שבע נשמות

רומי 9121

New member
שבע נשמות
אני לא יודעת למה קשה לי להתחבר ולאהוב את עלילת הסידרה.
הבנתי שהכל מתבסס על תרומת זרע ושבעה ילדים שנולדו מאותו אבא ומגלים זאת מאוחר יותר.
זו לא עלילה נורמטיבית שמרכיבה ומחברת בטלנובלה ואני באמת לא יודעת אם כדאי להמשיך ולצפות בה.
שתי הטלנובלות האחרות: מתחת השמיים , ורק אלוהים סולח - מרתקת כבר מההתחלה , אך שבע נשמות עדיין לא הצליחה, למרות השחקנים המוכרים שבה
לתפוס אותי.
האם אתם בדעה שלי? או שהעלילה תתפתח בשבע נשמות ותרתק?
(דעתי האישית היא שיש סבירות מסויימת בתרומת זרע שאח ואחות עלולים להכיר ולהתאהב, אבל שמתי לב שלכל זרע יש מספר מזהה - אם כי לא כל אחד יודע שהוא נולד מתרומת זרע והולך לזהות מה מספרו. )
 

AndreiTR

New member
אני אספר את דעתי בנושא הסדרה
הטלנובלה ''שבע נשמות'', היא טלנובלה שבהחלט יש בה דברים שהקהל מתחבר אלייה באיטיות, העלילה של הטלנובלה מורכבת מאוד.
העלילה-היא דווקא הופיעה המון פעמים תרומת זרע. ב''שקר היופי'' שאסתר הביאה את ויטוריה לעולם, ב''האחד'' ולמעשה הנושא של תרומת הזרע מופיעים המון פעמים!
ולדעתי זה מסר חשוב מאוד-משום שזוגות חד מיניים (הומואים ולסביות) נלחמים בדרך הזו, דרך תרומת זרע כדי להביא ילדים לעולם, ובחו''ל כל התהליך הזה מתרחש, כי בארץ כביכול לא מסכימים לדרך הזו, אבל לזוגות הטרוסקוסאלים מסכימים.

לדעתי ''שבע נשמות'' מלבד העלילה שלה, יש פה דברים שאני אוהב אם תשימי לב:
כל ילד וילדה, מתרומת הזרע של מיגל, כנ''ל גם ליז'יה ובנה ז'ואקין. כל דמות, יש בה את העלילה משלה, את החיי משפחה, הנושא היומיומי, הדמויות המורכבות, יש בה המון משפחה והורות-וכדאי להמשיך לצפות ב''שבע נשמות'', מה שעוד טוב בסדרה הזו, שכל פרק ופרק הוא סיפור בפני מעצמו, יש הרבה התקדמויות, התרחשויות, כמו בחיים שלנו. יש המון שחקנים מעולים וכדאי לא לפספס.

בקשר לז'וליה ופדרו-דברים כאלו מתרחשים בעולם, המון אחים למחצה מתאהבים בלי לדעת שהם אחים, היה סיפור בברזיל שאח ואחות התאהבו ואחרי כמה זמן גילו שהם אחים. דברים כאלו מתרחשים... אבל בקשר לז'וליה ופדרו, כדאי להביט טוב טוב.

מקווה שתהני עם הסדרה
 

רומי 9121

New member
היי אנדרי, תודה על תגובתך,
בקשר לקהילה ההומו-לסבית שם זה יותר פונדקאות, ולכן הם נאלצים לעשות זאת
בחו"ל כי כאן בארץ באמת יש הרבה מיגבלות.
אבל גם כאן בארץ אינך יכול לזהות את התורם ואי אפשר לדעת אם באמת אח ואחות
מתאהבים ומתחתנים בגלל תרומת זרע. ראה מה קרה ב 7 נשמות, 7 אחים ואחיות מאותו אדם שתרם.
למרות הכל שכנעת אותי להמשיך לצפות (כל הפרקים עד כה מוקלטים אצלי בממיר המקליט) בהחלט אתן לזה צ'אנס. לא הנושא של תרומות הזרע הם שמפריעות לי כמו השעמום, ברגע שהעלילה לא קולחת וזורמת אני מפסיקה לצפות.
בנתיים מהחדשות שהועלו לאחרונה הכי מצאו חן בעיני הם : מתחת לשמיים,
ו- רק אלוהים סולח. תודה לך על תגובתך.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
אכן נושא חשוב שהופיע בשובל של שקרים
שזוג הומואים ואם פונדקאית, שלפי החוק הברזיאלי צריך שתי פונדקאיות האחת התורמת של של הביצית והשנייה התורמת של הרחם. מה שאמרליס ניסתה למנוע ורצתה להיות שתיהן. אז לגבי תורמת הביצית זה כמו תרומת זרע ואין סיבה שתדע מה יצא מהביצית שלה ותהיה קשורה לאחר שהסכימה לתרום. אבל האם הפונדקאית שנושאת את הילד תשעה חודשים ומניקה אותו כדי שהוא לא יהיה שלה ואין לה שום זכות עליו, לפחות אם הביצית לא שלה, גם הד.נ.א לא שלה. אם כי זה קורה גם עם כלבי נחייה שהמשפחות חיות איתן ומגדלות את אותן מאז שהיו גורים ומאלפים אותם להיות כלבי נחייה ואחרי שנקשרים לכלבים צריכים למסור אותם לעיוורים.
 
למעלה