elall

Member
מנהל
לפעמים נפל וקפץ זה אותו דבר, יש אתרים שאומרים "נכנס"

להחליק זה בעיקר ליפול בטעות. קפץ הכוונה נפל מרצון. זה לא חייבת להיות פעולת קפיצה ממשית, אלא פשוט לעשות צעד אחד קדימה ממקום גבוה וליפול למטה. ממה שיצא לי לקרוא הילד נפל/קפץ/נכנס למתחם הגורילות כי הוא רצה ללכת לשם. הוא אמר לאימא שלו שהוא רוצה לשם, היא אסרה לו, אבל ברגע שהיא סובבה את הראש ולא הסתכלה עליו לרגע, הוא פשוט חצה את הגדר והלך ליפול לשם.
אז לשאלה של רנת איך הוא הגיע לשם זה א. חוסר תשומת לב של ההורים. ב. הגדר המעפנה של גן חיות. הבנתי שההורים רוצים לתבוע את גן חיות ובהתחלה חשבתי נו באמת מה הם רוצים מגן חיות, זה אשמתם שלא השגיחו על הילד, אבל כשראיתי את ההדמיה, אז הבנתי עד כמה שהגדר ממש לא מתאימה . מספיק שאימא לא תחזיק את הילד ביד או תקשור אותו לעצמה, הילד בקלות חוצה את הגדר תוך שתי שניות והורים אפילו לא יכולים לתפוס אותו כי הוא כבר מעבר לגדר ועושה מה שבא לו.
 

faery18

New member
לילד בן 3/4 אין שיקול דעת

הוא רצה לראות מקרוב יותר אז הוא עבר את המחסום אבל הוא לא באמת מבין ולא יודע להגן על עצמו מה מותר ומה אסור לכן נפל, זה לא אדם בוגר שיש לו מודעות.
&nbsp
אני חושבת שההורים צריכים להגיד תודה שהצילו להם את הילד במקום לחשוב לתבוע אותם. אם חלילה היה קורה משהו לילד אז התביעה הייתה במקום. בכל מקרה אני בטוחה שהגדר כבר בתהליכי שיפוץ כמעט בטוח זה די נדרש.
 

faery18

New member
טמגוצ'ייי חח הייתי מכורה היה לי של חתול


כזה היה לך?
היו לי כמה אבל הם תמיד הסתבכו בתוך עצמם ואף פעם לא הצלחתי את הטריק של המדרגות
אבל הם היו ממכרים גם כן, היה ממש כיף להתעסק בהם חח

 

faery18

New member
הנה עוד כמה פיצ'פקעס שזכורים לי לטובה


גם היויו היה ממש ממכר

שוקולד רוזמרי ומסטיק דיסני-אין דברים כאלה!!


















 

faery18

New member
ליברמן ליברמן...

אומנם היה ידוע שהוא בעד חילופי שטחים אבל למה לצאת עם ההכרזות הבומבסטיות האילה השקם והערב? "שלמות העם חשובה משלמות הארץ"
ידעתי שהוא לא שולל מדינה פלסטינית אבל לא חשבתי שכבר ביום הראשון שלו כשר ביטחון הוא כאיש ימין יפזר סיסמאות של המחנה הציוני. יש עוד כמה דברים שהוא אמר ועשה שלא בדיוק תואמים את הדברים התקיפים שאמר כשהיה באופוזיציה. בינתיים הוא מעצבן ולא ממש מספק את הסחורה.

המבחן הגדול שלו יהיה הביטחון ואם הוא יאכזב גם כאן אני כבר לא אצביע לו כמו שחשבתי. זה ממש עצוב לדעת שלאף אחד שם אין מילה. עובדים על כולם חופשי ובסוף שמגיעים לכיסא שוכחים את הבוחר ושמים עליו פס. אי אפשר כבר לבטוח באף אחד.

אם כי אחרי שראיתי את את הראיון עם בנט שהיה היום בפגוש את העיתונות(יבגני בטח צפית גם)הגעתי למסקנה שאני לא שוללת אותו על הסף למרות הכל כי הוא אמר שם כמה דברים מעניינים, לפחות עכשיו ההשקפה שלו ברורה יותר. "אנחנו הימין הליברלי אנחנו אוהבים את כולם יהודים ערבים דתיים וחילוניים אבל שומרים על שלמות הארץ וביטחונה."

הבעיה שלי איתו זה שהוא רוצה להביא הרבה "גזרים" לערבים ללא כל הצדקה. נמל לעזה, יותר אישורי עבודה לפלסטינים שיבואו לעבוד פה. לדעתי הדברים האילה רק יעודדו את הטרור ויגבירו אותו שלא לדבר על העובדה שתמך בעינוי הנערים שהואשמו עדיין בלי שום הוכחה בהצתת משפ' דוואבשה מקרה מצער כשלעצמו אבל עדיין אין שום הוכחה שזה יהודים עשו את זה.

אבל אהבתי שהוא אמר "אנחנו לא כמו פוליטיקאים אחרים שאומרים משהו ואחר כך עושים משהו אחר ומצדיקים את זה באמירה מה שרואים משם לא רואים מכאן. אנחנו תמיד נראה משם מה שנראה מפה".

אהבתי גם שהוא איים להפיל את הממשלה אם ביבי ירצה לחתום על הסכם כניעה וחלוקת הארץ ל"פלסטינים".

בקיצור, נחכה ונראה מה יעשה כל אחד
 

evglev1

Well-known member
מנהל
גם אני הופתעתי מליברמן לרעה

אמנם כבר ב-2006 חשבתי שליברמן וברק יכולים לרוץ ברשימה משותפת לאור המצע החדש של ליברמן, אבל חשבתי שהוא כמו טומי לפיד ז"ל יצבור כוח באופוזיציה ויצור תדמית של עומד על העקרונות ורק ראה שיש סיכוי שהרצוג נכנס ופשוט זחל לממשלה. כבר בארץ נהדרת עשו מערכון של הנייה בוכה שהוא חשב שמילה של ליברמן זאת מילה וכבר עשה סידורים אחרונים לפני המוות ועברו 48 שעות וכלום.

ועוד האמירה של ליברמן שאנחנו רשאים לנהל רק מלחמות אין ברירה, בעייתית, אמנם זה נכון, אבל מה שערבים ושמלאנים ואפילו אמריקאים מבינים מאמירה כזא, זה שאם הערבים מציעים הצעות שלום גרועה ומשפילה ככל שתהיה וישראל מסרבת ואז פורצת מלחמה, זאת מלחמת יש ברירה ולכן עלינו להיכנע לתכתיבים.

גם שלמות העם חשובה משלמות הארץ זה בלוף אחד גדול, אין שלמות עם כשעוקרים ישבים ומגרשים אנשים מבתיהם!!! עקירת ישובים זה הדבר המפלג את העם בצורה החריפה ביותר, כמו שבזתי לרעיון של ממשלת אחדות למען הגירוש שמבינתי זאת ממשלת פילוג לאומי ולא ממשלת אחדות לאומית, כך גם שלמות העם לא יכולה להיות עם מעשים כמו הגירוש מימית לפני שנולדנו ומעזה כשראינו.

ברור שראיתי את הראיון עם בנט והוא אמר הרבה דברי טעם ואני יודע שאין פוליטיקאי שהוא בדיוק בדיוק מייצג את הדעה שלך ולכן לא מיהרתי להתאכזב ממנו. גם כשהאירופאים הדפוקים מחרימים סחורה ביש"ע מי שנפגע זה דווקא הערבים שעובדים שם, כך שהערבים שעובדים עבור מתיישבים לא רוצים לפגוע באף אחד ורק רוצים להתפרנס, כך שאני מבין את ההגיון מאחורי המדיניות של בנט. גם בעניין עזה לדעתי עלינו לפעול כדי למנוע כל אפשרות למדינה פלסטינית אחת עם שני חלקים של עזה ואיו"ש ולפיכך אפילו אפשר לשקול סיוע להקמת מדינה בעזה, כדי למנוע איחוד בין חלקי הרשות.

לגבי הנערים, אני גם מבין שכמוני גם הוא תמך בעינויים של ערבים. אני זוכר כשב-1999 בג"צ אסר על עינויים, זעמתי וחשבתי שבג"צ גורם לטרור ומונע להציל חיי אדם, אבל אחרי המקרה של דומא והמשפט של רומן זודורוב, אני רואה שאין שום הצלת חיי אדם, יש לנו משטרה ושב"כ עצלנים שרק מחפשים על מי להלביש את האשמה כדי לא לעבוד ולא לחקור.
 

faery18

New member
בישיבת הסיעה שלו ליברמן קצת חזר לעצמו

"לא זזנו שמאלה תמיד היינו פרגמטיים במדיניות חוץ ולצד זה דוגלים בעוצמה ביטחונית" נחמד גם שהוא אמר שהוא ידאג שמשרד הביטחון והמנהל האזרחי יעזרו לפצוע המלחמה האחרון כדי שירחיב את הבית שלו בהתנחלות עפרה בהתאם לצרכים הרפואיים שלו. הבנתי גם שהוא נפגש עם ראשי מועצות ביהודה ושומרון היום.

בקיצור הוא ייבחן על פי מעשים, בעיקר בביטחון


לגבי העניין עם בנט והנמל, למה התכוונת שכתבת "הקמת מדינה בעזה"?
 
למעלה