איפט פרקים 8 ו9

איברהים שמגלם את ג'מיל כזה שחקן גרוע

לא מבינה מה עבר לטורקים שליהקו את השחקן הזה, זה פוגע בסדרה, לא זכור לי מעולם שלא נהרסה לי הנאה בטלנובלה כשיש שחקן ראשי גרוע במיוחד שדמותו מניאקית ויש לו את אותה הבעת פנים של מסכן.
&nbsp
כאב לי על איפט על הפרקים האלו, היא ממש איבדה הכל, את בנה, את אביה, את האהבה למרות שג'מיל לא ראוי לה, הוא מתאים לבטול, מצא מין את מינו. אמן יסבול לצידה ויחיה חיי גיהנום איתה, מגיע לו וגם היא שתסבול מהאדישות שלו, שני זבלים, איפט צריכה להמשיך הלאה, אבל מצד שני זאת טלנובלה, היא חייבת לנקום בהם אחרת זה יהיה משעמם ובלי פואנטה.
&nbsp
האמא של בטול גם צריכה להענש, בגללה אהמט הגיב ככה. איכס ממש משפחה למופת יש לבטול כמוה.
&nbsp
נראה לי ארהמן מאוהב בגולין, כשסילקה אותו ואמרה לו שאסור היה לקרות מה שקרה הוא התבאס מזה. אני חוששת שגם ארהמן, גם גולין, דילק ואניסה או אי איך שלא יקראו למשרתת השנייה, הם יהפכו לאוייביה של איפט כשיגלו שעלי התאהב באיפט.
&nbsp
&nbsp
 

evglev1

Well-known member
מנהל
חשבתי שאביה של בטול בסדר רק נכנע ללחץ אישתו

והנה הוא רואה איך אהמט מכה את איפט ברחוב ואומר לג'מיל שזה כבר לא עניינו ומי שטועה משלם, כאילו ג'מיל לא זה שותף לטעות אם היחסי מין היו מרצון.

אהמט גם הדהים כשלאחר שנימט סיפרה על האונס הוא עדיין לא רוצה לראות את איפט בטענה שהיא הייתה תמימה מדי ובעיקר מה יחשבו כי הוא מתבייש בה, להכות ברחוב ולרצוח את נכדו הוא לא מתבייש, אבל שביתו לא טהורה ונכנסה להריון מחוץ להריון זאת הבושה הגדולה שלו.

לגבי ג'מיל אני הרגשתי אותו דבר לגבי הדמות של אוקטביו של דניאל ארנאנס בלב פראי, אבל הוא הפתיע אותי גם במשחק וגם היה דמות יותר נורמאלית בגאטה.
 
אני לא חושבת שזה המקרה של איברהים

השחקן לא מביע הבעות פנים תמיד אותה הבעה סטייל סבסטיאן אסטבנז ממישהו שומר עליי. לא יודע להיות כועס.
&nbsp
גם אני התאכזבתי שלמרות ששמע שאיפט נאנסה הוא עדיין דחה אותה והתבייש ממנה כאילו זאת אשמתה.
 
למעלה