מתחת לשמיים(Bajo el mismo cielo) - ספיישל פתיחה

ג'אקוב סנדרז


הוא גבר מושך ועשיר. נשוי לדבורה, אישה קרה ומחושבת, איתה יש לו בת, סוסי. המקצוע שלו כעיתונאי עושה אותו לתשוקתי בטבעיות, התיירות, התרבות, השפה, הגסטרונומיה וכל מה שקשור לעולם ההיספני, בעיקר מקסיקני. הוא גבר פשוט והתשוקתו הגדולה הוא המגזין שהוא בעצמו ייסד. חאקוב יכיר את קרלוס שהוא הגנן של האחוזה. מה שלא מצפה הוא שהיחסים עם המשפחה מרטינז תהיה יותר מקובלת.
&nbsp
מגולם ע"י קלר וורטם שמוכר לנו מג'ין הבתולה(לצופי יס בלבד).

 
סוסי סנדרז


מתבגרת עשירה, בתם של ג'אקובו ודבורה. קורנת מיופי מלאכי ויש לה רגשות טובות. לעומת זאת לא מעניינים אותה שיוויון וזכויות אזרחים של הקהילה היספנית. מרגישה ריחוק כלפי הורייה בעקבות הוויכוחים הקבועים בנוכחותה. מבחינתה זה להשתעשע ולהיות שמח. כאשר היא תתאהב בפעם הראשונה היא תתמודד בההבדלים החברתיים והכלכליים המסומנים של העיר בה היא חיה.
&nbsp
מגולמת ע"י אוקאיירי(אוקה) גינר שמוכרת לנו ממי זה מי

 
אריק וייאלטה


עיתונאי, נולד בארה"ב ורוחש כבוד גדול לעמו אך באותו זמן הוא מרגיש גאווה גדולה למוצאו ההיספני. ייהפך לעמית בעבודה של אדלה ויעזור לה בעריכה סנדרז. אריק חש הערצה כלפיה, מי אשר באמת מכיר את השם של מתי, ויתעקש לכבוש את ליבה במעשים טובים, ללא רמאות או מניפולציות.
&nbsp
מגולם ע"י חואן פבלו ז'אנו שמוכר לנו מיפה במנהטן, קח אותי רודריגו

 
איזבל גרידו


איזבל האמינה שחלומה להפוך לרעיה ולגור בארמון יתגשם כאשר הכירה את רודולפו באחת מנסעיתיו למקסיקו. מבלי לדעת שהוא היה נשוי, איזבל האמינה למילותיו הרומנטיות והבטחות של אהבה, מה שיהיה בלתי אפשרי לקיים מאחר והוא גבר נשוי ועם ילדים. איזבל נהפכה למאהבת תוך כדי היא מובילה את רודולפו לחיות חיים כפולים.
&nbsp
מגולמת ע"י אהריד הנאליי מוכרת לנו מ:
ים של סודות
הזר
רבלדה

 
חואנה גרסיה


מהגרת ללא מסמכים שעובדת במשק בבית של אדון עשיר. הופכת להיות חברתה הטובה של אדלה ולמרות החברות היא מחליטה להסתיר ממנה את המצב הנורא שחווה בעבודתה. הבוס שלה מתעלל בה פיזית ורגשית והיא תסבול להיות הקרבן שלו שהיא נתונה תחת האיומים הקבועים שלו להסגיר אותה במשטרת ההגירה. לחואנה יש בן זוג, סנטיאגו שיתחיל לחשוד שהיא עוברת חוויה נוראית של ניצול.
&nbsp
מגולמת ע"י חימנה איילה

 
סנטיאגו יפז


מהגר ללא מסמכים מהונדורס. עני, ביישן אך מוקיר הכרת תודה כלפי החיים. קרלוס שוכר אותו כעוזר בגינה והוכים לחברים טובים. דרך סנטיאגו אנו שמים לב לחלוקה שקיים בין המקסיקנים למרכז אשר סובלים מאפלייה חברתית רצינית. לסנטיאגו יש לב רחב ומאוהב מאוד בחברה שלו, חואנה אשר יגן ויתמוך במשך המצב קשה.
&nbsp
מגולם ע"י פרדי פלורז

 
גיז'רמו ווילי לופז


שכן של לואיס וקרלוס והוא חלק מכנופייה. מושך אך מתנשא, חוצפן, שערורייתי ופושע. אוהב לקבל כסף ודברים חומרניים שהוא מבצע פשעים שגורמים לו להיראות כגאלן שכל הנשים רוצות, הוא מסתובב עם מכוניות חדשות ומצועצעות מאוד. ווילי חולק "סוד מהעבר" של פליסיה אשר אותה הוא מטריד בקביעות תמורת כסף ושתיקתו. ווילי יהפוך להרבה חיי גיהנום.
&nbsp
מגולם ע"י פרננדו נורייגה

 
תודה רבה על הספיישל


אחלה טלנובלה
,התחילה פושרת ומפרק לפרק היא הולכת ומשתפרת.
לעומת זאת משהאל יסלח לך קצת ירד לי.
איך פליפה מחברים לנצח גדל ונהיה פה ממש גבר.
נחמד לראות את אירנה מלה פטרונה כאן.המשחק שלה פה טוב הרבה יותר
בעיני מאשר בלה פטרונה.אגב רנת,התבלבלת,רשמת שהיא שיחקה בעלובי החיים
והיא לא שיחקה שם.כנראה התבלבלת עם אלכסנדרה דה לה מורה.
כצפוי השחקנית שמשחקת את אמה של אדלה גם פה בתפקיד המסכנה/פרוצה/שתוייה/מסוממת/וואטאוור.
דבורה ממש רעה,ואילו בעלה טוב לב ועוזר להיספנים.

מחכה כבר לפרק של היום
 
למעלה