אימפריה - פרקים אחרונים בהחלט!

elall

Member
מנהל
ברור שלא תהיה הסכמה, אבל בעיניי זה כל היופי בטלנובות

ברזילאיות, ובמיוחד בטלנובלה הזאת, שהדמויות כל כך מורכבות, כל כך רחוקות משחור/לבן, טוב /רע וכל אחד רואה את הדמויות מזווית שונה ומפרש את הסיפור בצורה אחרת. אני יודעת שאת לא התלהבת ממנה, אבל אני מאוד נהניתי ממנה.
&nbsp
&nbsp
&nbsp
 

faery18

New member
שמחה שלפחות את הצלחת להנות ממנה


מה עם שבע נשמות את לא צופה? כי אני לא רואה שאת פותחת לה שירשורים
 

elall

Member
מנהל
בסוף לא, אפילו פרק אחד לא ראיתי


הטלנובלה הזאת מעולם לא הייתה אצלי בין המצופות, למרות שזאת טלנובלה ברזילאית ויש שחקנים טובים וכו, עדיין היא איכשהו לא מושכת אותי ועוד עכשיו אני יודעת חצי מהספויילרים, אז בכלל הלך כל העניין. בסוף גם הבנתי שלא יהיה לי עם מי לדון עליה פה, אז אם אין כבר עם מי לדבר, אני אבחר לעצמי משהו אונליין שאני באמת סקרנית לראות. אז בנתיים גיליתי טלנובלה צ'יליאנית מלפני שנתיים שאיכשהו עברה לי מתחת לרדאר ולא ידעתי עד היום על קיומה . ובקרוב יש עוד צ'יליאנית שאמורה לצאת שגם מאוד מסקרנת וברור שויוה לא יביאו, אז אני אצפה בנט.
 

faery18

New member
אה באמת?
דווקא לאחרונה הבנתי שהיא די סבירה

קראתי קצת תקצירים והבנתי שהזוג הצעיר מגלה כבר עכשיו שהם לא אחים. ככה שאני לא שוללת אותה אם תגיע סיבוב שני. בעצם זה גם תלוי בספויילרים שגילית חח הם רעים?

&nbsp
שתהיה לך צפייה מהנה בצ'יליאניות
 

elall

Member
מנהל
אני לא אומרת שהיא לא טובה, אבל זה לא כל כך הטעם שלי

אחרי שראיתי את בזמן שישנת , אני הבנתי שאני לא כל כך מתחברת ליוצרת הזאת. גם הספויילרים שאני יודעת לא משהו מיוחד, מה שאת יודעת פחות או יותר, לאיזה כיוון הסיפור מתקדם ואיך זה יגמר. כשכבר יודעים פחות או יותר מה יהיה ואיך יגמר, זה הורג את כל המתח וסקרנות.
 

faery18

New member
חוץ הספויילר שהם לא אחים אני לא יודעת עוד דברים

ובטח לא איך זה ייגמר.
אבל אני אשמח לדעת חח

ידוע לך אם הזוג הזה נשאר ביחד?
 

elall

Member
מנהל
לשבע נשמות

אני האמת גם לא יודעת יותר מידי מה קורה שם, אבל זאת נראת לי טלנובלה מהסוג הזה שאין שם יותר מידי אקשן, סודות וכו' אז אין כל כך מה לדעת, חוץ מהסוד הזה שז'וליה היא לא הבת של מיגל. אבל מהתחלה למשל ידעתי שאחד הבנים שלו יחלה במחלה (הבחור הארגנטינאי) ויצטרך תורם ואז בעצם יופיע מיגל בחייהם של הילדים שלו. וגם שלז'וליה כנראה יהיה איזה רומן קצר עם האח הארגנטינאי שלה, הוא יהיה מאוהב בה (כי סיפור אחד על אחים מאוהבים לא מספיק בטלנובלה
) ובסופו של דבר אני יודעת שכולם כנראה יצליחו ליישב את כל המחלוקות בין כל הנפשות הפועלות והם יהיו משפחה מאושרת גדולה, כולם ביחד, וז'וליה תהיה עם פדרו.
 

tami129

New member
אני חושבת שהקומנדדור אף פעם לא אהב את מרתה

הוא אמר את זה בפירוש ללוקאס ולכריסטינה בשתי שיחות שהוא קיים עם שניהם

עם לוקאס בכלא אז הוא אמר שהוא אהב מישהי מאד והוא התכוון לאמא של כריסטינה ולא למרתה

ועם כריסטינה הוא אמר שהוא אהב את אמא שלה ורק איזיס גרמה לו לאהוב שוב

את מרתה הוא חיבב מאד ושניהם פעלו באותו כיוון והוא העדיף שהיא זאת שעושה את התרגילים המלוכלכים ולא הוא.

לגבי זה פדרו, קשה לדעת מה הקומנדדור עשה לזה פדרו שבגלל זה הוא יצא נגדו...אבל העובדה שסילביאנו הרעיל את הנשמה של זה פדרו ואמא שלו שדחפה אותו להיות במקום אבא שלו והעובדה שאבא שלו הרחיק את אמנדה, מי שהיתה אהובתו.

מרתה העדיפה את פדרו אבל דאגה לכל הילדים שלה, נכון שפחות דאגה לקלרה וירדה עליה אבל היא אהבה מאד...עובדה שבשתי החתונות היה לה מאד איכפת מקלרה.
 

elall

Member
מנהל
הקטע של פדרו לא היה נקמה על משהו שקומנדדור עשה לו

הייתה לו מטרה, לעמוד בראש האימפריה ולשלוט בהכל ובכולם, מבחינתו זה היה המקום שלו, ככה הוא האמין לאחר שמרתה במשך שנים הכניסה לו את זה לראש. המטרה הסופית של כל התוכנית שלו זה להגיע למקום הזה שהוא שלו, לא נקמה בקומנדדור אישית. ברור שהייתה לו אקסטרה טינה לקומנדדור על כך שלא הסכים להבטיח לו את מה שהוא רצה, אבל לא נראה שהיה שם משהו מעבר לזה, כי בסופו של דבר התוכנית הייתה להפיל את כולם, לא רק את קומנדדור. זה כלל גם את האחים שלו ואת אימא שלו. כמה שמרתה סבלה מלראות איך האימפריה מתפוררת, המשפחה נהרסת, הכסף נעלם ומאוריליו שלא מפסיק להשפיל אותה, איך מרתה הכניסה את עצמה לעוד חובות כדי להשיג כסף לשחרר אותו מהכלא, והוא פשוט עמד שם, ראה את אימא שלו נשברת ושיחק אותה קורבן כשכל הגיהנום הזה היה בניצוחו וגם הסבל שלה לא הזיז לו.
נכון שמרתה אהבה את כל ילדיה, אין ספק, אבל הבעיה שהיא הייתה שם בשביל קרלה ולוקאס רק ברגעים הכי קשים, אבל לא ביום יום. יותר מזה, בשביל פדרו היא הייתה מוכנה להכל, גם בדברים הכי נוראים שהוא עשה היא תמיד עזרה לו וסלחה לו, בעוד שעם שניים אחרים היא רק דאגה.
 

faery18

New member
אפרופו דניאלי שהזכרת אותה - לא הבנתי בכלל מה היה הסוף שלה


לא ממש הראו לנו מה איתה ועם ברונה.
היה נחמד אם היו מראים שהיא התנרמלה וחזרה להיות טובה לברונה.
 

elall

Member
מנהל
לפי מה שזכור לי קומנדדור נתן לה צ'ק שמן

והבטיח לה עוד בתנאי שתתרחק ממאוריליו. אז סביר להניח שהיא התמקמה איפשהו ובטח גם שינתה את היחס שלה לברונה, כי עכשיו לא ממש יש להם סיבות לריב כאשר אין ההשפעה רעה של מאוריליו.
 

faery18

New member
זו לא טואני ליד כריסטינה בתמונה המשפחתית


מה היא קשורה

ואיפה קלרה

אגב חבל שגם את איזיס השאירו לבד.
 

faery18

New member
איזה קטע היא לא דומה לעצמה, גם היה מתאים יותר אם היא הייתה

עומדת בצד השני ולא עם המשפחה של כריסטינה. את בטוחה במאה אחוז שזו היא? נזכרתי גם שהיא הרי עברה לחו"ל ואולי חזרה לשם אחרי כל מה שקרה. מצד שני אם זו טואני היא די לא קשורה למרות שהיא מהמשפ' של כריסטינה.
 

elall

Member
מנהל
אין ספק זאת היא, אני ישר זיהיתי אותה,

לרגע לא עברה לי מחשבה שזאת טואני. ברור שהיא חייבת להיות בתמונה, זאת תמונה משפחתית, אפילו לרגע קפצו לכלא להראות איפה זה פדרו מה קורה איתו ברגעים אלו. אם זאת לא הייתה היא, היו מראים לנו איפה היא ומה קורה איתה. יכול להיות שקלרה עברה לחו"ל , אבל בטח באה לבקר פעם ב.. את משפחה שלה. היא גם עומדת מאחורי האח שלה, "הקומנדדור החדש" .
&nbsp

 

faery18

New member
תודה ששמת את התמונה! התוספות והקוקו הזה ממש שינו אותה

ודווקא טואני הייתה הולכת הרבה פעמים עם התסרוקת הזו ככה שמרחוק זו נראתה לי היא חח
אני זוכרת את הסצנה הזו שבתמונה ששמת אבל היא הייתה כל כך מהירה ומבולגנת שאי אפשר היה להתמקד בכל אחד ואחת כי בדיוק הראו איך מרתה קוראת להם לבוא לתמונה המשפחתית.
&nbsp
אחרי זה באמת הייתה הסצנה של זה פדרו שבוהה באוויר בתוך הכלא ואז התמונה המשפחתית והרוח של הקומנדדור שמציצה מאחור חח
 

evglev1

Well-known member
מנהל
חשבתי שלא ראיתי משהו טוב כי גם אני משום לא ראיתי

את מריה קלרה שם. אבל אם טואני הייתה בתמונה אז היא האימא של האחיין-נכד של הקומנדדור, אבל כמובן אם בעלה ובנה לא שם, גם אין לה אין מקום שם.
 

faery18

New member
מוסיפה כמה תמונות בודדות שמצאתי מהפרקים האחרונים

















 
למעלה