שאלות, חדשות, בקשות

elall

Member
מנהל
שאלות, חדשות, בקשות


כל העדכונים ושאלות בנושא טלנובלות לשרשר לכאן
המשך שבוע נעים


 

elall

Member
מנהל
האם פונצ'ו הררה עומד להפוך לאבא?!

פונצ'ו הררה פרסם בחשבון אינסטגרם שלו תמונה עם בגד של תינוק והוסיף שהוא מאוד מאושר!

 

evglev1

Well-known member
מנהל
מעביר מה שכתבתי בשרשור הקודם שכבר לא עולה

בזמן שישנת עולה לאתר ב-12.6.2016 בדיוק התאריך של הפרק האחרון בשדרות ברזיל
שדרות ברזיל, ואם ללמוד מהניסיון של התאריך המקורי להעלאת בלב הסערה לאתר בזמן שישנת תחליף את שדרות ברזיל ונראה שהולכים לעשות משבצת חוזרת ברזילאית קבועה כי אין סיכוי שאת הלוחמת לא יחזירו ואז נותרת רק משבצת אחת חוזרת לכל הספרדית ואז כל שידור חוזר של טלמונדו או ארגנטינאית הוא מבטל שתי שידורים חוזרים של טלוויסה.

אז אם להצליב את כל המידע ההשערות הן:

יוני

בזמן שישנת במקום שדרות ברזיל
שבע חיים במקום אימפריה
אל תעזבי אותי במקום בדרך לאהבה

אוגוסט

השיבה הביתה במקום בלב הסערה

ספטמבר

הלוחמת במקום בזמן שישנת
 

evglev1

Well-known member
מנהל
אולי קצת נחפזתי להסיק מסקנות

כי הרי אספרנסה ברוך השם היא לא בובה פראית עם 270 פרקים, לא חיים שלי עם 230 פרקים ולא טלנובלות הנוער עם העונות לפי האתר יש לה "רק" 180 פרקים ושמעתי שבארגנטינה היו 195, אבל בכל מקרה גם היא תסתיים השנה וזה אומר שאל תעזבי אותי יכולה להגיע גם במקום הדרך לאהבה וגם במקום אספרנסה.
 
זהירות! בפורום ויוה יש ספוילר על תשוקה וכח ללא סימון

לא יכולה להגיב שם יש בעיה
 

elall

Member
מנהל
מרחורי דה סוסה מצטרפת לטלנובלה Sueno de amor

בעקבות הכשלון הגדול של הטלנובלה Sueño de amor בכיכובם של כריסטיאן דה לה פואנטה ובטי מונרו, המפיק חואן אוסוריו החליט לעשות שינויים גדולים בעלילה כדי לנסות לשפר את הרייטינג.
יש שמועות על אפשרות להרוג את הגיבורה הראשית ובמקומה להביא דמות אחרת ושחקנית אחרת. השמות שעלו היו אליזבט גוטיירס, סילביה נבארו ומרחורי דה סוסה. בסוף נבחרה מרחורי דה סוסה שתצטרף לצילומים ב19 לאפריל ואך לא ברור האם דמותה תבוא על חשבון דמותה של בטי מונרו.

http://www.radioformula.com.mx/notas.asp?Idn=585803&idFC=2016&sURL=

 
לא יכלתי להתאפק וראיתי פרק ראשון של הטלנובלה של קרלוס מורנו

בכיכובו של אוסבלדו בנבידס, איזה נופים והפתיח של הטלנובלה, רק ההתחלה הייתה קיטשית אבל הקאסט מרהיב, לטיסיה קלדרון מהממת ובתור טובה, ארתורו פניצ'ה רע אבל יש בו משהו אנושי כמו שהגן על הילד המקסים שהוא חירש - אילם, אבא של הילד עשו אותו זקן נראה לי שיחק בשקרים, אלחנדרה בארוס בתור האובססיבית עם הפרעה נפשית מעולה, עם התנועות בידיים והראש משחקת חבל"ז, לאורה כרמינה השטן בהתגלמותו, אוסבלדו מדהים ראיתי אותו בRuta 35 ללא ספק ראוי לראשי ואני שמחה שקיבל הזדמנות מקווה שזאת לא הפעם האחרונה, הראשית יודעת להתמודד מול אחותה הרעה עדיין לא החלטתי לגבי משחק של השחקנית, קמילה סודי, אלפרדו אדמה שוב פעם טוב, ססיליה גבריאלה מהממת. עוד על הילד, הוא ממש חמוד וזה מצחיק שבעונה השנייה הוא יהפוך לראשי רק מוזר שהוא יהיה שחרחר כי כילד הוא בהיר ובלונדיני. פלורנסיה סראצ'ו נחמד לראות אותה ושוב פעם בתור חברתה הטובה של הראשית, וזיהיתי את המשרתת ששיחקה באויבת יקרה הייתה האמא הביולוגית של לורנה ושסבלה מעודף משקל.
&nbsp
הטלנובלה חייבת להגיע לפה מעל פני שיסלח לך האל ובלתי נסלח, אגב אני לא סגורה לגמרי לגבי התרגום של שם הטלנובלה לדעתי זה "לא נותן לי" או "לא מרשה לי" כי dejas זה מרשה וdejes זה עוזב ושם הטלנובלה הוא A que no me dejas
&nbsp
נ.ב הסיבה שאני חוששת שויוה יוותרו עליה זה כי היא עם שתי עונות עם שינויים בראשיים אני מקווה שזה לא ירתיע את ויוה מלרכוש אותה.

 

elall

Member
מנהל
dejes ו-dejas שתיהן יכולות להיות "להרשות" או "לעזוב"

הכל תלוי במשפט ובמילים שבאות עם המילה, אז שתיהן יכולות להיות לעזוב/להשאיר. דווקא כאן ב A que no me dejas זה כן "לעזוב". השם הבינלאומי/באנגלית זה I Dare You to Leave
מה שאומר "נראה אותך עוזב/ת", ובתרגום של השיר פתיחה עם אותו השם שמצאתי באינטרנט זה מתורגם משהו כמו "אני מאמין/ה שלא תעזוב/תעזבי אותי". בקיצור די מסובך, אז בנתיים נשאר עם השם שהתרגלנו אליו "אל תעזוב אותי", ואם ויוה יביאו את זה, אז הם כבר ידאגו לבחור שם כלשהו....
 

Don Nirtin

New member
אם בפוסט על הגברים הלוהטים של מקסיקו


ויוה רמזו די בצורה עבה על כך שארתורו פניצ'ה עתיד להגיע לויוה - די ברור שאל תעזבי אותי הוא הטלנובלה השנייה שויוה רכשו.
&nbsp
שה' יסלח לך היא טלנובלת FATAL ללא תקנה.
 
למעלה