בלב הסערה 39-47

Don Nirtin

New member
בלב הסערה 39-47


כן. ערכתי מרתון בלב הסערה עם הרבה דילוגים.

ומזל שאאוסביה לא השתטחה על הרצפה כהרגלה.
 

Don Nirtin

New member
משפטו של דמיאן


טוב אז די ברור שהדבר הראשון שצריך לעסוק בו זה כמובן הצטרפותה המרעננת של אורסולה (מריאנה סיאסונה המעולה) שריעננה כמה וכמה דברים. ראשית כל הרביצה למז'וז'ה סטירה אחת מצלצלת שאני כמעט בטוח שהשיניים שלה עפו מהמקום (לא לדאוג, זה יקרה בקרוב.
) ואחר כך לאלץ את מז'וז'ה המגוחכת להיפרד מהזהות המגוחכת שלה כאסתרסיטה המגוחכת. חבל, יכלו לחפף את מז'וז'ה מהסדרה עם בואה של אורסולה. לא נורא, גם זה תיכף יגיע


אז אחרי שלושה פרקים בהם דמיאן ומרינה פחות או יותר ערכו היכרות מינית בכל מקום כולל במערה ההיא - המציאות מכה בפרצופם שוב כאשר פולחנסיו המרושע משתמש באותו שטיק (שוב!) כדי לכלוא את דמיאן. הפעם זה נגרר למשפט שבו פולחנסיו משמש גם עורך דין וגם שופט. מזל שהשופט האמיתי היה שם. בערך.

בינתיים כל הקאסט מתאסף לו (הזדמנות לעשות פגישת מחזור של כל הקאסט. חוץ מלאורה קרמינה ומנואל אוחדה וזה שמשחק את מקריו המקריפ כולם היו שם)

נוגעת הציצי בפרק 37 - אל תיגע במרינה בתי! מקבלת שיחה ממרסדס - טוב, אני מבינה שאתה אוהב את בתי אבל תיזהר ממני! בלה בלה. בפעם הבאה שהיא נוגעת בציצי שלה, הגברת כבר משנה את הדעה ואומרת שדמיאן לא ראוי לבתה. תחליטי כבר, נוגעת ציצי שכמוך!!!!!!

שועשעתי מהספר שחוסה נותן לרבקה - מאה שנים של בדידות


רוסריו מתחמקת מהמשפט שבו היא שימשה כפה שטן לכל החברות שלה, מנהלת ריגול מסוקס, מגלה את לוסיה ונראו, מקשיבה לשיחה שלהם, ובמקום לחשוב שתי דקות הגברת מחליטה שלוסיה/חסמין היא זונה. לא פחות. אולי עלה בדעתך, רוסריו יקירתי, שאולי במקרה הבחורה נפלה קורבן לסחר בנשים? אה, שכחתי. רק פולחנסיו נגע בך בחייך העלובים. ותראי מה יצא מזה.

לאסרו יורה בשוטר המת והוא מסתובב במקום כלשהו עם התג משטרה הזה. הלווווווווו? קצת היגיון.

מגדלנה מגלה יכולות מופלאות של בריחה. הלוואי שהייתה מתעלת את זה יותר ליכולות גמילה מהאלכוהול. ולקצת יותר טקסט הגיוני בעלילה.

המרדף של מרסדס, אוסו ואליסיה (לא הגיע הזמן להרוג את אליסיה בהתקף לב?) היה באמת מעניין. מעניין מאוד ששיחקתי בפלאפון במקום להתרכז בסצינה כי היה לי ברור שכלום לא ייצא מזה.

דמיאן גבר גבר. מה הוא עושה כדי למנוע מאהובתו לסבול ולקבל סלע בראש? נכון מאוד. דמיאן הגבר שלנו אומר למרינה נו טה אמו. ואומר לה שאף פעם לא אהב אותה ובלה בלה בלה בלה בלה בלה בלה. אני בשלב הזה הייתי זורק נבוט על הראש שלו אם הייתי מרינה.

אז יופי שפולחנסיו נקם בדמיאן ושלח אותו לכלא. מה עכשיו, אה? תשתשעשע עם אסתריטה?

אגב אסתריטה, אבל האמיתית, הגברת בהיריון. יש עם זה שתי בעיות- הגברת טבעה בים ולא יכול להיות שהעובר החזיק מעמד. הבעיה השנייה היא שמאז ששכבה עם דמיאן ועד לטביעה עברו שבועות. אז לא הגיוני בעליל, אבל נחליק. העיקר ארנסטו קונטררס מאושר ושוקל לנשל את הרנן מהצוואה שממילא לא הגיעה לו.

ברוך הבא, רנה קאסדוס. התגעגענו. זו הטלנובלה המאה בערך שהוא עובד עם ססר אבורה (ועם המפיק סלבדור מחיה אלחנדרה)

אגב, מזל שויליאם לוי הסתפר.

יבגני, לא אמרת שאסתריטה (האמיתית, לא מז'וז'ה
) תיעלם ל50 פרקים? כי בינתיים ממשיכים להראות אותה די הרבה.

הטלנובלה השתפרה? לא בהכרח. זה סתם התקף של שעמום שתקף אותי אז ערכתי בולמוס. נשאר לי את 48 להשלים.

ובהחלט רואים שכבר אורסולה זוממת על אחד הגברים החתיכים. הבעיה שאחד פלסטיק והשני לא מעניין.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
התבלבלתי, חשבתי שיקח זמן עד שיראו אותה עם ארנסטו

אבל מסתבר שהיא עם ארנסטו ומראים אותה, אבל ב-30 הפרקים הקרובים היא תהיה מתה בשביל כל תושבי גברתי מהים חוץ מהרנן אם אפשר לקרוא לו תושב של מקום כלשהו בכלל. אגב עבר זמן אסתרסיטה בהריון מארנסטו, היא הספיקה להיכנס ממנו להריון, זה לא שארנסטו כזה בור בחשבון, היא באמת בהריון ממנו, אבל עם אנשים כמו אסתרסיטה והרנן ברור שיאכילו את דמיאן ומרינה בשקר ששיערת עכשיו.

אם תאו מהלוחמת, חייל בצבא עירוני לא מאמין שיכולים לכפות על נשים לעסוק בזנות, אז שסתומה כמו רוסריו תאמין. אגב גם בפרידה של דמיאן ומרינה היא אשמה, הרעיון המבריק שמרינה הביאה את כל הצרות לכפר הוא שלה, מזו'ז'ה "רק" הייתה התוכי שהפיצה את זה. ודמיאן מקבל נבוט מילולי מכולם חוץ ממרסדס, חוסה ורבקה שהיחידה שמבינה שדמיאן משקר.

השוטר צריך להיות מת רק עבור פולחנסיו והרנן וכשהוא רחוק מהכפר אין סכנה שיראו אותו ואפילו למרסדס לא גילו את האמת כי אזניים לכותל ובצדק כי אם השוטר היה מסביר לה שהרנן עדיין חשוד והיא הייתה באה להגיד להרנן שהוא שיקר לה אז הרנן היה מגלה שהוא חי.
 

Don Nirtin

New member
אז היא עדיין תמשיך להציק?


חשבתי נקבל ממנה הפסקה כלשהי.

רוסריו תאמין בכל דבר העיקר להזיק ולפגוע בפה שלה בכל מה שזז כולל בבן שלה. היא יעני מאמינה אדוקה אבל בכלל לא מסוגלת לחשוב על להסב אושר לאנשים שהיא אוהבת שהיא לא עצמה.

אה אוקיי, היא בהיריון מארנסטו. לפחות חסכו לנו סצנת
איתם
זה היה יכול להיות דוחה. זה די ברור לאן זה מוביל בסוף כשאסתרסיטה תשחזר את זכרונה והיא תחליט שהבן שלה הוא בעצם של דמיאן רק כדי להציק לו ולמרינה למרות שזה בכלל הבן של ארנסטו. ברוווווווווווווור כשמש שזה מה שיקרה בסוף. והיות וארנסטו הוא דמות רעה אז הוא ימות בסוף, וגם אסתרסיטה תמות, אז ברור איפה העולל המסכן הזה יגמור בסוף. (רמז: בידיים של הגיבורים הרחומים שלנו.)
 

evglev1

Well-known member
מנהל
אגב בצדקנות שלנו רוסריו דומה לברנדה מאהבה מנצחת

אמנם רוסריו לא הולכת כל כך רחוק שהיא רוצחת בעצמה את "החוטאים" וחושבת שהכי צדיקה בעולם, אבל עדיין חושבת שהיא דוגמא ומופת בעוד היא נכנסה להריון מחוץ לנישואין ושזכותה לשפוט את כולם ולהסית את הכפר נגדם.
 

faery18

New member
אני לא אהבתי בזמנו שהוא הסתפר בשלב הזה חח


אהבתי אותו יותר עם השיער
הוא היה גם דומה לאיך שהוא היה נראה בתשוקות. וחוץ מזה זה ממש מחמיא לו לדעתי, אבל נראה לי אני היחידה שחושבת ככה
 

evglev1

Well-known member
מנהל
גם אני חושב שיותר מתאים לו שיער ארוך

אבל נראה שהשיער הזה יכול היה להיות מנוצל למטרות נגדו בכלא על ידי האסירים הרעים, כך שלא סתם בכלא סיפרו אותו.

אגב סוד אחת הסיבות שלא צפיתי בשדרות ברזיל בפעם הראשונה היא השיער הקצר של דבורה פלבלה והיה מעצבן שגם בהאחד וגם כאן היא עם שיער קצר, אבל לפחות בפרקים הראשונים בארגנטינה נתנו לראות אותה עם שיער ארוך ויפיפיה, באמת נסיכה. ולא הבנתי למה היא הסתפרה עד לקטע שהיא סחטה את כרמיניה לאחר שהיא גילתה אותה ודרשה ממנה להיות משרתת, מסתבר שהשיער היה מפריעה לנינה בעבודות המטבח כמו שזה קרה לכרמיניה כשנכפה עליה לשרת את נינה.

אגב אפשר ספוילר איך זה שאימא לוסינדה היא בעצם האימא של כרמיניה ולא האימא של מקס כפי שבפרקים האלה הצופים חושבים?
 

faery18

New member
לפי מה שזכור לי...

לוסינדה היא אכן אמא של מקס ולא של כרמיניה. לוסינדה חשה רגשות אשמה כלפי כרמיניה לאור העובדה שהיא בטוחה שהיא זו שגרמה למות אימה כשהאמת היא שמי שאחראי למות אימה של כרמיניה הוא לא אחר מאביה של כרמיניה סנטיאגו שרצח אותה.
&nbsp
גם אני חושבת שלדבורה פלאבלה מתאים הרבה יותר שיער ארוך אבל גם התספורת הקצרה מתאימה לה כי יש לה פנים יפות אז הכל מתאים לה. אבל בסיניה מוסה התקופתית היא הייתה הכי מהממת!
 

Don Nirtin

New member
זה נראה לי הגיוני למדי שהסתפר


אבל מה שעשו עם השיער של קלאודיו זה בלתי נסלח. זה נראה כאילו השחקן קם בבוקר ובא לסט ישר
 

Don Nirtin

New member
עד ל49 (הנוכחי)


אז זהו אני בקצב ויוה.
&nbsp
זה בובה פראית או שבטעות נקלעתי לסדרה הזו שמתה אי שם ב1999 אבל מתעקשת להחיות את עצמה כל כמה שנים בצורה כלשהי? מה זה הסצינות במועדון?

&nbsp
כמה שפחות נוגעת הציצי יותר טוב לאנושות.
&nbsp
פולחנסיו מחליט להשתעשע עם לאסרו ופחות או יותר להתעלל בו לגבי זהות אביו של לאסרו שהוא בעצם פולחנסיו בעצמו.
&nbsp
ו.... שום דבר חשוב נוסף להגיד. אה, רבקה נראית פצצה ממש בפרקים האלה.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
דווקא חשבתי שתשמח לראות את מריאנה סואנה מפגינה את

כישורי השירה שלה בסדרה, מה שעשתה רק פעם אחת בסוף ים של אהבה, והשיר שלה הושמע ברשמקול או משהו כזה ורק לקראת הסוף היא שרה אותו וכאן היא גם זמרת בסדרה כמו שהיא במציאות.

אבל אהבתי את ההשוואה לבובה פראית.
 

Don Nirtin

New member
אני כבד שמיעה. ככה שסצינות שירה לא כ"כ מועילות לי


ואני גם הומו ככה שמריאנה סיאוסנה לא מושכת אותי.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
בכל זאת מתרגמים את השירים בניגוד לעבר

למרות שעדיין להסתפק בטקסט של השיר זה הרבה פחות הנאה מלשמוע ולהבין. ולגבי מריאנה סואנה חשבתי שהיא ברשימת השחקנים האהובים כמו ססר אבורה ודניאלה רומו.
 

Don Nirtin

New member
היא אהובה, אבל הרבה פחות


נגיד בים של אהבה ממש לא סבלתי אותה כשהייתה דמות רעה אבל כשהפכה לטובה היא הייתה ממש מגניבה.
 

Don Nirtin

New member
ובפרקים של שבוע הבא...


לא שמישהו צופה בזה בשידור ראשון כמוני

&nbsp
סוף סוף מז'וז'ה הולכת לעולמה
דמות מיותרת לאללה.
 
למעלה