אימפריה - פרקי השבוע

  • פותח הנושא elall
  • פורסם בתאריך

elall

Member
מנהל
מזל טוב לרומולו ארנטס נטו


השחקן שמשחק את רוברטאו חוגג היום יום הולדת 29


 

elall

Member
מנהל
הקומנדדור הגדול והחכם מפסיד ל מאוריליו


מאוריליו מצליח לגנוב את כל ההון של קומנדדור ולהשאיר אותו בלי גרוש. עכשיו מובן מאיפה כל הכסף שהוא מפזר על ימין ועל שמאל. השאלה היא איך מריה מרתה וכולם לא שאלו את השאלה הזאת לפני? מאיפה כל כך הרבה כסף?! רק אחרי שכריסטינה גלתה שהוא בעצם גנב מזה אלפרדו, רק אז היא ומריה מרתה טרחו לשאול מאיפה הכסף הגיע.
עכשיו כריסטינה הולכת לחפש הוכחה לכך שמאוריליו גנב את הכסף. השאלה האם הוא עשה זאת בעצמו או דרך מישהו? גם אם תהיה לה הוכחה לכך שמאוריליו גנב, היא יכולה לעשות עם זה משהו? ללכת להתלונן למשטרה? הכסף הזה חוקי בכלל, החשבון הזה חוקי? ובטח כל המשפחה תשאל איך כריטינה ידעה על החשבון הזה.

מה כולם כל כך דואגים לזה פדרו? מילא מריה מרתה, אבל האחים, אחרי שגילו שזה פדרו גנב את היהלומים? לדעתי הם לא צריכים לסלוח לו , זה לא איזה שטות, זה עושה נזק לאימפריה , זה בגידה באחים שלו, תמורת כסף. גם מריה מרתה למרות שזה בנה האהוב לא צריכה להקריב את עצמה עוד, לקבל כספים ממאוריליו כדי לשחרר את זה פדרו, אחרי מעשה כל כך נבזי שלו. שירקב בכלא.

קלאודיו מנסה לברר לגבי בעיית השרימפס ולהפיל את אנריקו, לכן מנסה לפתות את פליפה.
פליפה הזה ממש מטומטם. הוא הרי הומו, גם קלאודיו. הוא ראה איך אנריקו התייחס לאבא שלו, איזה הומופוב הוא, אז למה הוא כל כך דואג לו ומשתף איתו פעולה? לא היגיוני יותר שהוא יזדהה יותר עם קלאודיו ולא יעזור לבנו ההומופוב ? גם אחרי שאנריקו שולח אותו לעזאזל עם קללות הומופוביות הוא עדיין לא ממהר להלשין עליו ועוד מנסה להפליל את קלאודיו.

קורה ממשיכה להשתגע. היא כנראה כבר השלימה סוף סוף עם העובדה שזה אלפרדו מת ועכשיו היא נדלקה על זה פדרו
 

evglev1

Well-known member
מנהל
זה אלפרדו אמר שהכסף נגנב לפני שלושה שבועות

ומואריליו מפזר כספים כבר חצי שנה, השאלה מאיפה? הוא לקח מהחשבון טיפין טיפין וזה אלפרדו לא שם ורק עכשיו כשזה פדרו בכלא הוא מיהר להוציא את הכול?

ממה שזכור בהתחלה אמנם האישה בבנק שיתפה פעולה עם ההברחות אך הבנק עצמו הוא בנק חוקי וגם שוויץ ידוע כמקלט מס מעולה כך שייתכן והחשבון חוקי.

לא ראיתי תמיכה מצד קלרה ולוקאס בהקרבה של מרתה, אמנם דואגים לזה פדרו אך לא ניסו לשכנע אותה לעשות הכול למענו.

חשבתי שפליפי פועל רק בשביל קידום ובאמת מאוהב בהומופוב אנריקו ועוד מודה בפניו שהוא הומו ומבקש את עזרתו, באמת ליצן. לדווח על אנריקו הוא לא ממש יכול כי הוא שותף לפשע והוא קיווה שישחררו אותו לאחר שיאשים את קלאודיו בהטרדה מינית. אבל להגן על אנריקו עם בקבוק הזכוכית כדי לקחת הקלטה באמת מגוכך.
 

faery18

New member
נראה שפליפי מאוהב באנריקו ולכן מגן עליו

למרות שאין ספק שהוא דביל מושלם שהרי אנריקו הומופוב..!
 

evglev1

Well-known member
מנהל
כשהוא איים על קלאודיו בזכוכית בקבוק כן והוא הודה בזה

אבל לאחר שאנריקו אמר שהוא רוצה שהוא ואביו יוכלו אותו כי הוא שונא הומואים, אי אפשר לדעת אם הוא עדיין מגן על אהובו או על עצמו מהכלא.
 

faery18

New member
וואי מאוריליו הזה ממש בלתי נסבל


עכשיו אחרי שזה פדרו נעצר על מכירת היהלומים, מאוריליו מרשה לעצמו להרים את האף מעל מרתה והמשפחה אפילו עוד יותר, כשהוא יודע שהכסף של הערבות שזה פדרו צריך לשלם יבוא ממנו. כמובן ששום דבר אצלו לא בחינם, עכשיו הוא משדל את מרתה להתחתן איתו תוך חודש
מרתה פשוט מושפלת. היא חושדת בו מאיפה הוא מוציא את כל הכסף שפתאום יש לו, היא חושדת שהוא אדם מפוקפק אבל ממשיכה לזרום איתו. מסתבר שזה בכלל הכסף של הקומנדדור שהוא גנב ממנו
ממש
המאוריליו הזה. ועוד עכשיו הוא חושב להיפטר מכריסטינה
אני מקווה שהקומנדדור יפסיק עם משחק המחבואים/המתים הזה כמה שיותר מהר לפני שיהיה מאוחר מידי ומאוריליו יספיק לעשות נזק בלתי הפיך בחברה
מעניין איך יילך לכריסטינה בשוויץ
הבעיה היא שמאוריליו יכול לעקוב אחרייה עכשיו בעקבות המלשן מהדוכן


אהבתי את הסצנה של הקומנדדור עם אליוולדו
סופסוף הקומנדדור מתייחס אליו ומכיר בקיומו! חח.. איך אליוולדו התעלף כשראה אותו "חוזר מהמתים"
רק אני חייבת לציין שהקומנדדור הרעיף יותר מידי שבחים על איוולדו. דבר אחד זה שהוא מצטער על הבגידה שלו ושל אליאני באחיו, אבל להתעלם מהעובדה שלפחות בשנים האחרונות של חייו איוולדו היה אדם גס רוח אלים כוחני בלתי נסבל שלא ממש היה מאוהב באישתו זה דבר אחר לגמרי
אבל נו טוב נראה שהוא לא רצה לבאס את אליוולדו


אהבתי איך שקורה חילצה את זה פדרו מציפורניהם של דניאלי והאסירים המציקים
נכון שקורה וזה פדרו רחוקים מלהיות תמימים וחפים מפשע אבל דניאלי חוצה את כל הקווים בנקמה שלה בזה פדרו ובמרתה והיא איבדה כל צלם אנוש. רחמים על הבת שלה עם כזאת אמא


סברו ומגנוליה כמה שהם משוגעים הם קורעים כל פעם מחדש
 

evglev1

Well-known member
מנהל
זה אלפרדו לא חי עם אוולדו בשנים שבין הלידה לכריסטינה

ללידה של אליוולדו כך שהוא לא יודע איך הוא היה לאחר שהוא עזב. ולגבי מאוהב או לא מאוהב קשה לדעת כי הוא פשוט היה שותה כל הזמן.

דניאלי באמת עברה כל גבול עם המפלצתיות שלה עם האסירים, לא שזה לא מגיע לזה פדרו, אבל עם שקרים כאלה לאסירים כדי שיאנסו אותו ומזל שזה לא קרה. מוזר שזה פדרו סירב להשתחרר בדרכים המלוכלכות של כרמן ומעדיף את הדרכים הישרות של מריבל כי הרי הוא נוכל לא יותר קטן מהצייר של כרמן ומוזר שהוא רוצה לצאת מהכלא ביושר.

סברו ומגנוליה הצילו את המצב של קלאודיו עם ההופעה שלהם.
 

tami129

New member
עם היחס שזה אלפרדו חלק למריה מרתה

כנראה הוא חשב שככה יחסים אמורים להיות אז איוולדו היה בסדר
 

faery18

New member
בחיים לא ראיתי שחקנית כ"כ מבוגרת משחקת בטלנובלות שאפו


השחקנית שהביאו בתור ז'וזאינה פריירה לפחות בת תשעים ומשהו שתהיה בריאה. הייתי אומרת אפילו בסוף שנות התשעים של חייה. מרשים..
היא מוכרת לי בפנים אני חושבת שהיא שיחקה בטרה אספרנסה אני לא בטוחה אבל אני אבדוק את זה. היה מעניין הסצנות שלה עם הקומנדדור וז'וזואה בחווה שלה. למרות שזה קצת מסובך העניין הזה, אם הבנתי נכון מאוריליו פשוט גנב לבן שלה את הזהות ככה שלא באמת קוראים לו מאוריליו. והיא והבן והבעל שלה בכלל לא קשורים לסבסטיאו פריירה האמיתי
הקומנדדור חשף את העובדה שמאוריליו הוא מתחזה
אבל נראה שעדיין רב הנסתר על הגלוי מבחינתו של הקומנדדור

&nbsp
לפני כן מסתבר שקורה כבר הספיקה לראות(שוב)את הקומנדדור יוצא מהבר של מנואל ונכנס למכונית עם ז'וזואה...
היא שוב רצה לספר את הרכילות העסיסית למרתה
מרתה לא שקטה, היא רוצה להאמין לה אין לה מה להפסיד והיא הולכת לחקור את השטח של הבר של מנואל יחד עם בריגל המסכן שתכף יצטרך בטח שוב לפתוח את הקבר לצערו הרב מאוד

&nbsp
&nbsp
 

evglev1

Well-known member
מנהל
אנחנו כבר בשני פרקים ראינו את מאוריליו מתייעץ עם האבא האמיתי

שלו וקורא לו אבא, כך שכבר לפי זה שאביו חי אפשר להבין שהוא מתחזה וגם בעובדה שהוא סירב לתת תעודת זהות לחתונה או לחתום על צ'ק.

אחרי הכרזת המלחמה של קורה על אמנדה קיוותי שיהיה לזה המשך, אבל לו אמנדה גרמה לה להיזכר שהיא לא מסתפקת בבן והיא רוצה את האבא ובדיוק היה לה מזל לראות אותו ולוודא שהוא בחיים.

ועדיין קשה לדעת מאיפה הכסף של מאוריליו כי מאריליו משקיע בחברה כבר חצי שנה וזה אלפרדו אמר לכריסטינה שהכסף נעלם לפני שלושה שבועות. ייתכן והוא לקח קצת קצת ורק כשדחק את מריה מרתה לפינה לקח את הכול.
 
למעלה