מתחת לשמיים(Bajo el mismo cielo) - ספיישל פתיחה

מתחת לשמיים(Bajo el mismo cielo) - ספיישל פתיחה


טלנובלה משנת 2015 בכיכובם של מריה אליסה קמרגו(גוף אחד) וגבריאל פוראס(עלובי חיים) מהפקת טלמונדו ועוסקת בנושאים חברתיים כגון הבדלי מעמדים חברתיים וכלכלים ומהגרים לטינים ללא אזרחות אמריקאית. הטלנובלה משודרת בימי א - ה 22:30 ובש.ח ב4:30, 10:30 ו16:30 ובימי שישי 22:20

לטלנובלה יש 122 פרקים.

 
עלילה


קרלוס מרטינס(גבריאל פוראס), ללא אזרחות אמריקאית שחי בלוס אנחלס. אדם ישר וחרוץ עם פחד תמידי שידווח להגירה ויאבד את שני ילדיו: לואיס(אלחנדרו ספייצר) ורודריגו. חלומו הגדול היה להעניק להם חיים טובים יותר, אך כמיהתו התמוטטה כאשר בנו הבכור, רודריגו נעלם מבלי להשאיר עקבות ומצטרף לכנופייה. בינתיים, קרלוס דואג להגן ולהרחיק את לואיס מהסכנה שיש בעיר. בהניסיון הנואש להגן עליו הוא יכיר את אדלה(מריה אליסה קמרגו), פנדיז'רית שתגנוב את ליבו.<br>

 
אדלה מורלס


היא בחורה צעירה שהגיע ממקסיקו לארה"ב כשהייתה קטנה יותר עם אמה, אחיה הבכור וסבתה. גדלה בבית לא יציב, אמה עוסקת בזנות ומכורה לאלכוהול. לאחר מותה של סבתה, אדלה ואחיה מתיאס, הצטרפו לכנופייה. מאחורי תדמית קשה מסתתרת אישה בודדה עם לב רחב. היא לא תרסן את רגשותייה כאשר תכיר קרלוס באופן בלתי צפוי.

מגולמת ע"י מריה אליסה קמרגו שמוכרת לנו מגוף אחד.

 
קרלוס מרטינז


הוא מקסיקני, מהגר בלי מסמכים, שחי בלוס אנחלס עם הפחד התמידי שיוסגר למדינה שלו. הגיע לארה"ב עם אישתו המנוחה, טרסה ובנם הבכור, רודריגו אשר הצטרף לכנופיה מסוכנת. קרלוס עובד כגנן כדי לפרנס את בנו הקטן, לואיס ומנסה לטפח בו ערכים ולהרחיק אותו מהפשע שסובלת העיר. החיפוש אחרי בנו הבכור יוביל אותו להתאהב באישה ששייכת לעולם שהוא מתעב.
&nbsp
מגולם ע"י גבריאל פוראס שמוכר לנו מהאסירה, זהות אבודה, עלובי חיים, מלכת הדרום וכו'

 
פליסיה מנדז


היא אישה יפה. בת של מקסיקנים ונולדה בקליפורניה. היא בעלים של "לה פרונטרה"(הגבול), מקום נעים עם אווירה משפחתית. התחתנה פעם אחת אך הוא נהפך לגהנום. כאשר היא מכירה את קרלוס היא מתאהבת באובססיביות מאחר והיא רואה בו הגבר אשר תמיד רצתה להקים משפחה. כדי לכבוש אותו היא מוכנה להכל אפילו אם יהיה צורך לכרות ברית עם האוייב.
&nbsp
מגולמת ע"י אריקה דה לה רוסה שמוכרת לנו מעלובי חיים

 
גרייסי קורדרו


בחורה ביישנית שמסתירה את יופייה מאחורי משקפיים גדולים ואת הפשטות שלה להתלבש. היא אחות ועובדת באחד בתי כלא הכי מסוכנים בעיר. היא תצטרך להאבק באסירים ולרפא את הפצעים שלהם לאחר הקטטות האלימות שמתרחשות כמעט כל יום. גרייס מלאה באומץ באמצע הבלאגן שישנם במצבים ההם וכאשר היא תכיר את "פאייר" חייה ישתנו לתמיד.
&nbsp
מגולמת ע"י קנדרה סנטרוז שמוכרת לנו מגוף אחד, מילה של אישה, כנגד כל הסיכויים, פשוט לאהוב.

 
חוסה קולמיז'ו


הוא אגדה בין הכנופיות היספניות בלוס אנג'לס. למרות שהוא בכלא מורשע למאסר עולם בגלל פשעיו האלימות, ממשיך להיות מנהיג "קולוניה" ושולט בה. הוא "דג שמן" של הכנופייה והוא במעגל של אמון בה מוביל רודריגו, "פייר" בנו הבכור של קרלוס מרטינז.
&nbsp
מגולם ע"י חוליו בראצ'ו שמוכר לנו ממילה של אישה, אהבת נפש, שקרים(1998)

 
לאורה מורלס


אמם של אדלה ומתיאס, אלכוהוליסטית ועוסקת בזנות. יש לה יחסי אהבה - שנאה עם הגברים מאז שנטש אבי ילדיה. המכות של החיים הובילו להיות אגואיסטית ולהזניח את ילדייה מילדות
&nbsp
מגולמת ע"י רוסלינדה רודריגז שמוכרת לנו מעל החיים ועל המוות, מלכת הלבבות, פשוט לאהוב, אהבה נושכת, אני אניטה והאסירה.

 
לואיס מרטינז


בנו הצעיר של קרלוס. בחור סימפטי, אימפולסיבי ושמח. נולד בארה"ב ולמרות תכונותיו המושכים ההיספנים, הוא דוחה את ההרגלים המקסיקניים של אביו. לא נוח לו לחיות בעוני ולעבוד כגנן בבית בו גרה מתבגרת יפה מאוד ועשירה. לואיס ינסה לכבוש אותה למרות הבדלים חברתיים וכלכלים גדולים.
&nbsp
מגולם ע"י אלחנדרו ספייצר שמוכר לנו מאמי, עם הילקוט הכחול, חברים לנצח

 
מריה סוליס מרטינז


היא אחותו הצעירה של קרלוס וגם היא הגיע לארה"ב באופן לא חוקי. מוקירה הכרת תודה ענקית כלפי אחיה על שאירח אותה במשך השנים הראשונות שחיה בארה"ב. התחתנה עם רודולפו סוליס ובזכות הנישואים אלו הפכה לאזרחית אמריקאית. היא אמא אוהבת ולוחמת. עובדת כמלצרית ב"בר אקפולקו" איפה שבעלה עובד כמוזיקאי.
&nbsp
מגולמת ע"י ליז גייארדו שמוכרת לנו מיפה במנהטן, נשות אפריסיו, האסירה

 
מתיאס מורלס


אחיה הבכור של אדלה. הוא זה שלקח אותה להיות חלק מהכנופיות וחיפשו מקלט בעקבות מות סבתא שלהם. אמא שלו סילקה אותו מהבית כאשר היה כמעט מתבגר וראה את עצמו במצוקות התחיל את הקריירה פלילית כחבר ל"לה קולוניה"
&nbsp
מגולם ע"י קרלוס פרו שמוכר לנו מאהבה נושכת, מלאך ושטן, מלכת הלבבות, לאהוב את לולה, אווה לונה.

 
"פייר"


בנו הבכור של קרלוס אשר איתו חצה את הגבול בהיותו בגיל קטן. הוא חיפש מקלט ב"לה קולוניה" כנופייה מסוכנת שמקנה לו ביטחון ותמיכה. ההחלטות הגרועות שקיבל הובילו אותו למאסר שם הרבה מכירים אותו בכינוי "הפייר". למרות שהוא נראה בטוח ולא סלחני, בתוך תוכו הוא אדם בודד ששומר צער רב. התדמית האלימה והעריצה מתמוטטת כאשר הוא יחווה אהבה של אישה.
&nbsp
מגולם ע"י לואיס ארנסטו פרנקו

 
רודולפו סוליס


בעלה של מריה, אחותו של קרלוס. עובד כמנגן באקורדאון בלהקה צפונית מוזיקלית בבר "לה פרונטרה" של הבת דודה שלו, פליסיה. למרות שהוא מסור לאשתו וילדיו, הוא מסתיר סוד נורא שעלול להרוס את ביתו.
&nbsp
מגולם ע"י ראול ארייטה מוכר לנו ממלכת הלבבות, יפה במנהטן, פשוט לאהוב, לאהוב את לולה, אהבה נושכת, מלאך ושטן

 
גאצ'ו


חבר ב"לה קולוניה" והוא בכלא בגלל עברות שביצע כחבר כנופיה. הוא מסוכן שהפך להיות יד ימינו של "פייר" בזמן שהותו בכלא. למרות אופיו האלים הוא מציית לו ושומר לו כבוד ואף מפחד ממנו.
&nbsp
מגולם ע"י פליפה בטנקאורט שמוכר לנו ממישהו צופה בך, אווה לונה ואהבה נושכת.

 
דבורה סנדרז


אישתו של ג'אקוב ולעיני כולם היא האישה המושלמת: אלגנטית, בלונדינית והתנהגות ללא דופי. לעומת זאת, דבורה נולדה במקסיקו ומתביישת במוצאה.
&nbsp
מגולמת ע"י מרסדס מולטו שמוכרת לנו מיחסים מסוכנים, רק נשיקה

 
למעלה