"7 נשמות" בדרך לישראל

evglev1

Well-known member
מנהל
למה את חושבת ככה? הרי אימפריה מסתיימת ביוני

 

evglev1

Well-known member
מנהל
אה דיברתן על כללי משחק

הדיון של שבע חיים היה עם עמית.
 

amit654

New member
סדרה ללא ספק מהממת - מי שמתחבר לסדרות בסגנון ''בזמן שישנת''

יאהב, אבל לדעתי הסדרה הרבה יותר טובה מ''בזמן שישנת'', יש הרבה יותר עם מה להזדהות, הרבה יותר דרמות, היא טלנובלה מאוד הגיונית. ומציאותית ללא ספק אני אתכוון לצפות בה שוב! היא שווה את המאמץ הזה
 

elall

Member
מנהל
כמה טוב לראות אותך כאן שוב


אני מאוד מחבבת חלק גדול מהשחקנים, את ז'יימה מטראזו, את איסבל דרומונד, פרננדו בלו אהובי
ועוד רבים אחרים, אבל הסנגון שלה קצת מרדים אותי.
אני אמתין לסבלנו להודעה של ויוה מה יחליף את "הדרך לאהבה", אם זה (חס וחלילה) לא "אל תעזוב אותי", אז בעצם לא יהיה לי מה לראות בויוה, אז אני אראה "7 נשמות".
 

amit654

New member
תודה רבה


גם לי מאוד כיף לחזור לפורום.

בקשר לטלנובלה-כן זכור לי שטענת שאת לא כ''כ מתחברת לסגנון, אבל דווקא שווה להשקיע כמה פרקים, נכון שזה סגנון שלא כולנו מתחברים, שיש הורות, משפחה, ועוד נושאים אבל אני דווקא אהבתי ויצא לי לראות בסדרה הזו המון דברים שמתרחשים במציאות.
לדעתי כדאי לך לנסות כמה פרקים, ואם תראי שאחרי כמה פרקים לא תמצאי עניין את יכולה לפרוש תמיד.
 

faery18

New member
אגב הגעתי לתובנה לגבי התקופתיות של שש

אם ויוה כבר פעם שנייה רוכשים משש ועדיין זו לא אחת מהמליון תקופתיות שמשודרות בשיבוץ הזה כנראה שזה באמת בגלל המחיר הגבוה שלהן וכנראה שלא נראה אף תקופתית ברזילאית גם בהמשך, איזה קמצנים!:(
 

amit654

New member
דווקא גם ''בזמן שישנת'' ו''שבע נשמות'' יקרות.

בגלל הצילומים וההפקה, אבל אין ספק שהתקופתיות יקרות מאוד מאוד בגלל התפאורה שמכינים וזה הרבה יותר יקר. אבל גם אותי זה ביאס שויוה מדלגים על התקופתיות כמו ''תכשיט נדיר''
 

elall

Member
מנהל
אני לא חושבת שזה בהכרח כי הן יקרות אולי

יש מצב שיש להם איזשהו קטע עם היוצרת הספציפית הזאת ואולי כי הטלנובלות שלה ממש קצרצרות ומשמשות מעולה לסתימת כל מיני חורים קטנים שנוצרים להם מכל מיני סיבות.
כמו עכשיו למשל , הם יכלו להמשיך ברצף של טלנובלות של משבצת 9 כמו שהם אוהבים, אבל הם כנראה הבינו שהטלנובלה שאחרי "אימפריה" די לא מעניינת, כושלת ושווה להם לדלג ישר למשהו יותר מפוצץ כמו "כללי המשחק", אבל מצד שני לשים פעמיים ברצף את אלשנדרי נרו, לקהל עלול להמאס קצת ממנו, אז החליטו לעשות הפסקה קטנה, והנה יש טלנובלה קצרה מאוד, חדשה יחסית, מהיוצרת שכבר מכירים וכנראה אנשים אהבו את הסגנון הזה, אז בול מה שהם צריכים.
ותקופתיות לדעתי יש להם באופו כללי משהו אנטי, לא בגלל המחיר, אלא לדעתי הם חושבים שהקהל פחות אוהב תקופתיות.
 

amit654

New member
אבל הם הביאו טורקית תקופתית ומביאים קוריאניות בשפע.

וגם ל''תכשיט נדיר'' היה ביקוש חוץ מזה.
 

elall

Member
מנהל
אבל הקהל התורכי וקוריאני זה קהל אחר

במיוחד לאחר שהם ראו כמה "הסולטן" ששודרה בערוץ 9 הצליחה אצל חובבי תורכיות, ובטח גם אצל חובבי קוריאניות ראו האנשים אוהבים את הסגנון הזה , אז הם זורמים עם זה.
גם לטיניות פעם הם היו מביאים תקופתיות, אבל הפסיקו, לא יודעת איזה ג'וק נכנס להם לראש, אבל יש להם קטע כזה להחליט מה הקהל אוהב פחות (כמו קומדיות מקסיקניות...) ומה מתאים לנו יותר .אני מסכימה איתך שבמקרה של תכשיט נדיר היו צריכים להקשיב לבקשות, אבל אני לא מאמינה שגלובו באמת מבקשים על טלנובלה הזאת יותר, אם יש כל כך הרבה מדינות שרכשו אותה, אין מצב שהיא יקרה כל כך וויוה לא יכולים להרשות אותה לעצמם.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
דווקא בפורום אג'נדה אותן הבנות אהבו את הזר ותשוקות

ואת היהלום שבכתר והמלך סאן ולמה אני אומר בנות אם זה כולל אותי. לגבי תקופתיות זה דבש שונה כי שודרו בארץ רק שתיים כאלה למרות שאחת מהן ארוכה כמו שלוש טלנובלות לטיניות ועוד שודרה בערוץ שכולל חדשות כך שנקטעה בצוק איתן, ובטולה בחגים, מה גם שלא קשורה כלל לויוה כי הקשר היחיד שאני רואה שכשערוץ ישראלי אחר רוכש את זכויות השידור ויוה לא יכול לרכוש ולכן בויוה לא שודרה הנקמה של גבריאלה ספניק למרות השחקנית כי היא שודרה בערוץ 9 ואמנם בלי תרגום, אבל עדיין זה ערוץ ישראלי וכך גם כל הטלנובלות ששודרו בערוץ 9 וששודרי בערוצי 11, 22 ו-10 לאחר שויוה כבר היה קיים לא שודרו בויוה, אם לא להחשיב את בובה פראית ששודרה בערוץ 22 בין שתי השידורים של ויוה.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
ממש לא בשפע

מדי פעם מביאים קוריאנית תקופתית. פשוט זה נראה הרבה כי הקוריאניות הן 20 פרקים בממוצע ומתחלפות כל חודשיים. גם הטורקית התקופתית שהביאה היא קצרה ונפלאה, אבל את הטורקית התקופתית הארוכה שמרו לערוץ 9 עם דיבוב לרוסית.

וגם ברזילאיות מושקעות יותר מכל ז'אנר ולכן ברזילאית תקופתית בטח יקרה אפילו ממקסיקנית תקופתית שמושקעת מבחינת תפאורה, אך בברזילאיות משקיעים בעוד דברים שזה גם הסיבה שמוכרים לעולם גרסאות מקוצרות.
 
למעלה