לשבת

faery18

New member
חח שטויות זה נראה מבויים משהו


מה אנשים לא יעשו כדי להתפרסם
 

faery18

New member
כן זה מה שכתוב אבל לכי תדעי אם זה אמין

לאור שאר הפרטים בכתבה. אבל אם כן זה מצער מאוד למרות שהיא לא אמורה לזכור את זה(לא שזה הופך את זה לפחות חמור במידה וזה נכון).
 

faery18

New member
"איפה כוכבי הריאליטי המוזיקלי היום?"כתבה מעניינת


http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4834349,00.html

לשלומי בראל שהגיע למקום השלישי בכוכב נולד 5 יש עסק לתיקון גיטרות ומידי פעם הוא מנגן בארועים, מישל גוריאשווילי שהגיע לחצי גמר בכוכב נולד 4 חזר לעסוק במוזיקה גרוזינית ולשיר בחתונות, ומאיה רוטמן שזכתה במקום השני בכוכב נולד 4 מחכה שמישהו ירים לה את הכפפה למרות שהיא כותבת ומופיעה.

חבל לי על מאיה אני זוכרת אותה לטובה גם מבחינת הצניעות וגם מבחינת הקול המדהים. מקווה שאולי באחד הימים היא באמת תעשה קאמבק. גם מישל היה תותח, לשלומי פחות התחברתי ולדעתי הוא כן היה שותף למיתוג שלו כרוקר בניגוד למה שאמר בראיון, לא שזה רע אבל אני זוכרת שהוא ממש עף על עצמו עם זה והקצין את זה. בזמנו התבאסתי שחן אהרוני לא עלה לגמר במקומו, יותר הגיע לו


חבל שלא ראיינו גם זהבית פסי שהגיעה למקום הרביעי בעונה הרביעית היא הייתה פייבוריטית שלי באותה עונה. איזו שירה מרגשת הייתה לה. הקסם שלה היה בחוסר הנסיון שלה בתחום. קול נדיר


חגית יאסו מפתיע שנעלמה עד עכשיו. הייתי בטוחה שאחרי הניצחון שלה בכוכב נולד 9 היא תעשה קריירה. אבל נחמד לדעת שהיא עומדת להוציא את אלבום הבכורה שלה בקרוב!

בקיצור, ממש חבל שהורידו את התכנית הזו, ממש אהבתי אותה.
מקווה שאולי בהמשך זה עוד יחזור גם אם סיכוי קלוש






 

evglev1

Well-known member
מנהל
מנוולים לחטט בפייסבוק של המשפחה

להשתמש בדברי זעם שנכתבו לפני שנתיים בזמן שרצחו לנו שלושה נערים כראיה, באמת מדינה מפגרת אנחנו.

שמעתי את אורן חזן מבטיח לחוקק חוק של שחרור אזריה אם הוא יורשע, הייתי רוצה להאמין שביבי לא יוכל לבלום יוזמה כזאת אם תהיה, כי במשפט גייסו את כל הקצונה של הצבא להעיד נגד החייל.
 
למעלה