תשוקה וכח פרקי השבוע

elall

Member
מנהל
כוכבי הטלנובלה "תשוקה וכח" כאשר היו ילדים

לכבוד יום הילד שהיה השבוע במקסיקו הכנתי חידון קטן. האם תזהו את שחקני הטלנובלה?
 

faery18

New member
תודה על השאלון!


זיהיתי רק את מרלן פרננדו מישל ואירינה(אחות של רחינה) כי חלק מהשחקנים חדשים לי אבל גם זה משהו


אני בשוק שאלטאיר לא בלונדינית טבעית!
חח הייתי בטוחה שכן.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
אני הצלחתי לנחש את אריק

לאחר שטעיתי בפרנקו ודוד. ובגלל שמילאתי אחרי שקראתי את התשובה שלך ואלטראי חוראבו אחרונה, אז ידעתי. וסה"כ ניחשתי את קלונגה, מרלן פאבלה, אריק וכמעט את סוסנה גונסלס מרוב ייאוש שאף בת זאת לא היא כבר חשבתי על מישהי אחרת.
 

faery18

New member
איזה יופי ויוה הסכימו והוסיפו את פרננדו ללוגו בדף הסדרה!

http://viva.walla.co.il/?w=//2954369
כמו שהיה צריך להיות מההתחלה. האמת הופתעתי לא חשבתי שהם יסכימו, נחמד לדעת שהם מקשיבים
 

evglev1

Well-known member
מנהל
עד הסוף או עד הפרקים האחרונים

אנחנו אמורים לחשוב שסלינס ראשי ושהוא נשאר עם סוסנה בסוף.
 

faery18

New member
אני איתך חחח אבל לצערינו הוא גם ראשי

לפחות עכשיו יש גם את הנוכחות של פרננדו שם, לא הבנתי איך מההתחלה הוא לא היה חלק מהלוגו. מקווה שיתקנו גם את הבאנר שנכנסים דרכו לדף הסדרה.
 

או7טלוש

New member
הגעתי לפרק ה2 והאמת שלדעתי השחקנים הראשיים לא מתאימים

&nbsp
היו צריכים להחליף בין השחקנים שמגלמים את אלדיו וארתורו לא מתאים לפרננדו קולונגה לשחק רע ולשני יותר מתאים...אבל בכל אופן סדרה נחמדה
&nbsp
 
ארתורו היא דמות משעממת ופאסיבית

לפעמים נדמה שנינה שולטת בו, הוא לא מסוגל להתנגד לה ולעמוד על שלו, לעומת זאת אלדיו גונב את כל ההצגה אמנם הוא שובניסט ושתלטן אבל הוא כריזמטי גם השחקן קולונגה, לא מבינה מה תופסים מחורחה סלינס, רק בטלנובלה שלו עם קסטרו שלא הגיע לפה הוא היה סבבה. בפורום וואלה לא מפסיקים לקטול את קולונגה אבל למעשה הוא סופסוף מגלם דמות חדשנית ורעה בקריירה שלו(אם לא מחשיבים את הפעם הראשונה שהיה רע בתחילת הקריירה שלו שלא זכינו לראות) בזמן שמי שלא מלהיב בעיניי זה חורחה סלינס, הדמות שלו יבשה לא מאתגרת במיוחד יכול להיות שחורחה סלינס טעה בבחירת דמות כזאת לאחר הטלקומדיה המצליחה מאוד בלשון מעטה, ליבי הוא שלך וגם שם מי שגנבה את ההצגה הייתה סילביה נבארו המקסימה שרק בגללה רציתי לראות. הדמות רוחליו בטלנובלה של קסטרו הייתה השיא של חורחה סלינס אבל חוץ ממנה לא זכור לי משהו שהלהיב אותי, אולי האשה הבתולה יגרום לי לשנות את דעתי אבל בינתיים לא רואה סיבה להתלהבות ממנו במקסיקו.

התאכזבתי מדויד, לא תיארתי לעצמי שדניאלה תהיה סטוץ עבורו, מדניאלה לא הופתעתי אבל מדויד כן.

האמת שרחינה די הגזימה, לדעתי הנשיקה בין ג'ושוע ודניאלה הוא תירוץ עבורה כדי להפרד ממנו, אחרי שתפסה אותם מתנשקים היא החליטה שבעצם היא לא בטוחה ברגשותיה אליו, אז אם הוא לא היה מעולם מתנשק עם דניאלה רחינה הייתה ממשיכה בהכנות לחתונה, לפני שכל זה קרה היא הייתה מאוד מאוהבת בו עד הרגע שפגשה את דויד, איך אני שונאת שבטלנובלות עושים שאנשים ביום למחר מפסיקים להתאהב ברגע שהם פוגשים אדם חדש ומתחילים להתאהב בו.

מונסראט הזאתי עוד בסוף תקבל סרטן צוואר הרחם מרוב שכל שעה היא משתרללת, שוכבת עם מישהו אחר, איכס לפחות הייתה מחכה קצת בין לבין המאהבים שלה, בבוקר היא עם אלדיו ובערב היא עם אריק ובכלל איך לאוסבלדו דה לאון לא מפריע הסצנות העירום שלה, מה עובר על טלויסה שמסכימה להראות הרבה עירום? וזה עוד כלום שיהיה בהמשך.

 

evglev1

Well-known member
מנהל
רק אנט ואופיר קוטלים את קלונגה

הרוב חושבים שהוא מעולה, למרות שיש דומיננטיות. גם אני לא מתלהב מחורחה סלינס וקלונגה מצויין. לאנט יש חשבון ארוך שהרי מאז תפקיד האורח ביפה היא לא לא הביא אף טלנובלה של סלינס ואצל קלונגה הביאו את כל הטלנובלות חוץ מהטלקומדיה עם בלנקה סוטו ואת כולן חוץ מתשוקות שידרו פעמיים.

אני אגב מצטערת שלא הביאו את סלינס קודם משום שתיים מהפרטנטריות שלו שהטלנובלות שלהן לא הגיעו אלינו הן דנה גרסיה ואנה ברנדה קונטררס.
 

faery18

New member
זכותם לא לאהוב ולכתוב את אשר על ליבם זה הרי פורום אבל העניין

הוא שהסיבות לקטילות האילה קצת תמוהות בעיניי שכן גולשים שם מעלים את עניין מתיחת הפנים של פרננדו שזה בכלל נעשה לפני שנים, כאילו בכח למצוא משהו לכתוב. הרי ככה הוא גם היה נראה בשאר הטלנובלות שלו זה לא שיש פה איזה שינוי קיצוני.. הכוונה כמובן לטלנובלות מהשנים האחרונות. אני בכלל לא ידעתי שהוא עבר מתיחת פנים עד שראיתי בזמנו תמונות שלו וקטעי וידאו מטלנובלות ישנות שלו שלא ראיתי. ורק אז הבנתי שהוא עשה מתיחת פנים אבל אצל גברים זה נראה כל כך טבעי שמי שם לב. פרננדו נראה הורס גם אז וגם כיום
אצל גברים זה שונה זה לא כמו הבוטוקס המוגזם ששחקניות עושות שזה ממש בולט לעין והורס את הפרצוף.

דיעה נוספת שראיתי ונראתה לי תמוהה זה שהוא כאילו לא משחק טוב ויותר מידי מתאמץ חח הרי הדמות של אלדיו אמורה להיות סופר כוחנית איפה יש פה אובר התאמצות? שורה תחתונה סתם מחפשים מה לכתוב עליו כי לא אוהבים לראות אותו בתפקיד שהם לא רגילים לראות אותו בו. זה שלא רגילים לראות אותו בתפקיד כזה לא אומר שהשחקן לא עושה טוב את תפקידו. אני למרות שידוע שאני מעדיפה אותו כטוב
אחרי פרק ראשון כבר הבנתי שגם כרע יש לו מה להציע, עדיין אני אעדיף אותו כטוב אבל זה לא אומר שהוא לא עושה את הרע כמו שצריך אלא להיפך, הוא עושה את זה עד כה בצורה יוצאת מן הכלל אני לגמרי מאמינה לו


ככה שבקיצור, זה פורום שירשמו זכותו של כל אחד לכתוב את מה שהוא חושב. אבל העיקר מבחינתי זה שראיתי שגם כרע אני מצליחה להנות מפרננדו ככה שאצלי אין שום אכזבה לא ממנו ולא מהטלנובלה וזה מה שחשוב מבחינתי
 
מישהו אמר שבגלל המתיחת פנים קשה לו לחייך

ושהוא מאופר שזה גם תמוה כי בטלנובלות מאפרים את השחקנים כך שנראה כאילו מחפשים תירוצים רעים עליו. שכחו שגם בתשוקות איפרו אותו, היה לו שחור בעיניים.
 

faery18

New member
חח כן אחת הטענות המשעשעות שיצא לי לקרוא

סתם שטויות שמחפשים בכח. זה הרי מגוחך..
אני נתתי את דעתי שם פעם אחת לאור העובדה שמדובר בשחקן שהכי מוערך אצלי ונוכח הטענות הכל כך מופרחות שנאמרו שם. אבל מאז באמת שהפסקתי להתייחס אילה לא באמת טענות רציניות ששווה להתעכב עליהן שכן הכל נובע מהעובדה שהם לא רגילים לראות את פרננדו בתפקיד כזה. אז בסדר, יתרגלו
ואם לא, גם בסדר
 

evglev1

Well-known member
מנהל
גם באהבת אמת שאימו הייתה אינדיאנית

אז איפרו אותו עד שהוא נראה קצת אדום עור. לגבי החיוך זה הדבר הכי מגוכך, לדעתי דווקא בגלל החיוך שלו קשה לקלוט אותו בתור רשע. אגב כפי שכתבתי להדר, אותו דבר אל דל קסטיו, יש להם פה של מלאך (לשחקנים לא לכל הדמויות שהם משחקים).
 

evglev1

Well-known member
מנהל
האמת שלפרננדו קלונגה יש את אותה הבעיה שלאביו מאשת הברזל

אריק דל קסטיו הם חייכנים מדי מכדי לשחק דמויות רעות. עליזים ומשדרים טוב לב בהבעות השפתיים שלהם.
 

faery18

New member
לגבי ארתורו אני מאמינה שאם היה משחק אותו שחקן אחר

הוא היה מצליח לכבוש. לדוגמא הסצנה של המפגש הראשוני אחרי שנים עם חוליה - זה היה אמור לרגש? כי אני לא התרגשתי בכלל והתגובה של חורחה הייתה כאילו מדובר באחותו שלא ראה ממזמן ולא אהובתו מלפני שנים שלדבריו עדיין מרגיש כלפייה משהו. סוזנה לא הייתה אמורה להביע התרגשות גדולה שכן אלדיו נשף בעורפה והיה כמה צעדים מאחור, אבל ארתורו לא ידע את זה והוא ממש לא היה נראה נרגש. לא יודעת למה אמרו על חורחה סאלינס שהוא שחקן גדול לי הוא יותר נראה בכיוון של צנון יבש
נחמד שאת אני ניר ויבגני באחדות דעים בנושא
גם לגבי פרננדיטו שאצלו בלי עין הרע כריזמה והבעה לא חסר חח

&nbsp
לגבי רחינה אני דווקא חושבת כמו אחיה למחצה, שהיא בעיקר רצתה להתרחק מבית המשוגעים שהיא חיה בו ורק רצתה להאמין שהיא מאוהבת בג'ושוע אבל הנשיקה ועניין האופנוע היו השיא ולכן היא כבר לא רוצה להתחתן איתו.
&nbsp
ציינת את אוסבלדו דה לאון אבל הוא לא משחק פה

דווקא חוץ מסצנות המיטה של מונסראט אין יותר מידי סצנות כאלה גם לא רואים שום דבר לא הייתי קוראת לזה סצנות עירום, פשוט בגלל שהיא בתפקיד מאהבת אז זה מועבר בצורה אולי קצת זולה כזאת אבל זו הדמות.
 
למעלה