שדרות ברזיל - פרקי הסיום

evglev1

Well-known member
מנהל
כמה הפתעות!!!

אז קודם כל וואלדו שהיה נראה שהוא שומר על טובתה של בטניה שמתסכנת בשביל נינה. אז הוא מכר את עצמו לכרמיניה ומסר לה את התמונות האירטויות שלה עם מקס בידיעה שבטניה לא תסלח לו ורק בשביל הכסף. וזאת אחרי שהוא ידע שכרמיניה הרגה לו את הכלב וכמה הוא עוזר לה.

אחר כך כשטופאו מתחיל לחקור מסתבר שלכומר אין בעיה לחפות על כרמיניה כי כרמיניה לא גנבה את הכסף שהוא תרם לעמותה והשותף שלה הפעם לא מקס אלא גם הכומר לקח את כספי הצדקה לצרכיו ובטח גם קיבל שוחד מכרמיניה כדי לא לספר שהתרומות הולכות לכיס שלה ושל מקס.

אבל השיא כמובן הסבא ג'פטו סנטיאגו ותאמינו לי שחשבתי על הכינוי לפני שנילו כינה אותו כך. מסתבר שהבובות שהוא מרפא מסתירות את התכשיטים שהמאפיה שלו שודדת. אבל בזכותו נחשף הסיפור של לוסינדה, שלנילו ולוסינדה חוץ ממקס הייתה ילדה קלרניה וכשנילו תפס את לוסינדה בוגדת בו עם סנטיאגו הוא רץ להלשין לורג'יניה אישתו של סנטיאגו ולא ברור באיזה נסיבות היא רצחה דווקא את הבת של לוסינדה, לא ברור באיזה נסיבות, אבל הייתה מזועזעת מעצמה ולוסינדה באה לנקום וירתה בו ובטוחה שהרגה אותו וכך גם סנטיאגו אמר. אבל כרמיניה ונילו יודעים שהאמת אחרת ולוסינדה החטיאה או פצעה פציעה קלה וסנטיאגו לקח את האקדח עם סמרטוט כדי לא להשאיר עקבות וירה באישתו שהייתה בריאה ושלמה.

מסתבר שסנטיאגו עשה זאת כדי לרשת אותה והשתלט על כל רכושה וגם כרמיניה לא שיקרה שאביה זרק אותה למזבלה, הוא באמת השליך אותם לשם. אבל ללוסינדה ועכשיו למשפחה של ז'ורז'יניו מכרו את הסיפור שנילו חטף אותה והוא לא רצה להתחלק בזה עם ביתו.

כך שמסתבר שלא רק החיים במזבלה הפכו את כרמיניה לרודפת בצע, זה אצלה בגנים, וסנטיאגו מתגלה כיותר חמדן ויותר אכזרי מכרמיניה ומקס גם יחד. וגם כשסנטיאגו מדבר עם לוסינדה ועם המשפחה של טופאו הם מאוד משכנע, כרמיניה לעומתו שקופה מבחינת הצביעות זה גם בגנים, אבל לעומת אביה היא שקופה לגמרי. עדיין לא ברור איך נילו ידע את האמת שעליה שילם בחייו, האם הוא שמע את כרמיניה כי היא הרי העדה היחידה למתרחש ונילו לא יכל לדעת בעצמו וגם לא נראה שסנטאיגו התרברב במעשיו אפילו בפני שותפיו לפשע.

הדר האם חשדת בסנטיאגו באיזשהו שלב לפני התכשיטים שהביאו לו בתוך הבובה, או שגם את הופתעת שסנטיאגו רע וגרוע מכרמיניה, מקס ונילו יחד?

כרמיניה כנראה נגעלת מאביה ומתחילה להשתנות, היא מתעקשת שהיא רוצה להיות קרובה לביתה אגתה. אבל כשאביה מתכנן לחטוף את טופאו ולדרוש כופר היא מסרבת לעשות את מה שהיא אהבה במיוחד ואף מנסה להתחמק מזה בעזרת לוסיו וגם לאור שלוסיו עשה את העבודה השחורה, לא נראה שכרמיניה באמת התאהבה בו, אבל היא הציבה לאביה אולטימטום ומנעה לרצוח אותו.
 

faery18

New member
זה בהחלט היה פרט מפתיע שסנטיאגו הוא בעצם רע


לא זכור לי שחשדתי בזה, הוא היה נראה באמת כמו סבא ג'פטו אדיב וחביב

&nbsp
זכור לי שפרקי הסיום היו ממש חזקים
בכלל טלנובלה אדירה מקווה שעוד נזכה לראות פה כאלה ברזילאיות משובחות ועל רמה, כי לאחרונה..חח

&nbsp
&nbsp
 
למעלה