שאלות, חדשות, בקשות

evglev1

Well-known member
מנהל
כן כל הכבוד רנת על פוסט וכבר הערתי לך בבלוג

שכתבת על הראשית שנוקמת והכנסת לחבילה את הסערה בעוד בהסערה יש היפוך תפקידים והראשית עשירה והראשי עני, והראשי הוא זה שמתעשר ונוקם בראשית ובאויביו.

והאמת רנת מאז אזל הטורקית היחידה שראיתי עם סוף רע הייתה משחק השתיקה והבנתי שגם יופי מסוכן היא עם סוף רע. אבל רוב הטורקיות ששודרו מאז פטמגול היו עם סוף טוב, למרות שבדילה השתוללו לגמרי ונתנו לרשע שאשם במות בעלה הראשון של הראשית סוף טוב וגם האחות של הראשי נשארה איתו לאחר שאנס אותה, כך שסוף יותר מדי טוב הוא לא טוב, למרות שבשביל הדר גם הסוף של פטמגול שהיא נשארת עם זה שהיה במקום כשאנסו אותה ולמעשה הגיש אותה לאנסים, היא נשארה איתו. ובשביל אירמה המעריצה של אידית גם הסוף של אהבת אמת והחיים שגנבו ממני הוא סוף שהטובה נשארת עם הרע כי מבחינתה גם מה שמנואל ואלחנדרו עשו זה אונס ועוד אלחנדרו עשה את זה פעמיים.
 

faery18

New member
כתבת יפה מאוד


היה מעניין לקרוא. הז'אנר בהחלט התפתח לעוד כיוונים, לגבי הקלאסיות נכון שהמודל הכללי דומה אבל כל טלנובלה שונה מאוד אחת מהשנייה בגלל כל ה"מסביב". זה למה הן ממשיכות לסחוף, אבל מי שמחפש את השונה והמתוחכם בהחלט יכול להתחבר יותר ללא קלאסיות. אליי זה לא בהכרח מדבר אם כי אקאסיה ושדרות ברזיל למשל, יוצאות דופן
 

evglev1

Well-known member
מנהל
מאז ויוה משדר ברזילאיות לא ראינו אף ברזילאית קלאסית

ובעצם הקלאסיות לא בלקסיקון של הברזילאיות, אולי חוץ מטרה נוסטרה וטרה אספרנסה.

והדר התחברת להרבה טלנובלות לא קלאסיות: אקאסיה, תשוקות, מילה של כבוד, לגבי האומץ לאהוב לא יודע אם היא קלאסית או לא, לי נראה שלא, חיים כפולים. אבל קלאסיות שחורגות מהכללים המקובלים של הראשית שוכבת רק עם הראשי, אם לצלע שלישית נולד ילד מאחד הראשיים היא חייבת למות והראשיים יגדלו את הילד שלה, אם אחד הראשיים מתחתן בכנסייה עם צלע שלישית היא חייבת למות כדי שהראשיים יוכלו להתחתן בכנסייה. אז טלנובלות קלאסיות ששברו את המוסכמות השמרניות האלה כמו אויבת יקרה, כוחו של גורל, לב פראי בסוף של סימונה, בים של אהבה שאסטריה תמיד ידעה להגן על עצמה זה דבר מוצלח מאוד.
 

faery18

New member
אהבתי גם את הקליפ


למרות שיכלו להראות יותר ריקוד אבל עדיין שיר וקליפ מהממים

&nbsp
תודה על הלינק
 
אנה ברנדה קונטררס מועמדת חזקה לככב בגרסה החדשה של La otra

בה כיכבה יאדירה קריז'ו וגילמה שתי נשים זהות; אחת טובה ואחת רעה. הטלנובלה היא משנת 2002 וחואן סולר כיכב לצידה. בגרסה החדשה מפאט היא המפיקה.



 
למעלה