תשוקה וכח - למשלימים

תשוקה וכח - למשלימים

לא הגבתי על זה פה בכלל כמדומני אז זה הזמן שאני משלימה עוד משבוע שעבר.

 

faery18

New member
עד פרק 14 - רחינה דרמה קווין


דניאלה מגיעה לקרטרו כדי לקלקל לרחינה ולדוד, מקניטה אותה, וישר רחינה נופלת במלכודת וחוזרת הבייתה בסערה
מה דוד המסכן אשם שדניאלה מזדנבת אחריו ואיך לא ברור לה שזו מלכודת של דניאלה
מסכן דוד שהיה צריך לעזוב הכל ולבוא אחרייה כדי לפייס אותה בעוד היא זו שצריכה להתנצל בפניו על חוסר האמון שלה בו.

בעלה של מריבל ממש אטום או עיוור אחד מהשניים. היא כולה עם דמעות והוא לא שם לב שרע לה ושמשהו לא בסדר, ממש הזוי
בכל אופן הקטעים עם מריבל בעלה והילדה ממש עצובים:( כצפוי יש לה גידול במוח וימייה ספורים:(

איזה נעל בית הג'ושוע הזה
מה לא ברור שרחינה לאאא רוצה להתחתן איתך לא רוצה לראות אותך יותר. איזה דבקק
הרס לה את טקס קבלת הפרס
אבל לפחות זכינו לראות איך דוד מכפכף אותו


אלדיו ואריק עלו על העובדה שמונסראט שכבה עם שניהם
כמובן שהיא חטפה גידופים והשפלה וכאילו היא לא יצאה מספיק מושפלת מה קשה היה לה לקחת איזה סמרטוט ולשים על עצמה כשהיא ניסתה להפריד ביניהם? משום מה היא עדיין הייתה טופלס


ועוד לפני כן מונסראט הצליחה לעשות עוד נזק כשחוליה תפסה אותה נצמדת לאלדיו. עכשיו חוליה זועמת על אלדיו והוא כבר פחות שולט בעצמו ואפילו חזר להרים עלייה את הקול אבל מייד התעשט על עצמו. השאלה עד מתי
יש לציין שחוליה פחות סלחנית גם בעקבות המפגש המחודש שלה עם ארתורו. אם אלדיו היה יודע מזה..
 

evglev1

Well-known member
מנהל
אכן רחינה ממש יצאה דפוקה שהאמינה לדניאלה

זה ברור לגמרי שזאת מלכודת שלה, רחינה ממש מגזימה עם חוסר האמון. ג'ושוע באמת אידיוט גמור, נדבק ולא מוותר, הרס לרחינה, בסוף כולם עזבו אחרי המריבה.

מריבל משקרת ואנשים אוהבים לחיות בהכחשה ולהאמין במה שנוח להם להאמין. גם אני כשאוסקר ז"ל (הכלב שלי למי ששכח או חדש כאן) לא יכל להתאפק והיה צריך לטייל איזה שבע פעמים ביום ועשה גם בבית ובחוץ השתין ומיד הלך לשכב ובמדרגות הוא בקושי הצליח לרדת ומשום מה הרשה רק לאבא שלי להרים אותו על הידיים, ואני ואימא שלי היינו צריכים ממש עינוי בשבילינו ובשבילו להוריד אותו במדרגות כשאבא היה בעבודה ועדיין הייתי בטוח שנשארו לנו עוד לפחות שלוש שנים ביחד.
 
אריק
נינה
דניאלה
אלדיו
מונסראט
ג'ושוע


כמה מעצבנים שם שלא החלטתי מי יותר מוציא את הדעת.
&nbsp
נתחיל מאריק, הבנאדם חתיכת מגעילול, גם משפיל את אישתו, גם בוגד בה, גם מאשים אותה בכשל היריון שאפילו לא עשה בדיקה וישר החליט שהיא זאת שלא יכולה להכנס להריון, בטוח הוא עקר אם לא מצליחים להכנס להריון וקונסאלו פורייה וטוב שכך, כך הוא לא יתרבה. קונסאלו חייבת לזרוק אותו, לא מבינה למה היא מתעקשת עליו, היא כמעט בטוחה שהוא בוגד בה ומתעקשת להשאר לצידו כאילו אין עוד גברים יותר, אם גבר כמוהו עדיף להשאר לבד. לא אהבתי שארתורו מכריח את אריק להמשיך עם קונסאלו למרות שהוא יודע שיש לו מאהבת. אין לו בכלל זכות שהוא פוזל לעבר חוליה כשהוא עדיין נשוי לנינה ואפילו מסתיר ממנה על חוליה ומתנהג כהגבר המושלם, אמנם נינה רחוקה מלהיות אדם למופת אבל אגוסטין צודק, ארתורו מוציא את התסכול שלו שלא יכול להיות עם חוליה והזעם שלו לאלדיו על משפחתו בזמן שהוא תקוע כל השנים האלו בעבודה.

אלדיו מפחיד אותי, בינתיים הוא עדיין רע וכל העמדת פנים שלו כגבר חם ומבין ירדה לגמרי, האובססיה שלו לחוליה מחרפנת והוא כל כך בטוח שחוליה הייתה בהריון מארתורו שזה משגע אותו ושאין דרך לשכנע אותו אחרת, אני אוהבת איך שהוא מתאכזר למונסראט הזנזונת, אמנם זה נשמע מפלצתי לומר זאת אבל היא כל כך זבל ורעה שלא כואב לי עליה, אהבתי את הסטירה שהביאה לה קונסאלו.
מונסראט היא חתיכת זבל שלא אכפת לה להרוס אנשים שלא עשו לה כלום במיוחד חוליה שבזכותה היא קיבלה את העבודה בחזרה ומונסראט החליטה לעשות דווקא ולקחת לה את אלדיו למרות שבטוח לא יילך לה חלק כי אלדיו יש אופי והוא לא סמרטוט כמו אריק, הוא יידע להעמיד אותה במקום ועוד משהו, פעם ראשונה בטלויסה שמראים לנו חזה שמוסתר בידיים, טלויסה מתחילים להשתחרר מהשמרנות שלהם, יש ממש עירום, מישהי בפורום וואלה אמרה שהסצינות סקס מאולצות ואני רואה בדיוק ההפך, הסצינת סקס בין חוליה ואלדיו היה חשפני ולא צנוע יחסית, לא היה מתחת לסדינים כהרגלה של טלויסה.

&nbsp
לא התלהבתי מאיך שרחינה ודויד התחברו ואחרי התנתקו ביניהם, משהו מאולץ לעומת בעולם של חיות(עם סבסטיאן רולי ושרה מלדונדו) שאמנם התאהבו מיד אבל היו זוג כמה זמן ושם מה שהפריד ביניהם זה כביכול הקשר דם ביניהם והם לא ידעו זאת כך שלא היה בהתחלה את המאבק של הזוג, הם גילו זאת בהמשך כאשר הופיעה המקבילה של דניאלה(מישל וויט) ששמה עין על המקביל(חואן קריסטובל - סבסטיאן רולי).

&nbsp
נינה מאופרת בצורה מאוד לא מחמיאה, גם ליהוק לא מתאים שכן היא צעירה לגלם אמא לגבר בן 40(אריק) קסטרו פיקשש פה, בעולם של חיות ובגרסה המקורית היה ליהוק בהתאם, בעולם של חיות אדית המקבילה של נינה היה לה ילד קטן ובת שהייתה מישל וויט, למקביל של ארתורו שהיה ססר אבורה הטוב הייתה בת שהייתה מקבילה לרחינה ושלא היה לה קשר דם לדמותה של אדית. אם אני לא טועה לאדית היו רק שני ילדים.

&nbsp
אני מעריצה את מיגל ואת היכולת שלו לעמוד בפני קונסאלו מבלי לגלות לה שהוא מאוהב בה ומסתפק בלהיות ידיד שלה, אוזן קשבת ותומכת, חבל שקונסאלו לא התאהבה בו, יכלה להיות אישה מאושרת ומסופקת.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
מקווה שקונסואלו ומיגל יהיו בסוף יחד

בינתיים מיגל שומר את סודו וגם לרחינה לא סיפר. אז בעולם של חיות פרא חוליה באמת הייתה עם ילד מארתורו?

לגבי דוד ורחינה דווקא התלהבתי מהזוג, רק שאין להם טיפת אמון זו בזו, רחינה מזכירה את וולנטינה מאשת הברזל שכל שקר שאומרים לה על אהובה היא ישר מאמינה ומסתבר שדוד גם ממהר להסיק מסקנות והאמין להזמנות שג'ושוע פרסם על רחינה והאמינה לדברים שרחינה כתבה בוואטסאפ את מה שדניאלה כתבה בשמה, שלזה אני מניח את והדר עוד לא הגעתם.

אלדיו באמת משגע שהוא מתעקש להאמין שחוליה בגדה בו וכשהוא נחמד הוא לא שינה את דעתו עליה, אם כי בפרק 20, טוב על זה אכתוב בהודעה אחרת כדי לא לספיילר.
 
לא גם שם חוליה לא היה ילד מארתורו

הקשר דם היחיד שהיה להם זה שהם היו כביכול בני דודים כי ארתורו ואלדיו היו אחים תאומים.
 

faery18

New member
"כך הוא לא יתרבה"
אריק מזעזע..

זה נכון שמרלן מאופרת כבד פה אבל האמת שזה נראה יפה עלייה. זה מדגיש לה את התווי פנים ויש לה פנים מושלמות. ככה שלדעתי זה לא גורע, האיפור הכבד הוא גם בהתאם לדמות. אגב גם מלבישים אותה מהמם
 
לפי דעתי מתאים לה איפור עדין יותר

כמו שהייתה בהזורו וכנגד כל הסיכויים. באחים דל מונטה פחות אהבתי את המראה שלה. בחתולה פראית היא הייתה יפה בלי איפור גם שם איפרו אותה כבד אבל יותר נסבל מפה.





 

evglev1

Well-known member
מנהל
בעצם מה שדיברתי עליו הוא בפרק 21

דוד ורחינה מחליטים לא להיכנע לסחיטה שהעיתונאי שצילם אותם כשהם החליקו והיו בתנוחה שנראתה כמו נשיקה צרפתית. דוד הבין שהסחיטה תהיה כל החיים ואף שלח לעיתונאי הודעה מהנייד של רחינה שהם לא יקבלו כלום ובעיתון פורסם שרחינה עזבה את ג'ושוע מול המזבח בשביל האהבה למען הבן של האויב של אביה. מובן שנינה ודניאלה עשו ממש לינץ' לרחינה, אבל ארתורו הקשיב לה והיא לא סיפרה לו על הזמן הקצר שיצאו וטענה שמדובר רק בפרויקט שהם עובדים עליו.

אבל אלדיו ממש התפוצץ על דוד, אבל כששמע שזה צירוף מקרים החליט לדרוש מדוד לנצל את המצב ולרגל אחרי רחינה, וגם אמר לא אכפת לי אם הבת זוג, המאהבת או החברה שלך. כלומר לא היה לו פאניקה או אפילו חשש שמדובר בגילוי עריות, אז אולי הוא סתם המציא לעצמו סיפור שגם הוא לא האמין בו כי הוא לא לרגע לא נחרד שיכול להיות גילוי עריות או שאולי בגלל שחוליה לא בהיסטריה הוא הבין שהוא טעה כל השנים.

לעומת זאת חוליה זוכרת את הנשיקה ושאלה את דוד על זה ולפניה דוד הודה שהם יצאו, אבל זה נגמר וגבי משום מה הייתה מזועזעת לשמוע על הנשיקה בין דוד לרחינה, אבל לאור זאת שהיא מרגישה בעננים עם פרנקו שבוגד בה עם המזכירה שהביא לאלדיו, לא נראה שהיא דלוקה על הבן דוד.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
כן שמתי לב ונראה שזה כבר יהיה בכל טלנובלה

האמת טמונדו בלי קשר לשרשור עברו מעבר חד בהאסירה הקלטת שחשפה את הרצח של המרשעת הייתה קלטת וידאו, בלמדי אותי לאהוב רק שנה או שנתיים אחר כך, ההקלטה של הרעה והמאהב שלה רוצחים את בעלה הייתה כבר בדי.וי.די.

אבל בעצם מדובר בשתי משפחות עשירות כך שהגיוני שלכל ילדי המשפחות יהיה החדש ביותר. אבל נכון באקאסיה, גאטה והחיים שגנבו ממני לא ראינו דברים כאלה.
 

faery18

New member
אקאסיה והחיים שגנבו הן כפריות אז זה הגיוני שפחות מפותחים

בגאטה היו הרבה סצנות במזבלה אז גם שם זה מובן חח
 
מי ראה את הסצינה

שבה אריק מגלה שהפקידו לו 50 פזו בחשבון במקום 50 מיליון? המשחק של אלחנדרו נונייז היה מזעזע. מה זה ההבעות פנים שעשה? חשבתי שהוא הולך לבכות.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
ראיתי את הסצינה

כמו דמיאן ממחר ולתמיד הוא עוד קיווה שמדובר בטעות, הוא עוד משלה את עצמו שזאת אי הבנה, הוא כועס, אבל הוא עוד לא מעקל שרימו אותו ועשו ממנו צחוק.
 

faery18

New member
עדיין לא הגעתי לזה אבל השחקנית שמשחקת את דניאלה גם לא חזקה

במיוחד, למשל בסצנות שנינה וארתורו "קראו אותה לסדר" אחרי שהיא השתכרה בקרטרו היא נראתה כאילו עוד שנייה היא עומדת לצחוק.
 

faery18

New member
15-16 מסכן דוד


בהתחלה רחינה גרמה לו לחשוב שהיא חוזרת אליו אבל אחר כך במסעדה היא שוב נפרדה ממנו בטענה שזו לא רק דניאלה שמאיימת על הקשר שלהם אלא גם המשפחות שלהם. הרי קודם לכן זה לא היווה מבחינתה מכשול ליחסים והיא הייתה מוכנה להתמודד עם זה איכשהו. ונכון שדניאלה יכולה עכשיו גם להלשין אבל לא אם רחינה תאיים עלייה גם כן שהיא תלשין עלייה שהיא גם כן הייתה עם דוד - בקנקון. זה ממש לא הוגן מה שרחינה עושה לדוד. בעוד שהוא מוכן להלחם על הקשר שלהם ולהתמודד מול הכל ומול כולם, היא רק חוששת ולא מוכנה להציב את הקשר שלהם מעל הכל כמו שהוא עושה.
&nbsp
חבל שחוליה עזרה למונסרט לחזור לעבודה היא כל כך טובה ותמימה ומונסרט הזולה הזו רק חושבת על איך להמשיך לשכב עם שני המאהבים שלה ועוד משקרת שהיא בהריון
לדעתי חוליה כבר הייתה סולחת לאלדיו אחרי המפגש עם מונסרט אם היא לא הייתה חושבת על ארתורו. היא כל כך כועסת על בגידה מצד אלדיו בעוד ארתורו בעצמו בגד בה ואת זה אסור לה לשכוח. אלדיו רחוק מלהיות שה תמים אבל גם ארתורו רחוק מלהיות כזה
אגב אהבתי את סצנת המכות ביניהם חח
 

evglev1

Well-known member
מנהל
מונסראט היא לא המאהבת הראשונה של אלדיו

חוליה מרגישה רע שלארתורו לא סלחה בגידה אחת, ולאלדיו אחרי שנים של בגידות האמינה שהשתנה וזה לא היה כך לדעתה, כי היא לא יודעת שהוא רצה לעזוב את מונסראט והיא באה להתחנן לאחר שהוא ניסה לשלוח אותה לאירופה והיא לא נסעה.
 

Don Nirtin

New member
עד 20


כולם ילדים מפונקים ומעצבנים. זהו.
&nbsp
והמעט אהבתי לרחינה ודויד התפוגג לו הודות לדניאלה המעצבנת והתככים המעצבנים עוד יותר שלה.
&nbsp
ו.... אם אני יותר משחק בפלאפון מאשר מסתכל בפרקים (לרוב, זה קורה עם סצינות של ארתורו המעצבן) זה אומר הרבה.
&nbsp
העלילה נתקעת במקום ולא מתקדמת. במקום להיפטר מג'ושוע וכמה דמויות (בהם מונסרט) העלילה פשוט תקועה.
&nbsp
ופרננדו קולונגה? הוא פרננדו קולונגה.
 

Don Nirtin

New member
עד 22


הם עדיין ילדים קטנים ומפונקים אבל לפחות העלילה נעשתה מעניינת וקצת פחות פקה פקה ושטויות.
&nbsp
אני רק מחכה שקרידד תשתחרר מהכלא ותחזור לעלילה. כרגע כשהיא בכלא היא לא עושה שום דבר מעניין.
&nbsp
המעצבן הראשי, אגב, זה אריק. אוףףףף!!!!! וגם השחקן לא כזה משהו. אחריו דניאלה המעצבנת עם משחק פחות טוב. ובמקום השלישי אפשר להגיד שמונסרט כי היא זונה. כמעט כל סצינה שלה נגמר בזה שהיא מורידה חולצה. (או כל פרק, איך שמסתכלים על זה).
&nbsp
דויד ורחינה נקלעו לעין הסערה ונאלצים לוותר זה על זה אבל אני חושב שזה לא ייגמר שם

&nbsp
וקונסואלו
 
למעלה