אימפריה פרקי השבוע

elall

Member
מנהל
האמת על סילביאנו יצאה לאור

כולם כבר יודעים, זה מוזר קצת איך מרתה דיברה עם כולם, כולם פחות או יותר לקחו את זה בסבבה, אפילו קומנדדור.... ציפיתי ממנו שיתפוצץ יותר. הוא בעיקר סילק את סילביאנו ובסוף הוא הוציא עליו כל מה שהוא חושב עליו. הוא לא אמר שום דבר חדש, זה שזה אלפרדו פושע ובנה את האימפריה שלו בדרכים עקומות, אבל מה סילביאנו מתחסד?! כאילו שהוא צדיק בעצמו? חיי שנים בשקר, מעמיד פנים, כנראה מרגל בשביל מאוריליו ומי יודע מה עוד הוא עשה כל השנים האלה. ועוד בא להטיף משהו לזה אלפרדו על מריה מרתה "האוצר" שלו. ומה הוא בעצמו עשה לה לפני שנים רבות? זרק אותה לכל הרוחות בצורה משפילה ובלי גרוש על התחת. מעניין מאיפה פתאום צצה לו כל האהבה הזאת?
אנריקו סוף סוף השלים עם קלאודיו וקיבל שכל, אבל פיליפה ממשיך לעקוב אחיו. אני לא מבינה איך לא תפסו אותו עדיין, אחרי שהוא שיפד את קלאודיו?
מאוריליו לא מצליח להרוג את קומנדדור בזכות קורה. קורה מקריבה את עצמה למען קומנדדור ולא ברור האם זאת האהבה או סוג של אובססיה/שגעון? אבל כמובן אי אפשר שלא לרחם עליה וגם קומנדדור מין הראוי שינה את יחסו כלפיה.
דניאלי מבינה שמאוריליו ניסה להרוג את קומנדדור, השאלה האם ההתעלקות שלה עליו היא אמיתית, היא אכן מסכימה איתו ורצתה במותו של קומנדדור, או שהיא מעמידה פנים ותנסה ככה לחקור יותר על מאוריליו ולהסגיר אותו?
 

tami129

New member
דניאלי היא סימן שאלה בשבילי

מצד אחד היא עם מאוריליו ושונאת את זה פדרו אבל מצד שני היא מנסה לגלות מי מאוריליו באמת ומה הוא הוא באמת מתכנן לקומנדדור

למישהו יש ספוילרים בקשר אל דניאלי?
 

elall

Member
מנהל
לגבי דניאלי

לא לגמרי הבנתי מה יהיה, אבל כנראה שהיא תהיה עד הסוף עם מאוריליו כדי להרוויח
ובסוף בעזרת ברונה וכסף שיציע לה קומנדדור , היא תפרד ממאוריליו.
 
למעלה