משטרת תשוקת הנצים לעומת משטרת מילה של כבוד

evglev1

Well-known member
מנהל
משטרת תשוקת הנצים לעומת משטרת מילה של כבוד

אז כמובן שאם האבא של הראשיים היה שוטר סמוי ומפקד המשטרה הוא חברו הקרוב אז בסדרה תהיה משטרה נורמאלית וכשמפקח המשטרה הוא דמות שולית שלא זכור אם הוזכר שם משפחתו אפילו, ואם הוזכר אז נשכח אפילו אצלי מרוב שמפקח המשטרה היה לא חשוב בתשוקת הנצים, אז אפשר לנהל מסורת טלנובלית רגילה של שוטרים אהבלים.

אז בהתחלה המשטרה בתשוקת הנצים דווקא הייתה בסדר וליביה האחות אכן התאבדה ומהמשטרה האחים גילו שהיא הייתה בהריון ואבי העובר מת והיה נשוי. אבל בהמשך לאחר חטיפת חואן על ידי דינורה מהמסיבת רווקות, פשוט קטסטרופה, דינורה המקבילה של איסדורה פשוט ניפנפה את השוטר שחקר אותה כשבדקו חשדות וניפנפה במובן המילולי של המילה, לקחה את השוטר בידיים וסובבה אותו ולא עשו לה על זה כלום, ודינורה (איסדורה) ופרננדו (לאונרדו) הכחישו כל קשר אז מבחינת המשטרה נגמרה העבודה והם לא ניסו שוב דבר, מסכים שהחשודים מכחישים כדי לרדת מהעניין. ואגב כשרות (וורוניקה) עלתה על רמז חשוב וגם נחטפה, אז לא נאה למשטרה לחפש בלילה ובקור ובינתיים שהחטופים יקפאו מקור, וחואן ורות ניצלו בזכות האחים והאחיות. וגם התגלה שהשטח של הוריה של דינורה הוא נרחב ולהדרך שבה ניסו לרצוח את חואן ורות על ידי רצח וקבורה בבור היה חשד שיש לדינורה בית קברות פרטי, אבל השוטרים חפרו חפרו ומצאו עצמות של חיה וכשהעצמות היה של חיה ירדו מהעניין. ובסוף כשגבריאלה וחואן היו במה שקראו באג'נדה טיול שנתי בביצות נורמה (סופיה) מצאה בין חפציה של דינורה תמונות של גברים עם איקסים עליהם, כלומר דינורה אכן רצחה גברים רבים בגלל שסירבו להישאר איתה ובטח כן היה לה בית קברות פרטי.

לאחר הניסיון לרצוח את חואן ונורמה בחתונה שפצעו חתן מחתונה אחרת, דינורה עבדה על המשטרה כשהיא נכנסה לאזור הביצות, והחליטו שבגלל שהאזור מסוכן, ואכן ב"טיול השנתי" גם המדריכה דינורה הלכה לאיבוד, אבל לפני החטיפה של גבריאלה וחואן החליטו שמהאזור הזה, דינורה לא תצא חיה ולא ניסו לחפש אותה והריגעו את עצמם ואת כולם במחשבה (או בתקווה) שהיא מתה.

גם בביצות המשטרה חיכתה למומחה לביצות שהתגלה כדוד של האחים מצד האימא והסתבר שהוא גם אביה של רות, ורות דומה לדודה וליביה הייתה דומה לאימא שרות ישר הזכירו לו את אחותו.

במילה של כבוד הכול שונה לגמרי השוטרים פעלו ביעילות ואיסדורה הייתה חלק מכנופיית מבריחי נשק שהמשטרה הייתה בעקבותיה. ובהתאם לכך גם העונשים שהאחים ישבו כמה ימים בכלא על הרמאות עם השם משפחה ובסוף אפילו לינדה נעצרה ולא ברור לכמה זמן, שהיה מיותר לגמרי שהיא זאת שהביאה לאיסדורה את הנשק ומסתבר כל כך תמימה שהייתה המומה כשאיסדורה סיפרה שרצחה את סופיה וארתורו, ונראה שלא ידעה למה הנשק מיועד, אבל הביאה את הנשק לכנסייה ולאחר לא שיחררו אותה גם לאחר ששיתפה פעולה עם המשטרה. בקיצור טיפשה ומסכנה ובאמת חבל עליה, גם מקבילתה בלינדה הייתה טיפשה, אבל הייתה יותר זנב של דינורה מאשר שותפה יעילה ובעצם לדינורה הייתה משפחה רחבה שעזרה לה להתחבא ולא רק היא. וגם לאחר שנחשף הקשר של אוליסס לסחר בנשק לא היססו לעצור את פטריסיה ועוד להשפיל אותה עם אזיקים בגלל שהייתה אישתו של מבריח במטרה לדחוק אותה לקיר, מזל שלא השאירו אותה בכלא כי זמן רב היא ידעה על העסקים של אוליסס ושתקה למרות הניסיון לדווח בהתחלה. אבל זה לשמירת הדמיון לסוף של תשוקת הנצים, בלינדה בסוף תשוקת הנצים רק באה עם הוריה של דינורה להתנצל על מעשיה של דינורה וגם קודם באה גם הוריה של דינורה שנראה שלבלינדה לא הייתה משפחה משלה לשחרר את דינורה להסגיר את עצמה, אבל לא הייתה חשובה ולכן אפשר היה לשנות, לדעתי לרעה את הסוף של מקבילתה בתשוקת הנצים.
 

faery18

New member
איזה קטע האבא של האחים שהיה שוטר משחק פושע במי זה מי


ובדיוק כשראינו אותו כשוטר במילה של כבוד חשבתי לעצמי שויזואלית הוא היה יכול להתאים יותר לתפקיד של
חבל שאתה לא צופה ממש טלנובלה חמודה.

מעניינת הפרשנות שלך לגבי תפקידה של המשטרה בשתי הגרסאות, ממה שאתה כותב באמת ניכר שבמילה של כבוד שמו יותר דגש על העניין הזה. אהבתי גם שקייטנה סיימה ביחד עם פרננדס השוטר ולא נשארה לבד כמו בתשוקת הנצים למרות שהגיע לה להשאר לבד בתשוקת הנצים אחרי מה שעשתה לאנדריאה


אגב היה נחמד לראות אם אבא של האחים וסולדד עברו בסוף לחווה הקטנה הקודמת שלהם שארתורו אמר כמה פרקים לפני הסוף ש"הוא עומד להשיב אותה בחזרה לידיהם" חבל שלא הראו את זה ציפיתי לראות אותם מוצאים שם את כל הנשק של ולורדה והכנופייה שלו שהרי שם הם החביאו אותו.

בתשוקת הנצים אני מבינה שהאבא לא "חזר לחיים" בסוף?
 

evglev1

Well-known member
מנהל
לא בתשוקת הנצים האבא לא חוזר לחיים

ויותר מזה הרוצח שלו לא הראו אותו בסדרה, אלא אם לכמה רגעים בזכרונות והוא לא נענש. וגם הדוד של האחים וסולדד לא סיימו ביחד כי הסיבה שסולדד ניסתה לעבוד עליו ולא סיפרה לאחים על הקשר למשפחתי זה שלדוד יש אישה וילדים והיא לא רצתה לסבך עם עוד בת מחוץ לנישואין, כך שגם סולדד נשארה לבד וגם לא זכינו לראות את האחים של וורוניקה ואת הבני דודים של האחים רק הוזכר שהם קיימים.

אגב באמת תקעו את זה שארתורו אמר שהוא משיב את החווה, ועוד ציפיתי שישחררו את לינדה כי לפי ההגיון או שהיא הייתה אמורה לרשת אותה או שהיא הייתה אמורה להיות מופקעת על ידי הרשויות שהמועדון פולנקה נייט לא הופקע כדי לשמור על הסוף של תשוקת הנצים ובעצם גם אם היה מופקע אדוארד היה קונה אותו בשביל שלקנדלה תהיה עבודה והנאה. וגם לא הובהר איזה תקופת מאסר קיבלה לינדה אם בכלל, עובדה שבפעם הראשונה אלאסר ומתילדה שוחררו לאחר משפט ויצאו זכאים, ואם היא חופשייה לאחר שלוש שנים.

מישהי גם גם הזכירה בפורום וואלה שלא הראו בחתונה ובמסיבה לאחר שלוש שנים את דריו שנשכח לאחר הצעת הנישואין של סמואל לאנדראה.

גם לא הראו שסופיה מגלה שלאונרדו היה זה שאנס אותה מלכתחילה או שמחליטים להסתיר זאת ממנה.

וגם לא הראו את ארתורו מספר לאביו ולאחיו ואחותו שאלמה לא התאבדה והיא נרצחה בידי לאונרדו.

כך שבכל זאת היה מחיר לכך שאת כל העלילה המעצבנת של תשוקת הנצים דחסו לעשר-חמש עשרה פרקים אחרונים ואת העלילה הקשה ביותר של תשוקת הנצים לארבעת הפרקים האחרונים.

גם אהבתי שקייטנה סיימה עם השוטר.

האם במה שצפית במי זה מי צפית ללא תרגום כמו בתשוקות או שמצאת תרגום? בכל מקרה אם ארצה מאוד יש אתר שבו מקליטים את כל הסדרות של ויוה עם כתוביות ברוסית של ערוץ 106 בהוט.
 

faery18

New member
חבל ששם הוא לא חזר זה הגיע לאחים אחרי אובדן רב כל כך

ללינדה הגיע לשבת כמה חודשים בכלא לדעתי כי בניגוד לפטריסיה היא כן שיתפה פעולה והייתה מעורבת. אני מרשה לעצמי להניח שהיא קיבלה עונש מינימלי של כמה חודשים.
&nbsp
אני שמחה ששאר הפושעים הבאמת כבדים או שסיימו בכלא או שסיימו מתים. כמו שצריך! שאף רע לא ייצא בזול

&nbsp
הגילויים על ליאונרדו באמת נחשפו רק בפני קייטנה וארתורו כי כנראה לא היה זמן להראות איך גם כל השאר מגלים אבל באמצעות ארתורו וקייטנה נתנו להבין שגם השאר נחשפו למידע.
&nbsp
זו הייתה טלנובלה גדושה בסיפורים מעולים ככה שכנראה היה קשה לסגור הכל לקראת הסוף אבל סך הכל סגרו יפה ואני ממש מרוצה מהפרקים האחרונים שהיו ענקיים וכמובן מכל הנובלה המדהימה הזו שבהחלט נכנסה לטלנובלות הכי טובות שלי

&nbsp
את מי זה מי אני רואה בינתיים דרך המחשב בלי תרגום אבל באיכות HD מעולה

http://ver-novelas-online.com/video/quien-es-quien-capitulos-completos/
עוד קצת ואני מגיעה לפרקים שהתחלתי להקליט באיחור ואז אני כבר לא אצטרך את האתר.
&nbsp
אולי תנסה להכנס לסדרה מהפרקים שעכשיו משודרים בטלוויזיה ותנסה להבין מקריאת התקצירים, או שתנסה את האתר ואם לא תבין משהו אני תמיד יכולה לעזור, אתה יכול להבין גם דרך הסיכומים שלי. מקווה שאולי בכל זאת תמצא דרך לצפות בה
הסיכומים שלך חסרים יהיה נחמד אם תצטרף
והיא באמת שווה את זה אחרת לא הייתי ממליצה, כל פרק משאיר טעם לעוד
 

evglev1

Well-known member
מנהל
גם בתשוקת הנצים כל הפושעים נענשו אולי חוץ מהמשפחה

הפסיכית של איסדורה שהמציאה לעצמה סיפורי אונס כדי להכריח את החתן המיועד להתחתן אחרת יעשו בו לינץ' ובעיקר הבן דוד הבריון שלו שאיתו היא גם איבדה את בתוליה בגיל 12, מרצונה. מצד פטריסיה שם אולי כן הגיעה לה עונש מעבר לפציעה קשה ובית חולים כי שם היא ניסתה ירתה כדי לגרום לתאונה שתהרוג את אנדראה ולא היה אכפת לה שבדרך יהרגו גם אירינה, סופיה וארתורו, זה נגמר טוב רק פציעה של אירינה במצח וכמה ימים בבית חולים וכמה שבועות עם תחבושות. והיא ידעה שאוליסס מסתיר את איסדורה ואף ביקרה אותה ואפילו ידעה על כוונתה לרצוח את סופיה וארתורו בחתונה וביקשה ממנה להשתדל לרצוח גם את סמואל ואנדראה. אבל שום דבר לא הצליח לה והיא התחרטה והסוף היה כמו פה רק שהיא לא באה לחתונה אלא הזמינה אותם לבית החולים כדי להתנצל בפניהם כשהיא עוד לא ידעה אם תשרוד או תמות.

וכשאני בעצם חושב על זה בתשוקת הנצים בין הדמויות הטובות או לפחות הלא רעות מתו רק איגנסיו, אלמה, ביאטריס, מירנדה, אוקטביו, הנהג של מירנה שהראו רק לפרק או שתיים שיהיה הסיבה למותם כי הוא לא מסוגל להאיץ וגם שם לרוג'ר היו שלוש ניסיונות לרצוח את אוליסס, בראשון הוא הרעיל אדם שהביאו מלקוביץ' וניקולסון שיעזור לאוליסס כך שאדם רע והוא הורעל כמו הבחורה במילה של כבוד, בניסיון השני רוג'ר חיבל בבלמים ומישהו אחר טוב נסע במקום אוליסס ונפצע קשה ולא ברור אם בסוף שרד או לא. בניסיון השלישי רוג'ר כבר פצע את עצמו, לא זוכר מה היה בדיוק ואז גם בדיוק אוליסס גילה שפטריסיה בחיים.

במילה של כבוד המתים הטובים הם בסה"כ: איגנסיו, אלמה, בריג'יט, אוקטביו, ביאטריס והבחורה שרוג'ר הרעיל. כך שפחות.

לצערי אני לא במצב להעמיס על עצמי, אפילו באימפריה אני תקוע בפרק 132. אבל אשמור על הסדרה כאופציה במקרה שתחזור או אם ארצה להשלים באתר עם תרגום לרוסית, השלמתי כך פרקים בשובל של שקרים, אמנם למי שעלה לארץ בגיל 8.5 כתוביות בעברית יותר נוח, אבל גם עם כתוביות ברוסית זה לא לעצור כל הזמן כדי לקרוא כמו שהיה קורא אם הייתי מנסה לקרוא קוראיניות מתורגמות לכתוביות באנגלית. ודרך אגב נהנתי מקומדיות בערוצי ויוה רק בשני מקרים שהן היו קוריאניות ולרוב גם עם סיפור מלודרמתי מעבר לקומדיה והמקרה השני זה כשנטליה אורירו שיחקה בהן, מצד שני זה לא שצפיתי בכל הסדרות הקומיות ששודרו, בסך הכול טלקומדיה ארגנטינאית בלי נטליה אורירו הייתה עינוי בשבילי (לה לולה). אבל כאמור הבעיה היא מעבר לז'אנר ולמען ה"איזון" אני גם מוותר על רסיסים הטורקית.
 

faery18

New member
+המוות של לוסיה, אגב חבל שלא הראו שמסעדת הטאקוס משתקמת

אם כך חבל שלא תוכל לצפות איתנו:[אבל אם יש לך עומס אני מבינה
מקווה בשבילך שתהיה לך באמת הזדמנות להשלים בשלב מאוחר יותר או באמת דרך האתר הרוסי אם יסתדר לך שם או בדרך אחרת
 

evglev1

Well-known member
מנהל
נכון שכחתי את המוות הכי מיותר

כך שאם להחשיב שהאדם שעשה תאונה והחתן האחר לא ברור אם הם מתו או ניצלו בתשוקת הנצים, יש פחות או יותר אותו מספר דמויות טובות שמתו בסדרה. וברעים עשו החלפה בתשוקת הנצים מלקוביץ' נהרג ורוג'ר היה בכלא ופה זה הפוך מלקוביץ' בכלא ורוג'ר נרצח ועוד על ידי לאונרדו. אוליסס, איסדורה ולאונרדו מתו בשתי הסדרות. ופה היה גם את אמיליו הרשע הנוסף שהיה רשע מרכזי.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
אגב גאטה הייתה הגרסה הראשונה בה האימא של אסמרלדה חיה

בכל הגרסאות הקודמות אגוסטין רצח את בלנקה לאחר הלידה של אסמרלדה.
 

Gina101

New member
לדעתי זה טוב שלא גילו לסופיה ולאחים את האמת על לאונרדו

טוב עשו קייטנה וארטורו ששמרו את הסוד שלאונרדו הוא זה שאנס את סופיה.
וכמובן שטוב שלא גילו לאחרים שלאונרדו הוא זה שהרג את אלמה.
לגבי לינדה והמשרתים נתנו לנו להבין שהם בכלא.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
אבל לינדה לא הייתה אמורה לקבל עונש של שנים רבות בכלא

והיא לא הייתה אמורה להישאר בכלא לאחר שלוש שנים. לגבי המשרתים ברור שהם בכלא להרבה זמן.

לגבי סופיה באמת טוב, אבל לגבי רצח אלמה עדיף שהיו מדברים על זה.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
אגב לגבי לינדה זה ברור כפי שהדר כתבה שזה עונש מינימאלי

אפילו נגיד במקרה הקיצוני שהיא נשארה בכלא אחרי שלוש שנים, היא תשב עוד שנתיים, יותר מחמש שנים לא תשב.

בסדרות אחרות אפשר לחשוב לשני הכיוונים למשל מאורה מכישוף שהיא הייתה שותפה לחטיפה וגם לגנבה והפללת מריה חוסה, כך שברור שהיא תשב שנים ולא חודשים, אבל עד כמה החלק שלה בחטיפה, שהרי במחר ולתמיד הצבועה ברברה גרקו/רבקה סנצ'ס קיבלה 50 שנה על החטיפה של ליליאנה וזה רק החלק הבינוני של העונש, החלק הכבד הוא 150 שנה, 50 שנה על כל רצח. אבל נאמרה שהזמן המקסימאלי בכלא הוא 60 שנה וזה מה שהיא תשב, שברור שלא תחיה כל כך הרבה, אבל בים של אהבה נאמר שעונש המאסר המקסימאלי הוא 70 שנה. אז האם גם למאורה יכולים לתת 50 שנה על חטיפה? מצד שני ליליאנה זה החזקה של שנים בבית משוגעים ותשלום לסוהרים, ומאורה רק הייתה שותפה לחטיפה והגישה את מריה חוסה לחוטפים ולא החזיקה בה ולא שילמה לסוהרים שלה וגם לא תכננה את החטיפה. אגב יצא מוזר שאימא של מריה חוסה נשפטה במקום אחר על חלקה ברצח החם שלה, וכך לא נשפטה על החלק הגדול שלה בחטיפה ואולי תשב רק 12 שנים על איום וסחיטה וכל השותפות שלה לחטיפה ולסימום של מריה חוסה יכלו פשוט למחול לה, ביתה בטח לא תתלונן עליה. וגם ליסט אמרה בסוף לאריק שבגלל הבוס שלו, מאורה מעורבת גם ברצח אוליסס, למרות שלא היה לה באמת חלק בזה בניגוד להלנה, כך שיכול להיות בכלל להזדקן בכלא.

אותו מקרה לגבי אליסיה מאין טיפשות בגן עדן, היא החזיקה בתינוק בתיאום עם האם ומאחורי גב האב, ולמעשה לא ברור אם מדובר בחטיפה או בשותפות לחטיפה ואם מתחשבים בזה שהאם בעצם נתנה את הילד. בכוחו של גורל, הסבא חטף את הנכד שלו כי ביתו לא רצתה לגדל איתו והסבתא והאימא התכוונו למסור אותו לאימוץ דרך בית יתומים והוא חטף אותו וזייף מסמכים כדי לרשום אותו כבנו. כך שהציל את הילד. אבל כשהבת נלחמה על המשמורת לאחר שגילתה שהראשי עשיר והוא הבן שלו כדי לכבול אותו, אז הסיכוי היחיד של הסבא היה השקר של ביתו, שכאילו היא ביקשה ממנו לחטוף את הילד בחשאי, וגם עורך הדין אמר בפירוש שלאור האמת העונש לסבא הוא בין 20 ל-40 שנה. כך שגם מצד אחד במקרה הזה לפי דברי עורך הדין לא היו מתחשבים בזה שהוא לקח ילד שרק רצו למסור לאימוץ ואף אחד חוץ מהבת השנייה הטובה והסבתא רבתא לא רצה אז בכל זאת מדובר בחטיפת קטין, מצד שני אם נאמר בעדות שקר שזה היה מתואם עם האם אז אין עונש מאסר. אז ממש לא ברור כמה שנים היו צפויות לאליסיה. וגם החוקים לא נשארים אותו דבר בין טלנובלה לטלנובלה, כאמור במחר ולתמיד זמן מקסימאלי בכלא הוא 60 שנה ובים של אהבה 70 שנה.

וגם במקרה של האימא של חימנה באהבה מנצחת היא נעצרה על כך שידעה שביתה רוצחת ולא דיווחה עליה ועל כך שניסתה לסחוט כסף לאחר שהגיעה אליה מידע על פושעים. נאמר שמדובר בפשעים חמורים, אז לא ברור אם היא תשב מספיק שנים כדי שכבר לא תוכל להשתחרר כי היא כבר לא צעירה ועד כמה חמור הפשע שלה כשכמרים בסדרה וכנראה גם במציאות עושים את זה בלי סוף.
 
למעלה