בלב הסערה - פרקים אחרונים

Don Nirtin

New member
זה מה שקורה כשמגיעים לסוף ונזכרים לסדר הכל בדקה ה90


וזה מה שקרה עם אסתרסיטה. השתכרה והחליטה לחטוף את מישל בפעם המיליון בערך. איך זה שמשאירים את מישל לבד כל הזמן? אהה.... אכפת להם יותר מהבת של מרינה. נו מילא.
אז אסתרסיטה החליטה לעלות לאיזה בניין שכוח אל שאף פעם לא ראינו בסדרה ולקפוץ משם עם מישליטו הקטן. לפני זה היא נותנת למרינה את מישליטו ומספיקה לגלות לדמיאן שהוא בכלל לא האבא הביולוגי של הילד אלא ארנסטו קונטררס. ואז היא מתחרטת בדרכי הרשעים שמתחרטים אבל זה טו לייט - ואז קופצת מהבניין ומתפגרת.
&nbsp
לא ראינו שום סימן מקדים לזה. אז שתיים שלוש סצינה היא משתכרת אבל מכאן ועד להתאבד? זה היה מגוחך.
&nbsp
הלאה.
&nbsp
לסרו לא מגדל ביצים בשום אופן. עד לפרק 120 הוא עדיין דבוק לרגליים השמנוניות של אביגיל המעצבנת. אלוהים אדירים. גילית שפולחנסיו הוא אבא שלך. תיקח קצת מהביצים שלו ותעשה עם זה משהו. נניח, לקחת סכין גילוח ולהוריד את כל השומן של המעצבנת שאתה מתעקש להיות ידיד שלה. תזרוק אותה חזרה לים לאיפה שהיא ראויה אליו. תנסה לשם שינוי להוכיח ללוסיה שאתה אוהב אותה במקום לגרום לה לבכות במקומות ציבוריים.
לא עוזר גם שהוא מסרב לגדל ביצים גם מול אמו היקרה והמעצבנת. זה קרה, אבל זה לא קרה עד הסוף. רוסריו היא מסוג העלוקות האלה שקשה מאוד לפקח אותן ולתת להן עונש.
&nbsp
הלאה.
&nbsp
אז באטריס מתה. הקדישו לגברת בערך 20 דקות מהפרק. קולאז' זכרונות, שיחות עם רבקה, האב תומאס, מרינה.... ואז היא מתה. ואז מרינה מבזבזת 10 דקות בבכי ובתפילה במקום לרוץ להודיע לדודה שלה שבאטריס מתה. וואו, איזה היגיון יש פה.
&nbsp
ולדיביה ומה שמו נכלאו. אבל פולחנסיו הולך ומאיים עליהם בכלא. נו באמתתתתת.
&nbsp
כל הקטע של הרנן מעמיד פנים שהשתקם בבית משוגעים....... הלווווווווווווווו. זה בית משוגעים. אתם אמורים כבר לדעת שהרנן מסוכן ופסיכי ואי אפשר לתת לו להסתובב חופשי ולבקש ביקורים ועוד כל מיני דברים. זה היה לא הגיוני ברמה גבוהה שחוששני שפתחנו פה בור שלם של דברים לא הגיוניים שחוגגים בלה טמפסטד. כי זה לה טמפסטד.
&nbsp
על כל הזוגיות שהתפתחו שם בין כל הדמויות משנה בבר של קנדי אני אפילו לא אגיב מרוב שזה לא מעניין.
&nbsp
ולנטין- דמות מבוזבזת לחלוטין. במקום להביא אותו שיהיה לצד מגדלנה ברגעים החשובים שלה - גילוי אחותה התאומה, למשל. והיא לא סיפרה לו שיש לה אחות תאומה. והוא מדבר למרסדס כאילו היא ילדה קטנה. אנחנו רוצים שתירגעי כי מה שיש לנו לספר זה משהו נוראי. אלוהים אדירים, תהרגו אותי וזהו.
&nbsp
ויליאם לוי כרגיל הפגין משחק גרוע גם בסצינה שבאטריס מתה. מה עוד חדש.
&nbsp
כבר ספיילרתי מה קורה בשני הפרקים האחרונים. בעצם זה פרק אחד אחרון כי במקסיקו הם שודרו כפרק אחד ארוך של שעה וחצי אבל ויוה חילקו אותם לשניים. אבל בת'כלס לפחות הם לא דחסו את כל האירועים החשובים לפרק האחרון כמו תמיד אלא מענישים את הרעים בהדרגה ובצורה הגיונית שזה משהו שבדרך כלל לא קורה.
&nbsp
יאללה, ביום שני פרק אחרון של לה טמפסטד. או איך שאני קורא לזה - לה דניאלה רומו & אל ססר אבורה. כי זה כל מה שהטלנובלה הזו הייתה.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
אכןן וולנטין נעלם ברגעים הקשים של מגדלנה

וחזר כשהכול בסדר אצלה, לרגע חשבתי שהוא אולי ידע שיש לה אחות תאומה, אך נזכרתי שהם נפרדו לפני זה.

האמת אסתרסיטה לא עמדה בהשפלה שנחשף בפומבי ההריון המדומה שלה והכסף יש רק לאימא שלה, אבא שלה לא יורש כלום, הכסף של ארנסטו הוחרם, וברגע שהפסיקה להתחנף לאימא כדי להיות יורשת שלה, היה ברור שמשהו משתבש אצלה וגם כשעלתה לבניין גבוהה היה ברור שרוצה להרוג את מישל. החרטה לפני מותה זה משהו מוזר לחלוטין, אך נראה שזה היה הכרחי כדי שדמיאן ומרינה יגלו שמישל לא בנו של דמיאן, כי הרי לא עולם במוחם לעשות בדיקת ד.נ.א אפילו כשארנסטו אמר לדמיאן שהוא מוכן לבדיקת ד.נ.א שתוכיח שמדובר בבנו.

גם לא ברור איך יצא ללסרו מהמוח השטות שלוסיה ופולחנסיו מאהבים והוא מנסה להשלים והשטות הזאת נרגעה אצלו.

מעניין איך במשך כל החודשים הרופא לא שם לב שביאטריס לא לוקחת את התרופות שלה, אלא כדורי שינה ולא עשו כלום אם זה שמביאטריס אוטוטו מבריאה למצב שהולך ומחמיר.

פתאום כשפולחנסיו מאיים, מסתבר שללארה וולדיביה יש משפחות, אבל בשביל פולחנסיו שמור סוף אחר מלשבת בכלא.

אגב כל כך חיכית למפגש התאומות ולא הגבת עליו וגם על הגילוי של מרינה שמרסדס אימה הגבת רק בין השאר על המשחק המעולה של דניאלה רומו, אבל ברגעי השיא האלה של הטלנובלה לא יצא לך להגיב, זה היה כל כך משעמם?
 

Don Nirtin

New member
כן. מאוד משעמם וקלאסי


המפגש כמובן היה מאוד מעניין ומרגש אבל הוא מהר מאוד עבר כשהיו צריכים להתעסק בשטויות של פרקי 110-115. את הפרקים האלה שנאתי במיוחד. (החטיפה הראשונה של מישל, חיסול ארנסטו, וכ'ו וכ'ו)
&nbsp
למען האמת לא הופתעתי שאסתרסיטה תמות כי היא חיסלה בעצמה את ארנסטו קונטררס. החוק הקלאסי והיבש אומר שאם הרגת מישהו אתה תמות בעצמך. אם רק עשית משהו רע אבל לא הרגת אתה כנראה תכנס לכלא או תתחרט. יש יוצאי דופן כמו מארה של כישוף שנכנסה לכלא על סתם שיתוף פעולה. לה הגיע סוף אחר שתתחרט ותמצא דרך אחרת.
&nbsp
וגם ססר אבורה היה נהדר. ורנה קאסדוס היה נהדר בתפקיד שלו. היו צריכים מישהו שיקליל קצת את האווירה המדכאת שחוגגת בטלנובלה הזו.
&nbsp
לגבי לאסרו - הוא טיפש. שומע משהו ונדבק לו בראש שזה מה שנכון ולא טורח לברר כלום. אבל כמו ששומעים שיר שנדבק לך במוח, גם השיר שנדבק לך במוח בסופו של דבר עובר - וללאסרו זה קרה עם השטות שפולחנסיו ולוסיה מאהבים. הבעיה שהוא מעולם לא טרח להתנצל על זה.
&nbsp
אני מקווה שייצא לי להתלהב קצת יותר מלה פטרונה כי מלה טמפסטד אני אזכור בעיקר שהעברתי הרבה סצינות של שיעמום.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
גם אני מקווה שתתלהב מלה פטרונה

לפחות כמו שאתה מתלהב ממי זה מי.

שמח על ההסכמה בינינו לגבי מאורה בכישוף.

אגב בחיים שגנבו ממני פדרו הרוצח ששוחק על ידי סרחיו סנדל היה בכלא אחרי הרבה רציחות ושם עבר התעללות כי ידעו שהוא מסורס ובעצם גם דמטריו באם חורגת ישב בכלא, כך שזה לא כלל, אבל לגבי אסתרסיטה כמו לגבי הרנן היו מגלים מהר מאוד שהיא לא שפויה ומעבירים אותה מהכלא לבית משוגעים וראינו איך עובדים בבית המשוגעים הזה. מצד שני אולי שמו לב שהיא כל כך משעממת שיהיה משעממם מדי לראות אותו בכלא או בבית משוגעים.
 

faery18

New member
גם הגילויים של מרינה זכורים לי כקטעים טובים וחזקים


 

faery18

New member
לי הפרקים האחרונים זכורים כחזקים במיוחד


איך שהרנן חטף את מרינה שוב ושוב, איך שדמיאן ניסה להציל אותה ובסוף הצליח, הירי על מרסדס וחוסה שקרה במקביל, ההתאבדות של אסתרסיטה שחטפה את מישל וחשפה את האמת. כל אילה זכורים לי כקטעים חזקים במיוחד.
&nbsp
מה שכן, לגבי ביאטריס לא אהבתי שהיא מתה בסוף. לדעתי לא עשו מזה עניין כי כולם ידעו שביאטריס הייתה אישה לא בריאה, אבל מה שבכל זאת הפריע לי בזמנו זה שאף אחד לא עלה על זה שהיא מתה בעצם בגלל הרנן שהחליף לה את התרופה או ששם שם איזה רעל אני כבר לא ממש זוכרת. אבל אם לא הוא, היא לא הייתה מתה למרות שלא הייתה בריאה.
&nbsp
המוות של הרנן בשריפה תוך כדי שהוא מנגן בכינור גם היה קטע חזק והחתונה של מרינה ודמיאן הייתה ממש יפה ומושקעת, אני זוכרת שהפרק האחרון היה יפה במיוחד

&nbsp
ככה שכמו שאמרתי גם בעבר, אני כן נהנתי מהנובלה מבחינתי היא סיפקה את הסחורה. יפה לך שצלחת אותה עד הסוף גם אם דילגת פה ושם חח

&nbsp
אגב אני מקווה שלא פרשת ממי זה מי כי אני מבינה שעוד לא הספקת להתקדם עם הפרקים(?)
אתה עדיין בפרק 56?
 

Don Nirtin

New member
57


מחר מתכוון להרוג עוד כמה פרקים.
&nbsp
מי זו מי זו טלנובלה שממש לא נורא אם אני צובר פרקים. זו הטלנובלה היחידה שיש לי ביס מקס.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
אכן הפרקים מותחים ספוילר


הרנן שם לה כדורי שינה במקום תרופות, מילא מרינה ורבקה לא שמו לב, אבל הרופא לא מנסה לברר איך מהדרך להחלמה פתאום המצב מחמיר. בללא ספק הברזילאית הרעה עשתה לזקן כדורים מקמח במקום כדורים נגד לחץ דם וכשהיה חשד להרעלה עשו ניתוח לאחר מוות, ואמנם לא התגלה רצח, אך התגלה שהוא לא לקח את התרופות שלו, כאן לא בזמן הטיפול ולא ניתוח לאחר המוות.

הסיום בהדרגה ולא מורחים את הכול ודוחסים הכול בפרק אחרון כמו בבגידה ובתחת שמיים אדומים. אבל בשביל הסוף המיוחד של פולחנסיו שהוא מת כשהוא מגן על לסרו ובשביל שיתוודה בפני מרסדס ברצח מישל שזה חשוב מאוד שניהם, אבל לשם כך עשו דברים לא הגיוניים שביומן של הרנן מופיעים שמות שכל חברי המאפיה חוץ מפולחנסיו, לאורה וולדיביה שאני מניח שעליהם הצטברו תלונות ציבור לאחר שאולינטו הפך לראש מועצה, אחרת היו נעצרים על ידי המשטרה הפדראלית ולא על ידי טוריביו ואולינטו וגם האיום של פולחנסיו עליהם כשאין להם מה להפסיד פתאום פולחנסיו שכבר אין איש מאחוריו הם מאמינים שיש לו כוח לרצוח את משפחתם, הוא אישית יבוא וייעשה טבח? טוב אולי הם לא יודעים שפולחנסיו חי על חשבון אישתו ואין לו כסף לכלום. אבל בשביל מות הגיבורים של פולחנסיו והווידוי שלו ברצח מישל לפני מותו, כי בכלא הוא לא היה מודה.

מגדלנה הגזימה עם היחס למרסדס, היא הבטיחה לה שתסלח לה ותקבל אותה כשתכיר את אחותה ולא קיימה והצטרפה לטענות של מרינה כלפי מרסדס ולדחייה שלה. מרינה גם הייתה חכמה גדולה שמרסדס הייתה צריכה להיות כנה איתה מההתחלה, בטח כשהיא מפוטרת מהעבודה בעקבות הגנה על נאנסת, זה הרגע הכי מתאים לגלות שאימך היא לא אימך הביולוגית ושאישה זרה תגיד שהיא אמך הביולוגית, בטח אז היא הייתה מקבלת את העבודה ואת השותפות בחברה ומקבלת את מרסדס וסולחת לה, בחלום!!! אבל בטלנובלה כמו בטלנובלה הרנן היה צריך לנסות לרצוח את מרסדס כדי שהבנות שלה ילמדו להעריך אותה ויבינו שהטענות שלהן כלפיה לא היו מוצדקות.

גם העיוורון של מרינה להרנן מוגזם, מילא שהיא לא מאמינה לדמיאן ולמרסדס, אבל שתשאל במשטרה, אם יש משהו. ובכלל עד מדינה הוא לא סתם עד בתכנית להגנת עדים, עדי מדינה הם אנשים שעברו על החוק, אז מבחינת מרינה הכול בסדר, נגיד שאנשיו של ארנסטו סחטו אותו, היא לא רוצה לדעת מה הם סחטו ממנו ואיזה עבירות הוא ביצע בשבילם? ורק מגינה עליו בטענה שמרסדס שיקרה לה וגם דמיאן לכאורה שיקר לה בגלל שזוייפה בדיקת אבהות חיובית על ילד נוסף של אסתרסיטה שלא היה ולא נברא. וגם הייתה צריכה לגלות מי הוא בדרך הקשה.

וכמו שניר כתב לגבי אסתרסיטה מצד אחד אם נזכרים בניסיון ההתאבדות שלה בתחילת הסדרה אפשר להבין תגובה כזאת לכך שאנשים לועגים לה על שניסתה לעבוד על דמיאן עם ההריון, אבל היא דיברה על לחטוף את מישל ולהפריד אותו מדמיאן ולא על להתאבד ולהרוג אותו וגם חרטה לא הגיונית עבור דמות כזאת, אך זאת הייתה הדרך היחידה שבה יוודא מוצאו הביולוגי של מישל כי לא עלה ולא יעלה בדעתם של דמיאן ומרינה לעשות בדיקת ד.נ.א.
 

Don Nirtin

New member
מילים כדורבנות


לא נותר אלא לקוות שלה פטרונה תהיה הגיונית לפחות.
&nbsp
או משהו.
 
למעלה