קבוצות צפייה ארגנטינה

snirf

Active member
קבוצות צפייה ארגנטינה


מידי סופ"ש ייפתח שרשור מרוכז לטלנובלות הארגנטינאיות בהן אנו צופים במסגרת קבוצות צפייה

לה לאונה
לחנך את נינה

צפייה מהנה

כל התגובות-כאן!
 

keren dvir

New member
הקופראטיב ממשיך לפעול


בני משפחת מילר מתאחדים נגד העובדים ורוצים לפנות אותם מהמפעל. בינתיים הקופראטיב ממשיך להתפתח ועכשיו גם להיות חוקי, כשהנשיאה היא מריה.ומגיע לגבריאל שהעובדים לא הסכימו שיחגגו במפעל את מסיבת 100 שנה למפעל. והפעם גם סופסוף מריה וגם שאר העובדים ראו את ההתנהגות האלימה של גבריאל, ואח"כ במכונית איך הוא הרביץ מכות לבחור שניקה לו את שמשת המכונית. גבריאל החולה נפש שוב פעם עם הדם והפעם של הבחור שהוא הרביץ לו.

דווקא לג'ולי אאוחניה כן מספרת שהיא בהריון והדפוקה אומרת שהיא לא בטוחה שהיא רוצה אותו, אוי ואבוי אם היא תחשוב שוב על הפלה. נראה אם ג'ולי תצליח לשכנע אותה לשנות את דעתה. וגם רודריגו ואאוחניה שכבו, והוא גילה את ערכת בדיקת הריון ואאוחניה הסתומה שוב הכחישה שהיא בהיריון , ורודריגו לא האמין לה.

בסוף למרות שמריה ורודריגו הצליחו לקחת את הסחורה ולמסור אותה, בעל ההזמנה לא רצה את הסחורה כפי שנראה בגלל שקלאוס איים עליו. אך העובדים מוצאים פיתרון ומוכרים את הסחורה ביריד במפעל והיריד נוחל הצלחה. אבל הבעיה שהעובדים לא יכולים לקבל משכורת כי צריך את הכסף לקנות חומרים וכו'.

מסכנה אבריל אחרי שפרנקו וסופיה גילו לה את האמת וגם פרנקו וסופיה מתכננים את הרגע הגדול שבו סופיה תחשוף את עצמה בפני קלאוס ודיאנה במסיבות 100 השנים למפעל.

ג'ולי מגעילה מה עכשיו היא מתחילה עם קלאוס וכנראה גם שכבה איתו
. אז עכשיו היא המאהבת החדשה שלו.

פרנקו המעצבן
רק התוכנית נקמה יש לו כרגע בראש, מתי הוא יתעורר ויספר למריה את האמת עליו?
פרנקו ומריה לא מפסיקים לחשוב אחד על השני
, הגיע הזמן שכבר תהיה להם סצנה ביחד מה נסגר .בשעה טובה פרנקו ומריה נפגשו ופרנקו הודה בפניה שהוא לא הפסיק לחשוב עליה ושהוא בא בשביל אבריל ובשבילה, וגם אבריל ומריה נפגשו, לטעמי באיחור רב מידי .

קלאוס מגיע לבית של פרנקו איך הוא כמעט גילה את סופיה , וגם סופיה את כל השיחה של פרנקו וקלאוס שדיברו על אהבה, ובעיקר עליה. ואבריל הסתומה למה היא פלטה סבתא נמצאת. ולמה סופיה התחבאה מאחורי הדלת לא יכלה להתחבא במקום יותר טוב?


אסטלה וקוקו הדוחים
שוב שוכבים ופאולה מגלה אותם וגם אסטלה המגעילה רבה עם בטי והחצופה מטיחה בה את העובדה שהתנשקה עם ברנרדו. וקוקו גם לא חסר לו וגרם לכך שיפסיקו את החשמל במפעל.


פביאן וקרלה, מצד אחד טוב שפביאן לא יעשה בעיות למריה ופרנקו ומצד שני דווקא הייתי בעד רודריגו וקרלה.

הרומן של פקו ופאולה הולך להסתבך, בשעה טובה פקו הכיר את אבריל, וגם פאולה הכירה איתה , כבר חשבתי שזה טעות מה כתבו במידע על הדמויות, חבל מאוד שזה לא קרה מזמן ורק לקראת הסוף של הסדרה.

פיה אישתו לשעבר של גבריאל הגיעה, מעניין מה הסיפור שלה והקטע שאמרו שהייתה במצבי רוח משתנים ומכורה לכדורים. וגם האם פה נתנו לשחקנית תפקיד קצת יותר משמעותי מאשר באלמנות ששם התפקיד שלה ממש היה עציץ.
 

snirf

Active member
רנסו משתגע ממארה ונינה


עכשיו כשמארה השתחררה הוא לא מבין את ההתנהגות ההפכפכה של נינה/מארה
חחח איך מארה התייחסה אליו כשהוא ביקש ממנה להקריא לו "מה, אני נראית לך מורה?" וכל הסצינה ביניהם הייתה מצחיקה
מארה והשומרת השמנה


פלומו ואמא של ביצ'ו

אמא של ביצ'ו אוכלת מהסנדוויצ'ים המורעלים שהיו מיועדים לנינה חח


היה סוף מעניין שמארה שוב בורחת ונינה רואה אותה מהצד
חח איך סלבה תמיד מפחדת שמארה תרביץ לה


איך לוקח לרנסו כ"כ הרבה זמן להיזכר? ועוד אחרי שהעוזר הקריא לו...טוב שבפרק האחרון התחיל איזה משהו בכיוון
 

keren dvir

New member
מארה כל כך סתומה ומעצבנת


שוב הצמד לינזנס- אוזטיביה. נגרה גרציאלה אישתו של אל ביצו מגיעה בעידודה של מצ'ה. וגם פה הן כלה - חמות.


נינה משתחררת מהכלא ומגיעה לארגנטינה למעצר בית בביתו של פטריסיו, ואיך היא ראתה את התמונות מהאירוע של העיתון.מארה הסתומה ברחה מהבית של פטריסיו, איזה רשלנות להשאיר אותה לבד בבית ועוד להשאיר את המפתחות, וחזרה לבית שלה. מארה פוגשת ברנסו ברור שהוא לא יבין את ההתנהגות שלה.
ואיך בדיוק בזמן מארה ומנואל הגיעו לבית של פטריסיו , כשהגיעו השוטרים לבדוק אם מארה נמצאת שם. מארה כל כך סתומה
שהיא ממשיכה לעשות צרות ושוב בורחת מהבית של פטריסיו והפעם לאנטוניו ועכשיו גם המשטרה גילתה שהיא ברחה, מגיע לה שיחזירו אותה לכלא. היא ממש בלתי נסבלת
.

הספר
של אנטוניו כביכול עוזר לרנסו, ויש לו תחושות שהאירועים שמסופרים שם קרו לו. רנסו ממשיך לחשוד שמשהו קושר אותו לספר של אנטוניו.

מגיע למצ'ה שאכלה את הסנדוויצ'ים שלא נגרה גרציאלה הביאה לנינה שהיו בהם חומרים משלשלים ולהקאות.

נינה חושדת שגם היא מאומצת, ועוד אחרי שהשיחה ששמעה של מצ'ה וחוסה עוד יותר תחשוד. והיה מתח בסצנה שמארה ונינה היו בבית של פטריסיו אבל למזלו הן לא ראו אחת את השנייה.

מצחיק עם מארה ואל ביצו במונית שהוא חשב שהיא נינה וגם כתב לה את השיא לה צט'ה. הראיון הטלוויזיוני שעשו לאל ביצו ושהמנחה שאל את מצה על אבא של ביצו והיא הרביצה לו וגם שסוזי ניסתה להתחיל איתו כזה.

באמת מנואל אשם בכך שמארה היא גחמנית כשמגיל קטן ריצה אותה בכל מה שהיא ביקשה ולא הציב לה גבולות ואף פעם לא אמר לה לא.

אנטוניו המאנייק ממשיך בשקר למרות שרנסו חושד שהוא כתב את הספר וגם מאשפז אותו לטיפול בשינה. ואיך נינה באה אליו לבית חולים ונישקה אותו.
 
למעלה