פוליטי

evglev1

Well-known member
מנהל
האם ביבי החליט לתת לליברמן הרבה ולוותר על הרצוג

בגלל שחצי מהמחנה הציוני ממילא לא היה נכנס או שביבי רצה את הרצוג ודווקא הרצוג צודק ושמה שהוא עבר במפלגתו גם לביבי לפנות לליברמן וזה שירת את האינטרסים של ליברמן? או שאולי בליכוד לחצו על ביבי לא לצרף את המחנה הציוני?
 

faery18

New member
זה באמת לא ממש ברור מה ביבי רצה מההתחלה

או שהוא רצה לעשות להרצוג תרגיל וככה לחסל אותו פוליטית וגם להרחיב את הממשלה עם ליברמן על הדרך.
&nbsp
או שהוא באמת רצה את המחנה הציוני אבל נכנע ללחצים מתוך הליכוד לצרף דווקא את ליברמן ועוד לאור המשא ומתן התקוע עם הרצוג.
&nbsp
כולם גם מדברים על איזו פרשה מביכה שבקרוב תיחשף בהקשר לביבי ושאולי בגלל זה הוא מיהר להרחיב את הממשלה בכל מחיר.
&nbsp
בכל מקרה התוצאה היא מושלמת אבל יאללה שיסגרו כבר לפני שגורמים מהשמאל יהרסו הכל וישימו רגליים כמו שעשו בעצרת של החייל בכיכר רבין שכמעט לא התקיימה מרוב שהם ניסו לסכל אותה

&nbsp
מה אתה חושב על ליברמן כשר ביטחון? אני מניחה שגם אתה כמוני מרוצה כי הבנתי שגם אתה לא סובל את יעלון חח
 

evglev1

Well-known member
מנהל
אני שמח מצד אחד וחושש מצד שני

את יעלון אני לא סובל ואם הוא יקבל מקום ריאלי בפרימריס בליכוד זאת תהיה עוד הוכחה שהליכוד זה לא מפלגת ימין, אבל אני מניח שבניגוד לאליטה של הליכוד, חברי הליכוד הם ימנים ויראו לו את הדלת, אבל ביבי עלול לשריין לו כמו לבני בגין.

אבל מצד שני גם שרון בתקופת ברק כראש ממשלה וביבי בתקופת אולמרט הבטיחו הרבה בנושא הביטחון והתגלו כרכרוכיים, אם שרון היה רכרוכי רק שנה וחצי ולאחר פיגוע במלון פארק בנתניה הכניס להם בראש, אם כי אני עדיין חושב שזה קשור גם לרצח גנדי הי"ד, כי אחרי רצח שר בממשלתו הוא הבין שאם הוא ימשיך להילחם בטרור בכפפות של משי הוא עלול להיות הבא בתור. וליברמן בגלל מוצאו כל הזמן מבטיח דברים שחשובים לחילוניים כמו ברית זוגיות ותחבורה ציבורית בשבת ותמיד זחל לממשלות עם החרדים ולא קידם כלום בנושא, כך שאני לא יודע אם הוא יקיים את מה שהוא הבטיח מאז צוק איתן או שהכול דיבורים אצלו כמו אצל ביבי.

אבל לפחות אני מקווה שאם הוא לא יכריח את ביבי לחוקק את חוק עונש מוות למחבלים, לפחות יכפה הצבעה ללא משמעת קואליציונית, חופש הצבעה, ואז חברי הליכוד והבית היהודי שיש להם הזכות לבחור את חברי הכנסת לכנסת הבאה ידעו מה הנציגים שלהם באמת חושבים על עונש מוות למחבלים ויוכלו להצביע נגד הח"כים שהצביעו נגד כי מתנגדים לכך אידיאולוגית ואז בכנסת הבאה אם ש"ס תהיה בעד יהיה רוב לעונש מוות למחבלים.
 

faery18

New member
יעלון OUT
ליברמן IN
ועוד במקומו!
חלום


עד עכשיו אני מתקשה להאמין שביבי סופסוף עשה את המעשה ופיטר את הנזק הזה יעלון! כמה נזק הוא עשה. אבל אין ספק שמה שהוא עשה לחייל המסכן וההפצרה החצופה שלו בקצינים שיביעו את דעתם גם אם היא מנוגדת לממשלה - היו השיא
כמה יהירות יש בבן אדם הזה. במילים אחרות זו קריאה להפיכה צבאית, מה נסגר עם הבן אדם
כמה טוב שביבי תפס את זה בזמן. האמת לא האמנתי שהוא יפטר אותו.

אבל כנראה כל העניין עם הרחבת הממשלה תרם לעסק, שלא לדבר על מה שעשה לבוז'י חח יש הרבה מה להגיד על ביבי אבל עם דבר אחד אי אפשר להתווכח, הוא פוליטיקאי מצויין. הוא ממש תפס שתי ציפורים במכה-גם הצליח לשכנע את ליברמן להיכנס לממשלה וגם הצליח לחסל פוליטית את בוז'י שבסוף לא רק שלא נכנס לממשלה אלא בקושי ייכנס למפלגה שלו אחרי הדבר הזה


אני מאמינה שעכשיו עם ליברמן בביטחון הכל יראה אחרת. מקווה שהוא יעמיד במקום את הקצינים בצמרת שמרשים לעצמם יותר מידי לאחרונה עם ההתבטאויות הפוליטיות המקוממות, ואין לי ספק שהוא הולך לממש את המדיניות הנוקשה שלו מול עזה ושאר הגזרות עד כמה שניתן לאור העובדה שעדיין ביבי הוא שאומר את המילה האחרונה.

מחכה כבר שהעניין יהיה סגור רשמית ומקווה שיעלון לא יקבל שום תפקיד אחר אחרי כל הנזק שעשה. אבל העיקר שהוא כבר לא ממונה על הביטחון שלנו, באמת שזה העיקר. שתי מערכות כושלות בעזה, התעללות בעצירים יהודים, פינוי בתים בחברון, השתלחות חסרת רסן בחייל הגיבור, גיבוי פוליטיזציה של הצבא-עד כאן
סופסוף הצדק נעשה
 

evglev1

Well-known member
מנהל
לצערי הוא עלול להיות שר חוץ בגלל שכבר אין צורך לשמור את התיק

להרחבת הקואליציה. השאלה אם שרי החוץ, האוצר והביטחון באמת בסמכות להחליט משהו, כי עובדה שבתקופה הקצרה שביבי היה שר חוץ של שרון הוא לא השפיע על כלום. וגם כשלבני נשאלה מדוע ב-2009 היא לא הצטרפה כשרת חוץ שזאת עמדת השפעה, היא הודתה שכשרת חוץ של אולמרט היה מאוד מוגבלת. וגם כששטייניץ היה שר אוצר, הוא בסך הכול הסיר מביבי את האחראיות ועשה לו את העבודה השחורה. השאלה אם ביבי לא יסרס את ליברמן כשר ביטחון.

בתור פוליטיקאי ביבי השף, איך שהוא ניצל את בוז'י, אם כי פרשנים אמרו שבוז'י רצה להיכנס לממשלה כי הוא יודע שהוא יפסיד בפריימריס ורצה לסיים את חייו הפוליטיים כשר בכיר ואכן מאז פרס אף יו"ר העבודה שלא זכה להפוך לראש ממשלה אחרי הבחירות גם לא זכה להישאר בראשות המפלגה לאחר הפריימריס.

עכשיו איזה גועל נפש לשמוע את כחלון מחלק מחמאות ליעלון איזה שר ביטחון נפלא הוא היה שלא לדבר על בני בגין שממנו אני מזמן לא ציפיתי לכלום, גם מכחלון לא היה צריך לצפות לכלום לאחר שהגן על בג"צ שבמו"מ עם הבית היהודי, אבל לחשוב שהוא עשה שמיניות באוויר כדי שליברמן יהיה שר חוץ לפני שנה, למרות חולשתו האלקטוראלית, פתאום הם מצטרפים למקהלה על העוול שנגרם ליעלון.
 

faery18

New member
לא מבינה איך ביבי יכול להמשיך לסמוך על יעלון

הוא הלך נגדו. והאמת, יעלון נוכח האגו הנפוח שלו, לא בטוח שיסכים בעצמו. הוא כולו מלא בחשיבות עצמית בטוח שכל העולם טועה אבל הוא צודק. לא פלא שכולם בליכוד לחצו על ביבי לפטר אותו.

לגבי ליברמן כמו שכתבתי ביבי לצערינו יגיד את המילה האחרונה במדיניות כי הוא ראש הממשלה. אבל למרות זאת שר ביטחון זה תפקיד בכיר מידי בשביל לא להיות מעורב תפקיד מאוד פעלתני. אין מצב שליברמן לא יהיה מעורב בקבלת החלטות ומינויים. אני בטוחה שהוא יממש את החזון הביטחוני שלו גם אם לא יהיה עונש מוות למחבלים בסופו של דבר. אני כן מאמינה שהוא ינהיג מדיניות קשוחה יותר בעזה.

כן כחלון דיבר שטויות, אבל עליו אני לא מתפלאת - מה הקטע של אורי אריאל? איך שגם הוא הגן על בוגי חח כאילו מה הוא קשור
שמתי לב הוא לא כזה יציב ולא רק מעכשיו.

יעלון הביא את הפיטורים על עצמו הוא ממש זעק שביבי יפטר אותו. "אני דורש מכם הקצינים להגיד את אשר על ליבכם גם אם זה מנוגד למדיניות הממשלה" באיזה סרט הוא חי? מי הוא חושב שהוא? שחצן! כנראה ששכח מה זו דמוקרטיה. הצבא תחת הממשלה והממשלה אמור לקיים את רצון הבוחר. ולא את רצון הקצין שמשווה את עם ישראל לנאצים ועוד ביום השואה.

אגב הצעד הראשון המתבקש זה שליברמן יפטר את אותו יאיר גולן הוא חייב ללכת הבייתה על אמירה כל כך אומללה.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
לפעמים אני חושב שאורי אריאל עובד בשביל ביבי

תקומה הוקמה על ידי חנן פורת והתאחדה עם חירות של בני בגין!!! איזה בושה שפעם הימין תפס ממנו וגנדי הי"ד שתי מפלגות חילוניות כדי להציב אלטרנטיבה מימין לביבי, אחר מולדת ותקומה חברו לליברמן גם בתקווה ליצור אלטרנטיבה מימין לשרון בהמשך וגם ליברמן, גם גנדי וגם בני בגין חילוניים והנה אורי אריאל נזכר כמה ענייני דת ומדינה לא פחות חשובים מארץ ישראל ומרחיק מהבית היהודי את המתינות הדתית ובכך גורם למגזר שלי לפחד מבנט למרות שהם בדעות שלו ולהצביע לביבי, ליברמן ולפיד. אחר כך אחרי שהם נשארו בבית היהודי כדי שאורית סטרוק תהיה חברת כנסת, תקומה דחקו אותה אמנם למקום שהיה אז ריאלי, אבל בהחלט לא הגיע לה לרדת ממקום 10 למקום 14 כדי לקדם את סמוטריץ' שלפעמים יש לו יציאות כמו שהרצח בדומא זה לא טרור או של הפרדה בבתי יולדות בין יהודים לערבים. ועוד אורי אריאל עצמו עם החתולים שהתורה אוסרת לסרס ולעקר, אז נראה שהאיחוד בין הבית היהודי לתקומה רק מחליש את המפלגה ולאור התחמנות של ביבי, זה יכול להיות גם בכוונה.

אכן אחרי היציאה של בני בגין נגד ליברמן יעלון יצא סמרטוט אם יסכים להיות שר חוץ ובכך כאילו פחות נעלב מבני בגין, ובגלל היהירות שלו באמת לא נראה שיסכים. ומצד שני ביבי הרי בטח מבין שליעלון אין סיכוי להיבחר בפריימריס כי רוב חברי הליכד בעד אזריה, כך שהוא רק יכול לקחת את הקול שלו מהקואליציה וזאת כבר לא קוראליציית 61 שזה משמעותי אם כי זה עדיין קואלציית 66 ולא 67 כי אורלי לוי אבוקסיס נפגע מזה שליברמן לא נותן לה את תפקיד שרת הקליטה רק משום שהיא לא ממוצא רוסי או בגלל חובות שיש לו לסופה לנברג שהרי מעטים זוכרים שהיא הייתה בישראל אחת של אהוד ברק.

באמת הגיע הזמן לעשות סדר בצבא ולטפל באותם קצינים שמנסים להכתיב מדיניות ומשווים את ישראל לנאצים ומלטפים את אבו מאזן.
 

faery18

New member
יא הצאצא של ז'וז'ה


אז אני מבינה שזו אותה אחת שמסרת לה בהתחלה את ז'וז'ה,
אני רואה שהיא ממש אוהבת חיות
 
כן

אגב היום הצלחתי לתת מים לחתול שבמקרה פגשתי אותו שוכב לו כשהורדתי את הזבל. בהתחלה התקרבתי אליו ורציתי ללטף אותו אבל הוא ברח ממני. אז מיד עליתי, לקחתי קערה, שמתי מים באתי למקום שהיה שם קודם למזלי הוא חזר ונתתי לו ובתמורה הוא נתן לי ללטף אותו. רק מה הצטרף חתול אפור להפתעתי. לא היה לי זמן להשאר אז הלכתי ומיד הם הלכו אחריי. כבר חששתי שייכנסו איתי לדירה כי השותפות לדירה לא מתות על חתולים. מקווה שפעם הבאה החתול יזהה אותי ולא יברח ממני.
 
בסדר

היא למדה לפתוח דלתות. גיליתי זאת כשאחי נעל את הדלת שלו בחדר כשיצא מהבית והיא רצתה לפתוח כי רצתה להכנס. מסכנה היה לה משעמם. בנוסף היא הרסה לי את האזניות שלי. תמיד חשבתי שרק ארנבונים עושים את זה. אצטרך לקנות חדשות. אבל לפחות היא ישנה אצלי ביום שבת. והרגשתי שהיא הייתה עצובה כשהתארגנתי לצאת חזרה להוסטל. היא נוטה לאכול שטויות כמו קירות וחוטי חשמל. היא אפילו לקחה קופסה של תרופות של אח שלי. מזל שגיליתי את זה. מעניין מה גורם לה לגעת בדברים האלה. היא אוהבת ללקק לי את אצבעות הרגליים שלי.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
כלבים בהחלט יכולת להשתייך למשפחת המכרסמים

הכלבה של גיסי זארה משחיתה את הצעצועים שלה וכל פעם צריך להחליף לו כי המשחק האהוב עליה זה לקרוא אותם לגזרים. גם אוסקר ז"ל אהב לגנוב ולכרסם נעלי בית, ממחטות לאף וגרביים. אבל לזארה קנו בזמנו מוצץ מיוחד מגומי, כך שנראה שהשיניים שלהם צריכות תרגול ממש כמו עכברים ואוגרים בעיקר הכלבים הצעירים.

ולגבי אוכל צריך להיות זהירים, הכלב של חברים של אימא שלי מזמן עלה על השולחן שלהם ובלע מחט ואחרי ניתוחים רבים הוא סבל מאוד כי אמנם הוא ניצל זמנית אך הכליות שלו נפגעו והוא השתין בכל מקום והרבה ללא שליטה וגם היה כלב נכה אין מה לומר, ובסוף הרדימו אותו. לכן כשאוסקר ז"ל היה בחיים ואני עוד הייתי תלמיד בית ספר, הייתי מודאג מכל שבירת חוד של עיפרון שבה אוסקר יבלע אותו ויסתכן.
 

faery18

New member
לפתוח דלתות? פשש כלבה חכמה חח


כנראה בגלל שהיא עוד גורה היא לא ממש מבינה מה זה אוכל ומה לא חח תנחומיי על ה
 

evglev1

Well-known member
מנהל
כן אפילו אוסקר ז"ל לא העלה בדעתו להשתמש בידית

הוא יכל לדחוף את הדלת כשהיא לא ממש סגורה ולהתפרץ אבל להשתמש בידית לא. אבל דווקא ראיתי בסרטון של פסיכולוגיה חינוכית איך כלבי נחייה פותחים אפילו מקררים, וגם בערוץ הילדים לפני שנתיים הייתה תחרות הכלב של המדינה וגם שם הילדים לימדו את הכלבים לעשות דברים מדהימים. שהרי יש גם כלבי נחייה וגם כלבי שירות לנכים.

גם זארה באחת החופשות הראשונות שלה אצלינו לקחה אבן לפה, אבל זה אולי מקרה קיצוני, כי היא אלרגית ומונעים ממנה אוכל של בני אדם כולל עצמות, אז מרוב שהיא מתוסכלת שהיא לא מקבלת עצמות, ואצלינו השכנים לא דופקים חשבון ומשליכים זבל בכל מקום והיא מאושרת לחפש לעצמה עצמות, אז מרוב תשוקה לעצמות באחת הפעמים היא בלבלה בין עצם לאבן והיא כבר בת חמש-שש, כך שזה לא שהיא קטנה מכדי להבין, אבל זה יכול להיות מה שקורה לכלבה שחוץ ממזון הכלבים שלה מותר לכבד אותה רק במלפפון.
 

faery18

New member
יעלון פרש מהממשלה
יבגני עכשיו אין מה לדאוג


גם שר חוץ הוא כבר לא יהיה
ידעתי, יש לו אגו נפוח. חש מעצמו
טוב מאוד שיילך, עשה מספיק נזק. מחכה כבר שליברמן יושבע. אגב זוכר שדיברנו על רוני דניאל שהפך את עורו ונהיה שמאלן כשאר הפרשנים בערוצי החדשות? הנה מופע איימים חדש מבית מדרשו

http://www.mako.co.il/news-columns/q2_2016/Article-b3dbce1c50fc451004.htm
הוא ממש השתגע..הוא כולו אינטרסים מסתבר. כנראה מיישר קו עם האג'נדה של הערוץ כדי שלא יפטרו אותו, ומופע האיימים נבע כנראה מאיבוד המקור הביטחוני שלו-יעלון
מופע מביש ומביך. מזכיר לי את הפסטיבל השלם שהם הרימו אחרי הבחירות נגד הימין. ממש קשה להם לקבל את הדמוקרטיה. וזה אותו שמאל שסוגד לה, כמה צביעות.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
נדהמתי איך ביום השואה הוא שיבח את סגן הרמטכ"ל

שאפילו רינה מצליח השמלאנית הגלויה, אמרה שזה לא הזמן ולא המקום להגיד את הדברים. כך שאני לא מתפלא על כלום. אבל הוא לא הראשון, וכנראה גם לא האחרון. גם אליק רון, הזהיר מהמרדנות של ערביי ישראל ב-1999 ו-2000 ואף הואשם על וועדת אור שלא מוכן לתקריות האלימות של אוקטובר 2000, ושלא תביני לא נכון, מבחינת השופטים שלנו לא להיות מוכן זה להכין אמצעים לפזר הפגנות באקדחי מים. אז הנה הוא נתן גיבוי לשוברים שתיקה. וגם מאיר דגן ז"ל אמר שצריך להרוג את ערפאת והתנגד לגירוש מעזה, ומסתבר שהוא הדליף מידע מהקבינט ושהוא בעד היוזמה הסעודית ונגד חקיקה שלא תאפשר לערבי ישראל לפעול בגלוי נגד המדינה. מי יודע אולי גם ליברמן יאכזב, עובדה שהוא סילק ממפלגתו את הנסיכים הימנים של הליכוד עוזי לנדאו ויאיר שמיר.

אכן בנוסף יעלון גם היה מספיק הגון להתפטר מהכנסת ויהודה גליק נכנס במקומו.

לא ייאמן כמה פתאום נהיה יעלון נערץ התשקורת והשמאל, בעוד כשהיה שר תחבורה והתחזה לימנים היה מוקצה אצלם וגם כשר ביטחון קיבל בראש על דעתו על קרי.

אה ואגב מסתבר שיעלון התעקש לא לפעול נגד המנהרות, בנט היה צריך ממש לאנוס אותו ואת ביבי לפעולה, לא ייאמן שהיה שלוש שנים רמטכ"ל ושלוש שנים שר ביטחון שאצלינו זה ראוי להיקרא שר ביזיון והוא פשוט לא רוצה להילחם אלא אם זה נגד יהודים.

והכי מחליא לשמוע את הליכודניקים משבחים אותו לעת פרידה.
 
למעלה