faery18

New member
איזה מצמרר מקרה הילד שנפל לתוך מתחם של גורילות


עצוב שיש הורים שלא יודעים להיות מספיק אחראים ועצוב שבסופו של דבר נאלצו לירות בגורילה על מנת לחלץ את הילד. הבנתי שבארצות הברית יש מחלוקת וביקורת על הירי, אבל אחרי שראיתי את הסרטון המלא אפשר לגמרי להבין למה לא הייתה ברירה אחרת. בסירטון המלא רואים שהגורילה דוחפת את הילד ושוב גוררת אותו במים, נכון שהיו כמה רגעים שהיה נראה כאילו היא שומרת עליו או משחקת איתו כאילו והיה גור שלה. אבל אחר כך רואים בבירור שהיא דוחפת אותו גוררת אותו שוב ומי יודע מה עוד היה קורה אם לא היו מנטרלים אותה. עצוב:( אבל נראה שלא הייתה ברירה אחרת. כמה טוב שהילד יצא מזה בשלום
איזה פחד זה ליפול לכלוב של גורילות חח קריפי לחלוטין


 

elall

Member
מנהל
אני חושבת שאפשר לחשוב על פתרון אחר

אפשר לפתח שיטה (או נראה לי זה קיים כבר) של איזשהו חץ או כדור עם חומר מרדים או משתק זמנית.

היה גם לא מזמן מקרה שמישהו (מבוגר) קפץ עירום לתוך שטח של אריות וגן חיות נאלצו להרוג שני אריות כדי להציל אותו
 

faery18

New member
אבל זה לא היה עוזר, מנהל גן החיות מסביר את זה בוידאו

ויש גם ציטוט שלו פה בכתבה

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4810968,00.html
"מנהל גן החיות, תאן מיינארד, חזר ואמר בכמה הזדמנויות ששימוש בחצי הרדמה לא היה משתק את הגורילה באופן מיידי ושהיא הייתה עלולה לפגוע בילד." - וזה מובן כי הגורילה התעסקה איתו זה לא שהיא הייתה רחוקה ממנו.
&nbsp
ראיתי סרטון של אחת מאלה שצילמו את זה והיא העידה שבהמשך למה שרואים בצילום, הגורילה סגרה על הילד ושמה אותו בין הרגליים שלה וראו שהוא ניסה להיחלץ ולא יכל. ככה שזה היה מצב מאוד מסוכן שהצריך ניטרול מיידי ובמצב הקיים רק ירי היה יכול להציל את הילד. מה שכן, טענות כלפי ההורים הן מקובלות לדעתי כי הם באמת האשמים היחידים שלא ידעו לשמור על הילד שלהם כמו שצריך.
&nbsp
מצרפת את הוידאו המקורי שרואים שם קצת יותר ושומעים גם את קולות הרקע - מצמרר

&nbsp

 

faery18

New member
אה ולגבי המקרה השני שציינת - איזה איש חולה!


לא שמעתי על זה. בהחלט חיות מסכנות.
 

elall

Member
מנהל
כתבו שמדובר במישהו עם בעיות נפשיות

וככה הוא ניסה להתאבד.
 

faery18

New member
אז כנראה הוא באמת סבל מדיכאון, ומה קרה לו הוא ניצל?

 

elall

Member
מנהל
הבנתי שכן, אבל נלקח לבית חולים במצב קשה

כי לא רק שהאריות פגעו בו, אלא גם הוא חטף חץ עם חומר מרדים שעבורו היה מנת יתר. העובדים בגן חיות דווקא ניסו בהתחלה לירות באריות חצים עם חומר מרדים, אבל לא הצליחו לפגוע באריות, אלא במקום פגעו באיש, אז נאלצו להשתמש באקדח/רובה ולהרוג את האריות.
 
הנה הידיעה

http://www.israelhayom.co.il/article/383155
&nbsp
פירסמתי בפייסבוק בקבוצת לזכויות נפגעי נפש ולצערי מישהי כתבה שזה שניסה להתאבד זאת זכותו המלאה. כאילו שהוא באמת מודע לזה שהוא רוצה למות. הרי אף בנאדם לא רוצה למות. לדעתי אדם שיש לו נטיות אובדניות צריך להציל אותו ולא לתת לו למות כי המחלה הנפשית שלו שולטת בו.
 
חייבת להגיד משהו על זה

העולם קצת צבוע לדעתי בקטע עם האריה והגורילה, מצד אחד דואגים לחיות האלו ומאוד צרם לי שהתייחסו לאותו בחור שקפץ לאריה או נמר עירום בזילזול מבלי לחשוב אפילו שמדובר באדם שכנראה סובל מבעיה נפשית(מה שהוא עשה לא נורמטיבי) אבל מצד השני אין להם בעיה לאכול חיות(לא נראה שכל העולם צמחוני). לא שאני בעד להרוג את החיות אבל מצחיק קצת שמעדיפים פה חיי חיות על פני חיי אדם כשאנחנו בסופו של דבר רוצחים חיות פחות מסוכנות כדי לאכול אותם.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
האמת גם אני צבוע

שאני זולל תרנגולות, תרנגולות הודו, עגלים ודגים, אבל מקומם אותי שבמקרה שכלב הורג בן אדם, וברוב המקרים ילד צריך להרוג את הכלב. ברור שלא משאירים את הכלב עם המשפחה, אבל לדעתי כמו שבארה"ב לא הוציאו להורג ילד בן שישה שירה בבית ספר והרג ילדה והוא ישב כל החיים, אבל הוצאה להורג לא על הפרק, למרות ששם יש עונש מוות, וכפי שאם מוכיחים שפושע לא שפוי אז מאשפזים אותו אותו בבית משוגעים ולא בכלא, אז גם כלב שחולה ומאיזשהו סיבה לא מודע למעשיו צריך להיות בהסגר אבל לא לקבל עונש מוות, שהפעם זה דווקא מהתנ"ך שקובע שהאדם קדוש וחיה שהורגת בן אדם יש להרוג אותה ולפי הפסוק גם מדובר בהגנה עצמית של החיה וגם אם מדובר בפסיכי שמתגרה בשור בלי לחשוב על התוצאות והשור הורג אותו, אז יש להרוג את השור לפי הדתות המונותאיסטיות.
 
לא ברור לי איך הילד הגיע לגורילה

וזה עצוב שהגיעו למצב שצריך להרוג את הגורילה כדי להציל את הילד. זה חוסר אחראיות של ההורים.
 
לא ברור לי איך הילד הגיע לגורילה

וזה עצוב שהגיעו למצב שצריך להרוג את הגורילה כדי להציל את הילד. זה חוסר אחראיות של ההורים.
 

faery18

New member
הוא החליק לשם.

בהחלט מצער וההורים הם אכן האחראים הבלעדיים.
 

elall

Member
מנהל
הוא לא החליק, ראיתי עשו הדמיה של האירוע

וראו שהילד איכשהו זחל מתחת לגדר ונפל/קפץ לתוך השטח של הגורילה.
 

faery18

New member
אכן הוא התקרב יותר מידי והחליק אבל לא קפץ

לפחות בכתבות באנגלית שאני ראיתי היה כתוב FELL
 
למעלה