התפקדות - חודש אוגוסט

כן עליה

חבל שאין ערוץ שמשדר טלנובלות לא ארגנטינאיות חוץ מטלפה אין אף ערוץ חוץ מויוה כמובן אבל הם לא משדרים הכל ואין יותר אופציות. כמה היה טוב התקופה שראינו טלנובלות בTVE כמו הסערה, לב חצוי, עור של סתיו וגם שידרו לאהוב אותך פריחוליטו. היינו פותחים שרשור אני ובת אל ועוד כמה אנשים ומגיבים. היו עוד טלנובלות זרות ששודרו בTVE1 כמו כוחו של גורל, לשקר כדי לחיות אבל מעולם לא הגיעו לאינטרנשיונל, מעניין למה.
הבנתי שאשת הברזל גם תשודר בקרוב בערוץ Nova מעניין אם לראשונה. אגב ידעת שבצ'ילה משדרים את רובי בערוץ TVN? אם זאת גם פעם ראשונה אז זה ממש מפתיע כי עברו יותר מ10 שנים.
&nbsp
תשוקת הנצים ממש אהודה בספרד עד כדי כך שהגרסה המקומית שלהם נכשלה שם. כנראה שלאס אמזונס מצליחה שם בגלל דנה גרסיה שאהודה בספרד.
 

elall

Member
מנהל
זה לא בגלל דנה , אלא השעה

זה לא ממש הצלחה מסחררת, היא משודרת בשעה הכי טובה ביום אז לכן יש לה מספרים הכי טובים, אבל לא משהו יוצא דופן. שנה שעברה כאשר שודרה "מילה של כבוד" שהיא גם רימייק של תשוקת הנצים, היא השיגה את אותם מספרים, וגם תשוקה וכוח ששודרה לפני, שום דבר מיוחד. תשוקת הנצים כאשר שודרה לפני שנה וחצי הייתה מוציאה פי 2-2.5 יותר
 

elall

Member
מנהל
אולי זה לא כזה פשוט.... לא יודעת, מבחינה טכנולוגית...

אולי ערוץ הכוכבים לא משדר את עצמו במדינות אחרות . אני לא חושבת שלערוץ הכוכבים יש גרסא בינלאומית, כמו טלפה אינטרנשיונל.
 

elall

Member
מנהל
לפי ויקיפדיה יש חיה כזאת "ערוץ הכוכבים לטינו-אמריקה"

ו"ערוץ הכוכבים אירופה", כנראה שזה האיזורי השידור שלהם. מעניין שבארה"ב כנראה אין, למרות שיש להם שם מיליונים של מקסיקנים, אבל יש להם במקום את יוניביסיון שמשדר את הטלנובלות של טלויסה.

 

evglev1

Well-known member
מנהל
מתפקד

שם: יבגני לוין.

גיל: 34.

אזור מגורים: חיפה.

דבר טוב שקרה החודש: שמסתבר שאיילת שקד לא עשה רעש כמו מירי רגב, אבל בשקט בשקט עובדת כדי למנות שופטים נורמלאיים לבית המשפט העליון.

דבר רע שקרה החודש: שכל צמרת הצבא מגוייסת נגד אזריה, וגם הצליחו לגרום לשופטים לחשוב שהוא מתפתל, כך שכעת דעת השופטים היא נגדו.

דבר הזוי שקשה החודש: שישראל וארה"ב מוחות כפיים לארדואן על כך שהצליח לדכא על המהפכה ותומכים בקו שלו שארדואן מייצג את הדמוקרטיה והמורדים הלכו נגד הדמוקרטיה הטוקרית במקום לקוות שהמהפכה תצליח וטורקיה תחזור להיות מדינה נורמאלית שראויה למקומה שנאט"ו.

דבר מעצבן שקרה החודש: שהוועדה קבעה שזועבי לא קראה לחיילי צה"ל רוצחים ואורן חזן הואשם בהאשמת שווא.

דבר מפתיע שקרה החודש: שמסתבר שטראמפ והילארי לא לבד במירוץ ויש עוד שני מועמדים עצמאים שיקחו קולות ממי שקרוב יותר לדעתם.

טלנובלה החודש: תשוקה וכוח, בלב הסערה, רק אלוהים סולח, לכל הרוחות, איפט, קוזיי גוניי, ילדי השמש.

תכנית החודש: מבט שני.

שחקן/ית החודש: פרננדו קלונגה, מישל רנו, חוסה פבלו מינור, מרלן פאבלה, סוסנה גונזלס, אלתאיר חראבו, חאומה מתאו, דנילו קררה, חורחה סלינס, אלחנדו נונס, ססר אבורה, דניאלה רומו, חימנה נבארטה, איוון סנצ'ס, רנה קאסדוס, מנואל אוחדה, סרחיו גוירי, סבינה מוסייר, פרננדינו ולנסיה, סוריה וגה, מרק תאצ'ר, רבקה ג'ונס, קים סל גי, פק בו יונג, ג'ו ג'ונג סוק, אים ג'ו הוואן, זניז צ'אקיר, מליקה גונר, מאהיר גונשיראיי, קיבאנץ' טטליטו, בוהרה גולסוי, אויקו קארייל, מוסטפה אבקיראן, סמרה דינצ'ר, זרין טקינדור, ריזה קוג'אולו, האזר ארגוצ'לו, גוקשן אטש, צ'אהדאש אונור אוזטורק, באדה אישצ'יל, סונג ג'ונג גי, סונג היאה קיו, קים ג'י וון, ג'ין גו.

קניית החודש: אין.

מאכל החודש: גולש הונגרי, וופל בלגי, גלידה.

משקה החודש: מיץ תפוחים ומיץ תפוזים.

ציטוט החודש: "אני אדם עקבי, כל החלטה שאפשר לא לקבל אני לא מקבל" חיקוי של ביבי על ידי טוביה צפיר בפגושת העיתונות.

שיר החודש: השיר לוסיה ולסרו בבלב הסערה, השיר של מרינה ודמיאן בבלב הסערה, השיר של דוד ורחינה בתשוקה וכוח, השיר של אביגייל ומתאו ברק אלוהים סולח, שיר הנושא של רק אלוהים סולח.
 

faery18

New member
חחח אהבתי את הציטוט


דווקא לאחרונה חשבתי שאומנם איילת שקד שרת המשפטים כבר תקופה ארוכה אבל לא מרגישים שום שינוי. ככה שנחמד לדעת שהיא כן עושה משהו בנידון מקווה שבקרוב נראה גם תוצאות בשטח.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
נראה שמרים נאור קצת יותר משתפת פעולה

מהשופטים בתקופת פרידמן ואיילת שקד יכולה לעבוד בשיתוף פעולה ואין סקנדלים והכול נעשה לאט ובשקט ואין לה צורך ללכת ראש בראש כמו מירי רגב. אבל שלחו לי מייל על הרפורמה השמלאנית של איילת שקד ומסתבר שהקישור הוא אל שמלאני שמבכה את ההצלחה של איילת שקד לשנות את בית המשפט. וגם כשהרצוג עמד להצטרף לממשלה, מישהו מהעבודה אומר שאין לו מה לחפש בממשלה עם שני האנשים הכי מסוכנים בנט ושקד. כך שנראה שיש משהו בזה שהם מדברים יפה ונחמדים ומחייכים אבל בשקט מקדמים את האג'דנה שלהם, כלומר שלנו.
 
למעלה