ויוה פרסמו את דף המידע על תשוקה וכח בבלוג שלהם

faery18

New member
התכוונת לסוזנה גונזלס לא סילביה נבארו


ואיפה ראית את התמונה בבלוג עצמו או שראית את הלוגו של סוזנה מיום חמישי על גבי האתר? כי לי זכור הלוגו של פרננדו בהקשר לפוסט של אנה.

וכן לפחות את העלילה הם שמים בבלוג ולא בפייס, גם זה משהו


לגבי אהבת אמת והחיים שגנבו ממני בעיניי זה לא אונס. אחרי שראיתי את הסצנות הבנתי שזה לא. אהבת אמת הכי שקוף שזה לא אונס בחיים שגנבו ממני זה היה יותר אגרסיבי אבל עדיין היא שיתפה פעולה בסופו של דבר.

מה שכן, יצא לי לצפות בסצנה הזו של היריות בים מה שהיה אמור להיות חיקוי לדו קרב מהמקור התקופתית. וזה היה ממש הזוי, אמצע היום באמצע הים חח מה זו החופשיות הזו הרי זה זמנים אחרים. איך כמעט אף אחד לא רואה לא שומע כלום, הזוי


בקיצור, באמת מעניין לראות אם אלאדיו באמת אנס את חוליה או שככה ויוה פירשו את זה.
 
בפעם הראשונה היה אונס שזה העתק לאונס באהבת אמת

אחרי האונס הראשון מונסראט אומרת לאלחנדרו שכעת יש הוכחה לכך שהוא לא היה הראשון שלה והיא לא הייתה בתולה ביום חתונתם שזה שינוי בהתאם לאווירה המודרנית אבל האונס היה מיותר ואלחנדרו הזכיר לי את הקטור מרובי.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
כן התכוונתי לסוסנה גונסלס

וביום חמישי אחר הצהריים או בערב כבר הייתה בבלוג שער של סוסנה גונסלס.

לגבי הדו קרב בחיים שגנבו ממני באמת טלנובלה, אף אחד לא מפריע להם לירות, אך לאחר היריות כולם כבר שם. ואגב באהבת אמת לא היה דו קרב כי המשרת של מנואל ירה בחשאי באדולפו כי הוא לא האמין שמנואל ישרוד דו קרב עם איש צבא ופעל מאחורי גבו בניסיון לרצוח את אדולפו לפני הדו קרב. אבל השיחה של של אדולפו הפצוע עם מנואל בבית החולים והשיחה של חוסה לואיס הפצוע עם אלחנדרו בבית החולים זה אותם טקסטים, בשביל זה היה צריך לגרום לו להיות במצב אנוש.
 

faery18

New member
על גבי הראשי של האתר? כבר בחמישי זה היה נראה ככה?


למרות שגם אם כן זה עדיין לא בסדר כי זה אמור להיות למעלה באתר בצד שמאל מול העיניים איפה שהם שמים בדרך כלל את כל ההודעות החדשות, ולא בתחתית האתר כמו שזה עכשיו.

 
למעלה