אימפריה 128-132

elall

Member
מנהל
מצד אחד זה אלפרדו מגלה המון דברים חדשים

מצד שני הוא בעצם לא מגלה כלום. כל פיסת מידע שהוא או כריסטינה השיגו , זה מידע שאותו מישהו מסתורי שעומד באחורי מאוריליו, בעצם ידע שקומנדדור עלול לגלות, או רצה שיגלה כדי לבלבל אותו עוד יותר. מזל שקומנדדור הבין שאותה זקנה מסרה לו מידע שנאמר לה להגיד.
עכשיו אותו איש מסתורי , שהוא כנראה אביו של כאילו מאוריליו יודע גם שקומנדדור חיי, כי הזקנה סיפרה בטלפון שהוא בא לביקור.
בכלל, עכשיו עוד יותר אנשים יודעים שקומנדדור חיי, קלי והשוער. לא בדיוק אנשים שהייתי סומכת עליהם, במיוחד קלי
. גם קורה עכשיו יודעת שוב פעם ושוב מצליחה לזרוע ספקות אצל מרתה.
לא מבינה למה למאוריליו דרכון של כריסטינה, הוא הרי גם ככה יודע שהיא נסעה לשוויץ...
&nbsp
 

faery18

New member
הפרקים האחרונים סביב מאוריליו קצת משעממים

הדמות שלו מעצבנת ולא מעניינת. לפי הספויילר שאז רשמת פה אני מבינה שגם סילביאנו וזה פדרו נמצאים בקנוניה עם מאוריליו נגד זה אלפרדו. ועכשיו גם התברר שהזקנה לא ממש תמימה אז בכלל..
בכל אופן, אני הייתי מוותרת על הסצנות האילה, הסצנות עם המוות המזוייף של זה אלפרדו והחזרה מהמתים הרבה יותר מעניינות ומסקרנות וחבל שעשו עם זה הפוגה. למרות שידוע שגם השוער וקלי יגלו שהוא חי(אני עוד צריכה להשלים את הפרק של חמישי)אבל זה סך הכל השוער וקלי.. חחח לא עניין גדול
בא לי שהוא כבר יצא אל העולם בהכרזה שהוא חי


עוד בנוגע לפרקי השבוע, כולם חושדים כבר בכריסטינה וב"נסיעה המסתורית" שלה. לפחות היא הצליחה לחלוב מהבנקאית את שם האדם שרוקן את החשבון שזה בעצם אותו השם שזה אלפרדו עלה עליו. איזו חמודה היא הייתה איך שהתלהבה מהשלג בשוויץ(אגב יכלו להשקיע בצילומים אמיתיים משם
)ואיחלה לקחת לשם שוב את כל מי שיקר לליבה חח אין עלייה
 

elall

Member
מנהל
החזרה של זה אלפרדו לא נראת לי מרתקת בנתיים

בעיניי כל הבירורים לגבי מאוריליו ועברו די מרתקים, אבל אני חושבת שהספוילר שגילינו די הרג לנו את המתח העניין המאוריליו. בלי פתרון לחידת המאוריליו לחזרה של קומנדדור אין משמעות. חוץ מזה שחצי מאנשים הקרובים יודעים שהוא חיי וחצי השני חושדים שהוא חיי, החזרה שלו לא תהיה כנראה כזאת מפתיע לרוב האנשים. בנוסף כדי שהחזרה וגילוי שלו לאחרים תהיה מסקרנת הוא צריך לבוא עם משהו נגד מאוריליו, עם כלי כלשהו להפיל אותו. בלי זה הוא חסר כל, אין לו כסף, אין לו כלום, הוא יהיה מושפל בידיים של מאוריליו. לכן דווקא כל החפירה בעברו של מאוריליו היא מותחת, כי קומנדדור מנסה להשיג את הנשק נגדו, כדי לא סתם לחזור אלא להפתיע את מאוריליו ולהפיל אותו.
 

faery18

New member
האיש המסתורי זה בעצם..?

סילביאנו נכון? הוא המושך בחוטים לפי מה שהבנתי. מה הסיבה שהוא שונא את זה אלפרדו כל כך ידוע לך? וידוע לך מההסיפור עם הזקנה והמשפחה שלה כי פה באמת כבר הכל התבלגן לי במוח חחח הם שותפים או חלק מהקורבנות של הקנוניה?
&nbsp
דווקא אני מעדיפה לדעת ושמחה על הפרטים שאני כבר יודעת חח אני לא אוהבת עלילות יותר מידי מורכבות ומסובכות. בגלל זה אני תמיד אוהבת טלנובלות כמה שיותר קלאסיות זה לא מושך אותי כל המורכבות הזו. הסצנות חשוכות וכבדות כאלה לא יודעת לא אוהבת

&nbsp
אז בעצם רק שזה אלפרדו יעלה על הקנוניה הוא ייחשף? אם כן זו חתכת מריחה
 

elall

Member
מנהל
לא יודעת פרטים האמת

אבל אנחנו יודעים מי האבא של מאוריליו אז מי עוד אם לא הוא זה שעשה את הכל המבצע הזה? אני חושבת שהזקנה פשוט ממלא הוראות תמורת כסף ותמורת עזרה שהציאו לה עם הובלת הגופה של בנה.
אני לא אומרת שזה אלפרדו לא יחשף לפני שכל האמת תצא החוצה, אבל בעיניי זה פשוט מפגר וחסר משמעות. נגיד עכשיו הוא חוזר, אז מה יהיה? מה הוא יעשה עם מאוריליו? הוא בכלל נעלם כדי להציל את עצמו ממנו כי הוא ידע שמאוריליו עכשיו הולך להרוס אותו ועדיין אין לו שום דבר להגן על עצמו , ועוד כל הכסף שלו אצל מאוריליו עכשיו, מה הטעם לחזור לפני שיש לו את היכולת להלחם במאוריליו? זה יכול להיות הרבה יותר מפתיע החזרה שלו בשילוב עם איזשהי מכה חזקה שהוא יכול להביא למאוריליו.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
מוריליו קורה לפחות לאחד מאלה שהוא מדבר איתם אבא

וסילביאנו הוא אכן האבא של מוריליו. ובשבוע הבא כבר יסתבר שסילביאנו הוא בעלה לשעבר של מריה מרתה!!! קראתי על כך בתקצירים וזה באמת מוזר שאחרי המכתב שהשאיר לה בכספת לכי לאזאזאל הוא פתאום קורא לה מיליידי ומשרת אותה בנאמנות והיא מגלה לו את כל סודותיה אחרי שעשה ממנה צחוק?

והכי אם מוריליו וסילביאנו משתפים פעולה אז מדוע סילביאנו הלשין למשפחה שמוריליו לקח את ההקלטה של דניאלי? ועכשיו כשמריה מרתה ישנה הם ממשיכים את ההצגה שסילביאנו אומר שמפתיע אותו לראות אותו ישן בחדר שבו הוא תמיד מעיר את המיליידי והוא אומר שהוא לא דופק. לפעמים משגעים עם הדברים האלה שגורמים לדמויות להתנהג בחוסר הגיון יחסית למה שיקרה בהמשך כדי לבלבל את הצופים.
 

faery18

New member
בדיוק קראתי עכשיו בתקצירים


הזוי ביותר...
זה הולך ומסתבך והשנאה של סילביאנו עדיין לא מובנת.

ממש אהבתי את היחסי אב בת בין סילביאנו למרתה אני לא אוהבת שעובדים ככה על הצופים טלנובלה שלמה כמו שהיה בשובל של שקרים עם האח התאום שהקריצו פתאום ועוד כל מיני סיפורי אלף לילה ולילה
שבשלב הזה אני כבר לא הייתי בין הצופים.

זה כמו שאמרת משגעים את הצופים אי אפשר כבר לדעת מי נגד מי מה נכון ומה לא נכון0_0
 

evglev1

Well-known member
מנהל
לא היה מדובר באח תאום אלא באח בכור

אבל דווקא אהבתי שחשפו שסזאר רחוק להיות הצדיק שהראו לנו בהתחלה.
 

elall

Member
מנהל
השאלות הגדולות .....

מה קומנדדור עשה לו שהוא כל כך שונא אותו? למה הוא שונא את כל המשפחה ולמה הוא מנסה להרוס אותם?
אם מריה מרתה הייתה אישתו, איך היא לא יודעת שיש לו בן? של מי הבן הזה? מאיזו אישה? הרי הוא יותר מבוגר מהילדים של מרתה, אז זה אומר ש"מאוריליו" כבר היה קיים כשמריה מרתה הייתה נשוא לו..?
&nbsp
 

evglev1

Well-known member
מנהל
עוד ספוילר


כבר בפרקים של עוד שבוע וחצי זה אלפרדו ייחשף וייעצר.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
עדיין כבר נחשף בסירוב שלו לכתוב צ'ק או להציג דרכון

שהוא מתחזה.

ונראה שאני עוד לא ראיתי את פרקים 131-132 אבל בינתיים ילדיו של זה אלפרדו אפילו לא חושדים שהוא חי.
 

Gina101

New member
מאוריליו עושה הכל כדי להשפיל את מרטה


אני לא יודעת לאיזה ספויילר את מתכוונת שכתבו, אבל לפי הפרקים האחרונים שראיתי ביוטוב מתורגמים לספרדית, זה פדרו הינו הפבריסיו מלגאזו שמדברים עליו והוא זה ש"שלח" את הגופה של הזקנה הביתה.
זה פדרו עובד ביחד עם סילביאנו שלפי מה שהבנתי היה פעם עשיר וירד מנכסיו.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
זה לגמרי חסר הגיון


אם פדרו ומוריליו משתפים פעולה אז למה מוריליו דאג שפדרו ייעצר כשהוא מנסה למכור את היהלום ובגללו פדרו ישב בכלא והוא לא עצר את דניאלי כשהיא באה לעודד אסירים לאנוס אותו. וגם שהוא מרעיל את דניאלי נגד זה פדרו כשהם משתפים פעולה.

ועדיין מריה מרתה הופתעה כשהיא מצאה בהר את הקבר של סבסטאו מאיפה לכל הרוחות סילביאנו או/ו זה פדרו יכלו לדעת את הסיפור שאפילו מריה מרתה לא ידעה.
 

Gina101

New member
נכון מאד יבגני זה חסר הגיון אבל זה מה יש


2-3 פרקים לפני הסוף, לאחר שהקומנדדור מגלה שפדרו הינו פטריסיו דלמאגו, פדרו ביחד עם 2 השותפים מאוריליו וסבסטיאן מחליטים לחטוף את כריסטינה כדי לסחוט כסף.
הם חוטפים אותה ובהיותה חטופה פדרו אומר לה שהוא פטריסיו דלמאגו והוא עשה זאת כדי שהקומנדדור ייתן להם כסף. היות ונכון לעכשיו כריסטינה הינה הבת המועדפת עליו, פדרו בטוח שהקומנדדור יעשה הכל כדי לשחרר את כריסטינה.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
מאוריליו רוצה

לחשוף את השקר של כריסטינה בפני המשפחה ולהאשים אותה במעילה.
 

faery18

New member
טוב אז קראתי עכשיו תקצירים בגלל שהכל תקוע ו..


נראה שבעשרה הפרקים הבאים תהיה יותר תזוזה וזה אלפרדו סופסוף ייחשף
טוב לדעת

&nbsp
סילביאנו היה נשוי למרתה?? וואט??
איזה שטויותת הם הרי כמו אבא ובת
 

faery18

New member
לא יפה מצד זה אלפרדו לצרף גם את ז'וזואה לרשימת החשודים

האיש הזה נותן את החיים שלו בשביל זה אלפרדו ואני מניחה שבתוך תוכו הוא מאוד נפגע ממנו ובצדק.

מאוריליו המעצבן חשף בפני כולם את הנסיעה של כריסטינה לשוויץ ומייד אחרי כולם דרשו שכריסטינה תתפטר מהנשיאות - זה פדרו וקלרה הכי מזעזעים איך שהם ניסו לקפוץ על ההזדמנות ונכנסו בה
אהבתי שאחרי שהיא התייעצה עם הקומנדדור כריסטינה קיבלה אומץ לעמוד מול כולם ולהכריז בפניהם שהם יכולים לשכוח מזה שהיא תתפטר
חבל שמההתחלה היא לא הייתה כזאת חדה איתם ועוד נתנה להם לחשוב שהביסו אותה אבל העיקר שאחרי זה היא חזרה לעצמה


לוקאס ודו כבר יודעים שזה אלפרדו הוא זה שפגש את התינוקות שלהם ולא הרופא שיילד את דו! לפי תקציר הפרק הבא הם כבר מספרים את זה למרתה


מצחיקה קלי איך שהיא צעקה והתעלפה כשראתה שהקומנדדור חזר מהמתים


מגנוליה וסברו חיים בסרט הוליוודי
 
למעלה