אימפריה - פרקי השבוע

elall

Member
מנהל
הקומנדדור חזר


לא בצורה שבה היינו מדמיינים, מפתיעה וגרנדיוזית, אלא בדרך די משפילה ולא יצא לו מזה כלום, הוא עדיין תחת חקירה על כל הפשעיים הכספיים, כל הכסף נגנב ואימפריה יחד עם משפחתו עמוק ב
עם מאוריליו שתקוע להם בווריד.
עכשיו הסוד של מריה מרתה וסילביאנו לאט לאט יוצא החוצה, עכשיו לפחות אנחנו הצופים יודעים את זה.
 

tami129

New member
וקורה רצחה את רז'ינלדו

וז'ורמה נפלה אל מותה

המדרגות משמשות שוב מקור למוות בעיקר בסדרות ברזילאיות במקסיקניות הן דרך להפיל תינוקות

מעניין איך קורה תצא מזה כרגע
 

elall

Member
מנהל
זה לא קשה לצאת מזה כל כך....

תמציא איזשהו סיפור איך רז'ינלדו בא לביתה, ניסה לאנוס אותה (תכלס זאת האמת) ז'ורמה בדיוק באה לנקות ותפסה אותו על חם, הם התחילו לריב, הוא דחף אותה מהמדרגות וקורה ניסתה להגן על עצמה....
וזאת לא טלנובלה של אגינלדו סילבה, אם מישהו לא מתגלגל במדרגות
.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
זאת טלנולבה של המפיק/התסריטאי של אשת הגורל ושקר היופי?

 

faery18

New member
עדיין לא הגעתי לזה אבל ברוך שפטרנו משני הלא מעניינים האילה:p

 

faery18

New member
וגם מגנוליה שרצה עם הסוד לתאו


בהתחלה העלילה של ההתחזות למת נשמעה מבטיחה אבל המריחות עם סצנות הבילוש
השחורות והכבדות+הסחבת של הגילוי שהוא בחיים הורידו מהסיפור וחבל. עדיין נשאר
קצת מתח איך פדרו קלרה והעובדים יגיבו אבל חשבתי שיעשו את זה אחרת הרבה יותר מרשים.
 

faery18

New member
עד פרק 140 - מרתה עשתה את הדבר הנכון


הקומנדדור כבר חצה את גבול הטעם הטוב עם ההסתתרות שלו מפני מרתה וכולם. איזה לב יש לו להשאיר את מרתה ככה נואשת עם מאוריליו המזעזע והוא עוד יודע באיזה מצב נמצאת החברה. נכון שהוא עדיין לא מצא דרך להחזיר את הכסף ושבינתיים זה רק נסיונות גישוש ונכון שהוא נמצא בסכנת חיים(במיוחד אחרי נסיון הדריסה והיריות של מאוריליו)אבל דווקא בגלל זה הוא היה צריך לצאת בהצהרה שהוא חי עוד ממזמן. ככה שמגיע לו שמרתה סופסוף דיווחה עליו למשטרה
למה היא צריכה להתחתן עם הפושע הזה מאוריליו ולסבול אותו יום ולילה יושב לה על הווריד בזמן שזה אלפרדו ממשיך לשחק מחבואים?
הרמזים לגבי הקשרו של סילביאנו ממשיכים לזרום וגם אם לא הייתי יודעת את הספויילר עליו זה כבר היה ברור בשלב הזה של הסדרה

&nbsp
איך ידעתי שאחרי סצנת הקנאה של קלרה במסיבת קבלת התואר של כריסטינה, קלרה תחזור לויסנטי על ארבע ותמשיך להתעלק עליו. פשוט כמה היא יכולה להעמיד פנים שלא מפריע לה הרגשות של ויסנטי כלפי כריסטינה? אז היה לה רגע של נפילה אבל מהר מאוד היא תפסה את עצמה והבינה שהיא הולכת להפסיד אותו לכריסטינה ומייד חזרה לעצמה
בכל מקרה, אהבתי שכריסטינה "החזירה" לה על הריקוד של קלרה וויסנטי בחתונה שלא הייתה"
זה היה שווה רק בשביל המבט של קלרה לאחר מכן

&nbsp
אבל ויסנטי וכריסטינה לא מספיק מנסים לחזור האחד אל השנייה במיוחד ויסנטי. הרי מי שיזם את הריקוד זו כריסטינה. לא חשבתי שתהיה כזו מריחה עם שני אילה, יש יותר סצנות של קלרה הבלתי נסבלת עם ויסנטי מאשר סצנות של ויסנטי וכריסטינה
חבל..
&nbsp
אהבתי את ההתפייסות של מגנוליה "מאגי"
עם איזיס
אבל זה היה קצת לוקה בחסר כי מגנוליה נראתה כואבת מתגעגעת ומצטערת רק פרק אחד לפני הפיוס. אני מאמינה לדמות שהיא באמת מצטערת על כל מה שאמרה ועשתה ואיזיס אבל זה היה אמור להיות הדרגתי וזה היה אמור לבוא לידיי ביטוי ביותר מפרק אחד. ככה סצנת הפיוס הייתה יותר מרגשת ואמינה.
&nbsp
מעניין איך המיעוט שעדיין לא יודע שזה אלפרדו חי, יגיב לידיעה שהוא אכן חי!
ולמרות שמרתה יודעת שהוא חי מעניין יהיה לראות את השיחה שלהם שהיא כל כך חיכתה לה.
 

elall

Member
מנהל
אבל יש הצדקה למחבואים שלו

הוא מתחבא כדי להציל את עצמו (מהכלא) ולנסות להציל את החברה ולהחזיר כסף, שמלכתחילה היו בסכנה בגלל מאוריליו. מה שווה עכשיו אם הוא יחזור ויכנס לכלא? מה זה יתן לו? הכל ילך לפח...אז זה יקל על הסבל של מרתה, ימנע ממנה חתונה עם מאוריליו, זה מה שחשוב? ואגב, מגיע לה לסבול אותו. היא זאת שהכניסה אותו למשפחה, נתנה לו להתקרב והכל בשביל לעצבן את זה אלפרדו. מהרגע שהיא פגשה אותו שם בהר רוריימה היא ידעה שהוא בן של סבסטיאו פריירה, אבל היא כדי לעשות דווקא לזה אלפרדו נדבקה אליו ועוד זה אלפרדו הזהיר אותה שהוא רוצה ממנה משהו, משהו חשוד בו, אבל היא בשלה! אז עכשיו שתוכל את דייסה שבישלה לעצמה.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
דווקא זה אלפרדו ביקש ממנה להתקרב אליו כדי לרגל אחריו

 

elall

Member
מנהל
מה זה להתקרב, לגרור אותו למיטה בבית שלהם

להכניס אותו לבית כאילו הוא חלק מהמשפחה? זה כבר היא ממש הגזימה, ועד כמה שזכור לי היא הייתה עושה את זה כדי לעצבן אותו והוא השלים עם זה רק בגלל שהאמין שמרתה "עוזרת" לו לרגל אחריו. הרי את ההקלטה של דניאלי הוא מצא בדיוק בגלל זה, כי מרתה כאילו כלום שלחה אותו למעלה לחכות לה בחדר שינה. ומהתחלה היא לא הייתה צריכה להתקרב אליו, מהתחלה היא ידעה שהוא בן של סבסטיאו פריירה והחליטה לנהל איתו רומן כדי להציק לזה אלפרדו.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
לא יודע מה הייתה הכוונה שלה בזה

אבל כשהוא שלח לה פרחים לאחר פגישתם הראשונה וזה אלפרדו גילה שהוא בן של סבסטאו היא אמרה לו שהיא מעולם לא דיברה איתו על אימפריה והוא ידע לשלוח לה לעבודה, ולפיכך הוא לא תמיד כפי שהוא מציג את עצמו ובכך שכנעה את זה אלפרדו לתת לה להתקרב אליו כי הוא מסוכן בשבילם.
 

elall

Member
מנהל
הכוונה שלה בטח לא הייתה לעזור לזה אלפרדו

הבן אדם הוא סכנה מהלכת לכל ההון שלהם, כי היא ידעה מי הוא ושהוא מסוגל לדרוש את מה ששיך לו בחזרה. אבל היא לא הלכה לספר לזה אלפרדו, להזהיר אותו שצץ לו פתאום בן של סבסטיאו, במקום היא החליטה לאמץ אותו בתור מאהב כדי לגרום לזה אלפרדו לקנא והיא עוד השוויצה בפניו שיש לה מאהב צעיר. והיא גם המשיכה באותו קו גם אחרי שכביכול הם סיכמו שהיא תרגל אחריו, אבל היא דאגה לעשות את זה בצורה הכי הפגנתית שיש.
 

faery18

New member
אני זוכרת שמרתה הייתה עצובה כשגילתה שלמאוריליו אין אף טיפת

רגש כלפייה ושהוא איתה נטו מתוך אינטרס. ככה שאומנם בהתחלה זה היה גם כדי לעורר את קנאתו של זה אלפרדו אבל היא גם הייתה בודדה, הייתה צמאה לאהבה ובהמשך לפי מה שזכור לי כן הוא גם עודד אותה להמשיך לשכב איתו למען הריגול שזה כבר גובל בחוצפה וחוסר רגישות מצדו של זה אלפרדו לפי דעתי.
 

elall

Member
מנהל
הוא לא עודד אותה, היא זאת שבאה אליו עם רעיון הזה

מריה מרתה קפצה למיטתו של מאוריליו מרצונה החופשי עוד לפני שזה אלפרדו בכלל גילה מי זה מאוריליו הזה ושהוא מהווה סכנה. מרתה השתמשה בקשר שלה עם מאוריליו כדי להחזיק את זה אלפרדו , כי הוא גם רצה להתגרש ממנה , אז היא באה אליו ביציאה על אחדות, על זה שהיא יכולה לעזור לו להתמודד מול מאוריליו בעזרת הקשר שלה איתו. והיא ממש הגזימה עם "המשימה" שלה, לקחה אותו למסעדות , הביא אותו לארוחות משפחתיות, שכבה איתו בביתם ובטח שזה לא היה ביוזמתו של זה אלפרדו, היא עשתה את זה בכוונה כדי לעצבן אותו ,והוא נאלץ לסבול את זה בלית בררה.
ונכון שמאוריליו ושותפיו בכל מקרה תכננו להתקרב למשפחה ולהרוס אותם, אבל מרתה בהחלט הקלה להם על המשימה, ועכשיו היא משלמת את המחיר על טיפשותה.
&nbsp
 

faery18

New member
לפי מה שהוא אמר לפני כמה פרקים כבר עבר די זמן והתיק כבר עבר

לפרקליטות מה שאומר שהיה צריך לקחת עוד זמן עד שהיו עוצרים אותו על העבירות בקשר לחברה. זה מה שהוא אמר לפני כמה פרקים. ככה שכנראה שכולאים אותו עכשיו על הקטע של ההתחזות למת אבל חשבתי שגם לזה הוא מתכנן אליבי אבל כנראה לא הספיק כי מרתה הקדימה את הגילוי עליו.

בכל אופן הוא גילה שפבריסיו מילגאסו עומד מאחורי מאוריליו והוא בהליכים להחזיר את הכסף. אני לא רואה איך המשך ההסתתרות הייתה עוזרת לו אלא להיפך הוא צריך להיות נוכח כדי למנוע ממאוריליו לעשות ככל העולה על רוחו בבית ובחברה. גם אם הוא לא יצליח להעיף אתו מהחברה לפחות מהבית שלהם הוא יוכל להוציא אותו ולא תהיה חתונה.

נכון שמרתה התקרבה למאוריליו אבל זה הכל היה תכנית של מאוריליו ושל סילביאנו, אי אפשר כל כך להאשים אותה כי היא הרגישה נבגדת ומושפלת לאור העובדה שלבעלה יש מאהבת. זה אלפרדו יכל להתגרש ואז להיות רק עם איזיס. נכון שמרתה תמיד אמרה שהיא לא מסכימה לגירושים אבל זה לא אומר שזה אלפרדו לא יכל לפתוח בהליכים והוא לא עשה את זה. ובכלל אחר כך הוא היה זה שעודד את מרתה להמשיך להתקרב למאוריליו הם הרי רקמו תכנית משותפת כדי להתגונן מפניו וכדי "לשמור את האויב קרוב".

אז הגיע הזמן שיראה את פניו ויעזור למרתה שאני לא אומרת שהיא איזה
אבל בפרקים האחרונים היא לגמרי הקריבה את עצמה בעוד זה אלפרדו משאיר אותה לבד במערכה רק כי "הוא חושד גם בה"
 
למעלה