רק אלוהים סולח

faery18

New member
צפוי בשבילך אולי


הרצח של הכומר ה"תאונה" של פטריסיו האונס של רנטה העובדה שמתאו הוא הבן של פאוסטו ולא של אח שלו - אילה רק דוגמאות של דברים שבהחלט היו מפתיעים ולא צפויים מבחינתי
 

evglev1

Well-known member
מנהל
הרצח של הכומר תלוי באיזה שלב

ברגע שראה את פאוסטו עם דיאנה והם ראו שהוא ראה אותו זה היה ברור שהוא יירצח.
 

faery18

New member
התכוונתי לרעיון הכללי

חשבתי שהוא יהיה הכומר הקבוע של הטלנובלה שיחתן את כולם כולל את הזוג הראשי בסוף. לא חשבתי שהוא ימות. בטח עכשיו יביאו כומר אחר מעניין מי ישחק אותו.

השלב שהיה לי ברור בוודאות שפאוסטו ירצח את הכומר היה רק כשפאוסטו התחיל לגלות לו את כל מה שהוא עשה אחרי שהכומר תפס אותם.
 

Don Nirtin

New member
לשאלתך מי ישחק את הכומר החדש


josé maría galeano
&nbsp
פעם ראשונה בטלנובלה.
&nbsp
המקביל שלו אגב זה טונו מאורי - אלונסו האומלל בהזכות לאהוב שמארק טצ'ר גילם אותו באהבה מנצחת. יחי המעגליות
 

faery18

New member
הצעיר החתיך הזה זה הכומר החדש


ניר אתה בטוח שאתה פורש? חחחח

 

elall

Member
מנהל
הולך עם רבקה ג'ונס ל"דוניה" של טלמונדו

עם ארסלי ארמבולה, דויד צ'וקרו ודנה פאולה.
חח נראה לי זאת הולכת להיות טלנובלה מאוד מצופה אצל חלק מאנשים פה
 

faery18

New member
ידוע לך אולי עד כמה זה הולך להיות דומה לדונה ברברה?

הראשית גם פה תהיה רעה?
 

elall

Member
מנהל
לדעתי זה הולך להיות מאוד שונה

אבל לגבי אופי של ה"דוניה" אני לא יודעת, אבל יש מצב שמשקל של התפקיד הראשי יתחלק יותר שווה בין ארסלי ודנה פאולה, ודנה תהיה הראשית הטובה ראויה , במקרה שארסלי תהיה רעה.
פשוט בגרסא המקורית ברברה הייתה דמות הרבה יותר בולטת , חזקה אבל גם מורכבת ומעניינת, ולעומתה ג'נסיס רודריגז הייתה די מעצבנת, ככה שלמרות הרוע (שמגיע מאיזשהו מקום מוצדק) היה קשה שלא לחבב את ברברה יותר מהבת שלה.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
היא הייתה מעצבנת בגלל עצם הרעיון

שקיבלה את האקס של אימא שלה וגם בגלל ההערצה לדמות של ברברה ורוצה בסוף טוב בשבילה שמבחינתם המעריצות נהרס בגלל הבת שלה. וגם יש טינה לשחקנית כי גם בהאסירה וגם בדונה ברברה היא ניהלה רומן עם השחקן שבו הדמות שלה הייתה מאוהבת בסדרה, ובהאסירה בגלל שהיא הייתה קטינה אז, זה עלה לשחקן ששכב איתה בהוצאתו מהסדרה ואת הדמות שלו התחיל לשחק גבריאל פוראס.

בכל הסדרות של טלמונדו הדמות הראשית הלא נורמטיבית הייתה דמות מורכבת גם בעל החיים ועל המוות, ואגב גם שם שנאו את הבת דודה שלה בגלל הרומן שלה עם הראשי שאפילו לא הגיע לידי סקס, גם בדונה ברברה וגם באין שטוחות בגן עדן וגם במלכת הדרום. רק שבדונה ברברה ובמלכת הדרום היא באמת רצחה כי בעל החיים ועל המוות אני רואה ב"רצח" שבוצע הגנה עצמית ובאין שטוחות בגן עדן הראשית שיסתה את האנסים שלה זה ומאפיונר אחר נגדם וגרמה למותם של שניים מהאנסים שלו ואמנם היא ידעה מה יקרה כשסיפרה בארבע עיניים שקרים עליהם, אך זאת מניפולציה מתוכחמת ולא רצח וגם בסוף היא עמדה לרצוח את החברה הסרסורה שבגדה בה, אבל התחרטה ברגע האחרון ודאגה להירצח במקומה.

אני מניח שרובי היא הסדרה היחידה עם ראשית רעה טהורה, למרות שגם שם הדבר היחיד שאפשר היה להכניס אותה עליו לכלא זה שהיא הפלילה את החבר של אחותה בגנבה והוא ישב בכלא שלוש שנים בגללה, כלומר לא רצחה.

אני מניח שכמו אידית גונסלס גם ארסלי ארמבולה תבלוט בתור דמות חשובה ומורכבת ולא סתם דמות רעה.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
לראות סדרה רק בשביל השחקנים זה לא רעיון טוב

אני צפיתי במישהו צופה בך רק בגלל דנה גרסיה וכריטיאן מאיר שני שחקנים אהובים ששמחתי לראות ביחד למרות העלילה שדווקא מפחד לראות דברים כאלה בטלוויזיה עד גיל 14-15 צפיתי רק בסרטים מצויירים ופחדתי לראות סרטים למבוגרים ולנוער במחשבה שאני יכול להיתקל בדברים כאלה ולמרות הגועל שלי מסוג העלילה הזה צפיתי בסדרה למרות העלילה ורק סבלתי מזה. כך שאני יודע מניסיון שלא שווה לסבול עלילה בשביל שחקנים.

וגם בהאלמנה 2006 שיחקה השחקנית זולי מונטרו שאני אוהב ולך היא מוכרת רק מהפרקים הראשונים של הזר בתור החמות הרעה של היפוליטה, אבל בגלל הפרודיה שלדעתי רק כך אפשר לקרוא למשחק של הראשיים לעומת המשחק של השחקנים הראשיים של המקור במיוחד הראשית שבמקום הראשית בגרסה הקודמת הייתי תובע אותה על משחק כזה גרוע, לא סבלתי את הריימק הגרוע והמיותר.
 

faery18

New member
גם אני צפיתי בהתחלה במישהו צופה בך בעיקר בגלל דנה

זה היה אחרי הבגידה התקופתית ששם ממש התרשמתי ממנה ובעצם ראיתי אותה משחקת לראשונה.
&nbsp
אבל מהר מאוד פרשתי ממישהו צופה בך אחרי שגיליתי את הספויילר על מי הרשע וחוץ מזה במבט לאחור הבנתי שלא הפסדתי משהו מי יודע מה היא לא הייתה טלנובלה טיפוסית היא הייתה יותר מידי כבדה.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
אני בכלל לא היית מכנה אותה טלנובלה

הדבר הטלנובלי היחיד בה זה שחקני הטלנובלות והספרדית, אה והסוף שהראשיים ביחד, למרות שהראשית הייתה משנית לגמרי בסיפור העלילה.
 
ראינו אותו לאחרונה באקסיה

היה אביו הביולוגי של דמותו של אוסבלדו דה לאון וגילם שם רופא ויצא עם אמא של אוליסס(מאנה דה לה פארה).
 

evglev1

Well-known member
מנהל
גם אני כאן בניגוד למילה של כבוד והחיים שגנבו ממני

כאן אני בינתיים יכולה להגיד בוודאות שהריימק פחות טוב מהמקור בהנחה שחבקי אותי חזק היא מקור ולא ריימק לסדרה שלא שודרה בישראל. אחרי שבשבילה וויתרתי על שבע נשמות ומתחת לשמיים, אני כבר לא אפרוש ממנה. מה גם שבחבקי אותי חזק לא התלהבתי כל כך מהראשיים כמו מקלונגה באהבת אמת ומארסלי ארמבולה בשיבה הביתה ולכן זה לא עשה לי תחושת גועל כמו האלמנה 2006 ואל קלון, אבל מארק תאצ'ר בהחלט לא מגיע ולא יגיע לקרסוליים של קלונגה, לגבי סוריה ווגה היא יותר טובה משהייתה בים של אהבה. וגם עניין הרומן של הבן הבכור של סימונה עם אפיחיניה לא היה בחבקי אותי חזק ומכיוון שאנחנו יודעים מה הולך להיות בהמשך עם האחיות האלה, אני סקרן איך זה יתפתח. וגם קראתי בתקצירים שינוי מהותי מהמקור.

שמח בשבילך שתהיה פנוי לשיבה הביתה ששתי הטלנובלות שהכי אהבתי בעשור האחרון הן האומץ לאהוב והשיבה הביתה.
 

faery18

New member
פרק 24 הבן של לוסיו מצטרף לסדרה


דיאנה ודודה שלה פוגשות אותו בסיודאד דל וז'ה - אגב כבר לא איכפת לי שמצלמים גם שם מידי פעם כי גם שם יש צילומים מהממים


מתאו כועס על אביגיל אחרי שהיא מנשקת אותו אומר לה שהוא אוהב את דיאנה ושהיא אביגיל רק משחקת בו
חצוף "נישקת את דייגו ואח"כ אותי". לא כאילו הוא לא נישק את דיאנה ואחר כך אותה. פעמיים! מסכנה אביגיל כאב לי עלייה


המפקח הוא בעצם סבא של אביגיל? נותנים להבין שאישתו הייתה אמא של פבלו אבל לא ממש ברור אם הוא היה אבא שלו.

 

evglev1

Well-known member
מנהל
כן לפי מה שאני מבין הוא רק בעלה של הסבתא

שכנראה ילדה את פבלו לפני שנישאה לו, זה כי הוא מדבר על פבלו כאילו רק על בנה ולא כעל בנו. אגב עוד עלילה שלא הייתה במקור כך שאני לא יכול לדעת את התשובה. אבל די בטוח שהיה נשוי לאימא של פבלו והסבתא של אביגייל.

מתאו באמת חצוף אפשר לחשוב שלולא הנשיקה עם דיאגו הוא היה עוזב את דיאנה, עלק מבולבל, מבולבל אבל להתחתן ממהר בכל כוחו למרות שלא בטוח ברגשותיו.
 

faery18

New member
אמרתי לך שעם הפרקים בטח יתבררו עוד ועוד שינויים:]

 
למעלה