אימפריה

faery18

New member
הקומנדדור מגלה שמרתה וסילביאנו היו נשואים

האלבום עובר מיד ליד כולם כבר יודעים וכך גם הקומנדדור. הראשונה שסיפרה לו הייתה קורה ואחריה גם איזיס אישרה בפניו את העובדה. עכשיו הוא סבור שסילביאנו הוא אותו אויב שלו שמסתתר מאחורי הכינוי פבריסיו מילגאסו. העניין הוא שמשום מה כל הגילויים שהיו אמורים להיות מפוצצים די מתמסמסים פה וחבל.

אלה גם אני חושבת כמוך שהקומנדדור לא הגיב מספיק חזק ולא היה מופתע מספיק, ובכלל דילגו על הגילוי הראשוני והתגובה של כריסטינה, ז'ואו לוקאס לא היה בכלל מופתע ואפילו ניחש את זה, מריה קלרה שכל כך רצתה לחקור קיבלה את האמת מול הפרצוף כשמרתה סיפרה לה את זה בארבע עיניים וגם לא הייתה מספיק מופתעת ולא באה בשום טענה פשוט הזוי!

מה שכן, אהבתי שאנריקו תרם דם לקלאודיו ואיך שהם השלימו זה היה מרגש
רק שעד עכשיו לא הבנתי מה קלאודיו באמת רוצה. הוא בכלל מאוהב באישתו? מתחילת הטלנובלה לא הצלחתי להבין את זה, כי הוא היה עם הבחור השני ועכשיו כבר לא.

הילד ששאנה וננה רצו לאמץ כל הטלנובלה - טוב שנזכרו בו
הראו אותו כמה פרקים בהתחלה, והנה מראים אותו כמה פרקים בסוף וזהו. בשביל זה בנו לו עלילה שלמה? פתאום הכל הסתדר וההורים המאמצים מוותרים. לא אמין...

עוד עלילות מפוספסות שסתם הוכנסו בכח, לקחו חלק במריחה של הפרקים הראשונים, ולא התפתחו כמעט בכלל - העלילה של טואני ואליוולדו - בקושי הראו סצנות שלהם ביחד והסצנה שהכניסו עכשיו בסוף שהיא רוקדת סמבה עם שני בחורים ממש לא לעניין סתם מיותר אחרי שהיא כבר התנרמלה. ז'וזו' פופולאר - כל הטלנובלה הייתה לבד! היו כמה פרקים עם המאמן שלה שכאילו שם עלייה עין אבל מאז כלום. עוד עלילה מפוספסת-דו ולוקאס. גם אותם בקושי מראים לבד, תמיד הם מופיעים בסצנות קבוצתיות והילדים שלהם כמעט ולא נראים כי הם תמיד "ישנים"


עוד עלילה מפוספסת לאוסף-אמנדה ופדרו. בכלל כמעט ולא ראינו סצנות שלהם ביחד מאז שדניאלי כביכול פנתה את הדרך. כמעט לא הראו אותם ביחד. סתם דחסו מלא דמויות מלא סיפורים ובסוף לא עשו עם זה כלום.

והעלילה הכייי מפוספסת זו כמובן העלילה של כריסטינה וויסנטי שציינתי כבר כמה פעמים שפשוט לא קורה שם שום דבר כמעט טלנובלה שלמה!
בינתיים כל הזמן הזה היינו צריכים לסבול את קלרה המעצבנת עם ה"ויסיייינצ'י" המעצבן שלה שבא לזרוק עלייה נעל


בקיצור, אני לא יודעת למה הטלנובלה הזו זכתה בפרס, היא בנויה בצורה כל כך רשלנית סתם פיזרו דמויות בלי שום הגיון העיקר שזה יראה "מפוצץ ומרשים".

אבל למרות הכל אני לא מתחרטת שצפיתי בה, ליאנדרה ליאל ולילה קאברל הן ללא ספק נקודות האור של הנובלה. ללא ספק העלו את הרמה שלה למרות כל הבעיות. והיו כמה מפגשי פסגה בלתי נשכחים ששם הטקסטים נכתבו באמת בצורה גאונית.

אבל אי אפשר להתעלם מהעובדה שהרבה דברים התפספסו ולא נכתבו טוב.
ובכלל העניין הזה שהחליפו את דריקה במרג'ורי פשוט היה הזוי, עד עכשיו מבחינתי היא הבת דודה ולא הדודה קורה חח אי אפשר באמת להאמין שמרג'ורי שהיא פחות או יותר בגיל של ליאנדרה, בעצם מגלמת דודה שלה. גם אם מכרו לנו שזה ניתוח. אבל לפחות יאמר לזכותה של מרג'ורי שהיא שחקנית מעולה שעשת כמיטב יכלתה אז לפחות זה
 

evglev1

Well-known member
מנהל
את הפרס בטח קיבלה הגרסה המלאה הברזילאית

ששם אולי הושקע יותר בעלילות הלא מפותחות האלה. ההחלפה של השחקנית של קורה בהחלט מגוכחת להחריד ולא בגלל דודה או לא דודה, הרי בפיורלה הראשי היה יותר מובגר מאחד הדודים שלו שנולד אחריו, כך שהכול יכול להיות, הנקודה שהכרנו את קורה שהייתה מרג'ורי לפני שכריסטינה נולדה. זאת לא סתם דודה ביולוגית אלה דודה שגידלה אותה יחד עם אימה.

גם את שאנה לגמרי הרסו שמצד אחד הוא מקנא לננה ומצד שני לא מוכן להתחתן איתה באופן רשמי ולתת לה את מקומה וגם נראה שהם רק ישנו ביחד ולא ממש קיימו יחסים, אבל גם בעצמו לא וגם לא נותן לאנטוניו.
 

elall

Member
מנהל
אני חושבת שזה לא קשור לאיזו גרסא מתכוונים

בברזילאיות תמיד יש עלילות משנה, אבל בעיניי זה לא מה שהופך את הטלנובלה ל"טלנובלת השנה" (כולל פרס האמי הבינלאומי). אני יכולה גם להגיד שזה הדבר שאני לא אוהבת אצל ברזילאים, זה ריבוי העלילות ודמויות המיותרות האלה. ותכלס עם היו מעיפים את העלילות הנוספות האלה, מקצרים עוד את הטלנובלה, לדעתי זה היה עושה רק טוב. ברוב המקרים העלילות האלה משחקות איזשהו תפקיד קטן ותורמות את חלקן להתפתחות העלילה הראשית, אבל אני באמת לא חושבת שצריך להשקיע בהן טו מאצ', אחרי שהן עשו את עבודתן.
כאן העלילה המרכזית היא כל עניין האימפריה, הקומנדדור ומלחמות הפנימיות במשפחה, וכמו שהרבה טלנובלות ברזילאיות של 9, אין זוג ראשי או הוא כאילו קיים, אבל לא באמת נותנים לו חלק מרכזי בעלילה.
 

faery18

New member
לגבי הזוג הראשי - אם היו נותנים לכריסטינה וויסנטי חצי ממה

שנתנו לו ולקלרה המעיקה הייתי מסתפקת בזה. זה המינימום. אבל בקושי היו להם סצנות וזה גם לא נפרס על גבי תקופות אלא פשוט נתנו להם להיות ביחד רק בהתחלה וזהו מאז נתק מוחלט. על הדרך הם גם הרסו את האופי של ויסנטי שלא מהסס להיות עם קלרה גם לעיניי כריסטינה פעם אחר פעם. אם הבחור מאוהב זה אמור להפריע לו לפחות קצת אבל לא הוא תמיד ממשיך להיות לצדה של קלרה מול העיניים של כריסטינה.

מילא תביאו לכריסטינה גם איזה מישהו קצת איזון!(פרננדו הוא כבר מזמן נחלת העבר
)כאילו חסר מכל המאה דמויות להביא לה מישהו.

האמת גם אם כריסטינה וויסנטי יהיו ביחד בסוף - וקרוב לודאי שיהיו, זה כבר לא זה, אחרי כל ההתעלמות והאדישות הממושכת של ויסנטי
 

faery18

New member
לדעתי זה הפוך

דווקא בגרסה היותר ארוכה בטח הייתה מריחה יותר גדולה חח

&nbsp
הם לגמרי לא סגורים על עצמם לגבי שאנה וקלאודיו
 
למעלה