איפט, מישהו צופה בה?

Renat Zeitune

New member
איפט, מישהו צופה בה?

צפיתי בשלושה פרקים והתאהבתי, הראשית מזכירה לי מישהי שאני מכירה.

אילולא הייתי קוראת את העלילה היה לוקח לי זמן להבין שאיפט נאנסה, היה מצונזר האונס ולא ציינו את המילה אונס או תקיפה מינית. האמת שאיפט נהגה בטיפשות, הכל הצביע לכך שהוא רצה ממנה בעיקר סקס והמשיכה להפגש איתו בסתר, במדינה החילונית לא היה צורך להתחבא אבל בתרבות שבו היא חיה היא נאלצה להסתיר מאביה, זה פשוט נורא היחס של אביה לבנותיו, אפילו לעבודה היה קשה לשכנע אותו ועוד בתנאים שהציב רק אז הסכים. היה אירוני שפתאום אחרי האונס אביה נזכר בו(איך קוראים לו? שכחתי) ועוד אומר שהוא גבר טוב כשהוא חושד שהיה בריב. באמת היה עדיף שאיפט הייתה רוצחת את היצור המבחיל הזה גם ככה בתרבות שבו היא חיה ועם אביה היה לה קשה למצוא לה חתן והגרוע מכל שעוד מחתנים אותה איתו כי הכבוד של האישה יותר חשוב גם כשמדובר באונס.
החברה הטובה(כביכול) של איפט מגעילה, אבל עכשיו היא יכולה לעשות טובה לאיפט בכך שתיקח לה אותו, אילו רק ידעה שהוא אנס אותה אבל בספק שזה היה מזיז לה.
הייתי רוצה להרחיב עוד על הדמויות העשירים אבל זה ייחשב כספוילר למרות שזה חלק מהעלילה אבל לא כולם קראו אותה. ויוה יכלו לוותר על ההקשר בינם לאיפט.

 

evglev1

Well-known member
מנהל
אני התחלתי לצפות וגם צפיתי בשלושת הפרקים הראשונים

אכן לא הראו את האונס והשאירו את זה לדמיון שלנו, אבל עצם זה שהוא סגר אותה בתוך מכונית כדי שלא תאכל לברוח ויאכל לבצע בה את זממו.

אם ראית את מנקשה וחליל זה אותו סיפור, וזה עוד יותר גרוע כי זאת משפחה טורקית שגרה בגרמניה, שהיא מן ההתחלה עבדה במאפיה, אבל כשהיא אמרה שלא רוצה להתחתן עם השידוך שאביה בחר לה, אגב אותה השחקן האבא של מנקשה והאבא של איפט ונראה שגם האופי השמרני והאלים דומה, אז הוא אמר שלא בסדר שנתן לה לעבוד שהיא כבר מעיזה להביע דעה. אגב מנשקה וחליל ואל קלון של טלמונדו שודרו במקביל ובשניהם הפרומו מנציח את הסטירה בפנים שקיבלה מנקשה מאביה וחאדה מדודה ומאותה סיבה שהיא מעיזה לסרב לבעל שמשפחתה בוחרת לה.

אכן החברה הטובה היא באמת קנאית גדולה ושמחה לנצל את המצב ודווקא בפרק הראשון נראתה נחמדה מאוד בפרק השני כבר ראו שהיא ממש אבל ממש לא אוהבת לראות את איפט עם ג'מיל ובפרק השלישי היא כבר חגגה את פרידתם. אבל לפחות יש לאיפט חברה אמיתית, זאת שהתחתנה ואיפט הייתה בחתונתה.

נראה שויוה פירטו הרבה מהמתרחש בפרקים הקרובים למי שקורא את העלילה שויוה מפרסם זה לא יהיה ספוילר. אבל לפחות לא קפצו 100 פרקים קדימה כמו בתהום של תשוקה ולא מאמינה בגברים.
 
אני חשדתי בה עוד מהתחלה כשהיא שמה עין על ג'מיל

הראו שהיא מעוניינת בו והקטע עם השרשרת הרגשתי שהיא צבועה עצם זה שהיא לקחה את השרשרת. לא האמנתי לכנותה כבר מהרגע הזה.
&nbsp
באמת מזל שיש לה חברה טובה אמיתית.
 
ג'מיל ואיפט היו זוג במציאות

דווקא זוג יפה אם כי אני ממש לא רוצה שיסיימו יחד בסדרה.

 

evglev1

Well-known member
מנהל
כן אני הזדעזעתי לקרוא את התקצירים של דילה


ששם בסוף האנס והנאנסת מתחתנים בחתונה כפולה עם הזוג הראשי, לפחות הם לא זוג ראשי, אבל עדיין הרשע או אחד הרשעים, כי כמו בלה טורמנטה הרעים הראשיים מתחלפים בסדרה בקצב שיא מתחתן בחתונה כפולה עם הראשיים וסולחים לו הכול.
 
אני לא רוצה לדעת את סוף הסדרה
לתשוקה וכח

אני לא נכנסת להודעה כי זה יהרוס לי הצפייה, אמנם אני את תשוקה וכח אני יודעת את הסוף ואני אפילו יודעת מי ימות אבל זה מקסיקני למרות שלא הייתה לי כוונה לדעת אבל עם איפט זה פשוט יהרוס לי.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
בתגובה שלי אין ספוילר של ממש

רק מה שכתוב בתקציר העלילה של ויוה שאת הזהרת שלא כולם קוראים אז סימנתי בספוילר. בסך הכול כתבתי שהבוס העשיר הוא הצלע השלישית במשולש.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
ובאיפט


מצד אחד ג'מיל הוא רע ומגעיל ולא רוצה שיסיימו ביחד ומצד שני הצלע השלישית והמחזר השני מבוגר מדי בשבילה, אמנם הוא צעיר מאביה, אבל עדיין מספיק מבוגר כדי להיות אבא לבחורה בגיל כזה.
 
אם עלי העשיר הזה בנאדם טוב ועושה רושם שהוא כזה


אז מבחינתי הוא ראוי לסיים עם איפט חוץ מזה שבעיניי הוא לא כזה מבוגר אפילו שהוא לא חתיך וצעיר כמו ג'מיל. כמו באוייבת יקרה שאלונסו היה ראשי אבל היה מגעיל לראשית וארנסטו נחשב צלע שלישית ובכל זאת העדפתי אותו על פני אלונסו.
 

בריטוש

New member
אני שונאת את ג'מיל


בחור מגעיל וחתיכת סוטה אינטרסנט,הוא לא ראוי לאיפט. בטול "חברה" גועלית ומקנאה באיפט. הקטע שהיא ניסתה להתאבד היה כל כך דפוק, מי שישמע להתאבד בשביל מישהו שמעולם לא היה בן הזוג שלה, גט אה לייף. סרפיל חברה אמיתית ומתוקה ובעלה פיאז בחור טוב והגון. ושוב, אני מתעבת את ג'מיל. מקווה שאיפט לעולם לא תסלח לו ושהם לא יהיו ביחד כי היא ראויה להרבה יותר טוב מהחתיכת נצלן הזה.
 
מסכימה לגמרי

גם השחקן שמגלם את ג'מיל חלש בעיניי עם אותה הבעת פנים ואני מרגישה שזה פוגם קצת באיכות הסדרה. מסכנה איפט, ליבי איתה.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
ג'מיל באמת זבל

חשבתי שהוא שרף את המונית כסמל שבתוכה הוא אנס את איפט, אך לא זאת הייתה הצגה כי הוא קיווה שהביטוח יכסה לו את התיקון. פשוט אפס.

ומסתבר שניל נראית בגיל של איפט, כך שעלי איסהאן מעבר שנראה מבוגר הוא גם אב לבגירה או לפחות לבת 17, אבל ברור שהוא ראוי לאיפט יותר מג'מיל הזבל.

בטול צריכה פסיכיאטר כל השנה סבלה אותם יחד ושיחקה את החברה אך כשזה הופך לרשמי היא פתאום מוכנה להתאבד.
 

בריטוש

New member
ג'מיל באמת חתיכת אפס

אהבתי איך שפיאז וניאט נכנסו בו היום, נמושה חסר עמוד שידרה ועלוב נפש. מסכנה איפט, בחורה כזאת מתוקה ועדינה. אני מקווה שהיא תתנקם בו ללא רחמים. בטול באמת חולת נפש בעע אבל כמו שג'מיל נטש באכזריות את איפט הוא יגמול לבטול באותה המידה...כך אני מאמינה כי הוא לא אמין ועושה דברים שמשרתים רק את האינטרסים המסריחים שלו. וגם אנס בנוסף לזה... סוטה חרמן וזול...
 
למעלה