רק אלוהים סולח

faery18

New member
רנטה הסכימה לעבור ניתוח להחזרת הראייה!


בזכות אביגיל שהצליחה לשכנע אותה
לא חשבתי שזה יקרה כבר עכשיו. בעקבות זאת נראה שהנסיעה של מתאו ודיאנה לספרד מוטלת בספק.


כל הכבוד לדייגו איך שחילץ את קונסטנסה מהבית של מקריה אחרי שהיא כלאה אותה, ובעצם הציל אותה ממוות אחרי שפאוסטו הורה להרוג אותה
רק חבל שהיא מסרבת לספר את זה לרנטה. כולם יודעים מי זו מקריה חוץ מרנטה שממשיכה לחשוב שהיא חברתה הטובה ביותר
מה שכן, לראשונה קונסטנסה עשתה משהו מועיל! חח לקחה מהבית של מקריה את הכסף שהיא גנבה מאביגיל וגם את האקדח המפליל של פאוסטו


מוטור לא חכם במיוחד, לא ברור למה הוא הקשיב לראש המועצה המושחט שהוא אכן אשם במותו של הכומר ועוד חתם על המסמך שהרי ראש המועצה הוא כלל לא עורך דין. אדוביחס יכלה לממן לו עורך דין שהיה מוציא אותו מהבוץ. נו טוב לפחות הוא השתחרר בערבות


נראה שראש המועצה המושחט גרם גם למעבר של המפקח שעמד על שלו ורצה להמשיך לחקור את מות הכומר ופבלו. מעניין מה יהיה עם זה


סימונה עושה את אותה הטעות כמו שהכומר עשה - מתגרה בגורל
אגב היה רמז באחד הפרקים שפרדי אולי בכלל לא הבן שלה כשהכומר אמר לה שהוא ואחיו לא דומים. מעניין.


נראה שמקס הבן של לוסיו הוא טראבל מייקר לא קטן ויעשה עוד הרבה צרות
התפוח לא נפל רחוק מהעץ




 

evglev1

Well-known member
מנהל
אל תלכי על מה שנראה לך הגיוני

שאם אחד הבנים הוא לא שלה, אז זה הבן הקטן, ייתכן ודווקא טוניו הוא לא הבן שלה בעיקר שהוא לא לגמרי ירש את האופי שלה, שהוא מסתבר לא אוהב את אפיחניה ורק מנצל אותה בשביל הכסף, לא שהוא בטלן שלא עובד, אבל עדיין הוא מחפש כסף קל בתור ג'יגלו, למזלו גם אפיחניה הייתה מתביישת להינשא לבחור צעיר ועני ולא מוכנה שיראו אותם ביחד, אז אף אחד לא נפגע מזה, אבל הודה שלא אוהב אותה.

ההתגרות של סימונה לא משנה כלום כי פאוסטו היה בטוח שהבחירות בכיס שלו, והנה הוא לא מצליח לשכנע את החברים של מרסלינו לתמוך בו וסימונה מובילה בפער עצום, כך שהיא מפריע לו מאוד בין אם היא מדברת אליו בחוצפה או לא, הדרך היחידה שהיא יכולה להגן על עצמה זה לפרוש מהמירוץ אבל אז כל העיירה תשלם את המחיר עם ראש מועצה אפילו יותר מושחת ממרסלינו.

מוטור באמת לא חכם ואדוביחיס או טיפשה או אנוכית שהיא מוכנה להעיד שהוא מכונאי גרוע והאוטו שלה תמיד מתקלקל ולא מוכנה להודות שהיא באה אליו מסיבות אחרות ובכך מפלילה אותו עוד יותר ברשלנות. ונראה שמוטור גם בעצמו השתכנע שהוא אשם כי לא בדק מה שהיה צריך ונראה שיריגש על מצפונו דברים שהוא לא אשם בהם, אבל כן טיפשי שהעדיף להשתחרר בערבות ולא להתייעץ עם עורך דין.

כל הכבוד לדייגו שהציל את רנטה וטוב שלפחות קונסטסה סיפרה לפחות לאמנדה איזה בת מפלצת יש לה, טוב בעצם לא הייתה לה ברירה כדי להחזיר את הכסף לאביגייל. ובאמת מוזר שקונסטסה רוצה שרנטה תמשיך לחשוב שמקרליה מלאך.

נראה שהקו של מקס הולך להיות שונה מאוד מהקו הזה בחבקי אותי חזק.
 

faery18

New member
מצד שני, אחרי שחשפו בפרק של אתמול שברונו בגד בקונסטנסה...

אולי יש מצב שסימונה הייתה האישה האחרת שצויין שילדה לו בן! ואז ברור למה הם לא דומים ומאיפה טוניו קיבל את האופי הלא מרשים במיוחד שלו
סתם השערה שעלתה לי אחרי שהוסיפו את העובדה הזו. יכול להיות שזה נכון יכול להיות שלא..

איך מקס השתלב בחבקי אותי חזק מה השוני?
 

evglev1

Well-known member
מנהל
בחבקי אותי חזק מקס לא היה הבן של לוסיו

אלא היה לו אבא אחר וגם היה טראבל מייקר, אבל אחר כך הסתבר שמקס הפך לכזה כי הוא נדבק באיידס, אני כותב כי זה הדבר האחרון שאפשר להגיד על מקס המאושר כאן וגם למרסלינו בינתיים אני לא רואה שיש בת, כך שאני לא חושב שהיא תיכנס לעלילה כי בחבקי אותי חזק לוסיו אנס את הבת של מרסלינו, ואחרי זה היא הרגישה מוכתמת וגם מרסלינו עצמו הגן על לוסיו במשפט כי ביתו הגישה תלונה אנונימית והוא לא ידע שהוא מגן על האנס של ביתו ואחרי זה האשים את ביתו שהיא עוררה את האונס ומקס נהיה טוב והיה עם הבת של מרסלינו ולימדו אותם על סקס בטוח במקרים כאלה.
 

faery18

New member
אז פה ממש שינו את העלילה שלו
ומה דעתך על הבגידה של ברונו?

גם אתה חושב שיש מצב שסימונה היא האישה האחרת?
אלא אם כן אתה זוכר מהמקור ואז אל תענה כי זה יהיה ספויילר חח
 

evglev1

Well-known member
מנהל
אני אכן זוכר מהמקור

והאמת כתבתי על כך בפורום ספוילרים של ויוה, פה אני לא כתוב את הספוילר. גם הבנתי ממי שאין שינוי בעלילה הזאת (של הבגידה של ברונו), אז זה ספוילר לכל דבר.
 

faery18

New member
אז כל שנותר לי זה לחכות ולראות אם צדקתי או לא חח


 

sigalit1000

New member
יש מצב לקישור לספוילר שרשמת לגבי ברונו בספוילרים של ויוה?

אני לא מכירה את הפורום של ויוה ואשמח לדעת את התשובה חחחחח..... תודה
 
למעלה