אימפריה

faery18

New member
זה אלפרדו מתוודה בפני כריסטינה שהוא הציץ בתוצאות הבדיקה


היו כמה סצנות מרגשות איתם אבל לא ממש ברורות

&nbsp
הוא אומר לה תחילה שהוא יודע אם היא הבת שלו או לא, אבל מוסיף שיש לו משהו חשוב אחר לספר לה. הוא מסתגר איתה במשרד ובסוף השיחה(שתוכנה לא הכי ידוע לנו)כריסטינה בוכה ואחר כך הם מתחבקים ואז הוא אומר לה שהוא ממנה אותה לנשיאת אימפריה "למקרה שהוא כבר לא יהיה פה". מה אנחנו אמורים להסיק מזה? לי נראה שהוא אמר לה שהיא הבת שלו באותה השיחה בנוסף לעניין הנשיאות. זה גם מתקשר.. אבל מעצבן שמשמיטים מאיתנו מידע ברור
מקווה שבהמשך זה יתבהר
גם לא ברור מה הוא מתכוון לעשות. מה הוא רוצה להתאבד?? אני ממש לא מבינה אותו. הוא כאילו מכין את הקרקע כדי לבלוע את השיקוי. משוגע

&nbsp
דבר נוסף שלא ברור(כן בפרקים האחרונים יש לא מעט דיסאינפורמציה
)זה לאן נעלמה קורה
בסדר אז היא ברחה מז'אירו מהקומנדדור מכולם. אבל למה לא מראים לנו הצופים איפה היא מה היא עושה מה היא מתכננת? הרי ז'וזואה דיבר איתה בטלפון, למה לא מראים לנו אותה מהעבר השני של הקו
בכל אופן נראה שכבר ז'אירו מסר את נשמתו לבורא בגללה אחרי שמנהיג חסרי הבית התנקם בו על שלקח לו את האבן באיומי אקדח... אבל למען האמת גם בלי קורה הוא היה פושע לא קטן ככה שהוא הביא את זה על עצמו לאור חיי הפשע שניהל.
&nbsp
איזה מגעילים ההורים של איזיס
איזיס מחליטה להפסיק לתת להם מהכסף של הקומנדדור ובתגובה אמא שלה מתנקמת בה ומוכרת
לקומנדדור מידע שגוי ומרושע "שאיזיס הייתה בהריון מז'ואו לוקאס אבל הפילה"
בושה לו שהוא קונה את זה הרי הוא יודע שההורים שלה מאוכזבים ממנה על שהיא כבר לא נותנת להם כסף. אז מה כ"כ קשה להבין שמגנוליה מתנקמת בה

&nbsp
נחמד שז'וז'ו הסכימה לחזור להיות "רקדנית התופים" בקרנבל
 

evglev1

Well-known member
מנהל
בהחלט השמיטו את המידע

ולא ברור אם הוא סיפר לכריסטינה מה התוצאה.

ההורים של מריה איזיס הם באמת שטניים וגם מסתבר שהם בחיים לא עבדו חוץ מבזנות ולכן הם לא מתביישים לסרסר בילדיהם, להיפך הם מתביישים שיצטרכו לעבוד או שילדיהם עובדים לפרנסתם, ממש מפלצות!!! מזלו של רוברטאו שהוא פגש באריקה ששינתה אותו ואיזיס גם בלי הקומננדור מעולם לא הייתה כמוהם, אבל באמת בושה שהקומנדדור מאמין למגנוליה.
 

faery18

New member
בפרק של היום היא כינתה את הקומנדדור "אבא שלי" כשדיברה עם

שאנה בטלפון ואז אחרי זה היא תירצה את זה והראו על הפנים שלה שהיא נבהלה. לדעתי זה רמז עבה לכך שהוא אמר לה שהוא אבא שלה. לפחות ככה אני מקווה
 

Gina101

New member
אני גם מאמינה שהקומנדדור הינו אבא של כריסטינה

האם זה הסוד הגדול ???
 

faery18

New member
כדאי להם להבהיר לנו את זה בקרוב
חח אני לא אוהבת להיות

בחוסר ידיעה
מתחילת הטלנובלה זה הדבר שהכי מעניין אותי ומעצבן שזורקים רמזים לאוויר מבלי לתת מידע ברור.
 

elall

Member
מנהל
קורה....

אני אמנם עוד לא הגעתי לפרקים שלכם, אבל אני מרשה לעצמי לקרוא מידי פעם ממה שאתם כותבים....
זוכרת שהייתה לנו שיחה בתחילת הטלנובלה על קורה והשחקנית שמשחקת אותה?
 

faery18

New member
וואי לא ידעתי שכבר עכשיו תהיה ההחלפה!
מרג'ורי נכנסה הפרק!

איזה הזוי זה היה חחחח איזה שטויות ניתוח פלסטי
עד שהתרגלתי והתחלתי לאהוב את דריקה..! דיי, הייתי בטוחה שההחלפה תהיה רק בסוף הטלנובלה. זה ממש נראה מוזר ולא אמין אבל גם קצת משעשע איך שהקומנדדור הגיב כאילו ראה רוח
 

evglev1

Well-known member
מנהל
אני דווקא חשדתי שימצאו לזה הסבר


שהיהלום הוורוד של הקומנדדור הוא בעל כוחות על ויהפוך את קורה לצעירה.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
אמנם זה לא ההסבר אך בפרק הזה היה לא פחות מדע בדיוני

משובה של קורה הצעירה ללא שום הסבר, עד שאפילו ההסבר של הקומנדדור שזה סיפור סינדרלה ותוך כמה שעות היא תחזור להיות כמו מי שהייתה קודם יותר אמין מהניתוח הפלסטי שלא היה לא כסף בשבילו ולא זמן להחלים ממנו.

והרוח רפאים שדיבר עם סברו ורק סברו ראה וגם מסתבר שגם טעה מהעולם הבא, ובמקום שההורים של מריה איזיס יקבלו עונש על מה שעשו לביתם, פתאום כנגד כל הסיכויים אחד הסוסים הגרועים ביותר זוכה במירוץ וסברו זוכה ולכל הפחות מכפיל את הסכום.

והשיקוי שאמינותו במציאות בספק שגורם לבן אדם להיות חצי חסר הכרה ולגלות את כל הסודות ואחר כך להאמין בכל דבר שיגידו לו שקרה כשהיה בלא הכרה.

אבל אם היו הולכים על הרעיון שהאבן עשתה את קורה צעירה, היו צריכים להסביר למה הקומנדדור לא חוזר להיות צעיר כמו שהיה כשניהל רומן עם אליאני.
 

faery18

New member
הקומנדדור וז'וזואה דיברו על זה שקורה עברה ניתוח פלסטי

כמו שרשמתי לך בפורום ויוה זה בעצם ההסבר בפרק. היא גם אמרה לו "חזרתי להיות צעירה בשבילך". אז זה לא שהם לא נתנו הסבר. ככה שזה לא מדע בדיוני בעיניי אלא פשוט דבר הזוי חחח.. כי כמו שאתה אומר צריך זמן להחלים מכזה ניתוח מורכב. וחוץ מזה היא לא יכולה להיראות ב-ד-י-ו-ק כפי שנראתה לפני 20 שנה ככה שזה בהחלט הזוי.
&nbsp
מה שכן מדע בדיוני בעיניי זה הקטע עם האבקה/חומר אבל האפשרות שהעלת עם היהלום זה כבר חוצה את גבול הטעם הטוב של המדע הבדיוני זה כבר טו מאץ' בדיוני

&nbsp
הרוח שמדברת עם סברו זה לא בהכרח מדע בדיוני אלא פשוט הטימטום של סברו שידוע שהוא לא בדיוק אדם שפוי כמו גם אישתו
 

evglev1

Well-known member
מנהל
אכן עם היהלום היה נכון

זה לא רק מדע בדיוני זה היה עושה את הקומנדדור לאהבל שיכול היה להיות צעיר כל החיים ובחר להזדקן.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
מגנוליה נוכלת מקצועית

היא ידעה בדיוק איזה שטויות להגיד כדי שהקומננדור יאמין ואיך לסחוט ממנו כסף, זה לא מצדיק אותו, אבל היא ידעה לפגוע בו בנקודות הכי רגישות, במיוחד בזה שבעצתה מריה איזיס שתתה שיקוי שיגרום לה להיכנס להריון ובדקה את התגובה של זה אלפרדו לזה וניצלה את זה שלכמה ימים מריה איזיס לכמה ימים הסכימה לתכניתה לתרגיל ההריון, ולפחות באותו שלב הקומננדור לא רצה ילד ממריה איזיס, בעצם גם עכשיו לא, רק כשתהיה אפשרות להיפרד ממריה מרתה בלי להיכנס לכלא.

מנהיג חסרי הבית התגלה כפושע גדול כמו קורה, וז'אירו גבר עליו פעם אחד. חשבתי מדוע הוא לא מנצל את חלקו באבן לחסרי הבית ומהר מאוד הסתבר שהוא רק רכב על הגב שלהם.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
ובפורום ספוילרים של ויוה-וואלה יש ספוילר עסיסי

לגבי כוונותיו של הקומנדדור.
 

faery18

New member
אממ אבל...

אם הוא רק רוצה "לזייף" את המוות שלו, מה הוא מתכוון לעשות עם בקבוק הרעל/שיקוי/מה שזה לא יהיה? מוזר.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
במה שהיה בדרך להודו


שאגב הרעה שראית אותו חוטפת מכות גם בלקט גם בקטע הנוסף, אז את האישה בקטע הנוסף, זאת שחטפה מכות היא שכנעה את בעלה לביים את מותו כדי להתחיל חיים חדשים במקום אחר איתה, ובאמת לא היו לא סיבות, רק התעייף וחשב עם האגו שלו שלא מעריכים אותה והוא גרם לה ולביתם את הכאב שבמותו בעוד הוא ברח עם הכסף שגנב מאחיו ומאביו לבלות עם המאהבת שכמובן אחר כך גנבה את הכסף ממנו. אז אותה מאהבת חטפה מכות בשני הקטעים בקטע בלקט לאחר שהפסיכופטים החליטה לגנוב גם מהאח של האיש ששכנעה לביים את מותו והתחילה ברומן עם האח, אז אשת האח הכניסה לה ובקטע הנוסף האישה שהיא גרמה לה לחוות את הכאב של מות בעלה, באה להכות אותה לאחר שגילתה שאותה חברה ששיקה לה בכל המציאה שאימה מתה בעוד היא אישפזה את אימה בבית אבות לאחר שגנבה כל מה שאפשר ממשפחתה הביולוגית.

אז למה כל העניין, כשהאהבל ביים את מותו הוא שתה משהו שיגרום לכולם לראות אותו כאילו מת, אז נראה שגם הקומנדדור צריך שיהיה מי שימצא אותו מת ואולי אפילו רופא שיאבחן את מותו כשהוא באמת מאמין בזה.
 

faery18

New member


אה אתה אומר שאולי זה שיקוי שרק יגרום לו להיראות מת?

אגב זה בהחלט מדע בדיוני אם זה נכון
 

elall

Member
מנהל
הזוי כן, אבל אולי לא לגמרי מדע בדיוני

זוכרת את מחלת הקטלפסיה שהייתה להוגו ב"בגידה" שהוא היה נכנס לסוג של תרדמת וכולם חשבו שהוא מת? זאת מחלה אמיתית, למרות שלא בטוח שזה אכן מגיע למצב הזה שבן אדם נראה מת, הרי הוא זקוק לחמצן ואמור להיות לו דופק.
אולי מדובר באיזשהו תכשיר שגורם לאיזשהי תרדמת זמנית? בדרך להודו אני זוכרת שהמאהבת תכננה את זה ככה שהם יסעו לאיזשהו בית מחוץ לעיר לחופשה, שם הבעל שתה את הרעל ואישתו מצאה אותו ופשוט לא הצליחה להעיר אותו , אז היא קראה לחברה שלה שהיא בעצם המאהבת ואותה מאהבת עבדה עליה כל הזמן הזה בטענה שהיא רופאה, אז המאהבת היא זאת שקבעה את המוות, ואישתו האמינה לה כי היא חשבה שהיא רופאה. כנראה שאם רופא אמיתי היה בודק אולי הוא היה יודע שהוא חיי והוא רק בתרדמת.
&nbsp
 

faery18

New member


פה זה נראה יותר כמו מדע בדיוני כי זה אלפרדו מכנה אותו "מכשף" והחומר נראה כמו איזה שיקוי ירוק כזה. אבל יהיה אפשר לקבוע את זה בוודאות רק אחרי שנראה איך הוא בדיוק מתכנן לעשות את זה
 
למעלה