מגאטה נכנסה לבית משוגעים ולא לכלא, רק בטלמונדו יש אובססיה לשלוח משוגעים לכלא כמו פושעים רגילים כמו שרה ביפה במנהטן, ברברה בחופן של יהלומים וגם בזהות אבודה המשוגעת דילגה בין הכלא לבית משוגעים ובסוף נרצחה.
 

faery18

New member
לא חושבת שאני מכירה את השחקנית הזו

למרות שגם את הנוכחית אני לא ממש מכירה
 

Don Nirtin

New member
הלנה רוחו מאוד מפורסמת


כיכבה בין היתר בהזכות לאהוב (בתור אמו החורגת של רנה סטיקלר), בתור אמה הרעה של אדלה נורייגה באהבת אמת, ועוד המון תפקידים.
&nbsp
לאיישה וויליקנס - לי היה "לעונג" להכיר אותה בתור מריפז המעצבנת של כוחו של הגורל. גם שם היא הייתה מעצבנת ורעה. ככה שלא שונה בהרבה ממה שהיא עושה כאן.
&nbsp
 

faery18

New member
תיארתי לעצמי כי השם מוכר אבל לא יצא לי לראות את הנובלות

האילה

&nbsp
&nbsp
 

evglev1

Well-known member
מנהל
ידעתי שתנחשי


יחסים בין בני דודים זה וויכוח אם זה גילוי עריות או לא, זה תלוי תרבות. אחים למחצה זה כבר קו אדום, למרות שבתנ"ך זה כן קרה. בעצם בטלנובלה קלאסית אביגייל גם לא אמורה לשכב עם דיאגו אלא רק עם מתאו אם בכלל, אבל עדיין נשיקות בין בני משפחה זה גם יותר מדי בשביל טלוויסה.
 

faery18

New member
דייי איזה קטע

אז מתאו ודייגו אחים למחצה!
ומה קרה לאמא של דייגו? פאוסטו רצח אותה?
 

evglev1

Well-known member
מנהל
בחבקי אותי חזק


פאוסטו לא ידע שדיאגו בנו ובעצם גם הסבים של דיאגו, שם היו לו גם סבא וגם סבתא היו בטוחים שדיאגו הוא הבן של ברונו. נדמה לי אימו מתה אבל לא ברור באיזה נסיבות וזה לא הוסבר, האימהות הביולוגיות של דיאגו ואנטוניו לא קיבלו חלק בעלילה, אימו של אנטוניו בכלל לא הייתה קיימת כאילו הוא נולד רק מאבא ולא הוזכר שום דבר עליה ואימו של דיאגו הוזכרה רק שניהלה רומן עם ברונו ובהמשך הסבתא ידעה שגם עם פאוסטו הסבא לא ידע, אבל נדמה שהזכירו שהיא מתה. ובעצם גם האח של פאוסטו כולם חשבו שמתאו הוא האחיין של פאוסטו, אבל על אחיו לא הוזכר כלום ולא הבנתי בכלל אם הוא היה קיים, או שהוא המציא אותו כדי להסתיר ילד מחוץ לנישואין שלקראת הסוף הסתבר שגם היה פרי אונס.

וכן מתאו ודיאגו אחים למחצה זה משולש האהבה האהוב על התסריטאים אחים/אחיות למחצה שלא יודעים/יודעות שהם/הן אחים/אחיות מאוהבים/מאוהבות באותה האישה / אותו הגבר.
 

faery18

New member
הבנתי

מוזר שלא התייחסו שם כמעט לאימהות שלהם, מקווה שפה יתייחסו יותר.
 

faery18

New member
אהבתי את קרב החתולות של אביגיל ודיאנה וגם את הירי בפאוסטו


אבל איזה שפן לוסיו למה רק לפצוע אותו אם כבר אז כבר
בכל מקרה זה קצת מוזר שמליטון עוזר לו שכן לוסיו ופאוסטו הם אותו הדבר

&nbsp
איזה יופי שמתאו סופסוף הודה בפני אביגיל שהיא צדקה והוא אכן מאוהב בה ופשוט לא קלט את זה עד עכשיו. סצנות יפות היו להם
אהבתי גם איך שהוא אמר לאמא שלו שכלפי דיאנה הוא הרגיש רק תשוקה וזה מה שבילבל אותו אבל אביגיל היא זו שנעוצה לו בלב

&nbsp
תאודורה חשפה בפני אביגיל שמי שאנס אותה היה לוסיו
נחמד שלא מרחו את זה. מסכנה היא בטוחה שהוא עזב ולא יחזור

&nbsp
איזה צחוקים היה עם מקס ומוטור חחח איך טוניו המציא לסימונה שמוטור מאוהב במקס רק כדי שסימונה תפסיק לחקור אותו
טוניו: "אל תדאג מוטור לא יהיו לזה השלכות" סימונה: "תראו את מי הבאתי! את מקס!" והפרצוף של מקס
חח ענקXD
&nbsp
נראה שהתאומות מוכנות להתחלף. חימנה כבר לימדה את דניאלה על הקרובים שלה כדי שלא תפשל כשתתחזה לה ודניאלה כבר הספיקה להתאים את השיער והאיפור לזה של אחותה. יהיה מעניין לראות את הסצנות של דניאלה בזמן שהיא לא תתחזה לאחותה[שכן לפי ההסכם אחד התנאים של דניאלה היה שבוע כן שבוע לא]מאחר והיא מתכננת לחפש את פטריסיו
 

faery18

New member
ו...


נחשפנו לעובדה שדייגו הוא כביכול הבן של ברונו - קודם בשיחה של מליטון ובניטו ואחר כך בשיחה של קונסטנסיה וסבתא של דייגו. התרגלתי שבברזילאיות עובדים על הצופים מפתיע שפה יש גם כן דבר כזה חח אבל העיקר אנחנו יודעים כבר את האמת הקצת אחרת
חח.. אם כי גם ככה הייתי קצת מפקפקת כי נדיר מאוד שבטלויסה יש קשר זוגי בין בני משפחה.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
אגב גילוי עריות באומץ לאהוב

איפשרו לדוד שטני לאנוס את האחיינית שלו, אמנם זאת דמות רעה וזה אונס ולא רומן, אבל גילוי עריות היה. ובעצם לא הראו לנו ושילוב של הומו וגילוי עריות זה משהו אחר, אבל בהזר הדוד הפדופיל של אנטוניו אנס אותו בילדותו.

ואגב באהבה מנצחת עבדו על הצופים לזמן קצר כאילו מקס הוא הבן של גיירמו ולא של אוסבלדו ובאומץ לאהוב עבדו על הצופים זמן רב כאילו מרים מתה.
 

faery18

New member
נכון אבל זה נעשה בכפייה

ובאומץ לאהוב התינוק לא זכה להיוולד.
לגבי מרים עד שלא רואים דמות נקברת תמיד יש את האפשרות שהיא לא מתה, ולגבי מה שרשמת על אהבה מנצחת אני כבר לא זוכרת את ההקשרים בין הדמויות חח
 
למעלה