סיכום שבועי

faery18

New member
סיכום שבועי


דבר טוב שקרה השבוע:
דבר רע שקרה השבוע:
דבר הזוי שקרה השבוע:
טלנובלת השבוע:
תכנית השבוע:
שחקנ/ית השבוע:
קניית השבוע:
מאכל השבוע:
משקה השבוע:
ציטוט השבוע:
שיר השבוע:
תמונה:

סופ"ש נעים:)
 

faery18

New member
עונה


דבר טוב שקרה השבוע:
סופסוף ליברמן וביבי חתמו על ההסכם הקואליציוני של הצטרפותה של ישראל ביתינו לממשלה! וזה אחרי שכחלון המעצבן ניסה לשים רגליים. עכשיו רק נותרה המחלוקת של ביבי עם בנט שמתנה את התמיכה שלו לצירוף ישראל ביתינו לממשלה בשיפורים בקבינט. אני לגמרי תומכת בדרישה הזו של בנט אבל לא אהבתי שהוא התנה את התמיכה שלו בדרישה הזו. אבל קרוב לוודאי הכל ייפתר עד יום שני - היום של ההצבעה וההשבעה. (ביבי הרי לא יפרק על זה את הממשלה..)יש לי ציפיות מליברמן מקווה שלא יאכזב, אבל העיקר יעלון הכישלון בחוץ!


דבר רע שקרה השבוע: --

דבר הזוי שקרה השבוע: גשם
מה זה קשור עכשיו


טלנובלת השבוע: מי זה מי, תשוקה וכח, ואימפריה.

תכנית השבוע: --

שחקנ/ית השבוע: פרננדו קולונגה וסוזנה גונזלס(מאז תשוקות לא רשמתי את זה!חח
)אאוחניו סיז'ר דנה פאולה וקימברלי דוס ראמוס.

קניית השבוע: עגילים

מאכל השבוע: עוף

משקה השבוע: לימונדה

ציטוט השבוע: --

שיר השבוע:


תמונה:



 
מסכמת

דבר טוב שקרה השבוע: הייתי אתמול בחמי געש
דבר רע שקרה השבוע: נעלו אותי בעבודה שלי בטעות ונשארתי נעולה שם כמעט שעה.
דבר הזוי שקרה השבוע: המשפטים ההזוים שנתנו לדמות של סבסטיאן רולי בtres veces ana(צריך לראות כדי להבין) למרות שהטלנובלה עצמה מעניינת
טלנובלת השבוע: תשוקה וכח, איפט, לאס אמזונס ושלוש פעמים אנה
תכנית השבוע:
שחקנ/ית השבוע: דנה גרסיה, ססר אבורה, גרטל ולדז, סבסטיאן רולי ואנג'ליק בוייאר שמרשימה בתור הרעה.
קניית השבוע: שייק עוגיות(
) בקופיקס
מאכל השבוע: שקשוקה ותפו"א עם עוף בתנור
משקה השבוע: השייק הזה
ציטוט השבוע:
שיר השבוע: Pablo alborán - se puede amar
תמונה: הוספתי סרטון של החתול המיילל כשעוד הייתי בסרי לנקה.
&nbsp









 

faery18

New member
חמווד החתול! חח איך הוא מיילל, רק מי זה האיש בשימלה?


מגניב לך שהיית בחמי געש מקווה שנהנית!
נעלו אותך בעבודה?
איך יצאת בסוף?
לאיזה פרק הגעת בתשוקה וכח?
 
הבעלים שלו

כן זה היה לא נעים אבל לא נלחצתי יותר מידיי כי התקשרתי לאחראית שלי ודאגה לשלוח לי מישהו שיחלץ אותי. אילו לא היה לי איך ליצור קשר זה באמת היה מלחיץ.
&nbsp
אני לא ראיתי שני פרקים אחרונים של השבוע.
 

faery18

New member
אז את עוד במצב טוב חח


אני משלימה עכשיו את פרק 12
 
כמה יצא לך לראות מהנובלה של גרסיה?

הייתה לי משמרת לילה אתמול וחצי משמרת השלמתי פרקים ולדעתי היו פרקים ממש יפים
 
בינתיים שלושה פרקים

לא יצא לי להשלים עוד, מקווה להשלים עוד היום אחרי תשוקה וכח. הדמות של דנה גרסיה מזכירה את נורמה מתשוקת הנצים באופי וגם בלוק.
 
היא מעט מזכירה אבל לא כל כך

בתשוקת הנצים היא הייתה הרבה חלשה יותר מדיאנה, אם היא מסוגלת לכמוד בפני אביה ובאופן כללי די לעמוד על שלה מבלי לשנות עמדה ואני אוהבת את זה מאוד
 

evglev1

Well-known member
מנהל
מסכם

דבר טוב שקרה השבוע: שליברמן יהיה שר ביטחון במקום יעלון.

דבר רע שקרה השבוע: שכחלון לא נענה לרוב הדרישות המוצדקות של ליברמן והצליח לצבור פופולאריות של חשבונו.

דבר הזוי שקרה השבוע: גשמים במאי.

טלנובלת השבוע: תשוקה וכוח, שדרות ברזיל, איפט, אימפריה, לכל הרוחות, בלב הסערה.

תכנית השבוע: ארץ נהדרת.

שחקן/ית השבוע: פרננדו קלונגה, סוסנה גונסלס, מרלן פאבלה, פבלו מינור, מישל רנו,אלתראי חראבו, חאומה מתאו, דנילו קררו, דבורה פלבלה, נטליה דיל, אדריאנה אסטבס, מוריליו בניסיו, קאואן ריימונד, ורה הולץ, אלואיסה פריסה, מרסלו נובאיס, ז'וזה דה אבראו, דניז צ'אקיר, מליקה גונר, מאהיר גונשיראיי, לילה קברל, אלשנדרו נרו, מרינה רוי ברבוסה, ליאנדרה ליאל, דניאל רושה, קאיו בלאט, אנראיה אורטה, מרג'ורי אסטיאנו, רוברטו בירינדלי, ג'ו ג'ונג סוק, פק בו יונג, קים סל גי, מריה סורטה, ססר אבורה, דניאלה רומו, נורה סלינס, חימנה נברארטה, ויליאם לוי, איוון סנצ'ס, מנואל אוחדה.

קניית השבוע: אין.

מאכל השבוע: שניצל קוד.

משקה השבוע: מיץ אשכוליות.

ציטוט השבוע: "כל פעם שהדרג המדיני מביא את יונת השלום הצבא צריך לנקות אחריה". לא ייאמן אבל זה בוגי יעלון בימים שהוא רק הצטרף לליכוד והיה צריך את התמיכה שלנו, או שחשב ככה וזז שמאלה כמו רוב הפוליטיקאים מהימין.

שיר השבוע: השיר של דוד ורחינה בתשוקה וכוח והשיר המרכזי של ארתורו וחוליה בתשוקה וכוח.
 

faery18

New member
כיף ששבוע הבא הוא ייכנס לתפקיד באופן רשמי..!

אם כי אני חייבת להודות שהעובדה שעד עכשיו ביבי ובנט לא פתרו את המחלוקת שלהם קצת מדאיגה. כי זה כמובן יכול להשפיע על המינוי של ליברמן. לדעתי בנט עושה טעות שהוא מתנה את ההצבעה בשיפורים בקבינט, זה לא לעניין. זו ממש ממשלת החלומות, אם בגללו תיפול הממשלה המצביעים לא יסלחו לו. מה אתה חושב על האולטימטום של בנט?
 

evglev1

Well-known member
מנהל
האמת לא בטוח לגבי ממשלת החלומות

כי אמנון אברמוביץ' אמר שליברמן יפתיע ויקדם וועדה אזורית שבה ישראל תסכים לגבולות 67 והוא היה בין הראשונים שטען ששרון לא ימני ושהוא מתכנן לגרש יהודים כשלא רצינו להאמין. וגם לפני הבחירות כשליברמן עוד היה שר חוץ הוא נשאל לגבי הצורך לגרש 70 אלף יהודים הוא אמר שפחות, אך לא אמר שהוא נגד או שלא יהיה פינוי או שהמדינה הפלסטינית תהיה קטנה יותר וגם הוא לעג כל הבחירות לפני פרשת השחיתות לתכנית של בנט ודיבר על וועדה אזורית שתקדם מדינה פלסטינית ואף טען שהתחיל לקדם את העניין כשר חוץ. וגם משה לאון הנציג שלו אמר שהוא יפתיע ויביא וועדה אזורית ושלום. כך שנראה שכל ההבדל בינו לבין הרצוג הוא רצונו שבתמורה שבמסגרת חילופי השטחים ניפתר מאחוז נכבד מבוחרי החמאס שגרים במשולש. כך שבנושא של וויתורים לערבים ליברמן נמצא בין כחלון לביבי ולא ימינה מביבי, לפחות לפי מה שהוא אומר לאחרונה, אצלו אי אפשר לדעת.

לגבי בנט הוא אכן מגזים, מלא אם ביבי היה אומר כלום, אבל ביבי הסכים לדון בנושא ולשנות ובנט לוחץ וגם האיום שלו הוא לא לפרוש אלא לא לאשר את ליברמן שזה די טיפשי ולו ביבי היה יכול להיות בטוח שתמורת חינוך ומשפטים המחנה הציונים יכנס הוא היה מפטר אותם ומכניס את המחנה הציוני. כך שבנט באמת משחק באש, אם כי סקר של ערוץ 11 הראה שבנט עולה ל-14 מנדטים, כך שזה עובד אצלו, אך אם יגרום לבחירות ויפיל ממשלת ימין אולי ישלם על כך מחיר. אבל גם אמרו שבסיעה שלו לא יתנו לו לעשות מה שהוא רוצה והם באמת מפחדים מהאחראיות של הפלת ממשלת ימין והבאה לבחירות או לממשלת אחדות.
 

faery18

New member
את כל מה שמגיע מאמנון אברמוביץ' צריך לקחת בעירבון מוגבל

ובכל מקרה אני בעד ליברמן לא בגלל שהוא בעד חילופי שטחים אלא בגלל שלדעתי הוא חזק בביטחון. גם לבנט אני כבר לא מאמינה שאם הוא יישב אי פעם על כיסא ראש הממשלה הוא לא יעשה מו"מ עם הפלסטינים. פעם הוא אמר מה שרואים משם לא רואים מכאן. כנראה זה קטע כזה של אנשי ימין שמאמינים שאפשר פשוט למרוח את העולם במקום להגיד להם את האמת בפרצוף - שלעולם לא באמת תקום פה מדינה פלסטינית. הרי זה יהיה אסון ינחתו עלינו טילים מכל עבר והם לא באמת רוצים רק את גבולות 67..
&nbsp
מזל שהמשבר בין בנט לביבי נפתר
- הפרחים לליצמן המתווך

ועכשיו סופסוף ליברמן יושבע לשר ביטחון

&nbsp
 

evglev1

Well-known member
מנהל
כן כל הכבוד לליצמן ומזל שהמשבר מאחורינו

עכשיו אבא שלי צחק שלפי ההבטחות של ליברמן תוך 48 שעות אנחנו צריכים לשמוע או על החזרת גופות חיילינו מצוק איתן או על מותו של הנייה.

אני לוקח בעירבן מוגבל את ההסתה הפרועה של אמנון אברמוביץ' על ציבור המתיישבים ועל הבית היהודי, אבל לגבי הכוונות האמיתיות של פוליטיקאים זיגזגנים כמו שרון ז"ל, ביבי וליברמן אני קצת יותר מתייחס, אמנם כבר ב-2003 הבנתי ששרון לא מספיק ימני ולא הצבעתי לו ואגב אז הצבעתי לליברמן, אבל ציפיתי ממנו להרבה יותר עמידה על עקרנות ובסוף שרון לא רק גירש את יהודי עזה אלא גם הצטרף להסתה נגדם שהם פוגעים במרקם החיים הפלסטיני ואנחנו מבזבזים עליהם כסף ודיבר כמו שמלאן מצוי, ולחשוב שלולא היה מקים את קדימה הליכודניקים עוד יכלו לבחור בו רק כדי להישאר בשלטון. אבל בתור שר ביטחון ליברמן יכול מקסימום להמשיך את ההקפאה שביבי עושה ממילא, אין לו סמכות למסור שטחים.
 

elall

Member
מנהל
מסכמת

דבר טוב שקרה השבוע: -
דבר רע שקרה השבוע: -
דבר הזוי שקרה השבוע: -
טלנובלת השבוע: אימפריה
תכנית השבוע: פלאש
שחקנ/ית השבוע: אלשנדרי נרו, לאנדרה ליאל, לילה קבראל.
קניית השבוע: מלא בגדים
מאכל השבוע: בלינצ'ס
משקה השבוע: מיץ תות-בננה
ציטוט השבוע: -
שיר השבוע:
תמונה:

 
למעלה